Tambas91 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 57 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Και ο ένας και ο άλλος μακακιες κάνουν και ασχολείστε με τις βλακιες τα Merketing αντί να τους την λένε οι Reviewers να βγάλουν καμία καλύτερη κάρτα η να βάλουν καλύτερες τιμές. Μια χαρά είναι οι τεχνολογίες αυτές , άλλο κομμάτι ότι βγάζουν σάπιες κάρτες και ο ένας και ο άλλος … σκέψου αν με το switch βγάλαν αυτά τα Zelda τι θα φτιαξουν με το switch2 που θα υποστηρίζει dlss και μπορεί και fg … Γενικά ακόμα και με ενσωματωμένα να είσαι κουμπώνεις fsr3 (αν δουλεύει σωστά) και είσαι άρχοντας το AFMF υπάρχει περίπτωση να το φτιαξουν αργότερα και να δουλεύει όπως το fsr3 ?
Πέτρος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, Arkin είπε Ειναι μεγαλη η διαφορα 4 nvidia δεν εχουν FSR και απο τα 28 της amd μονο τα 5 ειχαν dlss στην αρχη το οποιο το προσθεσαν μετα. Ειναι κατι λογικο ομως η nvidia θελει να εχει και τις 2 τεχνολογιες στα παιχνιδια της ισα ισα ευκαιρια για συγκριση η amd το παει πιο επιθετικα σε αυτο το κομματι σου λεει ξερω οτι εχω κατωτερη τεχνολογια ας μην τους δωσω και το εναυσμα να κανουν συγκριση. Τί εννοείς "4 nvidia" δεν έχουν FSR? Δύο μόνο έχω εγκατεστημένα (BFV, 2042) και πόσα δεν αναφέρονται στο διάγραμμα. Τί να το κάνεις το FSR 1 ή και παλιά έκδοση του 2? Μόλις τώρα, John_on_PC είπε Ξεχνάς πως αν έχει μόνο fsr στο release, όλοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν, συμπεριλαμβανομένων των κονσόλων. Αν έχει μόνο dlss, μόνο οι Nvidia κάρτες το χρησιμοποιούν. Εγώ αν ήμουν developer και είχα χρόνο να βάλω μόνο ένα upscaler, fsr θα έβαζα για να το έχουν όλοι και να το βάλω και στις κονσόλες όπως έχει το Cyberpunk και το AW2. Το DLSS το χρησιμοποιεί ούτε το 20% όλου του playerbase αν μετρήσεις και τις κονσόλες και όσουν έχουν gtx κάρτες. Εσύ καλά τα λες, αλλά οι γκιόζηδες στις εταιρείες έχουν άλλη άποψη, όπως συνέχεια βλέπουμε.
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Μόλις τώρα, Tambas91 είπε το AFMF υπάρχει περίπτωση να το φτιαξουν αργότερα και να δουλεύει όπως το fsr3 ? αφού είναι μέσω driver και δεν παίρνει motion vectors από το game, κατά 99.9% όχι 2
John_on_PC Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 7 minutes ago, just_a_dude said: ναι αλλά σε πολύ λιγότερα. Τέλος πάντων ας μην πιάσουμε πάλι αυτή την κουβέντα γιατί μόνοι υποθέσεις κάνουμε. Είτε πρέπει να νιώσει η AMD από features ή να δίνει +20-30% raster στην ίδια τιμή για αντιστάθμιση. Με την 7800ΧΤ που έχει και χαμηλή τιμή κάτι γίνεται. Ωστόσο υπάρχουν πιο πολλά games με DLSS, αυτό θέλω να πω. Και αν δούμε το steam survey είναι τίγκα στις RTX. Φυσικά δεν λέει και όλη την αλήθεια για το player base αλλά είναι μια ένδειξη. Από το Steam survey από τις κορυφαίες εδώ, τουλάχιστον το 20% είναι χωρίς RTX: Δεν βλέπω πιο κάτω γιατί εκεί υπάρχουν ακόμη λιγότερες RTX. Πάντως όντως πιστεύω πως αν η Nvidia δεν "βοηθούσε" για τα implementation του dlss, δεν θα έμπαινε σε τόσα παιχνίδια. Αφού και ο Rockstar developer είχε πει πως ουσιαστικά τα παιχνίδια τα φτιάχνουν οι εταιρείες για το PS5 και μετά προσθέτουν ότι χρειάζεται για το xbox και το PC. Σιγά και μην βάζανε DLSS για το 20% των RTX ενώ μπορούν να βάλουν fsr και να πιάσουν 60 fps στις κονσόλες και να βοηθήσουν και τους 1660ti/1080ti/rx580 χρήστες μαζί με τους RTX και RDNA.
Arkin Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Μόλις τώρα, Πέτρος είπε Τί εννοείς "4 nvidia" δεν έχουν FSR? Δύο μόνο έχω εγκατεστημένα (BFV, 2042) και πόσα δεν αναφέρονται στο διάγραμμα. Τί να το κάνεις το FSR 1 ή και παλιά έκδοση του 2? Εσύ καλά τα λες, αλλά οι γκιόζηδες στις εταιρείες έχουν άλλη άποψη, όπως συνέχεια βλέπουμε. Συμφωνα με το chart πιο πανω τωρα ναι παλιοτερα δεν ειχαν καν dlss και fsr τοσο παλια παιχνιδια ηταν ακομα στα αρχικα σταδια που εβαζαν dlss fsr ειδικα το BF 5. Στο chart υπαρχει μια σεβαστη διαφορα σε πια nvidia sponsored εχει μπει fsr και σε ποσα amd sponsored δεν εχει μπει dlss. Μετα απο κραξιμο βαζουν αλλα δεν ειναι δουλεια αυτη.
John_on_PC Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ουσιαστικά αυτό που γίνεται είναι: Κάνε develop στο PC για PS5. Βάλε fsr 2 για να πιάσουμε 60 fps σε 1440p output στο PS5 να μην μας κράζουν που δεν έχουμε performance mode. Σιγουρέψου πως το DX12 δουλεύει στο Xbox Series X και πιάνει και εκεί σχετικά σταθερά 60 fps. Φτιάξε τα game breaking bugs άρον άρον στο PC να μην κλέγονται που δεν τους βγάλαμε port. Υπάρχει fsr 2 επειδή το χρειάζεται το PS5 για το performance mode. Release! Βάλε DLSS, ultrawide support κτλ για το 20% των συνολικών χρηστών που μπορούν να βάλουν DLSS και το 0.1% που έχουν ultrawide, για να μην μας τα πρήζουν οι PC χρήστες. Όταν πέφτει το πράσινο από την Nvidia, αλλάζουν θέσεις τα βήματα 6 και 7 και βγαίνει και ένα ωραίο trailer από την Nvidia για τα "PC features". Για ένα παιχνίδι που με το ζόρι δουλεύει στο release και δεν παίρνει λεφτά από την Nvidia αλλά από την AMD, σε ποιό σημείο αυτού του pipeline θα μπει το DLSS; Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από John_on_PC 2
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Από το Steam survey από τις κορυφαίες εδώ, τουλάχιστον το 20% είναι χωρίς RTX: Δεν βλέπω πιο κάτω γιατί εκεί υπάρχουν ακόμη λιγότερες RTX. Πάντως όντως πιστεύω πως αν η Nvidia δεν "βοηθούσε" για τα implementation του dlss, δεν θα έμπαινε σε τόσα παιχνίδια. Αφού και ο Rockstar developer είχε πει πως ουσιαστικά τα παιχνίδια τα φτιάχνουν οι εταιρείες για το PS5 και μετά προσθέτουν ότι χρειάζεται για το xbox και το PC. Σιγά και μην βάζανε DLSS για το 20% των RTX ενώ μπορούν να βάλουν fsr και να πιάσουν 60 fps στις κονσόλες και να βοηθήσουν και τους 1660ti/1080ti/rx580 χρήστες μαζί με τους RTX και RDNA. ναι αλλά αν δεις οι non-rtx με εξέρεση τις 1080/Τi όχι απλά έχουν πάρει σύνταξη, αλλά είναι και σε Οίκο Ευγηρίας. Δεν μπορούν να παίξουν τα καινούργια. Δηλαδή αν είσαι ΑΑΑ dev όσοι έχουν 1050 και 1060 και 1660 δεν είναι πελάτες σου, ή τουλάχιστον δεν θα αγοράσουν game στην αρχή που κάνει 60 ευρώ. Ή θα το πάρουν 1 χρόνο μετά ή θα παίξουν μέσω game pass και τα σχετικά στα 1080p/Low/FSR Balanced που μετά είσαι για εγχείρηση καταρράκτη. Δεν είναι ότι τα studio βάζουν FSR για τους καημένακους που έχουν ξεμείνει με κάρτα από 5 χρόνια πριν. Είναι αυτό που είπες λόγω των κονσολών, το οποίο φυσικά και είναι λογικό. Εγώ αυτό που θέλω είναι κάθε καινούργιο ΑΑΑ να έχει DLSS2 και 3 και ας πληρώνει ο πέτσινος τα studio. Άλλωστε και εμείς τις κάρτες του τις πληρώνουμε ακριβότερα.
John_on_PC Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 1 minute ago, just_a_dude said: ναι αλλά αν δεις οι non-rtx με εξέρεση τις 1080/Τi όχι απλά έχουν πάρει σύνταξη, αλλά είναι και σε Οίκο Ευγηρίας. Δεν μπορούν να παίξουν τα καινούργια. Δηλαδή αν είσαι ΑΑΑ dev όσοι έχουν 1050 και 1060 και 1660 δεν είναι πελάτες σου, ή τουλάχιστον δεν θα αγοράσουν game στην αρχή που κάνει 60 ευρώ. Ή θα το πάρουν 1 χρόνο μετά ή θα παίξουν μέσω game pass και τα σχετικά στα 1080p/Low/FSR Balanced που μετά είσαι για εγχείρηση καταρράκτη. Δεν είναι ότι τα studio βάζουν FSR για τους καημένακους που έχουν ξεμείνει με κάρτα από 5 χρόνια πριν. Είναι αυτό που είπες λόγω των κονσολών, το οποίο φυσικά και είναι λογικό. Εγώ αυτό που θέλω είναι κάθε καινούργιο ΑΑΑ να έχει DLSS2 και 3 και ας πληρώνει ο πέτσινος τα studio. Άλλωστε και εμείς τις κάρτες του τις πληρώνουμε ακριβότερα. Α μη νομίζεις, πολλοί με παλιές κάρτες παίζουν κανονικά με 30 fps, αν και προσωπικά θα προτιμούσα να παίζω παλιότερα παιχνίδια σε αυτή την περίπτωση. 1
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Ουσιαστικά αυτό που γίνεται είναι: Κάνε develop στο PC για PS5. Βάλε fsr 2 για να πιάσουμε 60 fps σε 1440p output στο PS5 να μην μας κράζουν που δεν έχουμε performance mode. Σιγουρέψου πως το DX12 δουλεύει στο Xbox Series X και πιάνει και εκεί σχετικά σταθερά 60 fps. Φτιάξε τα game breaking bugs άρον άρον στο PC να μην κλέγονται που δεν τους βγάλαμε port. Υπάρχει fsr 2 επειδή το χρειάζεται το PS5 για το performance mode. Release! Βάλε DLSS, ultrawide support κτλ για το 20% των συνολικώ χρηστών που μπορούν να βάλουν DLSS και το 0.1% που έχουν ultrawide, για να μην μας τα πρήζουν οι PC χρήστες. Όταν πέφτει το πράσινο από την Nvidia, αλλάζουν θέσεις τα βήματα 6 και 7 και βγαίνει και ένα ωραίο trailer από την Nvidia για τα "PC features". Το θέμα είναι όμως και πόσο ποσοστό των εσόδων προέρχεται από αυτό το 20% που έχουν RTX κάρτα που αν το πάρουμε σαν ποσοστό active players που παίζουν και αγοράζουν παιχνίδια δεν είναι μόνο 20%. Γιατί αυτοί που είναι με αρχαίες κάρτες δεν είναι για ΑΑΑ. Αν πούμε ότι για ΑΑΑ θες έστω μια 6600ΧΤ και πάνω, μέσα σε αυτό το pool πιο πολλοί έχουν RTX κάρτα. 1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε Α μη νομίζεις, πολλοί με παλιές κάρτες παίζουν κανονικά με 30 fps, αν και προσωπικά θα προτιμούσα να παίζω παλιότερα παιχνίδια σε αυτή την περίπτωση. Πόσοι αγοράζουν όμως; Σιγά που ο άλλος με 1060 θα δίνει 60 ευρώ για games. Jack Sparrow θα είναι. Τουλάχιστον στην γενική περίπτωση, όχι όλοι. Εννοώ τα studios δεν περιμένουν να βγάλουν λεφτά από αυτούς. Υ.Γ. It's Captain Jack Sparrow. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από just_a_dude 1
John_on_PC Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, just_a_dude said: Το θέμα είναι όμως και πόσο ποσοστό των εσόδων προέρχεται από αυτό το 20% που έχουν RTX κάρτα που αν το πάρουμε σαν ποσοστό active players που παίζουν και αγοράζουν παιχνίδια δεν είναι μόνο 20%. Γιατί αυτοί που είναι με αρχαίες κάρτες δεν είναι για ΑΑΑ. Αν πούμε ότι για ΑΑΑ θες έστω μια 6600ΧΤ και πάνω, μέσα σε αυτό το pool πιο πολλοί έχουν RTX κάρτα. Πόσοι αγοράζουν όμως; Σιγά που ο άλλος με 1060 θα δίνει 60 ευρώ για games. Jack Sparrow θα είναι. Τουλάχιστον στην γενική περίπτωση, όχι όλοι. Εννοώ τα studios δεν περιμένουν να βγάλουν λεφτά από αυτούς. Υ.Γ. It's Captain Jack Sparrow. Απλά θέλω να πω πως δεν χρειάζεται η AMD να πληρώσει για να μην βάλουν DLSS, χρειάζεται να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ η Nvidia ουσιαστικά. Για αυτό θεωρώ λάθος να πιστεύετε πως η AMD πληρώνει για να μπλοκάρει το DLSS. Η έλλειψη πληρωμής από Nvidia μπερδεύεται ως πληρωμή από AMD εναντίον της Nvidia. Α στο Palworld πχ, το Xbox χτυπάει άνετα 60 fps, οπότε δεν έχουν ανάγκη για το fsr 2 και δεν το βάλανε. Αλλά βάλανε DLSS (χωρίς frame generation) γιατί το upscaling είναι μόνο για τα PC όπου υπάρχουν περισσότερες Nvidia κάρτες. Αν ήθελε upscaling και στο xbox, τότε θα είχε και fsr 2 και πολύ πιθανό να μην είχε DLSS. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από John_on_PC 1
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Απλά θέλω να πω πως δεν χρειάζεται η AMD να πληρώσει για να μην βάλουν DLSS, χρειάζεται να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ η Nvidia ουσιαστικά. Για αυτό θεωρώ λάθος να πιστεύετε πως η AMD πληρώνει για να μπλοκάρει το DLSS. Η έλλειψη πληρωμής από Nvidia μπερδεύεται ως πληρωμή από AMD εναντίον της Nvidia. Καλά ναι εννοείται, δεν ισχύουν αυτά. Άντε το πολύ πολύ να τους λέει η AMD να βγάλουν το DLSS αργότερα για να φανεί το FSR στο release αλλά ούτε αυτό. Απλά όταν είναι AMD Sponsored λογικό είναι να δουλεύουν κοντά κοντά με devs της AMD ώστε το FSR να βγει όσο καλύτερο γίνεται και απλά δεν υπάρχει χρόνος να μπει το DLSS στο release και μπαίνει μετά. Και αυτό έχει να κάνει και με το μέγεθος του studio. Η Ubi ας πούμε στο Avatar έβαλε και DLSS και FSR στο release και είναι και τα δύο καλά. Πιο πολύ φιλοσοφική είναι η κουβέντα. Εγώ βλέπω ότι πλέον σε ότι ΑΑΑ βγαίνει υπάρχει και DLSS 2 και 3 οπότε δεν με απασχολεί. Ας πληρώνει ο πέτσας, τόσα του πληρώνουμε εμείς. 1
John_on_PC Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ακόμα και μια 1060 ακόμη κάτι κάνει με 1080p 30 fps σε όχι RT παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων Hogwarts, Jedi, TLOU, κτλ: Αν βάλεις μόνο DLSS πάνε όλοι οι 1060, 1070, 1660ti χρήστες. 33 minutes ago, Πέτρος said: Τί εννοείς "4 nvidia" δεν έχουν FSR? Δύο μόνο έχω εγκατεστημένα (BFV, 2042) και πόσα δεν αναφέρονται στο διάγραμμα. Τί να το κάνεις το FSR 1 ή και παλιά έκδοση του 2? Εσύ καλά τα λες, αλλά οι γκιόζηδες στις εταιρείες έχουν άλλη άποψη, όπως συνέχεια βλέπουμε. Πάντως τέτοια κωλοτούμπα που έκανε το Battlefield δεν έχω ξαναδεί. Πήγαν από εκεί που γράφανε κυριολεκτικά δικό τους low level API με την AMD (Mantle/Vulkan) με το BF4, στο να έχουν μόνο τα features της Nvidia και το πρώτο παιχνίδι με RT στο BFV. Τυχαίως τα παιχνίδια τους πάτωσαν μόλις έγιναν partners με την Nvidia με το BFV... Spoiler Τους χτύπησε η οργή τις Λίζας Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από John_on_PC 2
just_a_dude Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Ακόμα και μια 1060 ακόμη κάτι κάνει με 1080p 30 fps σε όχι RT παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων Hogwarts, Jedi, TLOU, κτλ: Αν βάλεις μόνο DLSS πάνε όλοι οι 1060, 1070, 1660ti χρήστες. Αν είναι να παίζεις έτσι όμως, δώσε 300 ευρώ και πάρε ένα Series S. Ουσιαστικά σαν να αγοράζεις 5 games σε full price θα είναι. Εντάξει όπως είπα και πριν δεν λέω ότι δεν παίζεις (βέβαια 30avg, άρα και κάτω από 30 σε σημεία με low και 1080p και FSR είναι βράστα) απλά δεν είναι οι χρήστες αυτών των καρτών το target group των μεγάλων studio ούτε κάνουν meetings και λένε "ρε μάγκες ας μην βάλουμε DLSS για να μπορεί και ο καημένος ο Jack στο υπόγειο του με την 1050ti να παίξει". Λόγω κονσόλων μπαίνει το FSR που κατά τη γνώμη μου είναι και ευχή και κατάρα. Ευχή γιατί ανεβαίνει το perf, κατάρα όμως γιατί τα studios πλέον δεν εξαντλούν όλα τα περιθώρια optimization και καταλήγεις με FSR perf από sub 1080p να κάνει upscale σε 4Κ. Χάλι μαύρο. Αυτό που σε σώζει στην κονσόλα είναι ότι κάθεσαι μακριά και κυρίως οι κονσολο-παίκτες δεν είναι και πολύ tech freaks οπότε δεν δίνουν και τόσο βάση στο image quality και δεν το ψειρίζουν τόσο. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από just_a_dude 1
John_on_PC Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2 minutes ago, just_a_dude said: Αν είναι να παίζεις έτσι όμως, δώσε 300 ευρώ και πάρε ένα Series S. Ουσιαστικά σαν να αγοράζεις 5 games σε full price θα είναι. Εντάξει όπως είπα και πριν δεν λέω ότι δεν παίζεις (βέβαια 30avg, άρα και κάτω από 30 σε σημεία με low και 1080p και FSR είναι βράστα) απλά δεν είναι οι χρήστες αυτών των καρτών το target group των μεγάλων studio ούτε κάνουν meetings και λένε "ρε μάγκες ας μην βάλουμε DLSS για να μπορεί και ο καημένος ο Jack στο υπόγειο του με την 1050ti να παίξει". Εμμμ. Λόγω κονσόλων μπαίνει το FSR που κατά τη γνώμη μου είναι και ευχή και κατάρα. Ευχή γιατί ανεβαίνει το perf, κατάρα όμως γιατί τα studios πλέον δεν εξαντλούν όλα τα περιθώρια optimization και καταλήγεις με FSR perf από sub 1080p να κάνει upscale σε 4Κ. Χάλι μαύρο. Αυτό που σε σώζει στην κονσόλα είναι ότι κάθεσαι μακριά και κυρίως οι κονσολο-παίκτες δεν είναι και πολύ tech freaks οπότε δεν δίνουν και τόσο βάση στο image quality και δεν το ψειρίζουν τόσο. Λογικά οι νέες κονσόλες θα έχουν δικά τους upscalers. Υπάρχουν φήμες πως το DX13 θα έχει δικό του AI upscaler και μάλλον και η Sony δουλεύει σε δικό της για το API τους. 1
Aten-Ra Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Hardware Unboxed Ray Tracing Survey https://www.youtube.com/post/UgkxwOHbJ6uIcR9EyUrPdhxw5F2_A3FMJFAi
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα