Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Μωρ' εσύ καλά τα λες, αλλά όταν η νο1 μηχανή γραφικών εδώ και πόσα χρόνια έχει feature το stutter, τί περιμένεις?

Να δώσει λύση η EPIC, τώρα άρχισαν να παίρνουν μέτρα(Shader compilation κλπ) στην UE 5, μέχρι και την UE 4 το έπαιζαν Αλεκοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Δεν μπορουν να το κανουν οπως στις κονσολες και να μην εχει stutters η unreal?

Στις κονσόλες έχεις ένα CPU και ένα GPU. Στα PCια έχουμε 1500 διαφορετικούς συνδυασμούς. Οπότε δεν ελέγχεται. Πάντως και στα κονσόλια υπάρχουν games που γίνεται rave party από stutters.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H unreal στην ουσια φταιει για αυτο απο τη στιγμη που τοσες αλλες μηχανες δεν εχουν stutters στο pc. Aρα ο μονος τροπος ειναι να γινονται pre-compiled οι Shaders στο μενου φανταζομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, xartemporas είπε

H unreal στην ουσια φταιει για αυτο απο τη στιγμη που τοσες αλλες μηχανες δεν εχουν stutters στο pc. Aρα ο μονος τροπος ειναι να γινονται pre-compiled οι Shaders στο μενου φανταζομαι.

Ναι αυτό βοηθάει. Αλλά είναι και τα traversal stutters. Της Nixxes τα games είναι open world και τρέχουν μπάλα. Είναι και θέμα studio.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, xartemporas said:

Δεν μπορουν να το κανουν οπως στις κονσολες και να μην εχει stutters η unreal?

Χωρίς να περιμένουμε 30+ λεπτά να φορτώσουμε τους shaders όχι. Στις κονσόλες είναι pre compiled γιατί το combo του hw είναι ίδιο και γνωστό.

Το θέμα είναι ότι ακόμα και να έχουν γίνει compile όλα τα shaders, τα traversal stutter που έχει η unreal δεν έχουν λυθεί ούτε στην 5.5, που υποτίθεται βελτιώνει την κατάσταση. 

Γενικά κάκιστη μηχανή όσον αφορά χρήση CPUs. Δεν με νοιάζει καθόλου αν έχουν το οποιοδήποτε lumen/nanite/meta human ή όπως λέγεται. Έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα τα βάζουν και οι άλλες μηχανές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Δεν μπορουν να το κανουν οπως στις κονσολες και να μην εχει stutters η unreal?

Και η κονσόλα έχει traversal stutters, shader stutters δεν έχει γιατί είναι precompiled τα shaders. Αυτό λύθηκε και στο PC με shader compilation στο menu, το θέμα είναι τα traversal stutters που συμβαίνουν πάντα στην αλλαγή περιοχής και υποφέρουν όλες οι πλατφόρμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερομουν βασικα στα shader stutters. Τα traversal δυστυχως ναι , ειναι θεμα, υστερει εκει η unreal. Μου κανει εντυπωση βεβαια που δεν εχει λυθει το προβλημα ουτε στην 5.5.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just getting started είπε

Χωρίς να περιμένουμε 30+ λεπτά να φορτώσουμε τους shaders όχι. Στις κονσόλες είναι pre compiled γιατί το combo του hw είναι ίδιο και γνωστό.

Το θέμα είναι ότι ακόμα και να έχουν γίνει compile όλα τα shaders, τα traversal stutter που έχει η unreal δεν έχουν λυθεί ούτε στην 5.5, που υποτίθεται βελτιώνει την κατάσταση. 

Γενικά κάκιστη μηχανή όσον αφορά χρήση CPUs. Δεν με νοιάζει καθόλου αν έχουν το οποιοδήποτε lumen/nanite/meta human ή όπως λέγεται. Έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα τα βάζουν και οι άλλες μηχανές.

Καλά και το lumen έτσι όπως το χρησιμοποιούν είναι δώρο αδωρο. Βάζουν το σάπιο το software implementation με τα pixelated reflections. Το Dying Light 2 και το Exodus έχουν πολύ καλύτερο RT. Το δυνατό της UE5 είναι το nanite για τη γεωμετρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο η Coalition με τα Gears μπορεί να δώσει stutter-free εμπειρία σε UE αλλά μιλάμε για τεράστιο studio που χρησιμοποιεί heavily modified έκδοση της UE στα μέτρα τους.

Κάτι Respawn με Star Wars κλπ είναι πίκρα..

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Καλά και το lumen έτσι όπως το χρησιμοποιούν είναι δώρο αδωρο. Βάζουν το σάπιο το software implementation με τα pixelated reflections. Το Dying Light 2 και το Exodus έχουν πολύ καλύτερο RT. Το δυνατό της UE5 είναι το nanite για τη γεωμετρία.

Το prebaked lighting είναι φοβερό και σχεδόν ίδιο με Path-tracing φως, αν δεις φωτισμό σε Still Wakes the Deep θα καταλάβεις.

Είναι και ο λόγος που το AC: Unity δείχνει φοβερό ακόμα και σήμερα.

Το αρνητικό με τον prebaked φωτισμό είναι ότι δεν μπορείς να έχεις dymamic time of day με αλλαγές σε μέρα, απόγευμα, νύχτα κλπ με αληθοφάνεια. Εκεί θες Path-tracing για να πετύχεις αντίστοιχο αποτέλεσμα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το prebaked lighting είναι φοβερό και σχεδόν ίδιο με Path-tracing φως, αν δεις φωτισμό σε Still Wakes the Deep θα καταλάβεις.

Αυτό έβλεπα τώρα. Τι path tracing και παπαριές ρε φίλε. Μόλις τελείωσα το CP2077 και το Still Wakes the Deep έχει καλύτερο φωτισμό από το παστελ-CP2077.

Που είναι οι Nvidio-PathTracάκηδες του forum να τοποθετηθούν επί του θέματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αυτό έβλεπα τώρα. Τι path tracing και παπαριές ρε φίλε. Μόλις τελείωσα το CP2077 και το Still Wakes the Deep έχει καλύτερο φωτισμό από το παστελ-CP2077.

Που είναι οι Nvidio-PathTracάκηδες του forum να τοποθετηθούν επί του θέματος...

Σε καλή δουλειά prebaked φωτισμού δεν έχει κανένα νόημα το path-tracing αλλά όπως είπα δεν μπορείς να έχεις dynamic ToD. Είναι φτιαγμένο έτσι άψογα μόνο για μέρα ή νύχτα κλπ. Αντίστοιχα φοβερό prebaked φωτισμό έχει και το Dead Island 2.

Το path-tracing στην παρούσα φάση έχει artifacts κλπ που θα βελτιώνονται με κάθε νέα γενιά GPU.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το pre-baked είναι ιδανικό για τέτοια corridor style games όπως το still wakes the deep. Για open world δεν, εκτός αν το τερματίσουν όπως στο RDR2. Αλλά σιγά ποιο studio ασχολείται σε τέτοιο βαθμό λεπτομέρειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Μόνο η Coalition με τα Gears μπορεί να δώσει stutter-free εμπειρία σε UE αλλά μιλάμε για τεράστιο studio που χρησιμοποιεί heavily modified έκδοση της UE στα μέτρα τους.

Καλά, semi-open (έως και corridor σε κάποια σημεία) παιγνίδι είναι κατά βάση.

Το κάνει έξυπνα στα GoW, αλλά κ πάλι κάτι ψιλά τα παρατηρείς, αν τα ψάχνεις.

Σίγουρα πολύ καλύτερα από άλλους που είναι για τ' ανάθεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Καλά, semi-open (έως και corridor σε κάποια σημεία) παιγνίδι είναι κατά βάση.

Το κάνει έξυπνα στα GoW, αλλά κ πάλι κάτι ψιλά τα παρατηρείς, αν τα ψάχνεις.

Σίγουρα πολύ καλύτερα από άλλους που είναι για τ' ανάθεμα.

Και τα Star Wars corridor/semi τα λες αλλά γίνεται χαμός.

Έχει κάτι ψιλά ναι στο έλκηθρο στο openworld κομμάτι αλλά δεν ενοχλούν τέτοια που είναι.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...