Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα που δοκίμασα περισσότερο το AFMF και είδα τα βίντεο των Ancient Gameplays και Daniel καταλαβαίνω καλύτερα πως δουλεύει. Όσο περισσότερα base fps έχεις και όσο μικρότερο resolution, τόσο καλύτερα δουλεύει.

Επειδή δεν έχει motion vectors, απλά δημιουργεί το μεσαίο frame ανά δύο frames. Αν έχεις λίγα base fps, πχ κάτω από 70 σε 1440p, τότε ο χρόνος μεταξύ δύο πραγματικών frames είναι μεγάλος, οπότε έχουν μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ τους, με αποτέλεσμα το AFMF να κλείνει πιο συχνά.

Όμως αν έχεις πολλά fps (80-90 και παραπάνω), θα απέχουν πολλά λιγότερα ms τα frames μεταξύ τους, οπότε θα κλείνει πολύ πιο σπάνια. Για αυτό και στο βίντεο του Άρη όπου έχει ~120 fps χωρίς frame gen, το AFMF δεν κλείνει σχεδόν ποτέ, ενώ με 70 σε εμένα στο cyberpunk κλείνει μόλις γυρνάει η κάμερα.

Το δοκίμασα στο Cyberpunk με 60 και 75 fps πριν το frame gen και κλείνει πολύ πιο συχνά με 60 fps. Επίσης όσο πιο πολλά base fps έχει, για τόσο λιγότερο χρόνο φαίνεται το κάθε ψεύτικο frame, οπότε μειώνεται το flickering όσο αυξάνονται τα base fps, για αυτό και με 60 fps το foliage ψιλοτρέμει, ενώ με παραπάνω βελτιώνεται.

Επιπλέον, σε μεγαλύτερα resolutions πάλι κλείνει πιο συχνά γιατί υπάρχουν μεγαλύτερες διαφορές στα frames. Αν για ένα αντικείμενο έχεις 4x4 pixels ή 16x16, τα 16x16 έχουν πολλά περισσότερα pixels που μπορεί να διαφέρουν σε σχέση με τα 4x4.

Ο Daniel στο βίντεο έχει περίπου 60 fps base, ενώ η AMD προτείνει τουλάχιστον 70 για 1440p και θέλει ακόμα παραπάνω γιατί αυτός έχει ultrawide. Σε εμένα με 1440p, ακόμα και τα 75 κλείνουν μια στο τόσο, αλλά στο Cyberpunk 1440p υπάρχει τεράστια βελτίωση στο πόσο συχνά κλείνει το AFMF με 75 αντί για 60 base fps.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχω 70-90fps σιγά να μην βάλω Frame Gen και αν θέλω 144fps η παραπανω για online fps κλπ θα κατεβάσω settings και πάλι FG δεν θα το ακουμπήσω. Και ο ένας και ο άλλος μακακιες κάνουν και ασχολείστε με τις βλακιες τα Merketing αντί να τους την λένε οι Reviewers να βγάλουν καμία καλύτερη κάρτα η να βάλουν καλύτερες τιμές.

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 7
Δημοσ.

70 fps ειναι πολυ λιγα πλεον για μενα ακομα και για single player τιτλους . Oχι οτι δεν μπορω να παιξω αλλα αν εχω την δυνατοτητα για παραπανω γιατι οχι . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, just_a_dude said:

Ποιος ο λόγος όμως να βάλεις frame gen αν έχεις ήδη 80-90 fps;

Ε άμα έχεις ψηλό refresh rate (160hz, 240hz και πάνω) κερδίζεις πολύ fluidity που τωρινά cpu δεν μπορούν να φτάσουν σε AAAs ingleplayer παιχνίδια. Δηλαδή αντί να παίζεις στα 90 fps, μπορείς να είσαι στα 180 με ένα 240hz OLED monitor.

Ένα 4k monitor ακόμη και μια 4090 δεν το φτάνει 144fps στα νέα singleplayer παιχνίδια. Με το AFMF, ακόμη και χωρίς native frame generation, αν πιάνεις base 80-90 fps, μπορείς άνετα να φτάσεις 160-180 σε 4k. Αν και εκεί ίσως θέλει ακόμα παραπάνω fps, δεν θυμάμαι τι προτείνει η AMD για 4k.

Χωρίς motion vectors δεν γίνεται καλό frame generation με χαμηλά fps. Το AFMF είναι πιο πολύ frame smoothing. Δίνει το effect του smoothness που δίνει πχ και το motion blur, αλλά χωρίς να κάνει τα πάντα θολά.

1 minute ago, noFEARgr said:

70 fps ειναι πολυ λιγα πλεον για μενα ακομα και για single player τιτλους . Oχι οτι δεν μπορω να παιξω αλλα αν εχω την δυνατοτητα για παραπανω γιατι οχι . 

Συμφωνώ απόλυτα.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

70 fps ειναι πολυ λιγα πλεον για μενα ακομα και για single player τιτλους . Oχι οτι δεν μπορω να παιξω αλλα αν εχω την δυνατοτητα για παραπανω γιατι οχι . 

Και για εμένα είναι λίγα αλλά αν βάλω frame gen θα το κάνω σωστά (DLSS3). Τώρα να σταματάει όταν κουνάω την κάμερα και τέτοια, δεν βλέπω το νόημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, just_a_dude said:

Και για εμένα είναι λίγα αλλά αν βάλω frame gen θα το κάνω σωστά (DLSS3). Τώρα να σταματάει όταν κουνάω την κάμερα και τέτοια, δεν βλέπω το νόημα.

Ναι όπως είπα, το AFMF δεν είναι για να ανοίξεις RT και να πας από 45 στα 90 fps. Αυτό το κάνει το FSR 3. Το AFMF είναι αν ήδη πιάνεις 90 fps χωρίς frame generation και θες να πας στα 180fps. Όχι και τίποτα άλλο, μέχρι 144hz πάει η οθόνη μου, οπότε δεν μπορώ να το δοκιμάσω με παραπάνω fps για την εικόνα.

Αλλά με 120 base fps χωρίς vsync, στο Cyberpunk κλείνει μόνο αν κάνω στροφή την κάμερα με μέγιστη ταχύτητα ποντικιού.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Ναι όπως είπα, το AFMF δεν είναι για να ανοίξεις RT και να πας από 45 στα 90 fps. Αυτό το κάνει το FSR 3. Το AFMF είναι αν ήδη πιάνεις 90 fps χωρίς frame generation και θες να πας στα 180fps.

Άρα είναι πολύ niche. Για να έχεις 90fps σε single player (γιατί λόγω του extra latency δεν βάζεις ποτέ frame gen σε online) σημαίνει ότι έχεις πολύ δυνατή κάρτα. Ε δεν νομίζω ότι το AFMF έτσι όπως είναι τώρα τουλάχιστον είναι αρκετά ποιοτικό feature για κάποιον που δίνει 800-900 ευρώ για κάρτα. Εντάξει καλό που υπάρχει αλλά όπως είχα πει και πιο πίσω καλύτερα να "ξόδευαν" αυτόν τον development χρόνο για να δουλέψουν με studios ώστε το fsr3 να υπάρχει και σε περισσότερα games.

Δημοσ.
4 minutes ago, John_on_PC said:

Ε άμα έχεις ψηλό refresh rate (160hz, 240hz και πάνω) κερδίζεις πολύ fluidity που τωρινά cpu δεν μπορούν να φτάσουν σε AAAs ingleplayer παιχνίδια. Δηλαδή αντί να παίζεις στα 90 fps, μπορείς να είσαι στα 180 με ένα 240hz OLED monitor.

Ένα 4k monitor ακόμη και μια 4090 δεν το φτάνει 144fps στα νέα singleplayer παιχνίδια. Με το AFMF, ακόμη και χωρίς native frame generation, αν πιάνεις base 80-90 fps, μπορείς άνετα να φτάσεις 160-180 σε 4k. Αν και εκεί ίσως θέλει ακόμα παραπάνω fps, δεν θυμάμαι τι προτείνει η AMD για 4k.

Χωρίς motion vectors δεν γίνεται καλό frame generation με χαμηλά fps. Το AFMF είναι πιο πολύ frame smoothing. Δίνει το effect του smoothness που δίνει πχ και το motion blur, αλλά χωρίς να κάνει τα πάντα θολά.

Συμφωνώ απόλυτα.

 

Αν το έχετε ξεχάσει να το υπενθυμίσουμε ότι στα παιχνίδια οι Devs βάζουν την επιλογή να αλλάζουμε τα Settings, δυο τρία settings να κατεβάσεις και θα ανέβεις fps.

Πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο να αγοράζεις Monitor με 160-240Hz για να έχεις χαμηλό Input Lag/Latency και μετά να βάζεις FG για να σου ανεβάζει το Latency. 🤪

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Αν το έχετε ξεχάσει να το υπενθυμίσουμε ότι στα παιχνίδια οι Devs βάζουν την επιλογή να αλλάζουμε τα Settings, δυο τρία settings να κατεβάσεις και θα ανέβεις fps.

Πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο να αγοράζεις Monitor με 160-240Hz για να έχεις χαμηλό Input Lag/Latency και μετά να βάζεις FG για να σου ανεβάζει το Latency. 🤪

Το FSR3 και το DLSS3 αν έχεις λίγο κάτω από 60fps μια χαρά λειτουργούν και δεν ανεβάζουν τόσο πολύ το latency που να γίνεται αντιληπτό σε single player (εκτός από το CP77 που είναι σάπιο). Από τα 60 στα 100-110 πρέπει να πέσεις στα medium για να πας. Και ειδικά αν μιλάμε για game με RT εκεί δεν μπορείς να κάνεις και πολλά γιατί στην ουσία απλά θα κλείσεις το RT.

Δημοσ.
4 minutes ago, just_a_dude said:

Άρα είναι πολύ niche. Για να έχεις 90fps σε single player (γιατί λόγω του extra latency δεν βάζεις ποτέ frame gen σε online) σημαίνει ότι έχεις πολύ δυνατή κάρτα. Ε δεν νομίζω ότι το AFMF έτσι όπως είναι τώρα τουλάχιστον είναι αρκετά ποιοτικό feature για κάποιον που δίνει 800-900 ευρώ για κάρτα. Εντάξει καλό που υπάρχει αλλά όπως είχα πει και πιο πίσω καλύτερα να "ξόδευαν" αυτόν τον development χρόνο για να δουλέψουν με studios ώστε το fsr3 να υπάρχει και σε περισσότερα games.

Προς το παρόν δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο παιχνίδι που δεν πιάνει 70-80 fps σε 1440p χωρίς ray tracing με μια 7800xt ή παραπάνω. Ακόμη και το AW2 χωρίς RT με high settings fsr quality πιάνει 80 fps. Ίσως τα UE5 δυσκολεύονται να πιάσουν 80 fps, αλλά κατά τα άλλα, τουλάχιστον τώρα, πιάνεις άνετα 80 fps.

Αλλά με το AFMF μπορείς να παίξεις God of War, RDR2, HZD, κτλ που είναι λίγο παλιότερα με πραγματικά high refresh rate. Εγώ πχ αν είχα 240hz οθόνη (που τουλάχιστον τόσο θα είναι η επόμενή μου όταν πάρω με το καλό), στο days gone που πιάνω 120-140 fps θα το ενεργοποιούσα το AFMF χωρίς δεύτερη σκέψη για να παίζω στα 240hz.

Δημοσ.

Βλέποντας το χθεσινό 2ο βίντεο του Αρχαίου Παιγνιοπαίχτη μου ήρθε στο μυαλό το παπατζιλίκι του Σταρφιλντ (θα έχετε 1000 πλανήτες να εξερευνήσετε αλλά θα είναι αδειοι). Το AFMF δουλεύει καλά σε συγκεκριμένα εύρη συχνοτήτων μόνιτορ, σε συγκεκριμένους τίτλους που δεν κουνάς απότομα το ποντίκι,όταν έχεις καλά αρχικά fps κλπ.Φαινόταν από την αρχή στα διαφημιστικά βίντεο ότι δε θα γινόταν έτσι εύκολα διπλασιασμός των fps και να δουλεύουν όλα σωστά. Κάτω στα σχόλια υπάρχουν άτομα που τους κράσαραν ΟΛΑ τα παιχνίδια και ξαναγύρισαν σε παλίοτερη έκδοση driver. Mε το fsr3 τι γίνεται; Η γνώμη μου είναι ότι τα έχει κάνει ψιλομαντάρα η AMD. Ας ελπίσουμε να βελτιωθούν τα πράγματα.

  • Like 2
Δημοσ.

Το frame gen εχει κυριως νοημα σε cpu BN σεναρια και στο να ανεβασει κατακορυφα τα 0.1% 1% lows οταν δεν μπορει η cpu. Δηλαδη παιζεις εσυ ωραια το παιχνιδι σου εκει που εχεις σταθερα 80fps κανει drops στα 50 εδω και εκει οχι stutters απλα γονατιζει η cpu. Εκει το FG θα σε κρατησει μονιμα στα 80 100 γενικα οπου το εχετε βαλει το cap. Σε slow pace παιχνιδια με μια βαση 50fps με το frame generation παιζεις μια χαρα με πολυ ομαλη εμπειρια. Στα πιο fast paced μια βαση των 60 ειναι το ιδανικο. 

  • Like 2
Δημοσ.
6 minutes ago, Aten-Ra said:

 

Αν το έχετε ξεχάσει να το υπενθυμίσουμε ότι στα παιχνίδια οι Devs βάζουν την επιλογή να αλλάζουμε τα Settings, δυο τρία settings να κατεβάσεις και θα ανέβεις fps.

Πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο να αγοράζεις Monitor με 160-240Hz για να έχεις χαμηλό Input Lag/Latency και μετά να βάζεις FG για να σου ανεβάζει το Latency. 🤪

Ε εντάξει, στα 80 fps base έχεις αρκετά χαμηλό latency για οποιοδήποτε single player παιχνίδι πιστεύω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε

Προς το παρόν δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο παιχνίδι που δεν πιάνει 70-80 fps σε 1440p χωρίς ray tracing με μια 7800xt ή παραπάνω. Ακόμη και το AW2 χωρίς RT με high settings fsr quality πιάνει 80 fps. Ίσως τα UE5 δυσκολεύονται να πιάσουν 80 fps, αλλά κατά τα άλλα, τουλάχιστον τώρα, πιάνεις άνετα 80 fps.

Αλλά με το AFMF μπορείς να παίξεις God of War, RDR2, HZD, κτλ που είναι λίγο παλιότερα με πραγματικά high refresh rate. Εγώ πχ αν είχα 240hz οθόνη (που τουλάχιστον τόσο θα είναι η επόμενή μου όταν πάρω με το καλό), στο days gone που πιάνω 120-140 fps θα το ενεργοποιούσα το AFMF χωρίς δεύτερη σκέψη για να παίζω στα 240hz.

Οι καρτες δεν εχουν θεμα σε raster τα cpu ειναι αυτα που ζοριζονται πχ σε jedi starfield hogwarts ratchet witcher κτλ θεοβαρα παιχνιδια στη cpu. Εκει αν δεν πας σε νεο cpu θα ειναι stutter fest το παιχνιδι. Ενω με FG θα παιζεις ανετα και ομαλα σε καθε περιπτωση και με 100% τη cpu. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...