Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Προς το παρόν δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο παιχνίδι που δεν πιάνει 70-80 fps σε 1440p χωρίς ray tracing με μια 7800xt ή παραπάνω. Ακόμη και το AW2 χωρίς RT με high settings fsr quality πιάνει 80 fps. Ίσως τα UE5 δυσκολεύονται να πιάσουν 80 fps, αλλά κατά τα άλλα, τουλάχιστον τώρα, πιάνεις άνετα 80 fps.

Αλλά με το AFMF μπορείς να παίξεις God of War, RDR2, HZD, κτλ που είναι λίγο παλιότερα με πραγματικά high refresh rate. Εγώ πχ αν είχα 240hz οθόνη (που τουλάχιστον τόσο θα είναι η επόμενή μου όταν πάρω με το καλό), στο days gone που πιάνω 120-140 fps θα το ενεργοποιούσα το AFMF χωρίς δεύτερη σκέψη για να παίζω στα 240hz.

Εντάξει δεν διαφωνώ κατά βάση αλλά αυτά είναι αρχαία παιχνίδια, εντάξει δεν θα πανηγυρίσω κιόλας γι' αυτά. Το θέμα είναι στα καινούργια τι γίνεται. Εκεί αν είσαι τσίμα τσίμα, δηλαδή 50-55 fps τότε τα FSR3/DLSS3 βοηθάνε, το AFMF όχι. Γι' αυτό καλύτερα να προσπαθήσουν να βάλουν το FSR3 σε περισσότερα games.

8 λεπτά πριν, hocico0777 είπε

Βλέποντας το χθεσινό 2ο βίντεο του Αρχαίου Παιγνιοπαίχτη μου ήρθε στο μυαλό το παπατζιλίκι του Σταρφιλντ (θα έχετε 1000 πλανήτες να εξερευνήσετε αλλά θα είναι αδειοι). Το AFMF δουλεύει καλά σε συγκεκριμένα εύρη συχνοτήτων μόνιτορ, σε συγκεκριμένους τίτλους που δεν κουνάς απότομα το ποντίκι,όταν έχεις καλά αρχικά fps κλπ.Φαινόταν από την αρχή στα διαφημιστικά βίντεο ότι δε θα γινόταν έτσι εύκολα διπλασιασμός των fps και να δουλεύουν όλα σωστά. Κάτω στα σχόλια υπάρχουν άτομα που τους κράσαραν ΟΛΑ τα παιχνίδια και ξαναγύρισαν σε παλίοτερη έκδοση driver. Mε το fsr3 τι γίνεται; Η γνώμη μου είναι ότι τα έχει κάνει ψιλομαντάρα η AMD. Ας ελπίσουμε να βελτιωθούν τα πράγματα.

Ε ναι είχαν πει "imagine having frame generation in thousands of games?" χαχα ακριβώς το ίδιο που είχαν πει και για το Starfield. Στο like a dragon που βγήκε χθες το FSR3 είναι αρκετά καλό, οπότε εκεί πρέπει να εστιάσουν. Ειδικά στα UE5 που είναι θεόβαρα το FSR3 είναι άφαντο. Μόνο το Immortals of Unplayable υπάρχει αλλά αυτό το παίζουν 4 άτομα. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή έχει να κάνει με την UE5 αλλά σε αυτά τα games το upscaling και το frame gen δουλεύουν αρκετά καλά. 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εντάξει δεν διαφωνώ κατά βάση αλλά αυτά είναι αρχαία παιχνίδια, εντάξει δεν θα πανηγυρίσω κιόλας γι' αυτά. Το θέμα είναι στα καινούργια τι γίνεται. Εκεί αν είσαι τσίμα τσίμα, δηλαδή 50-55 fps τότε το FSR3/DLSS3 βοηθάνε, το AFMF όχι. Γι' αυτό καλύτερα να προσπαθήσουν να βάλουν το FSR3 σε περισσότερα games.

Χωρις FG δεν μπορουσα να παιξω το witcher ο 8700k επεφτε και κατω απο 50 σε πολλες περιπτωσεις. Με το FG και το latency το νιωθεις πολυ smooth και εχει εξαλειψει τα οποια stutters απο τη cpu.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, just_a_dude said:

Εντάξει δεν διαφωνώ κατά βάση αλλά αυτά είναι αρχαία παιχνίδια, εντάξει δεν θα πανηγυρίσω κιόλας γι' αυτά. Το θέμα είναι στα καινούργια τι γίνεται. Εκεί αν είσαι τσίμα τσίμα, δηλαδή 50-55 fps τότε τα FSR3/DLSS3 βοηθάνε, το AFMF όχι. Γι' αυτό καλύτερα να προσπαθήσουν να βάλουν το FSR3 σε περισσότερα games.

Ε ναι είχαν πει "imagine having frame generation in thousands of games?" χαχα ακριβώς το ίδιο που είχαν πει και για το Starfield. Στο like a dragon που βγήκε χθες το FSR3 είναι αρκετά καλό, οπότε εκεί πρέπει να εστιάσουν. Ειδικά στα UE5 που είναι θεόβαρα το FSR3 είναι άφαντο. Μόνο το Immortals of Unplayable υπάρχει αλλά αυτό το παίζουν 4 άτομα. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή έχει να κάνει με την UE5 αλλά σε αυτά τα games το upscaling και το frame gen δουλεύουν αρκετά καλά. 

Σίγουρα έχει να κάνει με την UE5. Η μηχανή είναι φτιαγμένη με το upscaling και τις κονσόλες στο μυαλό.

1 minute ago, Arkin said:

Χωρις FG δεν μπορουσα να παιξω το witcher ο 8700k επεφτε και κατω απο 50 σε πολλες περιπτωσεις. Με το FG και το latency το νιωθεις πολυ smooth και εχει εξαλειψει τα οποια stutters απο τη cpu.

 

Ναι με 50 fps το AFMF θα κλείνει συχνά. Για αυτό λέω, δεν είναι αντικαταστάτης του FSR 3. Διαφορετικό στόχο έχουν. Το fsr 3 πάντως το δοκίμασα στο Witcher 3 και δουλεύει σαν native implementation. Αλλά το fsr 2 είναι από τα χειρότερα implementations που έχω δει. Βασικά με το DX12 όλα τα anti aliasing που έχει είναι απάισια, εκτός από DLSS που δεν το έχω δει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε

Σίγουρα έχει να κάνει με την UE5. Η μηχανή είναι φτιαγμένη με το upscaling και τις κονσόλες στο μυαλό.

Εκεί πρέπει να εστιάσουν. Εντάξει καλό το like a dragon αλλά δεν χρειάζεται frame gen, παίζει και σε χρέπια. Γενικά η AMD πρέπει λίγο να νιώσει με τα features. Κράζουμε τον πέτσινο ότι και καλά το dlss είναι κλειστό και τελικά είναι σε περισσότερα games. Έχει 2 χρόνια να με πείσει η Λίζα να επιστρέψω :P 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Σίγουρα έχει να κάνει με την UE5. Η μηχανή είναι φτιαγμένη με το upscaling και τις κονσόλες στο μυαλό.

Ναι με 50 fps το AFMF θα κλείνει συχνά. Για αυτό λέω, δεν είναι αντικαταστάτης του FSR 3. Διαφορετικό στόχο έχουν. Το fsr 3 πάντως το δοκίμασα στο Witcher 3 και δουλεύει σαν native implementation. Αλλά το fsr 2 είναι από τα χειρότερα implementations που έχω δει. Βασικά με το DX12 όλα τα anti aliasing που έχει είναι απάισια, εκτός από DLSS που δεν το έχω δει.

Ναι το AFMF το θεωρω περισσοτερο σαν πειραματισμο οταν ηδη εχεις πολλα fps δεν δουλευει σαν τα fsr 3 και dlss 3. Το FSR ειναι λαχειο στα 1440p στο να το ανοιξεις η οχι. Το dlss ειναι αψογο στο witcher 3 οπου εχω βαλει μεχρι balanced ειναι μια χαρα πιο κατω σε performance μονο στο alan wake ειναι πολυ καλο στα υπολοιπα παιχνιδια καταλαβαινεις τη διαφορα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, just_a_dude said:

Εκεί πρέπει να εστιάσουν. Εντάξει καλό το like a dragon αλλά δεν χρειάζεται frame gen, παίζει και σε χρέπια. Γενικά η AMD πρέπει λίγο να νιώσει με τα features. Κράζουμε τον πέτσινο ότι και καλά το dlss είναι κλειστό και τελικά είναι σε περισσότερα games. Έχει 2 χρόνια να με πείσει η Λίζα να επιστρέψω :P 

Δεν νομίζω πως μπορούν τίποτα άλλα να κάνουν εκτός από το να πληρώσουν τους developers να βάλουν το FSR 3. Έχει βγει εδώ και ένα μήνα και ένας μόνος modder το έκανε να δουλεύει σε 20 παιχνίδια αλλά στο Cyberpunk δεν το έχουν βάλει ακόμα και χρησιμοποιούν και fsr 2.1.

Στην UE5 έχει plugin το fsr 3 νομίζω, οπότε είναι σχετικά απλό να μπει.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε

Δεν νομίζω πως μπορούν τίποτα άλλα να κάνουν εκτός από το να πληρώσουν τους developers να βάλουν το FSR 3.

Πώς το γράφουν συχνά-πυκνά να δεις...σε sponsored/poster παιγνίδια του "ενός" για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπαίνουν κάποιες φορές κάποιες τεχνολογίες/διευκολύνσεις του "άλλου"...

Αυτά, βέβαια, τα κάνει μόνο η ΑΜΔ, μην το ξεχνάμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Πώς το γράφουν συχνά-πυκνά να δεις...σε sponsored/poster παιγνίδια του "ενός" για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπαίνουν κάποιες φορές κάποιες τεχνολογίες/διευκολύνσεις του "άλλου"...

Αυτά, βέβαια, τα κάνει μόνο η ΑΜΔ, μην το ξεχνάμε.

Στα NVIDIA Sponsored έχει FSR.

a-complete-list-of-sponsored-games-their

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Πώς το γράφουν συχνά-πυκνά να δεις...σε sponsored/poster παιγνίδια του "ενός" για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπαίνουν κάποιες φορές κάποιες τεχνολογίες/διευκολύνσεις του "άλλου"...

Αυτά, βέβαια, τα κάνει μόνο η ΑΜΔ, μην το ξεχνάμε.

Και οι 2 τα κανουν καμια δεν ειναι παναγιτσα. RE 4/Last of us/avatar/callisto/far cry 6/valhalla αυτα μου ερχονται προχειρα απο amd. Θα εβαζα μεσα και jedi survivor και starfield αλλα μετα το κραξιμο που εφαγαν προσθεσαν dlss 3. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, Πέτρος said:

Πώς το γράφουν συχνά-πυκνά να δεις...σε sponsored/poster παιγνίδια του "ενός" για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπαίνουν κάποιες φορές κάποιες τεχνολογίες/διευκολύνσεις του "άλλου"...

Αυτά, βέβαια, τα κάνει μόνο η ΑΜΔ, μην το ξεχνάμε.

Δηλαδή στο Starfield που δεν είχε καν fov slider όταν βγήκε, δεν έγραψαν κώδικα from scratch για τη μηχανή τους για το dlss 3 επειδή ήταν amd sponsored;

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Στα NVIDIA Sponsored έχει FSR.

a-complete-list-of-sponsored-games-their

Και σε ΑΜΔ sponsored έχει DLSS.

To θέμα είναι η υλοποίηση (2/3/3.5) και ο χρόνος που μπαίνει/εμφανίζεται.

1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε

Δηλαδή στο Starfield που δεν είχε καν fov slider όταν βγήκε, δεν έγραψαν κώδικα from scratch για τη μηχανή τους για το dlss 3 επειδή ήταν amd sponsored;

Μην το λες σε εμένα αυτό...το παιγνίδι βγήκε με 1002 προβλήματα και το main κράξιμο έπεφτε για το DLSS και το πώς η κακιά ΑΜΔ το έκοψε.

Δεν πιστεύω να υποστηρίζει κανείς ότι αυτά τα κάνει μόνο ο ένας και ο άλλος κιουρία, ε....?

Πολύ περισσότερο που ο ένας έχει τα 10πλάσια sponsored από τον άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε

Δηλαδή στο Starfield που δεν είχε καν fov slider όταν βγήκε, δεν έγραψαν κώδικα from scratch για τη μηχανή τους για το dlss 3 επειδή ήταν amd sponsored;

και το αστείο είναι ότι το Starfield, το πιο διαφημησμένο amd sponsored game του 2023, 4 μήνες μετά και ακόμη το FSR3 άφαντο, ενώ έχει DLSS3. Αυτό λέω, ότι η AMD πρέπει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή στα features της, γιατί εγώ έχω την αίσθηση ότι τα βγάζουν άρον άρον για να έχουν το αντίστοιχο της nvidia. Βγήκε το DLSS3, ανακοίνωσε η AMD το FSR3 για να έχει κάτι να δείξει και πέρασε 1 χρόνος μέχρι να το δούμε. Αυτά πρέπει να βελτιωθούν.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Και σε ΑΜΔ sponsored έχει DLSS.

To θέμα είναι η υλοποίηση (2/3/3.5) και ο χρόνος που μπαίνει/εμφανίζεται.

Ειναι μεγαλη η διαφορα 4 nvidia δεν εχουν FSR και απο τα 28 της amd μονο τα 5 ειχαν dlss στην αρχη το οποιο το προσθεσαν μετα. Ειναι κατι λογικο ομως η nvidia θελει να εχει και τις 2 τεχνολογιες στα παιχνιδια της ισα ισα ευκαιρια για συγκριση η amd το παει πιο επιθετικα σε αυτο το κομματι σου λεει ξερω οτι εχω κατωτερη τεχνολογια ας μην τους δωσω και το εναυσμα να κανουν συγκριση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Πέτρος said:

Και σε ΑΜΔ sponsored έχει DLSS.

To θέμα είναι η υλοποίηση (2/3/3.5) και ο χρόνος που μπαίνει/εμφανίζεται.

Ξεχνάς πως αν έχει μόνο fsr στο release, όλοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν, συμπεριλαμβανομένων των κονσόλων. Αν έχει μόνο dlss, μόνο οι Nvidia κάρτες το χρησιμοποιούν.

Εγώ αν ήμουν developer και είχα χρόνο να βάλω μόνο ένα upscaler, fsr θα έβαζα για να το έχουν όλοι και να το βάλω και στις κονσόλες όπως έχει το Cyberpunk και το AW2. Το DLSS το χρησιμοποιεί ούτε το 20% όλου του playerbase αν μετρήσεις και τις κονσόλες και όσους έχουν gtx κάρτες.

Μετά αν έχω χρόνο βάζω και DLSS. Έτσι όπως βγαίνουν τα νέα AAA παιχνίδια φαίνεται να τους περισσεύει χρόνος για να κάνουν custom dlss implementations;

7 minutes ago, Arkin said:

Ειναι μεγαλη η διαφορα 4 nvidia δεν εχουν FSR και απο τα 28 της amd μονο τα 5 ειχαν dlss στην αρχη το οποιο το προσθεσαν μετα. Ειναι κατι λογικο ομως η nvidia θελει να εχει και τις 2 τεχνολογιες στα παιχνιδια της ισα ισα ευκαιρια για συγκριση η amd το παει πιο επιθετικα σε αυτο το κομματι σου λεει ξερω οτι εχω κατωτερη τεχνολογια ας μην τους δωσω και το εναυσμα να κανουν συγκριση.

Αυτό που απάντησα και στον Πέτρο, αν έχει μόνο fsr, το χρησιμοποιούν όλοι και κυρίως στις κονσόλες. Αν βάλουν dlss μόνο, στις κονσόλες βάζουν TAA ή checkerboarding που είναι χειρότερα από άποψη fps.

Η Nvidia πληρώνει/κάνει develop μαζί το DLSS στα παιχνίδια, για αυτό και το έχουν όλα. Η Nvidia δεν έχει θέμα να δώσει λεφτά για mind share. Σιγά και μη καθόντουσαν τόσοι developers να βάζουν dlss για το 10-20% των RTX χρηστών αν ήθελε παραπάνω δουλειά από το να ενεργοποιήσεις ένα plugin. Εδώ οι περισσότεροι δεν βάζουν fov sliders ή fps caps που είναι κυριολεκτικά ένα slider.

Εντωμεταξύ στο Battlefield 2042 που ήταν Nvidia sponsored και δεν υπήρχε το fsr 2 όταν το βγάλανε, ποτέ δεν βάλανε fsr 2, ενώ κάθε έξι μήνες ενημερώνουν το DLSS. Και υπάρχει και έτοιμο το fsr 2 στην frostbite αφού υπάρχει στο NFS Unbound. Όχι και τίποτα άλλο, θα βοηθούσε πολύ το fsr 2 στο 2042.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Και σε ΑΜΔ sponsored έχει DLSS.

ναι αλλά σε πολύ λιγότερα. Τέλος πάντων ας μην πιάσουμε πάλι αυτή την κουβέντα γιατί μόνοι υποθέσεις κάνουμε. Είτε πρέπει να νιώσει η AMD από features ή να δίνει +20-30% raster στην ίδια τιμή για αντιστάθμιση. Με την 7800ΧΤ που έχει και χαμηλή τιμή κάτι γίνεται.

5 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Ξεχνάς πως αν έχει μόνο fsr στο release, όλοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν, συμπεριλαμβανομένων των κονσόλων. Αν έχει μόνο dlss, μόνο οι Nvidia κάρτες το χρησιμοποιούν.

Ωστόσο υπάρχουν πιο πολλά games με DLSS, αυτό θέλω να πω. Και αν δούμε το steam survey είναι τίγκα στις RTX. Φυσικά δεν λέει και όλη την αλήθεια για το player base αλλά είναι μια ένδειξη. 

Επεξ/σία από just_a_dude

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...