just getting started Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Και εμένα που το δοκίμασα σε 4090 φίλου μου φάνηκε αρκετά αισθητό στο cyberpunk παρόλο που έπιανε ~110 καρέ σε σχέση με άλλους τίτλους. Αλλά το περίεργο είναι ότι η οδήγηση μου φάνηκε αισθητά χειρότερη από άποψη input lag σε σχέση με την κάμερα/combat. Το ίδιο ισχύει που δοκίμασα και στο δικό μου PC το Witcher 3. Μπορεί να πιάνει 110++ και να φτιάχνει το frame pacing αλλά το input lag είναι αισθητό στα dodges. Αντίστοιχο θέμα δεν είχα στο spiderman και το jedi survivor που παίζει τώρα. Άρα ίσως είναι και γενικό της red engine. 1
Aten-Ra Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Σε παιχνίδια που δεν σας φτάνουν τα fps, αντί να βάζετε Ultra με DLSS/FSR + FG , απλά κατεβείτε στο Native High. Θα έχετε καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα, δεν θα έχετε θέματα με Latency κλπ κλπ. 2
just_a_dude Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Το καλύτερο είναι αυτό. Και βασικά ούτε καν high, απλά optimized και αν έχει RT βάζεις reflections για να μην έχεις τα τραγικά τα ssr και lighting για το global illumination.
hln3 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Στις 5/1/2024 στις 9:14 ΜΜ, scorpion8283 είπε Η αληθεια ειναι οτι τοση ωρα δεν εχω πολυκαταλαβει απο τα επιχειρηματα αν ειναι καλο ή καλο που επεσε η τιμη απο την αρχικη παρτιδα.... εννοω ποιο το concept της συζητησης - διαφωνιας 🤔 Θελω να πω ''επεσε η τιμη της 7800, αρα........ (???)'' Ή εναλλακτικα ''δεν επεσε τοσο η τιμη της 7800, οποτε........(????)'' Μπερδευτηκα λιγο 😵💫🥴 Αν αφορά κάρτα της κόκκινης, όταν πέφτει η τιμή σημαίνει πως ήταν πατάτα και αναγκάστηκαν να την ρίξουν. Αν αφορά κάρτα της πράσινης, σημαίνει πως ο πέτσινος άκουσε τον λαό και έδωσε καλύτερες τιμές. Τόσο δύσκολο να το καταλάβετε πχια; 1
BlurayMoviesGreece Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, hln3 είπε Αν αφορά κάρτα της κόκκινης, όταν πέφτει η τιμή σημαίνει πως ήταν πατάτα και αναγκάστηκαν να την ρίξουν. Αν αφορά κάρτα της πράσινης, σημαίνει πως ο πέτσινος άκουσε τον λαό και έδωσε καλύτερες τιμές. Τόσο δύσκολο να το καταλάβετε πχια; Spoiler Δεν ειπα οτι ακουσε το λαο και εδωσε Vram , ειπα οτι ειδε μια μεριδα κοσμου να θεωρει τη Vram καλυτερη απο το πυρηνα και το εκανε Trend το 2023 και βρηκε ενα τροπο να πουλησει ακομα και σε αυτους οσο ακυρο και αν ειναι . "Αφου θελετε 16 παρτε τα με 100€ αλλα διαφορα δεν θα δειτε" καπως ετσι. Καμια εταιρια δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα ολοι αποσκοπουν στη κερδοφορια και προς ολα τα target groups. Αυτος που θα επερνε 6700xt 7700xt αντι για 4060Ti 8gb λογο Vram ,πηρε 4060Τi 16gb και διαφορα δεν θα δει. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από BlurayMoviesGreece
Πέτρος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε Aυτες ειναι βασεις σε Raster+RT , με το Upscale πολλες απο αυτες ξεπερνουν τα 50FPS βαση οποτε το Frame Generation δεν εχει και ιδιαιτερο penalty. Στη περιπτωση της 7800xt ακομα και με Upscale παραμενει κατω απο 50 οποτε το penalty του Latency ειναι αισθητο. Από τα 30-35 που είναι μέχρι και την 3090 (ανάλογα το γράφημα) με DLSSQ θα πας πόσο πάνω? Ένα 20-25%? Δεν... Θα βάλεις σε 1440p DLSSB(alanced), για να πάρεις ένα 30-50% (και πολύ πρέπει να λέω), θα πέσεις δηλαδή σε 1080p ουσιαστικά? Λίγο παραπάνω? Πάλι με τα δικά σου κριτήρια μόνιμα στα όρια θα είσαι, αφού ξεκινάμε με βάση τα av, οπότε σε βουτιές στα δύσκολα σημεία (εκεί όπου είναι κι όλο το ζουμί) θα χαλάει και θα χαλιέσαι. Ναι, καλύτερα θα είναι οι πράσινες, αλλά τελικά μάλλον 1-2-3 ρυθμίσεις κάτω σε διάφορα κομμάτια θα σώσουν την κατάσταση. 1 ώρα πριν, just_a_dude είπε Στα γραφήματα είναι χωρίς DLSS γι' αυτό. Γενικά πάντως όπου μπορείς να αποφύγεις το frame gen το κάνεις. Παραδόξως στο CP77 νιώθω το περισσότερο input lag σε σχέση με άλλα games που έχουν frame gen ακόμη και στα ίδια fps. Έχει μπει στο gog πλέον και κάθεται, πρέπει να αποφασίσω να το πιάσω...πριν ή μετά το BG3 που ακολουθεί τα τωρινά που πασχίζω να βγάλω. Θα δούμε τότε αν/τί με ενοχλεί περισσότερο. 1
BlurayMoviesGreece Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Από τα 30-35 που είναι μέχρι και την 3090 (ανάλογα το γράφημα) με DLSSQ θα πας πόσο πάνω? Ένα 20-25%? Δεν... Θα βάλεις σε 1440p DLSSB(alanced), για να πάρεις ένα 30-50% (και πολύ πρέπει να λέω), θα πέσεις δηλαδή σε 1080p ουσιαστικά? Λίγο παραπάνω? Πάλι με τα δικά σου κριτήρια μόνιμα στα όρια θα είσαι, αφού ξεκινάμε με βάση τα av, οπότε σε βουτιές στα δύσκολα σημεία (εκεί όπου είναι κι όλο το ζουμί) θα χαλάει και θα χαλιέσαι. 50+ θα πας Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από BlurayMoviesGreece
Πέτρος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 7 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε Άλλο παιγνίδι? Άλλη κουβέντα?
BlurayMoviesGreece Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Άλλο παιγνίδι? Άλλη κουβέντα? To CP2077 ειναι λιγο πιο ελαφρυ απο AW2 ακομα και τα Low ειναι πανω απο 50. Η 7900xtx λογικα δεν θα εχει πολυ latency με FSR 3. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από BlurayMoviesGreece
John_on_PC Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Το Phantom Liberty dlc είναι λίγο πιο βαρύ (περίπου -10% fps) από το κανονικό παιχνίδι. Αλλά η συγκεκριμένη σκηνή που έχει το βίντεο είναι μακράν η πιο βαριά σκηνή σε όλο το παιχνίδι (περίπου -30-40% fps από τη μέση σκηνή του βασικού παιχνιδιού). Αυτό δεν έχει μεγάλο νόημα γιατί δεν πολεμάς εκεί οποιαδήποτε στιγμή, είναι μόνο για immersion οπότε το να έχεις λιγότερα fps στη σκηνή αυτή δεν κάνει unplayable το παιχνίδι αφού παντού αλλού είναι ΟΚ. Ray tracing benchmarks με το in game benchmark σε 1440p με κλειστά film grain, chromatic aberration, dof και motion blur (δηλαδή στο βασικό παιχνίδι και όχι το Phantom Liberty dlc): Spoiler Vanilla high fsr quality rt reflections + rt lighting medium: Vanilla hub quality rt reflections + rt lighting medium: Optimized rt mod high fsr quality rt reflections + rt lighting medium: Optimized rt mod hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting medium: Vanilla hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting psycho: Optimized rt mod hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting psycho: Vanilla hub quality fsr quality full psycho rt (χωρίς pathtracing): Optimized rt mod hub quality fsr quality full psycho rt (χωρίς pathtracing): Όπως βλέπουμε, πουθενά δεν υπάρχει κάτω από 50 fps average χωρίς path tracing. Ακόμα και τα min fps μέχρι 37 πάνε σε ένα run και μέχρι 40 το χειρότερο με full psycho rt σε όλα τα άλλα runs. Με fsr 3 frame generation πάει τουλάχιστον 90 fps (αφού κόβει μερικά fps από το base το frame generation) με full rt psycho και παραπάνω για χαμηλότερα settings. Αν βάλεις και το cyberfsr βελτιώνεται λίγο η απόδοση (+2-5% fps) στα ίδια quality presets αλλά είπαμε να είναι χωρίς mods. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από John_on_PC 1
akoinonitos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Το Phantom Liberty dlc είναι λίγο πιο βαρύ (περίπου -10% fps) από το κανονικό παιχνίδι. Αλλά η συγκεκριμένη σκηνή που έχει το βίντεο είναι μακράν η πιο βαριά σκηνή σε όλο το παιχνίδι (περίπου -30-40% fps από τη μέση σκηνή του βασικού παιχνιδιού). Αυτό δεν έχει μεγάλο νόημα γιατί δεν πολεμάς εκεί οποιαδήποτε στιγμή, είναι μόνο για immersion οπότε το να έχεις λιγότερα fps στη σκηνή αυτή δεν κάνει unplayable το παιχνίδι αφού παντού αλλού είναι ΟΚ. Ray tracing benchmarks με το in game benchmark σε 1440p με κλειστά film grain, chromatic aberration, dof και motion blur (δηλαδή στο βασικό παιχνίδι και όχι το Phantom Liberty dlc): Απόκρυψη περιεχομένων Vanilla high fsr quality rt reflections + rt lighting medium: Vanilla hub quality rt reflections + rt lighting medium: Optimized rt mod high fsr quality rt reflections + rt lighting medium: Optimized rt mod hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting medium: Vanilla hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting psycho: Optimized rt mod hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting psycho: Vanilla hub quality fsr quality full psycho rt (χωρίς pathtracing): Optimized rt mod hub quality fsr quality full psycho rt (χωρίς pathtracing): Όπως βλέπουμε, πουθενά δεν υπάρχει κάτω από 50 fps average χωρίς path tracing. Ακόμα και τα min fps μέχρι 37 πάνε σε ένα run και μέχρι 40 το χειρότερο με full psycho rt σε όλα τα άλλα runs. το benchmark ειναι σχετικα ελαφρυ ωστοσο ,στον δρομο με το αμαξι εχεις πολυ λιγοτερα fps 1
John_on_PC Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 23 minutes ago, akoinonitos said: το benchmark ειναι σχετικα ελαφρυ ωστοσο ,στον δρομο με το αμαξι εχεις πολυ λιγοτερα fps Όταν οδηγείς πέφτουν γιατί ανεβάζει το fov και φορτώνει περισσότερα πράγματα αλλά και πάλι δεν είναι δραματική διαφορά. Το bechmark πιστεύω είναι καλο γιατί παρόλο που είναι πιο ελαφρύ από τις βαρύτερες σκηνές, αντιπροσωπεύει και τις πολύ πιο ελαφριές σκηνές όταν οδηγείς εκτός πόλης αφού δίνει ένα μέσο όρο μεταξύ των δύο. Εδώ και ένα screenshot από τα τέταρτα settings (optimized rt mod hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting medium) σε σκηνή που χρησιμοποιούσα σαν benchmark για να βρω καλά settings: Μέσα στη πόλη που έχει τα πολλά φώτα είναι τη περισσότερη ώρα στα 60 fps πέφτωντας μέχρι τα 55 όταν φορτώνει πολύ μεγάλη περιοχή (πχ όταν περνάς τεράστια διάβαση) και πηγαίνοντας μέχρι και τα 70 όταν δεν έχει πολλά φώτα. Εδώ με πιο πολλά φώτα στη σκηνή: Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από John_on_PC 1
akoinonitos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Όταν οδηγείς πέφτουν γιατί ανεβάζει το fov και φορτώνει περισσότερα πράγματα αλλά και πάλι δεν είναι δραματική διαφορά. Το bechmark πιστεύω είναι καλο γιατί παρόλο που είναι πιο ελαφρύ από τις βαρύτερες σκηνές, αντιπροσωπεύει και τις πολύ πιο ελαφριές σκηνές όταν οδηγείς εκτός πόλης αφού δίνει ένα μέσο όρο μεταξύ των δύο. Στο παρκο πεφτει πολυ κλαμα , απο το λιγο που εχω παιξει δεν βρηκα βαρυτερο σημειο Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από akoinonitos 1
John_on_PC Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 31 minutes ago, akoinonitos said: Στο παρκο πεφτει πολυ κλαμα , απο το λιγο που εχω παιξει δεν βρηκα βαρυτερο σημειο Άστα να πάνε, εγώ έχω το Cyberpunk για να κάνω benchmark και στη πραγματικότητα παίζω Days Gone Βγήκε και νέο version του fsr 3 mod. Εδώ η ίδια σκηνή με το fsr 3 mod και τα optimized rt mod hub quality fsr quality rt reflections + rt lighting medium settings: Εδώ μπορείς να παίξεις με το internal resolution του fsr 3 mod ώστε να έχεις όσα fps θες με περισσότερο ή λιγότερο upscaling. Με rt lighting psycho αντί για medium είναι στα 92 fps στην ίδια ακριβώς σκηνή. Φαίνεται πως το νέο version του fsr 3 mod έφτιαξε το ghosting στα Unreal Engine παιχνίδια. Στο Hogwarts Legacy ο χαρακτήρας δεν έχει ghosting με το νέο version, αλλά το fps cap ακόμα δεν δουλεύει. Αυτό δείχνει πως όντως ήταν θέμα implementation το ghosting και όταν συνδέεται κανονικά με τη μηχανή το fsr 3 όπως συνδέεται το dlss 3, δουλεύει χωρίς ghosting. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από John_on_PC 1
Aris-leme Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Έχει βελτιωθεί το μοντ του FSR3 αρκετά. Οκ μόνο το σαιμπερ παίζω αυτό το διάστημα και δεν είδα κάτι που να με χαλάει(Εννοείτε έχει κάποια προβλήματα αλλά δεν είναι γκειμ μπρεικινγκ) Σε κανονικό ιμπλεμεπντετιον σε παιχνίδια μόνο ο μπλου θα βρίσκει θέματα(πχ δεν είναι DLSS). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα