Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 minutes ago, Tambas91 said:

δίνει πόνο η AMDαρα με rt 15 ολάκερα fps με fg...από Vram όμως δε πρόκειται να σε εγκαταλείψει ποτε :P 

ρε φιλε ομως δεν ειναι δικαιο ολοκληρη 7900ΧΤΧ να βαραει 15fps αλλα εκανε restart το bench να δει αν παει 7fps?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Tambas91 είπε

δίνει πόνο η AMDαρα με rt 15 ολάκερα fps με fg...από Vram όμως δε πρόκειται να σε εγκαταλείψει ποτε :P 

Η amd είναι καλή στο ray tracing,αρκετά κοντά με την Nvidia αλλά δυστυχώς για αυτήν υστερεί κατά πολύ στο path tracing,η αρχιτεκτονική rdn3 δεν έχει hardware acceleration για να επιταχύνει το path tracing 👍

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδανικές ρυθμίσεις για το pc μου: AMD R5 Ryzen 5600 , RX6600( ενεργοποίηση FSR & FG).

Δοκίμασα ακριβώς με τις ίδιες ρυθμίσεις εκτός από το Texture Quality στο Very High, αποτέλεσμα 79 FPS AVG.

Black-Myth.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις, δεν καταλαβαίνω καθόλου την επιμονή όλων να βγάζουν benches με FG. Ανεξαρτήτως κάρτας. Θεωρώ δεν έχει καμία απολύτως αξία.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν το απαξιώ σαν feature (μιας και το χρησιμοποιώ ο ίδιος ανά περίσταση), αλλά όταν θες να δεις πώς τα πάει ένα παιχνίδι/μηχανή γραφικών, απλά θολώνει τα νερά. Δεν έχεις καθόλου καλή ιδέα πώς τα πάει το παιχνίδι ή η κάρτα.

Έτσι κι αλλιώς, κάποιος πρώτα ρυθμίζει τα γραφικά του όταν κάνει δοκιμές, και αφού κατασταλάξει κάπου ανοίγει το FG.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, just getting started said:

Ρε σεις, δεν καταλαβαίνω καθόλου την επιμονή όλων να βγάζουν benches με FG. Ανεξαρτήτως κάρτας. Θεωρώ δεν έχει καμία απολύτως αξία.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν το απαξιώ σαν feature (μιας και το χρησιμοποιώ ο ίδιος ανά περίσταση), αλλά όταν θες να δεις πώς τα πάει ένα παιχνίδι/μηχανή γραφικών, απλά θολώνει τα νερά. Δεν έχεις καθόλου καλή ιδέα πώς τα πάει το παιχνίδι ή η κάρτα.

Έτσι κι αλλιώς, κάποιος πρώτα ρυθμίζει τα γραφικά του όταν κάνει δοκιμές, και αφού κατασταλάξει κάπου ανοίγει το FG.

Αν έχω καταλάβει καλά, το frame gen προσθέτει 1 μόνο fake frame ανάμεσα και οι περισσότεροι το ενεργοποιούν, οπότε κατά τη γνώμη μου είναι λογικό να τεσταρουν με αυτό.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, elpenor said:

Αν έχω καταλάβει καλά, το frame gen προσθέτει 1 μόνο fake frame ανάμεσα και οι περισσότεροι το ενεργοποιούν, οπότε κατά τη γνώμη μου είναι λογικό να τεσταρουν με αυτό.

Δεν έχεις σημασία πώς θα παίξεις, εγώ μπορεί να παίξω locked 30 με vsync γιατί μου αρέσει console experience και θέλω να σώσω ρεύμα.

Να στο πω και αλλιώς. Τι σημασία έχει αν ανεβάσω bench με 540p internal resolution? Θα παίξω έτσι? Μου λέει τίποτα για το πώς τα πάει η κάρτα στο παιχνίδι? Αν πάω να αγοράσω κάρτα, θα κοιτάξω πώς τα πάει σε ένα παιχνίδι με FG ?

Με FG αν δεν δεις καρέ σε συνάρτηση με latency, ή back to back on/off, δεν έχει καμία αξία το νούμερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά τεσταρουμε στο πως θα παίξουμε και κανονικά το παιχνίδι εξου και το default on το fg. Πρακτικά το ανοίγεις ακόμα και αν δεν χρειάζεται όπως και το dlss μιας και αποσυμφοριζει τη cpu σε κάθε περίπτωση και δίνει μια άλλη ομαλότητα στις δύσκολες καταστάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά συμφωνώ ότι τα benchmarks μόνο με dlss/fsr, τα υπόλοιπα είναι απλά έξτρα,τα upscaling tech πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου gaming 

Επεξ/σία από nikos5800
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Γενικά συμφωνώ ότι τα benchmarks μόνο με dlss/fsr, τα υπόλοιπα είναι απλά έξτρα,τα upscaling tech πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου gaming 

Στα θετικά ότι η εξέλιξη του upscaling το έχει κάνει must και πολλές φορές δείχνει καλύτερο από native λίγο taa blur. Free performance κυριολεκτικά όπως και το fg. Το raster και το prebaked θα τα ξεχάσουμε με αυτά παίζαμε native χρόνια χωρίς πρόβλημα. Ray path tracing άρχισαν να δείχνουν το δρόμο στο φωτορεαλισμο αλλά ποιος θα περίμενε ότι θα ήταν τόσο βαριά πέρα από ότι και οι developers ξέχασαν να κάνουν optimized το κάθε παιχνίδι όπως κάποτε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Arkin είπε

Στα θετικά ότι η εξέλιξη του upscaling το έχει κάνει must και πολλές φορές δείχνει καλύτερο από native λίγο taa blur. Free performance κυριολεκτικά όπως και το fg. Το raster και το prebaked θα τα ξεχάσουμε με αυτά παίζαμε native χρόνια χωρίς πρόβλημα. Ray path tracing άρχισαν να δείχνουν το δρόμο στο φωτορεαλισμο αλλά ποιος θα περίμενε ότι θα ήταν τόσο βαριά πέρα από ότι και οι developers ξέχασαν να κάνουν optimized το κάθε παιχνίδι όπως κάποτε. 

Το ray tracing είναι θαύμα που τρέχει τόσο καλά στις σημερινές κάρτες γραφικών,ποιος θα φανταζόταν 10 χρόνια πριν,ήταν απλά όνειρο,η πρόοδος που έγινε σε hardware και software είναι τρομερός!

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Ρε σεις, δεν καταλαβαίνω καθόλου την επιμονή όλων να βγάζουν benches με FG. Ανεξαρτήτως κάρτας. Θεωρώ δεν έχει καμία απολύτως αξία.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν το απαξιώ σαν feature (μιας και το χρησιμοποιώ ο ίδιος ανά περίσταση), αλλά όταν θες να δεις πώς τα πάει ένα παιχνίδι/μηχανή γραφικών, απλά θολώνει τα νερά. Δεν έχεις καθόλου καλή ιδέα πώς τα πάει το παιχνίδι ή η κάρτα.

Έτσι κι αλλιώς, κάποιος πρώτα ρυθμίζει τα γραφικά του όταν κάνει δοκιμές, και αφού κατασταλάξει κάπου ανοίγει το FG.

Γτ χωρις fg δεν παιζεις  ρε συ με τις καρτες μας ,πολυ απλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα λίγο ένα μοντ για FSR3.1 στο σαιμπερ. Είπαμε είμαι λίγο αχάμπαρος και έχω μήνες να το ακουμπήσω αλλά με φαίνεται ποιο καλή εικόνα, εννοώντας αυτά τα φλίκερινγκ κτλ που λέτε. Με RT phycho FSRQ+FG

image.jpeg.682ca9789bc26ede074b34ad217ceb79.jpeg

image.jpeg.3cb6345b752f0332951564a7ba4b2b19.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Η amd είναι καλή στο ray tracing,αρκετά κοντά με την Nvidia αλλά δυστυχώς για αυτήν υστερεί κατά πολύ στο path tracing,η αρχιτεκτονική rdn3 δεν έχει hardware acceleration για να επιταχύνει το path tracing 👍

είναι κοντά όπου παίζουν 1-2 rt effects ... όπου παίζει global illumination οι κάρτες AMD συγκρίνονται με αυτές τις πρώτης γενιάς της nvidia... είχα και 6800xt και ξέρω τι νούμερα βγάζουν 

για PT δεν αναφέρω καν γιατί εκεί δεν έχει νόημα καν να το ανοίξεις σε AMD

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Tambas91 είπε

είναι κοντά όπου παίζουν 1-2 rt effects ... όπου παίζει global illumination οι κάρτες AMD συγκρίνονται με αυτές τις πρώτης γενιάς της nvidia... είχα και 6800xt και ξέρω τι νούμερα βγάζουν 

για PT δεν αναφέρω καν γιατί εκεί δεν έχει νόημα καν να το ανοίξεις σε AMD

2 fps ειχα με 6800xt στο portal και 80 με την 4070ti. Το path tracing ειναι ακομα σε πολυ αρχικο σταδιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...