Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Για το Titan Quest 2 το πιο πιθανο ειναι να χρειαστεις νεο μηχανημα εκτος αν συμβιβαζεσαι να ριξεις τα Details στο Medium.
Διαβαζω στα Recommended Settings σε καποια sites οτι θελει Intel 14600 και 32gb ram με τη GPu αδηλωτη.

και με low θα παιξω δεν με χαλαει...Εκτος αν το παρω σε ps5 . Προς το παρων θα αλλαξω σε κανα διμηνο καρτα μονο και βλεπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 RX 7900 XT Αστέρι μπορεί να μας κόστισε 950€ αρχές 2023, Μπορεί να Τρέχει το Alan wake 2 4K medium στα 40fps αλλά σιγά σιγά πάμε για άλλα. 

 

 

20240110_153214.jpg

Επεξ/σία από giannis2156
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα δει για τους 24.1 αλλά λέει το AFMF θα μπει στους κανονικούς (ελαττωματικούς:P) ντραιβερς

Επεξ/σία από Aris-leme
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Aris-leme said:

Είχα δει για τους 24.1 αλλά λέει το AFMF θα μπει στους κανονικούς (ελαττωματικούς:P) ντραιβερς

Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται το AFMF να μην έχει πρόβλημα με το UI χωρίς να έχει καν πρόσβαση στα motion vectors ενώ το fsr 3 mod έχει πρόβλημα με το UI χρησιμοποιώντας τα motion vectors.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται το AFMF να μην έχει πρόβλημα με το UI χωρίς να έχει καν πρόσβαση στα motion vectors ενώ το fsr 3 mod έχει πρόβλημα με το UI χρησιμοποιώντας τα motion vectors.

Ε το διορθώνει ο λουκ. Έβαλε και έξτρα στήλη στο εξελάκι ποια έχει φτιάξει και που έχει ακόμη προβλήματα με το UI

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Aris-leme said:

Ε το διορθώνει ο λουκ. Έβαλε και έξτρα στήλη στο εξελάκι ποια έχει φτιάξει και που έχει ακόμη προβλήματα με το UI

Στο mod το διορθώνει χρησιμοποιώντας το pipeline του dlss frame generation που είναι λογικό αφού χειρίζεται το hud ξεχωριστά.

Το AFMF όμως δεν έχει πρόσβαση στη μηχανή για να κάνει κάτι τέτοιο. Οπότε πως αναγνωρίζει τι είναι UI και τι όχι; Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον.

Επίσης κατεβάζω τώρα το preview driver και δουλεύει το factory reset ξανά.

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, John_on_PC said:

Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται το AFMF να μην έχει πρόβλημα με το UI χωρίς να έχει καν πρόσβαση στα motion vectors ενώ το fsr 3 mod έχει πρόβλημα με το UI χρησιμοποιώντας τα motion vectors.

Σίγουρα το AFMF δουλεύει πάνω στο 3D και δεν κάνει απλά extra frames όπως οι τηλεοράσεις και το SmoothVideo Project;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, elpenor said:

Σίγουρα το AFMF δουλεύει πάνω στο 3D και δεν κάνει απλά extra frames όπως οι τηλεοράσεις και το SmoothVideo Project;

Νομίζω απλά τα frames παίρνει ως είσοδο. Δεν έχει πρόσβαση σε κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, John_on_PC said:

Νομίζω απλά τα frames παίρνει ως είσοδο. Δεν έχει πρόσβαση σε κάτι άλλο.

Νομίζω κατάλαβα πως λειτουργεί. Με το που ενεργοποιείται καθυστερεί λίγο όλα τα πραγματικά frames (μία καθυστέρηση/latency ίση με μισό frame) ώστε να έχει το χρόνο να φτιάξει ένα interpolated με το προηγούμενο και το current frame και να προβάλει τα fake ανάμεσα στα κανονικά.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, elpenor said:

Νομίζω κατάλαβα πως λειτουργεί. Με το που ενεργοποιείται καθυστερεί λίγο όλα τα πραγματικά frames (μία καθυστέρηση/latency ίση με μισό frame) ώστε να έχει το χρόνο να φτιάξει ένα interpolated με το προηγούμενο και το current frame και να προβάλει τα fake ανάμεσα στα κανονικά.

Ναι έτσι λειτουργεί, το fsr 3 έχει και τα motion vectors της μηχανής οπότε βγάζει καλύτερα frames (λιγότερα artifacts) και δουλεύει και με το vsync.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

FSR mod 0.9.0

0.9.0 Changelog

Game-related improvements:

Add support for non-RGB color formats in FSR3. This fixes Starfield support.

Improve handling of games that provide invalid resources to FSR. This fixes the HZD crash on AMD boot as well as the RDR2 crash.

Add support for FSR2 versions without name field. I've seen this “optimization” technique in some games, but mainly in RDR2. Adds support for RDR2 with its specific build FSR2FSR3.

Disable the ID3D12InfoQueue1 callback as it is not used anyway This caused a crash in some older versions of streamline. Destroy All Humans 2 now works.

Blacklist HUD-free feature to be used in Dying Light 2 Is broken. (Thanks to Nukem for initially finding this problem.)

Configuration related improvements:

Add configuration option to disable frame generation

Add setting option to override sharpness value in game

Miscellaneous improvements:

Add hooks for Reflex Streamline plugin and reporting compatibility This causes Atomic Heart to no longer disable DLSS-FG on startup.

Remove reference counting in macOS compatibility mode. macOS can't count for some reason, and this fixes the mod crashing in several games that didn't use streamline.

Και ξανά το εξελάκι

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bGDjgkRahwNvD2XtqiHdZBRc6VB52UKsr1Qn1TmvSHo/htmlview#

Επεξ/σία από Aris-leme
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Aris-leme Μπορείς να εξηγήσεις πως λειτουργεί με τις fake nvidia; Κάνει το παιχνίδι να νομίζει ότι έχεις nvidia gpu και ανοίγει το DLSS 3;

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχει κανείς το Starfield ας δοκιμάσει να μας πει πως δουλεύει. Σύμφωνα με το compatibility list δεν πρέπει να έχει προβλήματα το UI.

1 hour ago, elpenor said:

@Aris-leme Μπορείς να εξηγήσεις πως λειτουργεί με τις fake nvidia; Κάνει το παιχνίδι να νομίζει ότι έχεις nvidia gpu και ανοίγει το DLSS 3;

Το κάνει να φαίνεται πως έχεις 4090 με hardware ID. Οπότε βλέπει το ID της κάρτας και αφήνει να ανοίξει το dlss frame generation.

Μετά το mod πάει στο pipeline του dlss frame generation και αντικαθιστά το κώδικα του dlss που δημιουργεί και επιστρεφει τα generated frames με τον κώδικα του fsr 3 που έχει στο DLL.

Με αυτό τον τρόπο χωρίζεται το hud ώστε να μην έχει ghosting αφού κάνει ακριβώς ότι κάνει το dlss frame generation, αλλάζοντας όνο τον τρόπο παραγωγής των frames (και το pacing τους).

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...