Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Σε 4κ που παίζω εγώ dlssq με fsrq η διαφορές είναι μικρές λεπτομέρειες που άμα παίζεις χωρίς Μεγεθυντικό φακό δε θα δεις …

το αβαταρ δε το έχω δοκιμάσει αν είναι και έχω όρεξη αργότερα το βράδυ θα ανεβάσω βίντεο fsr3 vs dlss3… 

παντως στη σκηνή που έπαιξα τα 1% κάτω από 110 δεν πέσαν 

Σε 4κ Τv και απόσταση 3μετρων περίπου,ούτε εγώ καταλαβαίνω διαφορά μεταξύ των δύο.

Σε 1440p και 1600p που έχω δοκιμάσει σε οθόνη ναι εκεί έχει διαφορά.Φυσικα οτιδήποτε κάτω από fsr/dlss quality στην οθόνη με χαλάει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Σε 4κ Τv και απόσταση 3μετρων περίπου,ούτε εγώ καταλαβαίνω διαφορά μεταξύ των δύο.

Σε 1440p και 1600p που έχω δοκιμάσει σε οθόνη ναι εκεί έχει διαφορά.Φυσικα οτιδήποτε κάτω από fsr/dlss quality στην οθόνη με χαλάει.

Μετράνε πολλά ρόλο , ποσό μεγάλη είναι η οθόνη , ποσό μακρυά κάθεσαι , η ανάλυση που παίζεις , άμα είναι καλή υλοποίηση κτλπ … σε 4κ που είμαστε εμείς έχεις καλή βάση (1440 native) πρέπει να ξέρεις που να κοιτάξεις για να δεις τις διαφορές… 

στο μικρό monitor που έχω 1080p οι διάφορες είναι αισθητές με το dlss να είναι καλύτερο, αλλά και το fsr δε θα έλεγα ότι είναι απαγορευτικό να το βάλεις αν σκεφτούμε κιόλας σε τι κοινό απευθύνεται .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fotaras76 είπε

Ο Χαρτέμπορας που ανέβασε την ενημέρωση για μείωση τιμής δεν ανέφερε ότι ισχύει μόνο παροδικά στο newegg οπότε πίστεψα πως υπάρχει γενική μείωση (το οποίο θα ήταν και το σωστό).

Πως δεν το αναφέρει συμφορουμίτη?

Για δές το σχόλιο του που έκανες παράθεση όταν σχολίασες, να δείς αν αναφέρει ή όχι και την πηγή/σύνδεσμο αυτής της φωτογραφίας?

Γενικά η πλειοψηφία των τιμών σε δολλάρια όταν βλέπουμε, σχεδόν πάντα αφορούν τιμές newegg.

 

image.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Μετράνε πολλά ρόλο , ποσό μεγάλη είναι η οθόνη , ποσό μακρυά κάθεσαι , η ανάλυση που παίζεις , άμα είναι καλή υλοποίηση κτλπ … σε 4κ που είμαστε εμείς έχεις καλή βάση (1440 native) πρέπει να ξέρεις που να κοιτάξεις για να δεις τις διαφορές… 

στο μικρό monitor που έχω 1080p οι διάφορες είναι αισθητές με το dlss να είναι καλύτερο, αλλά και το fsr δε θα έλεγα ότι είναι απαγορευτικό να το βάλεις αν σκεφτούμε κιόλας σε τι κοινό απευθύνεται .. 

Το πρόβλημα που έχει και το FSR αλλά και το ΤΑΑ είναι το subpixel detail και alpha textures (φράκτες, λεπτές γραμμές, μαλλιά, vegatation κτλ). Το DLAA κάνει την καλύτερη δουλειά και μετά δεύτερο πολύ κοντά το DLSS Q. Το ΤΑΑ παρόλο που είναι σε native ανάλυση είναι πάντα χειρότερο σε αυτόν τον τομέα ακόμη και από το DLSS, ενώ και το FSR έχει το ίδιο θέμα. Και αυτό το πρόβλημα υπάρχει σε όλες τις αναλύσεις, απλά όσο ανεβαίνεις γίνεται λιγότερο εμφανές.

Οπότε είναι και ανάλογα το game πόσο έχει από αυτά τα subpixel detail. Το Horizon για παράδειγμα που είναι τίγκα στο vegatation με TAA και με FSR είναι χάλια, ενώ με DLSS είναι πολύ καλό. Εκεί υπερέχει το DLSS, ίσως και λόγω του ΑΙ που μπορεί να κάνει καλύτερο reconstruct σε αυτές τις περιπτώσεις (ή απλά μας παραμυθιάζει ο πέτσινος και απλά ο αλγόριθμος είναι καλύτερος και δεν κάνει τη διαφορά το ΑΙ). Σε άλλες περιπτώσεις από 1440p+ είναι πάνω κάτω τα ίδια όλα όντως.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Μετράνε πολλά ρόλο , ποσό μεγάλη είναι η οθόνη , ποσό μακρυά κάθεσαι , η ανάλυση που παίζεις , άμα είναι καλή υλοποίηση κτλπ … σε 4κ που είμαστε εμείς έχεις καλή βάση (1440 native) πρέπει να ξέρεις που να κοιτάξεις για να δεις τις διαφορές… 

στο μικρό monitor που έχω 1080p οι διάφορες είναι αισθητές με το dlss να είναι καλύτερο, αλλά και το fsr δε θα έλεγα ότι είναι απαγορευτικό να το βάλεις αν σκεφτούμε κιόλας σε τι κοινό απευθύνεται .. 

4κ oled 65" απόσταση 3+μέτρα αραχτός στον καναπέ. Dlss/fsr q. Καλά δεν θα κάτσω να ξεψειρισω την μαϊμού όταν παίζω(αυτό το λίγο) για να βρω διάφορες.Και να υπάρχουν δεν μπορώ να τις δω σε καμία περίπτωση.

Στο pc του μικρού σε 38αρα uw 3840χ1600π μόνιτορ . Απόσταση κλασική γραφείου 

Εάν βάλω dlss/fsr λιγότερο από q ,τότε ναι εκεί βλέπω κάποιες διαφορές ανάλογα το παιχνίδι.

 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Πως δεν το αναφέρει συμφορουμίτη?

Για δές το σχόλιο του που έκανες παράθεση όταν σχολίασες, να δείς αν αναφέρει ή όχι και την πηγή/σύνδεσμο αυτής της φωτογραφίας?

Γενικά η πλειοψηφία των τιμών σε δολλάρια όταν βλέπουμε, σχεδόν πάντα αφορούν τιμές newegg.

 

image.png

Είδα τον τίτλο του ποστ και (κακώς) υπέθεσα ότι υπάρχει γενική μείωση χωρίς να το διαβάσω. Προφανώς όταν έγραψα ότι έπρεπε να γίνει μείωση τιμής δεν κατάλαβα πως αφορούσε μόνο το newegg. Παράθεση δεν έκανα σε κανένα κομμάτι του άρθρου γιατί απλά δεν το άνοιξα καν. Μερικές φορές ξέρεις όταν δεν έχουμε πολύ χρόνο για ανάγνωση και χαζεύουμε στο κινητό μπορεί να βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα και να κάνουμε βιαστικά σχόλια.Δεν το συνηθίζω αλλά συμβαίνει καμιά φορά.

 

Επεξ/σία από fotaras76
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το πρόβλημα που έχει και το FSR αλλά και το ΤΑΑ

Το ΤΑΑ άσε το. Στα τελευταία παιχνίδια είναι άψογο.

39 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το Horizon για παράδειγμα

Παλιό παιχνίδι.

Σε πιο καινούρια το ΤΑΑ είναι καλύτερο από το DLSS σε κάθε τομέα.

Απλά είναι μεγάλο το perf gain του DLSS, γι'αυτό το χρησιμοποιούμε.

39 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το πρόβλημα που έχει και το FSR αλλά και το ΤΑΑ είναι το subpixel detail και alpha textures (φράκτες, λεπτές γραμμές, μαλλιά, vegatation κτλ). Το DLAA κάνει την καλύτερη δουλειά και μετά δεύτερο πολύ κοντά το DLSS Q. Το ΤΑΑ παρόλο που είναι σε native ανάλυση είναι πάντα χειρότερο σε αυτόν τον τομέα ακόμη και από το DLSS,

Σε ακινησία πολλά από όσα λες μπορεί να ισχύουν.

Αλλά σε κίνηση το ΤΑΑ κάνει πλάκα στο DLSS ;)

(Κοιτάμε πίσω από την πράσινη σκάλα. Με FSR δεν τράβηξα βίντεο καθώς μιλάμε για σκληρό πορνό στο συγκεκριμένο παιχνίδι)

 

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Το ΤΑΑ άσε το. Στα τελευταία παιχνίδια είναι άψογο.

Παλιό παιχνίδι.

Σε πιο καινούρια το ΤΑΑ είναι καλύτερο από το DLSS σε κάθε τομέα.

Απλά είναι μεγάλο το perf gain του DLSS, γι'αυτό το χρησιμοποιούμε.

Σε ακινησία πολλά από όσα λες μπορεί να ισχύουν.

Αλλά σε κίνηση το ΤΑΑ κάνει πλάκα στο DLSS ;)

(με FSR δεν τράβηξα βίντεο καθώς μιλάμε για σκληρό πορνό στο συγκεκριμένο παιχνίδι)

μεγάλη λέξη το άψογο. Στο Ηοgwarts δεν είναι άψογο (καινούργιο παιχνίδι), όπως και στο Starfield (καινούργιο παιχνίδι). To DLAA είναι καλύτερο παντού σε σχέση με το ΤΑΑ. Το DLSS είναι καλύτερο στους τομείς που είπα, ακόμη και σε νέα games ή έστω ίδιο. Για την κίνηση ναι ισχύει, αλλά και πάλι δεν "κάνει πλάκα". Κάνει πλάκα σημαίνει να έχει τεράστια διαφορά. Ε τεράστια διαφορά δεν έχει. Είναι καλύτερο; ναι. DLAA + Optimized Settings is the way.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Το ΤΑΑ άσε το. Στα τελευταία παιχνίδια είναι άψογο.

Παλιό παιχνίδι.

Σε πιο καινούρια το ΤΑΑ είναι καλύτερο από το DLSS σε κάθε τομέα.

Απλά είναι μεγάλο το perf gain του DLSS, γι'αυτό το χρησιμοποιούμε.

Σε ακινησία πολλά από όσα λες μπορεί να ισχύουν.

Αλλά σε κίνηση το ΤΑΑ κάνει πλάκα στο DLSS ;)

(Κοιτάμε πίσω από την πράσινη σκάλα. Με FSR δεν τράβηξα βίντεο καθώς μιλάμε για σκληρό πορνό στο συγκεκριμένο παιχνίδι)

 

Πολύ μικρές διαφορές που πρέπει να ψάχνεις  … ειδικά σε κίνηση που προσέχεις αλλά πράγματα την ώρα που παίζεις , το dlss σου δίνει τόσα θετικά που κατά τη γνώμη μου είναι χαζό να μη το βάλεις …

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως αυτό που είπα για τα subpixel detail δεν χαλάει ούτε σε κίνηση. Πάρε παράδειγμα λεπτές γραμμές σε φάση καλώδια ρεύματος μακριά. Με ΤΑΑ είναι σαν διακεκομμένες γραμμές, ενώ με DLSS είναι ευθεία γραμμή ακόμη και σε κίνηση. 

Βέβαια και τα 2 έχουν να κάνουν με το implementation. To TAA όμως δεν και είναι ο Θεός του Image Quality. Ακόμη και σε καινούργια games θα βγεις ατέλειες. Σε κάποιες λεπτομέρειες υπερέχει το ΤΑΑ και σε άλλες το DLSS, τουλάχιστον όταν μιλάμε για 1440p, γιατί φαντάζομαι στο 4Κ όλα τέλεια δείχνουν. Γι' αυτό το DLAA είναι το καλύτερο γιατί τα έχει όλα. Και το DLSS + RR είναι καλό, αλλά μόνο στο AW2 είναι usable :P 

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Πάντως αυτό που είπα για τα subpixel detail δεν χαλάει ούτε σε κίνηση. Πάρε παράδειγμα λεπτές γραμμές σε φάση καλώδια ρεύματος μακριά. Με ΤΑΑ είναι σαν διακεκομμένες γραμμές, ενώ με DLSS είναι ευθεία γραμμή ακόμη και σε κίνηση. 

Ε, τώρα γίνεσαι προκλητικός ρε Γιάννη 🤣

Πάρε καλώδια ρεύματος σε κίνηση.

Με DLSS είναι ΑΨΟΓΑ όντας ακίνητος αλλά του crawling το πανηγύρι όταν κινείσαι.

 

5 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

το dlss σου δίνει τόσα θετικά που κατά τη γνώμη μου είναι χαζό να μη το βάλεις …

Αν έχεις την πολυτέλεια δεν το βάζεις.

Σε κάποια παιχνίδια, τα οποία ο Γιάννης ή εσύ δεν παίζετε προφανώς, η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που καλύτερα να ρίξεις 1-2 settings παρά να ανοίξεις DLSS.

Στα Forza Horizon 5 και Forza Motorsport π.χ.

Αν δεν έχεις την πολυτέλεια εννοείται ανοίγεις DLSS.

7 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Πολύ μικρές διαφορές που πρέπει να ψάχνεις  … ειδικά σε κίνηση που προσέχεις αλλά πράγματα

Όταν είχα την 3070Ti προσπαθούσα να μην παρατηρώ το crawling/shimmering αλλά μου έβγαινε το μάτι.

Με TAA υπάρχει το φαινόμενο αλλά στο 1/5 του βαθμού που το βλέπεις εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Ε, τώρα γίνεσαι προκλητικός ρε Γιάννη 🤣

Πάρε καλώδια ρεύματος σε κίνηση.

Με DLSS είναι ΑΨΟΓΑ όντας ακίνητος αλλά του crawling το πανηγύρι όταν κινείσαι.

 

Αν έχεις την πολυτέλεια δεν το βάζεις.

Σε κάποια παιχνίδια, τα οποία ο Γιάννης ή εσύ δεν παίζετε προφανώς, η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που καλύτερα να ρίξεις 1-2 settings παρά να ανοίξεις DLSS.

Στα Forza Horizon 5 και Forza Motorsport π.χ.

Αν δεν έχεις την πολυτέλεια εννοείται ανοίγεις DLSS.

Όταν είχα την 3070Ti προσπαθούσα να μην παρατηρώ το crawling/shimmering αλλά μου έβγαινε το μάτι.

παλιό παιχνίδι. σε αυτό ούτε το ΤΑΑ είναι καλό ή MSAA τι έχει δεν θυμάμαι.

Καλά ναι αφού το είπα optimized + DLAA. Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν κάνει πλάκα. Κάνω πλάκα σημαίνει να κερδίσω με 20 πόντους, όχι με τρίποντο στα 1.4 δευτερόλεπτα.

Υ.Γ. Το edge crawling λύνεται με RR πάντως. Το πιο μεγάλο θέμα του DLSS που το βλέπω και είναι εμφανές αρκετές φορές είναι το ghosting σε particles που πετάνε στον αέρα ή στο όπλο όταν κάνεις aim down sights.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, kkatzos said:

Με DLSS είναι ΑΨΟΓΑ όντας ακίνητος αλλά του crawling το πανηγύρι όταν κινείσαι.

Ευχαριστώ για το video γιατί μου άλλαξε εντελώς άποψη για το DLSS στο Forza. Πίστευα ότι μόνο τo FSR δείχνει χάλια τα καλώδια κλπ αλλά είδα τώρα ότι ούτε το DLSS είναι καλό.

2 minutes ago, just_a_dude said:

 Κάνω πλάκα σημαίνει να κερδίσω με 20 πόντους, όχι με τρίποντο στα 1.4 δευτερόλεπτα.

Sorry αλλά στο video με τη σκάλα το TAA κάνει πλάκα στο DLSS, είδες όταν κουνάει το mouse; Το TAA είναι μια χαρά το άλλο είναι άθλιο.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, elpenor είπε

Sorry αλλά στο video με τη σκάλα το TAA κάνει πλάκα στο DLSS, είδες τη σκάλα;

ναι ακριβώς, αυτό είπα, είναι καλύτερο. Κάνει πλάκα σημαίνει το ένα είναι playable και το άλλο unplayable. Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω το κάνει πλάκα. Άλλο "καλύτερο" και άλλο "κάνει πλάκα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...