Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Tambas91 είπε

αν δε φτάνει η vram και πάει να βάλει fg θα φάει χλαπάτσο...αποδεδειγμένα ανεβάζει τη χρήση vram

κατά τα αλλα όντως μπορεί από ultra να πάει σε high και problem fixed (παρόλο που ο πέτσινος είναι γύφτος)

Kαλα οι αλλοι ειναι κοκκινoι οπαδοι και βαρανε παλαμακια, το εφαγες και εσυ αμασητο για τη Vram.
Για δες το παλι το video σε 1080p DLSS RT εχει 7/8gb usage δεν εχει 7.9/8, με το DLSS 3 θα παει 7.5/8 δεν καργαρε η Vram.
Εκτος αν το 7139 ειναι Alocated και το Vram Usage ειναι το αλλο το 6516 που ειναι ακομα πιο κατω.
Ο πυρηνας δεν τραβαει, Low Εnd καρτα ειναι δεν κανει για RT Ultra Max settings ολα δεξια.
Oποιος θελει Ray Tracing Ultra καλο ειναι να κοιταει απο 4070 και πανω ή ριχνει settings.

Screenshot_7.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

Kαλα οι αλλοι ειναι κοκκινoι οπαδοι και βαρανε παλαμακια, το εφαγες και εσυ αμασητο για τη Vram.
Για δες το παλι το video σε 1080p DLSS RT εχει 7/8gb usage δεν εχει 7.9/8, με το DLSS 3 θα παει 7.5/8 δεν καργαρε η Vram.
Εκτος αν το 7139 ειναι Alocated και το Vram Usage ειναι το αλλο το 6516 που ειναι ακομα πιο κατω.
Ο πυρηνας δεν τραβαει, Low Εnd καρτα ειναι δεν κανει για RT Ultra Max settings ολα δεξια.
Oποιος θελει Ray Tracing Ultra καλο ειναι να κοιταει απο 4070 και πανω ή ριχνει settings.

Screenshot_7.jpg

 

Δεν έχει Vram και παίρνει EXTRA 2.5GB από την System RAM,  για αυτό η 4060 κάνει Use 6.5GB Vram με 14.3GB System Ram ενώ η 3060 12GB κανει Use 9.4GB Vram με 11.8GB System Ram.  

Ratchet-Clank-1080p-Ultra-RT-DLSS-Qualit

Ratchet-Clank-1080p-Ultra-RT-DLSS-Qualit

Το ίδιο το βλέπεις και όταν έχεις ίδιες κάρτες με διαφορετικό Vram  όπως είναι η 4060Ti με 8GB vs 16GB.   

Ratchet-Clank-1080p-Max-RT-Memory-Alloca

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

Δεν έχει Vram και παίρνει EXTRA 2.5GB από την System RAM,  για αυτό η 4060 κάνει Use 6.5GB Vram με 14.3GB System Ram ενώ η 3060 12GB κανει Use 9.4GB Vram με 11.8GB System Ram.  

Ratchet-Clank-1080p-Ultra-RT-DLSS-Qualit

Ratchet-Clank-1080p-Ultra-RT-DLSS-Qualit

Το ίδιο το βλέπεις και όταν έχεις ίδιες κάρτες με διαφορετικό Vram  όπως είναι η 4060Ti με 8GB vs 16GB.   

Ratchet-Clank-1080p-Max-RT-Memory-Alloca

Οντως τη Ram δεν τη κοιταξα αλλα και παλι ειναι κουλο να κανει use μονο 6.5 .
To βιντεο ειναι πριν απο 6 μηνες πριν τα patch και σε ολα τα παλια βιντεο εχει προβλημα το Ray Tracing πρεπει να κανεις restart το game και εχει πολλα crushes.
To πιο προσφατο που βρηκα ειναι αυτο και δεν εχουν τις διαφορες του παλιου βιντεο.

 

Screenshot_19.jpg

Screenshot_22.jpg

Screenshot_24.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

To πινακακι δειχνει οτι και παλιες καρτες οπως οι 3060 και 6600 μπορουν να παιξουν αυτα τα 3 games με DLSS/FSR και αυτος ηταν ο σκοπος.
Oι διαφορες στα FPS ΑΜD vs NVIDIA ειναι αυτονοητες εφοσον κοιταμε AMD games.
Οσοι δεν εχουν καταλαβει ακομα ποια ειναι AMD games με πλεονεκτημα στα FPS σε ολες τις AMD ειναι λογικο να μη καταλαβαινουν τι δειχνω και τι θεωρω αυτονοητο.

Ρε άνθρωπε ποιες "Oι διαφορες στα FPS ΑΜD vs NVIDIA " και οι 2 amd είναι, η μια με 16gb και η άλλη 8gb!

13 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

Αρα σεναριο επιστημονικης φαντασιας.....
Γιατι δεν θα παιξεις ποτε με Ray Tracing χωρις DLSS.
Ειναι ενα πειραμα που δεν εχει επαφη με τη πραγματικοτητα αλλα ισχυει.
 

Το ξέρεις ότι όταν ανοίγεις DLSS θες παραπάνω vram, έτσι;

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Havik είπε

Το ξέρεις ότι όταν ανοίγεις DLSS θες παραπάνω vram, έτσι;

Δεν ισχύει. Το Fg θέλει παραπάνω vram, το dlss αντίθετα μειώνει τη χρήση της επειδή μειώνεις την ανάλυση.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, chrisde said:

Δεν ισχύει. Το Fg θέλει παραπάνω vram, το dlss αντίθετα μειώνει τη χρήση της επειδή μειώνεις την ανάλυση.

Έχεις δίκιο, το έγραψα λάθος,FG ήθελα να πω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, BlurayMoviesGreece said:

Οντως τη Ram δεν τη κοιταξα αλλα και παλι ειναι κουλο να κανει use μονο 6.5 

Είναι ανάλογα του πώς κάνει διαχείριση το κάθε παιχνίδι. Κι εγώ τις πιο πολλές φορές όταν είχα την 4αρα ήδη από τα 3.6 used φαινόταν ότι υπήρχαν vram stutters, σε σπάνιες περιπτώσεις και από τα 3.2. Χαμηλώνοντας textures πχ κέρδιζα σε smoothness έχοντας πάλι ίδια ακριβώς χρήση vram.

Απλά κάποια παιχνίδια είναι πιο επιθετικά στο σβήσιμο παλιότερων mb στην μνήμη για να μην γίνει το έλα να δεις όταν φτάσει η vram 7.9/8. Κερδίζεις έτσι στα μεγάλα stutters αλλά έχεις πιο συχνά μικρότερα stutters, ή απλά λίγο χειρότερα frame times.

Ελάχιστα παιχνίδια, όπως το rdr2, είδα να μπορούν να χρησιμοποιηθούν 4/4 gb στην παλιά μου χωρίς stutters. Γιατί οι τυπάδες εκεί έχουν προνοήσει σε τέτοιο βαθμό πότε θα κάνουν swap στη μνήμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, just getting started said:

Είναι ανάλογα του πώς κάνει διαχείριση το κάθε παιχνίδι. Κι εγώ τις πιο πολλές φορές όταν είχα την 4αρα ήδη από τα 3.6 used φαινόταν ότι υπήρχαν vram stutters, σε σπάνιες περιπτώσεις και από τα 3.2. Χαμηλώνοντας textures πχ κέρδιζα σε smoothness έχοντας πάλι ίδια ακριβώς χρήση vram.

Απλά κάποια παιχνίδια είναι πιο επιθετικά στο σβήσιμο παλιότερων mb στην μνήμη για να μην γίνει το έλα να δεις όταν φτάσει η vram 7.9/8. Κερδίζεις έτσι στα μεγάλα stutters αλλά έχεις πιο συχνά μικρότερα stutters, ή απλά λίγο χειρότερα frame times.

Ελάχιστα παιχνίδια, όπως το rdr2, είδα να μπορούν να χρησιμοποιηθούν 4/4 gb στην παλιά μου χωρίς stutters. Γιατί οι τυπάδες εκεί έχουν προνοήσει σε τέτοιο βαθμό πότε θα κάνουν swap στη μνήμη.

Το RDR2 στο PC έχει stutter που δεν φεύγει με τίποτα επειδή έχουν περιορίσει τόσο το VRAM. Είναι γνωστό το πρόβλημα στους modders και μόνο με mod που αυξάνει τα όρια του VRAM ψιλοφτιάχνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ οκ, δεν μπορούν οι devs (ειδικά όταν μιλάμε για rockstar που σιχαίνονται το modding) να προνοήσουν για mods.

Αλλά όταν ένα παιχνίδι σου λέει στο μενού, "θα χρησιμοποιήσω 4.023 mb" και χρησιμοποιεί τόσα ακριβώς χωρίς να κάνει καθόλου stutter σε 4096mb κάρτες, εγώ μόνο καλό το βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, just getting started said:

Ρε συ οκ, δεν μπορούν οι devs (ειδικά όταν μιλάμε για rockstar που σιχαίνονται το modding) να προνοήσουν για mods.

Αλλά όταν ένα παιχνίδι σου λέει στο μενού, "θα χρησιμοποιήσω 4.023 mb" και χρησιμοποιεί τόσα ακριβώς χωρίς να κάνει καθόλου stutter σε 4096mb κάρτες, εγώ μόνο καλό το βλέπω.

Άλλο είπα εγώ, χωρίς τα mods έχει stuttering επειδή περιορίζει τόσο τη VRAM, συγκεκριμένα όταν "φρενάρεις" το άλογο, έχει τεράστιο stuttering, ειδικά μέσα στο Saint Denis. Και αυτό φτιάχνεται με mod που αυξάνει τα όρια της VRAM ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί περισσότερη VRAM.

Δηλαδή το γεγονός πως τρώει τόσο λίγο VRAM εκφράζεται ως stuttering, παρόλο που δεν φαίνεται στα averages. Και επειδή το παιχνίδι είναι για κονσόλες, δεν κάνανε τα όρια δυναμικά ώστε να τρώει όση VRAM χρειάζεται για να μην έχει stutters με νέες καρτές με 12+GB VRAM.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Kαλα οι αλλοι ειναι κοκκινoι οπαδοι και βαρανε παλαμακια, το εφαγες και εσυ αμασητο για τη Vram.
Για δες το παλι το video σε 1080p DLSS RT εχει 7/8gb usage δεν εχει 7.9/8, με το DLSS 3 θα παει 7.5/8 δεν καργαρε η Vram.
Εκτος αν το 7139 ειναι Alocated και το Vram Usage ειναι το αλλο το 6516 που ειναι ακομα πιο κατω.
Ο πυρηνας δεν τραβαει, Low Εnd καρτα ειναι δεν κανει για RT Ultra Max settings ολα δεξια.
Oποιος θελει Ray Tracing Ultra καλο ειναι να κοιταει απο 4070 και πανω ή ριχνει settings.

Screenshot_7.jpg

τα έχουμε γράψει αναλυτικά παλιότερα δε θυμάμαι σε πιο θέμα (γιατί σε όλα μαλώνουμε για το ίδιο πράγμα (ίσως σε αυτό τις vram)), είχα δοκιμάσει διαφορα με fg σε όλα ανεβαίνει η χρήση vram όταν το ανοίγεις..

τώρα δε ξέρω αν παίζει ρολο η κάρτα και ποσο δυνατή είναι, δεν ξέρω αν παίζουν ρολο τα fps που έχεις όταν το ανοίγεις σε αυτά τα τεχνικά θέματα τα εξηγούσε ωραία ο herald, αν γνωρίζει κάνας άλλος ας μας πει

για να είμαστε ωραίοι τράβηξα video ώστε να μην υπάρχουν υπόνοιες μήπως έκανες το ένα μήπως πείραξες το άλλο και ορίστε... το alan wake που έχω εύκαιρο αυτή τη στιγμή

Edit. ξέχασα έχω και το starfield στο οποιο ανεβαίνει περίπου 1,3gb

Επεξ/σία από Tambas91
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, Arkin said:

Με vulkan δεν ειχε καθολου με dx12 ειχε. 

Δεν είναι συνεχόμενα stutters. Είναι ένα micro stutters που συμβαίνει όταν καθαρίζει τη VRAM, συνήθως όταν φρενάρεις το άλογο (δεν ξέρω γιατί το κάνουν τότε). Γενικά είναι smooth το παιχνίδι, αλλά όταν συμβαίνει το VRAM flush είναι πολύ ενοχλητικό γιατί έχει αυτό το micro stuttering ακόμα και στα 100+ fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...