Πέτρος Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Και τα Star Wars corridor τα λες αλλά γίνεται χαμός. To "ανάθεμα" που λέγαμε. Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Έχει κάτι ψιλά ναι στο έλκηθρο στο openworld κομμάτι αλλά δεν ενοχλούν τέτοια που είναι. Ακριβώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Τα in-house engines συνήθως δεν έχουν stutters, για παράδειγμα το CP 2077 ακόμα κι αν ανοίξεις τα πάντα(+PT) δεν κάνει κιχ και είναι open-world καθαρό. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα studios παρατάνε τα in-house engine τους και πάνε σε UE 5 γιατί βρίσκουν πολύ πιο εύκολα developers που "γνωρίζουν" τη μηχανή. Αφού θα πάει έτσι ας πιέσουν την EPIC να δώσει οριστική λύση στο θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John_on_PC Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Προσωπικά αν δω πως ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί Unreal Engine, το αποφεύγω αν μπορώ. Για εμένα το καλύτερο engine ήταν η έκδοση του Frostbite που χρησιμοποίησαν στο Battlefield 1 και V. Γραφικά που και σήμερα δεν θα καταλάβαινες ότι είναι 8 χρόνων (πιστεύω το BF1 είναι πιο όμορφο από σχεδόν όλα τα νέα UE5 παιχνίδια με σχεδόν τριπλάσιο performance χωρίς DLSS/FSR upscaling), με φοβερό performance (120 fps στο PS5/XSX) και μόνο με TAA upscaling. Επεξ/σία 4 Ιουλίου από John_on_PC 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Από 'δω και πέρα πολλοί μεγάλοι πάνε σε UE 5. Η CDPR για τα επόμενα Witcher και CP UE 5, η Square Enix με τα Tomb Raider UE 5. Το επόμενο Halo κι' αυτό σε UE 5 και πάει (κ)λέγοντας.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Μιλαει για πολυ ghosting με fsr 3.1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Στo Still Wakes The Deep που παιζω τωρα, χρησιμοποιοω το Intel Xess Ultra Quality και ειναι super. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Εγώ το έπαιξα με DLAA αλλά χωρίς FG γιατί δημιουργεί τρελό ghost στους υπότιτλους και είναι ενοχλητικό. Έτσι κι αλλιώς walking simulator είναι δεν θες πολλά FPS. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 3 minutes ago, Psycho_Warhead said: Έτσι κι αλλιώς walking simulator είναι δεν θες πολλά FPS. Ακριβως, 60-80 περιπου fps εχω, μια χαρα ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 1 hour ago, John_on_PC said: Προσωπικά αν δω πως ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί Unreal Engine, το αποφεύγω αν μπορώ. Για εμένα το καλύτερο engine ήταν η έκδοση του Frostbite που χρησιμοποίησαν στο Battlefield 1 και V. Γραφικά που και σήμερα δεν θα καταλάβαινες ότι είναι 8 χρόνων (πιστεύω το BF1 είναι πιο όμορφο από σχεδόν όλα τα νέα UE5 παιχνίδια με σχεδόν τριπλάσιο performance χωρίς DLSS/FSR upscaling), με φοβερό performance (120 fps στο PS5/XSX) και μόνο με TAA upscaling. Άστα να πάνε, ακόμα θυμάμαι όταν το άνοιξα πρώτη φορά τότε, μου είχε πέσει το σαγόνι. Και έχει γεράσει απίστευτα καλά. Βλέπω μετά το 2042 ή όπως λέγεται, και μου φαίνεται τέρμα meh, τουλάχιστον για το πώς τρέχει σε σύγκριση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου Και με 40 παίζεται άνετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ε εντάξει, εκεί στα 60 είναι το ιδανικό, το κλείδωσα εκεί κ κομπλέ. Αυτό ue5 είναι; Επεξ/σία 4 Ιουλίου από xartemporas 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
scorpion8283 Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 1 hour ago, Arkin said: Μιλαει για πολυ ghosting με fsr 3.1 Βασικά πάνω κάτω αυτα που ελεγε και ο δικός μας ο @akoinonitos και ο Πορτογαλος... Απλά αυτόι εχουν κάνει μια κουταμάρα και συγκρίνουν σε κάποια πχ Horizon, quality με balanced, και καλά για να έχουν την ιδια απόδοση, αλλά όχι με βάση τα fps, (ωπου πχ dlss = fsr 3.1. ) αλλά με βάση το ποσοστιαίο uplift, ωπου στην amd είναι μικρότερο, γιατί πολύ απλά σε native είναι πιο γρήγορη, άρα είναι μικρίτερο το ποσοστό αύξησης... Anyway, δεν θεωρώ οτι εχει νοημα αφού δεν συγκρίνει ίδιες αναλυσεις... Γενικά πάντως εχουμε καταλήξει, dlss και πιο παλιό και καλύτερο, κυρίως σε κίνηση... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 4 Ιουλίου Share Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Arkin είπε Μιλαει για πολυ ghosting με fsr 3.1 δεν το εχω δει το βιντεο αλλα εγω περα απο το ghosting στα αιωρουμενα δεν παρατηρησα καπου να εχει τρελο ghosting ,βεβαια αυτος κανει συνηθως 300x zoom πραγμα εντελως ανοητο. Σημασια εχει πως το βλεπεις οχι πως ειναι στο 300x θα το δω και θα επανελθω Επεξ/σία 4 Ιουλίου από akoinonitos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 6 Ιουλίου Share Δημοσ. 6 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ενα + του fsr3 σε σχεση με το fg της nvidia ειναι οτι στο fsr3.1 fg απλα βαζεις vsync απο το παιχνιδι και παιζεις ,με το fg της nvidia δεν μπορεις να βαλεις vsync πρεπει να πας να κοψεις τα fps. Επεξ/σία 6 Ιουλίου από akoinonitos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 6 Ιουλίου Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 8 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ενα + του fsr3 σε σχεση με το fg της nvidia ειναι οτι στο fsr3.1 fg απλα βαζεις vsync απο το παιχνιδι και παιζεις ,με το fg της nvidia δεν μπορεις να βαλεις vsync πρεπει να πας να κοψεις τα fps. μπορείς να το κανεις open force από το ncp βεβαια γιατί δε μπορείς να το κανεις απλά μέσα στο game ο θεός και ο πέτσινος ξέρουν.. αλλα κόλπα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα