Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, just getting started said:

Λογικά απλά κάποιος με 6000 θα έχει μεγαλύτερο CPU usage, λόγω περισσότερων draw calls και χειρότερου pipeline.

Αλλά οκ, λογικά θα βγάλουν ενημέρωση και για τις 6000 στην πορεία. Και επίσης λογικά έχουμε μέλλον μέχρι να το δούμε να εφαρμόζεται από game devs.

Αυτο ειναι μια ερωτηση το ποτε θα γινει αλλα εβγαλαν driver και AMD-NVIDIA για το WDDM 3.2 στο 24h2 που επεισης εχω!!!CPU USAGE Νομιζω θα ειναι το ιδιο απλα θελει Rebar για ολα αυτα και ειναι πολυ καλο νεο για τους Gamers μακαρι να μπει και στην 6ΧΧΧ σειρα αν και διαβαζω εχει να κανει με το hardware οποτε το κοβω δυσκολο!!

Just now, akoinonitos said:

Tελικα ποια θα ειναι η διαφορα ουτε εσυ δεν ξερεις απο οτι καταλαβα ,μια απλη ερωτηση εκανα ,δεν νομιζω οτι σε ειρωνευτηκα

νομιζω με ειρωνεια ηταν η απαντηση σου!!αν δεν σε ζηταω συγνωμη,η διαφορα δεν μπορεις να διαβασεις?3 λεπτα υποθεση ειναι απο τον χρονο σου ,θα κοβει Bottleneck κλπ με το Rebar gpu upload heaps μαζι με work graph ειναι δυσκολο να διαβασεις?

WDDM 3.2[edit]

Windows 11 2024 Update (version 24H2) includes WDDM 3.2.[84]

  • Shader Model 6.8[85]
  • Dirty bit tracking
  • Live migration on GPU-P devices
  • Native GPU fence objects
  • User-mode work submission
  • D3D12 AV1 video encoding
  • Work graphs[86]
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panakos_thess είπε

Αυτο ειναι μια ερωτηση το ποτε θα γινει αλλα εβγαλαν driver και AMD-NVIDIA για το WDDM 3.2 στο 24h2 που επεισης εχω!!!CPU USAGE Νομιζω θα ειναι το ιδιο απλα θελει Rebar για ολα αυτα και ειναι πολυ καλο νεο για τους Gamers μακαρι να μπει και στην 6ΧΧΧ σειρα αν και διαβαζω εχει να κανει με το hardware οποτε το κοβω δυσκολο!!

νομιζω με ειρωνεια ηταν η απαντηση σου!!αν δεν σε ζηταω συγνωμη,η διαφορα δεν μπορεις να διαβασεις?3 λεπτα υποθεση ειναι απο τον χρονο σου ,θα κοβει Bottleneck κλπ με το Rebar gpu upload heaps μαζι με work graph ειναι δυσκολο να διαβασεις?

WDDM 3.2[edit]

Windows 11 2024 Update (version 24H2) includes WDDM 3.2.[84]

  • Shader Model 6.8[85]
  • Dirty bit tracking
  • Live migration on GPU-P devices
  • Native GPU fence objects
  • User-mode work submission
  • D3D12 AV1 video encoding
  • Work graphs[86]

Ρε Πανακο γραφεις οτι δεν θα το παρουν οι 6xxx ,και σε ρωταω δλδ η διαφορα στο gaming  ποια θα ειναι σε σχεση με μια 7xxx που θα το παρει ?  Θες να γνωριζω και τι ειναι το dirty bit tracking για ποιον με περασες :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, akoinonitos said:

Ρε Πανακο γραφεις οτι δεν θα το παρουν οι 6xxx ,και σε ρωταω δλδ η διαφορα στο gaming  ποια θα ειναι σε σχεση με μια 7xxx που θα το παρει ?  Θες να γνωριζω και τι ειναι το dirty bit tracking για ποιον με περασες :lol:

τελος παντων δεν απανταω αλλο οτι εβαλα εβαλα!δεν γραφω εγω οτι δεν θα τα παρει η 6XXX αλλα τα sites κλπ

https://devblogs.microsoft.com/directx/agility-sdk-1-613-0/

@akoinonitos https://videocardz.com/newz/amd-demos-fully-gpu-driven-rendering-through-work-graphs-on-radeon-rx-7900-xtx-with-39-improvement δες εδω improve

Επεξ/σία από panakos_thess
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, panakos_thess said:

Αυτο ειναι μια ερωτηση το ποτε θα γινει αλλα εβγαλαν driver και AMD-NVIDIA για το WDDM 3.2 στο 24h2 που επεισης εχω!!!

Ε καλά, και για το direct storage είχαν βγάλει driver πριν 2 χρόνια, και πρακτικά δεν το έχουμε δει ακόμα σε παιχνίδια 😂

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just getting started said:

Ε καλά, και για το direct storage είχαν βγάλει driver πριν 2 χρόνια, και πρακτικά δεν το έχουμε δει ακόμα σε παιχνίδια 😂

στης κονσολες ναι ομως!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just getting started είπε

Ε καλά, και για το direct storage είχαν βγάλει driver πριν 2 χρόνια, και πρακτικά δεν το έχουμε δει ακόμα σε παιχνίδια 😂

https://steamdb.info/tech/SDK/DirectStorage/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, άλλο το supported, και άλλο το όντως να χρησιμοποιούν features που θέλουμε.

Και πρακτικά από όλους αυτούς τους τίτλους, αυτοί που έχουν σημασία βγήκαν στον τελευταίο χρόνο.

Άλλοι επίσης (ratchet and clank), είχαν χειρότερο performance και περισσότερα stutters με το direct storage ανοιχτό.

Άρα όχι, πρακτικά δεν έχουμε δει ακόμα τι μπορεί να κάνει, και σίγουρα όχι όπως στις κονσόλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Ratchet & Clank μια χαρά δούλεψε, με patch διορθώθηκαν τα όποια προβλήματα και η PC έκδοση δούλευε σαν την PS5 έκδοση με ελαφρώς γρηγορότερα loading times(Σε NVMe).

Γενικά σαν feature δεν λέει και τίποτα, πέρα από το ότι κερδίζεις 2-3 δευτερόλεπτα σε loading.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε υποτίθεται δεν είναι μόνο αυτό όμως. Θεωρητικά πρέπει να βοηθάει και στο άμεσο asset streaming και decompression για το κανονικό gameplay, με σκοπό να ελαφρύνουν το φόρτο στα CPU.

Έτσι κι αλλιώς και το spiderman που δεν υποστηρίζει direct storage, μια χαρά φορτώνει σε 4-5 δευτερόλεπτα (ελάχιστα παραπάνω από το PS5).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Direct Storage είναι για καταστάσεις όπως στο Rachet που φορτώνει άμεσα καινούργιο level μέσα από το άλλο level. Αυτό έχει επίδραση στο gameplay. Τώρα να φορτώνει το save σε 3 δευτερόλεπτα αντί για 5 ε νταξει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά στην ουσία δεν κάνει κάτι το φοβερό, ρίχνει λίγο το βάρος από την CPU αλλά αυτό δεν λέει τίποτα.

Εγώ περιμένω να δω λύση για το stuttering, να μην υπάρχει καθόλου σε κανένα παιχνίδι. Αυτό θα είναι feature.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Ναι αλλά στην ουσία δεν κάνει κάτι το φοβερό, ρίχνει λίγο το βάρος από την CPU αλλά αυτό δεν λέει τίποτα.

Εγώ περιμένω να δω λύση για το stuttering, να μην υπάρχει καθόλου σε κανένα παιχνίδι. Αυτό θα είναι feature.

Υπάρχει λύση. Υπάρχουν games που δεν έχουν καθόλου stutters. Τώρα αν κάποια studios είναι αμπαλα είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι τα περισσότερα είναι όμως άρα πρέπει να βρεθεί λύση σε επίπεδο μηχανής γραφικών για να μπορούν όλοι να δώσουν stutter-free εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι τα περισσότερα είναι όμως άρα πρέπει να βρεθεί λύση σε επίπεδο μηχανής γραφικών για να μπορούν όλοι να δώσουν stutter-free εμπειρία.

Μωρ' εσύ καλά τα λες, αλλά όταν η νο1 μηχανή γραφικών εδώ και πόσα χρόνια έχει feature το stutter, τί περιμένεις?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι τα περισσότερα είναι όμως άρα πρέπει να βρεθεί λύση σε επίπεδο μηχανής γραφικών για να μπορούν όλοι να δώσουν stutter-free εμπειρία.

in house engines for the win. Τουλάχιστον η UE5 είναι καλύτερη σε αυτό το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...