Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, Aris-leme said:

Ναι τρεχει:P

image.jpeg.3f02158cce33a271cbef85917cf969c7.jpeg

Αν βάλεις PT το RR το ενεργοποιεί αυτόματα, αν το βγάλεις δουλεύει

 

image.jpeg.0b38c81272ee48bad2e2d9ed58b462e6.jpeg

Και ναι έχω 1000 μοντ πάνω στο σαιμπερ

Ναι και σε μένα το ίδιο ακριβώς καλά τρέχει :D. Για τα mods το είπα για το vram usage κυρίως. Αυξάνεται και σε σένα με το frame gen το vram usage;

Το δοκίμασα και με το 3440x1440p monitor μου και εκεί θέλει fsr balanced για να μη πέφτει κάτω από 120 fps με frame gen και να μένει στα 130 fps στις περισσότερες περιοχές. Με το χειριστήριο στην οδήγηση όταν πάει κάτω από 120 fps το καταλαβαίνω σίγουρα αρκετά έντονα το input lag και με ενοχλεί, αλλά στα 120-130 fps δεν έχω θέμα να το χρησιμοποιήσω, τουλάχιστον στην οδήγηση, και είμαι πολύ ευαίσθητος στο input lag.

Κάνεις overclock και το χειριστήριο για να βοηθήσει λίγο με το input lag :P

Γενικά είνια μια πολύ θετική έκπληξη για μένα. Με ποντίκι δεν θα το χρησιμοποιούσα εφόσον έχω χώρο να ρίξω settings, αλλά με το χειριστήριο σε single player games, πιστεύω εφόσον έχεις 60+ fps δεν έχει μεγάλη διαφορά το input lag, ειδικά σε παιχνίδια τύπου, spiderman, god of war, assasin's creed, κτλ. Αν καταφέρουν το AFMF να είναι 90% καλό όσο αυτό και να δουλεύει από το driver, τότε θα είναι μεγάλο επίτευγμα να έχεις frame generation σε κάθε παιχνίδι.

Ας το δοκιμάσει και κανένας πετσινός να μας πει πως δουλεύει και στις Nvidia κάρτες.

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έκανα να δουλεύει και με το Hogwarts Legacy. Εδώ το freesync δουλεύει ξεκάθαρα αλλά το vsync δίνει stutter αν το φτάνει συνέχεια. Θέλει fps cap 4 κάτω από το refresh rate με ανοιχτό vsync. Περιέργως, το chill δεν επιηρεάζει το frame gen, αλλά το RTSS κάνει cap τα fps μαζί με τα generated frames και δίνει τέλειο frametime ακόμα και στο hogsmeade.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, just getting started said:

Είναι απαραίτητο το vsync? Γιατί να βάλεις κάποιος έξτρα input lag? Θέλω να πω, με fsr3, vrr και rtss cap δεν είναι αρκετά καλή εμπειρία?

Κοίτα, από όσο ξέρω, τουλάχιστον για το παλιό rendering μοντέλο, επειδή τα framerate caps δεν είναι τέλεια και το freesync κοστίζει μερικά ms, ακόμα και cap στο refresh rate - 4 να είσαι, μερικά frames ξεφεύγουν πάνω από το refresh rate με αποτέλεσμα να έχει μερικά tears στο κάτω μέρος της οθόνης. Θεωρητικά, ανοίγοντας το vsync, ενεργοποιείται μόνο όταν γίνονται αυτά τα frames που ξεφεύγουν και τα κόβει, οπότε το input lag προστίθεται στο 1% των frames, άρα δεν αυξάνει αισθητά το μέσο input lag, αλλά καθαρίζει τελείως την εικόνα από tears.

Με το νεο flip presentation model του dx12 και του optimized borderless dx11, υποτίθεται το vsync είναι περιττό, γιατί το flip μοντέλο δεν σπαταλά έξτρα χρόνο στα frames που ξεφεύγουν και τα πετάει αυτόματα αν ξεφύγουν, οπότε κάνει μόνο του τέλειο fps cap στο refresh rate χρησιμοποιώντας το hardware, χωρίς να προσθέτει input lag. Σε αυτό βοηθάει το hags και τα borderless optimizations των windows 11.

Στο hogwarts υποτίθεται πως υπάρχει αυτό και με το rtss δουλεύει χωρίς tearing αν κάνεις cap στο refresh rate - 4, αλλά προσθέτει και άλλο input lag πάνω στο frame gen lag. Δηλαδή με in game cap 150 εναντίον RTSS cap 150 fps, νιώθω σημαντικά περισσότερο input lag με το RTSS. Μη σου πω και παραπάνω από όσο προσθέτει το frame gen.

Κανονικά θα έπρεπε το in game fps cap να δουλεύει σωστά, αλλά επειδή το frame cap της UE4 είναι για τα μπάζα, του ξεφεύγουν συνέχεια frames και έχει tearing χωρίς vsync. Κανονικά θα έπρεπε αυτά τα frames να τα κόβει το νέο μοντέλο presentation, αλλά κάτι έχουν κάνει λάθος και δεν κάνει cap στο refresh rate ώστε να πετάει τα frames που ξεφεύγουν.

Και δεν μπορώ να συγκρίνω και controller vs mouse γιατί και για τα δύο το sensitivity slider δεν φτάνει για καλό sensitivity.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατάφερα να βάλω το mod και στο Hogwarts Legacy. Αλλά δυστυχώς το HUD είναι χάλια και ο χαρακτήρας έχει ghosting. Apparently με Nvidia κάρτα μπορείς να ενεργοποιήσεις το FSR 3 (και το fsr upscaling) μέσω του DLSS upscaling, αλλά δεν δουλεύει το να κάνεις την AMD κάρτα να φαίνεται σαν Nvidia κάρτα προς το παρόν.

Σε αυτό το παιχνίδι βρήκα πως για το καλύτερο συνδυασμό latency και frametime stability θέλει in game fps cap περίπου στο refresh rate - 6, ενεργοποίηση driver vsync με κλειστό in game vsync και με rtss fps cap στο in game fps cap + 2. Με αυτό τον τρόπο έχει τέλειο frametime στο 99% των περιπτώσεων και έχει μερικά ελάχιστα hitches στα σημεία όπου χωρίς frame gen το παιχνίδι κάνει τεράστια stutters.

Αν δεν έχεις in game fps cap, τότε δεν έχει κανένα hitch ακόμα και στο hogsmeade, αλλά έχει υπερβολικό latency σε συνδυασμό με το frame gen. Με το setup της προηγούμενης παραγράφου, στο hogsmeade αν τρέχεις και γυρνάς την κάμερα έχει μια κάθε 5-10 δευτερόλεπτα ένα μικρό hitch που χωρίς frametime graph ή αν δεν τρέχεις και γυρνάς την κάμερα δεν νομίζω να το καταλάβαινες.

Από άποψη latency, το hogwarts legacy έχει πολύ λιγότερο latency από το cyberpunk με το frame gen. Έτσι όπως το νιώθω εγώ, στα 90 fps με fsr upscaling χωρίς frame gen με 99% gpu usage υπάρχει αισθητά περισσότερο latency από τα 140 fps με fsr 3 upscaling + frame gen και 90% gpu usage. Ακόμα και με το ποντίκι τα 140fps frame gen έχουν καλύτερο latency από τα 90 fps χωρίς frame gen. Με το χειριστήριο δεν καταλαβαίνεις έξτρα latency με το setup που είπα.

Νομίζω το cyberpunk, ειδικά με χειριστήριο έχει από μόνο του μια καθυστέρηση/χάλια responsiveness λόγω του πως χειρίζεται το input, οπότε με το frame gen φαίνεται ακόμα πιο έντονα αυτό. Είναι και first person, οπότε το νιώθεις πιο έντονα το latency. Ενώ στο hogwarts έχει πολύ ελάχιστο latency και ακόμα και από άποψη latency το frame gen είναι καλύτερο από το non frame gen. Αν όμως έχεις μόνο το rtss cap, είναι αισθητό το frame gen latency και δεν παίζεται με ποντίκι για μένα.

Για αυτό πρέπει να βιαστούν να βγάλουνε το antilag+ που ουσιαστικά είναι δυναμικό τέλειο fps cap. Ορίστε και μερικά screenshots, αυτές οι κάθετες γραμμές στο frametime graph είναι τα hitches και για αυτό φταίει το fps cap της UE4 το οποίο είναι χάλια, ενώ πχ στο cyberpunk είναι τελείως smooth επειδή το frame cap δουλεύει κανονικά.

Spoiler

Screenshot2023-12-26040006.jpg.6d4e78da559316278dc2010e4cf2ab39.jpg

Screenshot2023-12-26020052.jpg.3b13e74b6ddce9efa633a2f19f150ece.jpg

Screenshot2023-12-25232023.jpg.0974d0212f2b9f07440825d9f818eebb.jpg

Screenshot2023-12-25234456.jpg.389ff7ac575a90fea8dd14fefb747ea6.jpg

Screenshot2023-12-26014634.jpg.abdc54ce96cebaaefa0d302c96f00c6b.jpg

Screenshot2023-12-26035858.jpg.0db5370d82645cf06fc19752bb0b20bb.jpg

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, John_on_PC said:

Για αυτό πρέπει να βιαστούν να βγάλουνε το antilag+ που ουσιαστικά είναι δυναμικό τέλειο fps cap.

Είχα την εντύπωση ότι το antilag+ βρήκε τοίχο γιατί επηρεάζει το game engine και για αυτό κόσμος έφαγε ban. Θα μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα χωρίς να ζητάνε από τους devs να το υποστηρίξουν μέσα στο game όπως στο reflex;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, elpenor said:

Είχα την εντύπωση ότι το antilag+ βρήκε τοίχο γιατί επηρεάζει το game engine και για αυτό κόσμος έφαγε ban. Θα μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα χωρίς να ζητάνε από τους devs να το υποστηρίξουν μέσα στο game όπως στο reflex;

Ε θα πρέπει να ζητήσουν από τους devs να το βάλουν στο game όπως με το reflex, δεν γίνεται αλλιώς στα multiplayer παιχνίδια. Πάντως τουλάχιστον δούλευε το antilag+ σε ίσιο επίπεδοlatency reduction με το reflex.

Βέβαια στα single player games κανονικά και όπως το κάνανε εντάξει είναι, αλλά σε multiplayer παιχνίδια με anticheat δεν γίνεται απτόdriver χωρίς να χτυπά το anticheat.

Ουσιαστικά το κάνανε DLL αρχείο που προστίθεται στο παιχνίδι από το driver και αντικαθιστά τον αντίστοιχο κώδικα. Θα πρέπει να κάνουν συμφωνία με τους developers να βάλουν τον κώδικα του antilag από μόνοι τους μέσα στο παιχνίδι τους σαν επιλογή όπως κάνει και η Nvidia με το reflex.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@John_on_PCΧθες τελικά δε δούλευαν σωστά τα μοντς είχε βγει καινούργια έκδοση πήρα και το εξπανσιον οπότε τώρα τα έβαλα σωστά οπότε η VRAM σ εμένα είναι πολύ πάνω

image.jpeg.87d070c406d304869a52c9deb20de7ba.jpeg

14+GB VRAM έχω χωρίς το FG, επίσης κάτι δε μ άρεσε στην εικόνα και το έβγαλα. Είχα δοκιμάσει ξανά το βράδυ και το UI για κάποιο λόγο δε δούλευέ καθόλου σωστά. Μάλλον, θα περιμένω για κανονική ενσωμάτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, Aris-leme said:

@John_on_PCΧθες τελικά δε δούλευαν σωστά τα μοντς είχε βγει καινούργια έκδοση πήρα και το εξπανσιον οπότε τώρα τα έβαλα σωστά οπότε η VRAM σ εμένα είναι πολύ πάνω

image.jpeg.87d070c406d304869a52c9deb20de7ba.jpeg

14+GB VRAM έχω χωρίς το FG, επίσης κάτι δε μ άρεσε στην εικόνα και το έβγαλα. Είχα δοκιμάσει ξανά το βράδυ και το UI για κάποιο λόγο δε δούλευέ καθόλου σωστά. Μάλλον, θα περιμένω για κανονική ενσωμάτωση.

Επειδή έχει το cyberfsr, έχει shimmering αν τα fps πριν το frame gen είναι πολύ χαμηλά. Σε μένα θέλει τουλάχιστον 60 πριν το frame gen για να μην έχει shimmering. Με 45 έχει shimmering. Μάλλον αυτό δεν σου φαίνεται σωστά. Με το UI δεν είχα θέμα εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, Aris-leme said:

@John_on_PCΧθες τελικά δε δούλευαν σωστά τα μοντς είχε βγει καινούργια έκδοση πήρα και το εξπανσιον οπότε τώρα τα έβαλα σωστά οπότε η VRAM σ εμένα είναι πολύ πάνω

image.jpeg.87d070c406d304869a52c9deb20de7ba.jpeg

14+GB VRAM έχω χωρίς το FG, επίσης κάτι δε μ άρεσε στην εικόνα και το έβγαλα. Είχα δοκιμάσει ξανά το βράδυ και το UI για κάποιο λόγο δε δούλευέ καθόλου σωστά. Μάλλον, θα περιμένω για κανονική ενσωμάτωση.

Ποιό mod χρησιμοποιείς για καλύτερη επίδοση στο RT;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Ποιό mod χρησιμοποιείς για καλύτερη επίδοση στο RT;

Για το RT είχα δοκιμάσει κάποια όντως κάναν δουλειά τα είχα προσαρμόσει και λίγο αλλά τα έβγαλα. 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8069?tab=description

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/9783

Είχα δοκιμάσει πάρα πολλά τώρα ποιο ήταν οκ ξέχασα. Μεγάλη διαφορά σε FPS έχει η αλλαγή των Ray και Bounce στα ini αρχεία.

Αυτές τις συλλογές έχω προς το παρόν.

image.png.ddc66f255e33adcd4a6e688d787d271a.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, Aris-leme said:

Για το RT είχα δοκιμάσει κάποια όντως κάναν δουλειά τα είχα προσαρμόσει και λίγο αλλά τα έβγαλα. 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8069?tab=description

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/9783

Είχα δοκιμάσει πάρα πολλά τώρα ποιο ήταν οκ ξέχασα. Μεγάλη διαφορά σε FPS έχει η αλλαγή των Ray και Bounce στα ini αρχεία.

Αυτές τις συλλογές έχω προς το παρόν.

image.png.ddc66f255e33adcd4a6e688d787d271a.png

 

Α εγώ έλεγα για να ρίξει λίγο τα settings στα RT reflections, όχι για path tracing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.jpeg.391011a3a0a554999969d599136a32d8.jpeg

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10096?tab=description

Δε θέλει μόνο αυτό το μοντ αλλά για PT μπορείς να κάνεις αλλαγές μέσα από το (εξτρα μοντ)μενού. Δεν είναι για απλό RT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...