Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 minutes ago, akoinonitos said:

Βασικα απο οτι βλεπω δεν θελει καν cap τελικα  παιζει χωρις θεμα 

360 δεν ειναι η οθονη σου?

Παντως στο last of us πχ δεν δεχεται το cap απο drivers με fg on.. μονο in game.

Σε native το επαιρνε μια χαρα και μου κανε εντυπωση...

 

Επεξ/σία από scorpion8283
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

360 δεν ειναι η οθονη σου?

Παντως στο last of us πχ δεν δεχεται το cap απο drivers με fg on.. μονο in game.

Σε native το επαιρνε μια χαρα και μου κανε εντυπωση...

 

Ναι αλλα πριν ειχα θεμα αν δεν εβαζα cap ειχα τρελο lag.

Βλεπω οτι οπου υπαρχει πολυ λεπτομερια και κινηση το upscale κομματι δεν λεει και πολλα ,δλδ σε πολλη βλαστιση με κινηση γρασιδι λουλουδια κλπ θελει δουλεια ακομα. Σιγουρα παντως στο συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι καλυτερο απο οτι ηταν πριν. 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Ναι αλλα πριν ειχα θεμα αν δεν εβαζα cap ειχα τρελο lag.

Βλεπω οτι οπου υπαρχει πολυ λεπτομερια και κινηση το upscale κομματι δεν λεει και πολλα ,δλδ σε πολλη βλαστιση με κινηση γρασιδι λουλουδια κλπ θελει δουλεια ακομα. Σιγουρα παντως στο συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι καλυτερο απο οτι ηταν πριν. 

 

Καλά μη νομίζεις ότι και το DLSS είναι τέλειο στην κίνηση, απλά είναι καλύτερο. Το ιδανικό είναι DLAA/FSR AA, προσαρμόζεις settings ώστε να είσαι στα 60fps και μετά ανοίγεις και frame gen και πας στα 100+.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται οτι και το dlss εχει ghosting, πχ στο forbidden west που επαιζα με quality, ήταν εμφανες σε μερικα σημεια.
Γενικα για μενα , εφοσον εχω 3090 , το ιδανικο ειναι οπως στο tsushima, dlss με fsr fg.

Επεξ/σία από xartemporas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, just getting started είπε

Τελικά είναι confirmed ότι είναι ίδιο μεταξύ nvidia/AMD το fsr3.1?

Σε amd κάρτες πρέπει να είναι καλύτερο από ότι έχω διαβάσει στις nvidia δεν δουλεύει το ίδιο. Όπως και το xess πολύ ανώτερο σε intel κάρτες. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, Tambas91 said:

Υπάρχει κάποιο τέτοιο συγκριτικό που να δείχνει δίπλα δίπλα διαφορές fsr3 σε amd και nvidia?

Αυτο θελουμε να δουμε... οπως και Dlss (προφανως σε nvidia) και Fsr3 σε AMD.

Νομίζω οι περισσοτεροι δοκιμαζουν κατευεθειαν και τα 2 (dlss -FSR ) σε Nvidia, με την λογική οτι αφου τρέχει και στα 2 και ειναι και θεωρητικα Game implemented, ειμαστε κομπλε. Αλλα οκ για το Hardware, οι drivers δεν θα παιζουν ρολο? Δεν μπορει......🤔

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Καλά μη νομίζεις ότι και το DLSS είναι τέλειο στην κίνηση, απλά είναι καλύτερο. Το ιδανικό είναι DLAA/FSR AA, προσαρμόζεις settings ώστε να είσαι στα 60fps και μετά ανοίγεις και frame gen και πας στα 100+.

με native και fg εχει καλα fps δεν χρειαζεται  upscale το συγκεκριμενο ,με max τα settings εχεις ενα 140αρι το λιγοτερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 minutes ago, just getting started said:

Τελικά είναι confirmed ότι είναι ίδιο μεταξύ nvidia/AMD το fsr3.1?

Το FSR 3 frame gen δίνει παραπάνω fps σε AMD κάρτες σε σχέση με Nvidia κάρτες στα σίγουρα. Η έκδοση 3.0 είχε framepacing θέματα στην Nvidia που δεν υπήρχαν στην AMD, το οποίο φαίνεται να φτιάχτηκε τώρα. Δεν ξέρω με το latency τι γίνεται όμως. Νομίζω αν ανοίξεις το reflex, το latency καταλήγει καλύτερο από AMD χωρίς frame cap.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Arkin είπε

Σε amd κάρτες πρέπει να είναι καλύτερο από ότι έχω διαβάσει στις nvidia δεν δουλεύει το ίδιο. Όπως και το xess πολύ ανώτερο σε intel κάρτες. 

To DLSS και το XeSS χρησιμοποιουν ΑΙ (neural network training) και θελουν αντιστοιχα και το απαραιτητο hardware.
Το DLSS τρεχει μονο σε Nvidia, το XeSS εχει αλλη εκδοση για τις Intel και αλλη για τo Universal γι'αυτο εχει και διαφορες.
Το FSR ειναι ενας αλγοριθμος που μπορουν να τον τρεξουν ολες οι καρτες ανεξαρτητου εταιριας,χωρις να χρειαζεται συγκεκριμενο hardware γι αυτο και εχει το ιδιο αποτελεσμα.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...