Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, just_a_dude said:

ναι ακριβώς, αυτό είπα, είναι καλύτερο. Κάνει πλάκα σημαίνει το ένα είναι playable και το άλλο unplayable. Τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω το κάνει πλάκα. Άλλο "καλύτερο" και άλλο "κάνει πλάκα".

Οκ, ας μείνουμε στο ότι η διαφορά είναι μεγάλη. Στη μία περίπτωση όταν κουνιέται το mouse φαίνεται πολύ άσχημα στην άλλη αρκετά καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, elpenor είπε

Οκ, ας μείνουμε στο ότι η διαφορά είναι μεγάλη. Στη μία περίπτωση όταν κουνιέται το mouse φαίνεται πολύ άσχημα στην άλλη αρκετά καλά.

i can live with that. Γι' αυτό βάζουμε DLAA για να είναι καλύτερο σε όλα :P

Σοβαρά πάντως αυτό που βλέπω εγώ τουλάχιστον είναι ότι το DLAA είναι πάντα καλύτερο. Μετά το ΤΑΑ άλλες φορές είναι καλύτερο, άλλες στα ίδια, άλλες χειρότερο από το DLSS. Και τέλος το FSR είναι χειρότερο πάντα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, just_a_dude said:

i can live with that. Γι' αυτό βάζουμε DLAA για να είναι καλύτερο σε όλα :P

Σοβαρά πάντως αυτό που βλέπω εγώ τουλάχιστον είναι ότι το DLAA είναι πάντα καλύτερο. Μετά το ΤΑΑ άλλες φορές είναι καλύτερο, άλλες στα ίδια, άλλες χειρότερο από το DLSS. Και τέλος το FSR είναι χειρότερο πάντα.

Έτσι έχω καταλάβει και εγώ από ότι διαβάζω από εσάς. Όμως ιδίως λόγο του Blue με τα cherry picked video που έκανε post είχα σχηματίσει πολύ καλύτερη άποψη για το DLSS που τελικά δεν ισχύει, σίγουρα καλύτερο από το FSR αλλά και αυτό δεν έχει λύσει τα προβλήματα που δημιουργεί το upscaling.

Όντως λάθος σύγκριση TAA με DLSS, με DLAA μόνο μπορεί να συγκριθεί αφού δεν κάνει upscale και εκεί όντως είναι κοινά αποδεκτό ότι το DLAA είναι καλύτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αν έχεις την πολυτέλεια δεν το βάζεις.

Σε κάποια παιχνίδια, τα οποία ο Γιάννης ή εσύ δεν παίζετε προφανώς, η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που καλύτερα να ρίξεις 1-2 settings παρά να ανοίξεις DLSS.

Στα Forza Horizon 5 και Forza Motorsport π.χ.

Αν δεν έχεις την πολυτέλεια εννοείται ανοίγεις DLSS.

κοίτα εγώ έχω βάλει κοφτη στα 117, το θέμα είναι ότι και τόσα να πιάνω native αν ανοίξω dlss πχ η κάρτα από 90% και 60c θα πέσει σε 65% και 50c , μη πω και για κατανάλωση που αρέσει στο φίλο μας τον arkin :P 

φαντάσου σε ότι παιχνίδι και να βάλω το πρώτο πράγμα που κοιτάω είναι άμα έχει dlss/fsr να το ανοίξω... βεβαια για να τα λέμε και όλα κάποιους μπορεί να ενοχλεί αυτό με τη σκάλα εγώ και να το παρατηρήσω δε θα με χαλάσει τόσο...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, elpenor είπε

Ευχαριστώ για το video γιατί μου άλλαξε εντελώς άποψη για το DLSS στο Forza. Πίστευα ότι μόνο τo FSR δείχνει χάλια τα καλώδια κλπ αλλά είδα τώρα ότι ούτε το DLSS είναι καλό.

Στο Forza Horizon 5 μόνο το ΤΑΑ είναι καλό.

Ακόμα και το DLAA είναι χειρότερο από το TAA. Και FSR = DLSS.

 

Στο Forza Motorsport έχουμε DLAA και ΤΑΑ κοντά σε ποιότητα και τα δύο πολύ καλύτερα από DLSS/FSR.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, elpenor είπε

... είχα σχηματίσει πολύ καλύτερη άποψη για το DLSS που τελικά δεν ισχύει, σίγουρα καλύτερο από το FSR αλλά και αυτό δεν έχει λύσει τα προβλήματα που δημιουργεί το upscaling.

Όντως λάθος σύγκριση TAA με DLSS, με DLAA μόνο μπορεί να συγκριθεί αφού δεν κάνει upscale και εκεί όντως είναι κοινά αποδεκτό ότι το DLAA είναι καλύτερο.

Είναι άδικη σύγκριση: TAA vs DLSS = Native vs Upscale, αλλά ΟΚ.

Στα Spiderman βίντεο το Moire Pattern που παρουσιάζει το DLSS δείχνει χάλια.
Πέρα από το πρόβλημα όμως έχει περισσότερη λεπτομέρεια και φαίνεται ότι είναι μια μεταλλική σχάρα, μια επιφάνεια με τρύπες.

Το TAA ενώ είναι Native (και θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη λεπτομέρεια) επίσης έχει ελαφρύ τρέμουλο και η σχάρα είναι σχεδόν επίπεδη, σαν solid επιφάνεια...
Το DLAA που δουλεύει σε Native διατηρεί τις λεπτομέρειες χωρίς Moire.

2 ώρες πριν, kkatzos είπε

Στο Forza Horizon 5 μόνο το ΤΑΑ είναι καλό.

Ακόμα και το DLAA είναι χειρότερο από το TAA. Και FSR = DLSS.

 

Στο Forza Motorsport έχουμε DLAA και ΤΑΑ κοντά σε ποιότητα και τα δύο πολύ καλύτερα από DLSS/FSR.

Και δεν είναι μόνο το Forza 5, όλα τα παιχνίδια με λεπτές γραμμές καλωδίων έχουν το ίδιο πρόβλημα, RDR2, Alan Wake 2 (και με Ray Reconstruction), όλα!
Αλλά εκεί τελειώνουν τα πλεονεκτήματα του TAA και το DLΑΑ/DLSS κερδίζει με διαφορά.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το moire pattern φεύγει με ray reconstruction, δείτε βίντεο του Daniel Owen. To ghosting είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί. Είναι λιγότερο απ' ότι παλιότερα, αλλά ακόμη δεν έχει εξαλειφθεί. 

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το moire pattern φεύγει με ray reconstruction, δείτε βίντεο του Daniel Owen. To ghosting είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί. Είναι λιγότερο απ' ότι παλιότερα, αλλά ακόμη δεν έχει εξαλειφθεί. 

Ναι, το RR τα πηγαίνει καλύτερα σε λεπτομέρειες (fences, κτλ) που είναι διαφάνειες πάνω σε Solids, επειδή κάνει reconstruct και τα underlying textures. Έχει καλύτερο αποτέλεσμα στα Motion Vectors και δημιουργεί καλύτερα Averages για το Upscale. Πολύ καλό AI powered app.

Τα λεπτά και γρήγορα-κινούμενα πολύγωνα (πχ βροχή) δεν καταφέρνει να τα διατηρήσει σωστά όμως και είναι απαραίτητη μεγάλη ανάλυση ή DLAA, διαφορετικά θολώνει ευκολότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντως σε μερικά παιχνίδια (god of war, rdr2) προτιμώ native TAA σε σχέση με dlss quality, κυρίως λόγω ghosting και over sharpening που προκαλεί κάποιες φορές το δεύτερο. Αλλά αυτό μόνο από 1440p και πάνω. Σε 1080p το TAA είναι απλά μυωπία, εκτός από λίγες εξαιρέσεις.

Προτιμώ να έχω λίγο aliasing, edge crawling και moire pattern παρά θολή overall εικόνα που προκαλεί σχεδόν πάντα το TAA.

Επίσης κάνετε λάθος να συγκρίνετε 1440p TAA με 960p internal dlss. Ποιο δίκαιη σύγκριση όταν δεν υπάρχει dlaa θα ήταν 1440p native TAA με 2.25 dldsr + dlss quality (άρα 1440p internal) ή dlss balanced για να είναι λίγο πιο μικρό το performance cost.

Επεξ/σία από just getting started
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, just getting started είπε

Επίσης κάνετε λάθος να συγκρίνετε 1440p TAA με 960p internal dlss. Ποιο δίκαιη σύγκριση όταν δεν υπάρχει dlaa θα ήταν 1440p native TAA με 2.25 dldsr + dlss quality (άρα 1440p internal) ή dlss balanced για να είναι λίγο πιο μικρό το performance cost.

Απλά την σύγκριση την άρχισα εγώ, χαχαχ. Αλλά όχι overall σαν εικόνα, απλά λέω ότι σε κάποια σημεία της εικόνας το DLSS κάνει καλύτερο reconstruct από το TAA. Τουλάχιστον σε σταθερή εικόνα, γιατί σε κίνηση έχει moire που φεύγει με το RR.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιο game εχει DLAA δεν μπαινω καν στη διαδικασια να δω πως φαινεται το TAA.
Mε αυτο θα συγκριθει το ΤΑΑ οχι με το DLSS.
Απο εκει και περα υπαρχουν reviews που δειχνουν οτι ακομα και σε 4Κ το DLSS ειναι ανωτερο του FSR αλλα και του Raster καποιες φορες, ποσο μαλλον σε 1440p.
Στο 1080p ειναι ακραια η διαφορα αλλα οχι οτι δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα και σε 1440p .

Screenshot_15.jpg

Screenshot_21.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περασα στο rdr2 το reshade και εβαλα καποια effects που ηθελα ,αλλα μετα απο λιγο επεσε πολυ η αποδοση στο παιχνιδι με την καρτα να καθεται στην ουσια και στο Log μου βγαζει αυτο ,εχει κανεις ιδεα ?

2024-02-11164708.png.7b5ddaae7fa34614df97fba629ebe808.png

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...