Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η AMD συνεχίζει τα ηλίθια σπονσοριλίκια..Τώρα δεν κόβουμε το DLSS, κόβουμε το FG για το DLSS(Avatar)..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

 

 

Τελικα η 4070Ti μια χαρα παιζει 4K με 12gb :P
Eπισης θυμαμαι οταν εγραφες οτι οι Nvidia θα ειναι πολυ κατωτερες στα UE5 games.
Eκτος απο το Jusant που δεν ειχα ιδεα οτι υπαρχει, οι διαφορες στα υπολοιπα ειναι -5 , +1, +3, +3, +3FPS για να χασεις σημαντικα στο οπτικο αποτελεσμα, με τα 5/6 να εχουν DLSS 3 και μονο 1 να εχει FSR 3 γιατι ως γνωστον   "δεν εχουν ολα DLSS 3".

Screenshot_24.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Η AMD συνεχίζει τα ηλίθια σπονσοριλίκια..Τώρα δεν κόβουμε το DLSS, κόβουμε το FG για το DLSS(Avatar)..

Να βαλεις το Mod :P και εμεις Mod βαλαμε για το fsr στο plague tale για να παιξουμε ,ολα ετοιμα τα θελετε :lol:

Λιγο robocop rogue city ,τπτ το ουαου σαν παιχνιδι ,ισως για να περναει η ωρα να ειναι οκ

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Να βαλεις το Mod :P και εμεις Mod βαλαμε για το fsr στο plague tale για να παιξουμε ,ολα ετοιμα τα θελετε :lol:

Λιγο robocop rogue city ,τπτ το ουαου σαν παιχνιδι ,ισως για να περναει η ωρα να ειναι οκ

 

Σιγά μην πληρώσω τον μλκ..Κάποια στιγμή θα βγάλει free mod ο LukeFZ. Μέχρι τότε θα το έχω τερματίσει βέβαια..

Το Robocop βγάζει old-school-ιά..Αυτό θα τραβήξει όσους τραβήξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Η AMD συνεχίζει τα ηλίθια σπονσοριλίκια..Τώρα δεν κόβουμε το DLSS, κόβουμε το FG για το DLSS(Avatar)..

Πώς ακριβώς το κάνει αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Να βαλεις το Mod :P και εμεις Mod βαλαμε για το fsr στο plague tale για να παιξουμε ,ολα ετοιμα τα θελετε :lol:

Λιγο robocop rogue city ,τπτ το ουαου σαν παιχνιδι ,ισως για να περναει η ωρα να ειναι οκ

 

Ακριβώς για να περνάει η ώρα... με ζαλισε μία crash με το DLSS έκανα update προχθές έφτιαξε το DLSS αλλά χάλασε το FG... είχε φουλ stutter... το τελείωσα με τα πολλά σήμερα uninstall και πάμε για άλλα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Psycho_Warhead said:

Η AMD συνεχίζει τα ηλίθια σπονσοριλίκια..Τώρα δεν κόβουμε το DLSS, κόβουμε το FG για το DLSS(Avatar)..

Όπως κόβει και το fsr 3 από το starfield 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα ρε τώρα..Έχει FG για το FSR αλλά όχι για το DLSS και ο άλλος το έβγαλε ως mod σε 2 μέρες ? Α ναι, και όταν ξεκινάει το παιχνίδι βγαίνει ένα AMD σήμα 🤣

Καλά Χριστούγεννα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι η αλήθεια είναι θα ήταν λίγο πιο πειστικό αν δεν υπήρχε καν το dlss. Από τη στιγμή που υπάρχει, και μαζί με το fsr3, παίζει να ήταν 5 κλικ να το βάλουν 😂

Έχω όμως έχει ένα κάποιο νόημα να το "καθυστερήσουν". Λειτουργεί σαν διαφήμιση. Για να μην επισκιαστεί από το FG και να το δει στην πράξη ο κόσμος μιας και δουλεύει μια χαρά. Εφόσον το βάλουν σχετικά άμεσα δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.

Όντως, καλά Χριστούγεννα!! Το είχα ξεχάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Κατέβασα το FSR 3 mod από εδώ:

https://megaup.net/1lFoe/FSR2FSR3_0.7.2.zip

Εδώ και το compatibility spreadsheet:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bGDjgkRahwNvD2XtqiHdZBRc6VB52UKsr1Qn1TmvSHo/edit?usp=sharing

Μέχρι τώρα μόνο στο Cyberpunk δουλεύει για μένα. Με έκαιγε να το δοκιμάσω στο Hogwarts Legacy αλλά δεν λέει να ανοίξει με τίποτα με το fsr 3 mod. Έχουμε και λέμε:

Θετικά:

  • Δεν έχει stuttering.
  • To input lag δεν είναι απαίσιο με 75 fps base. Με το ποντίκι το καταλαβαίνω και θα προτιμούσα 110-120 fps native αντί για 150 με fsr 3 frame gen αλλά με χειρηστήριο πιστεύω δεν είναι deal breaker, ειδικά σε third person games.
  • Το στατικό UI (δηλαδή τα consumables, ο χάρτης, κτλ) με το νεότερο version του mod δεν έχει κάποιο θέμα, είναι σαν native 150 fps.
  • Το Vsync και το freesync δουλεύουν κανονικά. Δηλαδή χωρίς vsync το freesync δουλεύει, αλλά έχει λίγο ελάχιστο tearing στο κάτω μέρος της οθόνης που γίνεται και χωρίς το frame gen αν δεν είναι ανοιχτό το vsync μαζί με το VRR. Με ανοιχτό το vsync και χωρίς fps cap, χτυπάει το όριο του vsync συνέχεια και έχει χάλια frametime graph στο rtss αλλά δεν έχει stutters ή tearing in game. Όμως έχει έξτρα latency που μαζί με το frame gen latency είναι απαίσιο και δεν θα έπαιζα έτσι με τίποτα. Το καλύτερο είναι με VRR + Vsync από το driver + fps cap στο (refresh rate - 4)/2. Για εμένα με 155 hz οθόνη και 75 fps cap in game, μένει μέχρι τα 150 fps, έχει το ελάχιστο δυνατό latency με το frame gen, δεν έχει καθόλου tearing και το frametime graph παρόλο που δεν είναι ομαλό δεν έχει stuttering in game, μάλλον έτσι το διαβάζει το rtss.

Αρνητικά:

  • Αν ανοίξεις το frame gen και μετά το κλείσεις το παιχνίδι κάνει παντού stutter και θέλει restart, προφανώς είναι θέμα του mod που ελπίζω να φτιαχτεί όταν βγει κανονικά και όχι σε preview.
  • Το mod τρώει πολύ vram. Χωρίς το mod πάει μέχρι 8, άντε 9 gb vram, ενώ με το mod τώρα μου πάει μέχρι 11gb (χωρίς κανένα mod), ενώ πριν που άλλαζα συνέχεια τα settings ήταν στα 15.5gb vram για κάποιο λόγο, μάλλον memory leak όταν αλλάζεις τα settings.
  • Δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύει το fsr 2 που έχει native το παιχνίδι με το fsr 3 frame gen. Με το dlss (που μάλλον είναι το fsr upscaling του fsr 3), το παιχνίδι είναι πολύ πιο smooth και έχει σημαντικά λιγότερο input lag από το native fsr 2 με το frame gen ενεργοποιημένο. Πιστεύω πως το native fsr με το frame gen κάνει duplicate τα frames αντί να δημιουργεί νέα.
  • Υπάρχουν κάποια artifacts από το frame generation. Πχ με RT reflections, οι λακούβες με νερό που έχουν reflections αν τις κοιτάς ακίνητος τρεμοπαίζουν, στη κίνηση δεν έχει θέμα, αλλά όταν δεν κουνιέσαι φαίνεται πως έχει κάποιο πρόβλημα, δεν ξέρω αν για αυτό φταίει το mod ή το ίδιο το fsr 3. Δηλαδή τα ίδια τα reflections τρεμοπαίζουν, όχι το νερό, αλλά δεν συμβαίνει με όλα τα reflections στο νερό, μόνο με μερικά. Βέβαια αρχικά το mod είχε και artifacts στο αμάξι που με τις νέες εκδόσεις φτιάχτηκαν, οπότε μάλλον περιμένουμε να δούμε.
  • Επιπλέον, όταν κάνεις τη κάμερα νο κοιτάξει πίσω ενώ οδηγείς, υπάρχει λευκό flash κατά το γύρισμα της κάμερας που είναι αρκετά ενοχλητικό.
  • Το path tracing αρνείται να δουλέψει. Χωρίς το frame gen δουλεύει κανονικά έστω και με 30 fps, αλλά με το frame gen βγάζει λευκά artifacts σε όλη την οθόνη.

Από άποψη performance, με HUB quality settings και RT reflections δίνει 130-150 fps (cap στα 150) με το fsr 3 quality frame gen. To benchmark δεν μετρά τα fps σωστά, βγάζει 0 average fps. Όταν φτάνει το gpu στο fps cap (χωρίς το frame gen), το graph είναι μια ίσια γραμμή. Όταν δεν είναι στο cap, στο graph μοιάζει σαν να έχει stuttering, αλλά in game δεν υπάρχει stuttering.

Βρήκα τελικά γιατί δεν ήταν ομαλό το graph. Έφταιγε το antilag (το απλό, όχι το antilag+). Με το antilag ενεργοποιημένο δίνει χάλια frametime graph και in game δεν καταλαβαίνω stutters. Με κλειστό το antilag δίνει πλήρως ομαλό frametime graph. Βασικά με το frame gen το graph φαίνεται να είναι ακόμα πιο ομαλό και από το native. Φαίνεται πως το antilag χαλάει το frame pacing του frame generation με το mod, δεν αξίζει να το ανοίξεις προς το παρόν.

Κάτω από 45 fps native δεν θα πήγαινα με τίποτα. Με το χειριστήριο τα 45 fps native παλεύονται αλλά έχει artifacts το ui του κόσμου, δηλαδή όχι το στατικό με τα items, αλλά τα quest markers. Και το fsr uscaling δυσκολεύεται με μόνο 45 fps base, οπότε δεν είναι πολύ stable η εικόνα. Με το ποντίκι είναι εφικτό το 45 fps αλλά με αρκετά έντονο input lag.

Στα 60 native νομίζω είναι σχεδόν οκ με το ποντίκι, ειδικά αν δεν είσαι ευαίσθητος στο input lag. Το χειριστήριο δεν έχει μεγάλο πρόβλημα στα 60 fps native. Στα 75 fps native το ποντίκι είναι αποδεκτό πιστεύω, πάλι ειδικά αν δεν σε καίει το input lag. Με το χειριστήριο, αν δεν σε ενοχλεί το input lag, μπορεί καν να μην το καταλάβεις πως έχει frame gen στα 75 fps native.

Οπτικά τα 150 fps με frame gen δεν νομίζω να τα ξεχώριζα από 150 fps native, εκτός από αυτό με τα reflections στο νερό που τρεμοπαίζουν όταν είναι ακίνητος. Κατά τα άλλα δεν τα μπορούσα να το ξεχωρίσω σε θέμα image quality, stuttering ή tearing. Πάντως με το ποντίκι προτιμώ 120 fps native με optimized settings και fsr quality παρά 150 (75 native) fps με fsr quality frame gen + optimized settings + RT reflections.

Πάντως στις κονσόλες πιστεύω αυτό θα είναι λουκούμι για τα 60 fps performance modes. Αν πιάνουν 45-60 fps χωρίς frame gen, άνετα θα φτάνουν 100-120 fps με VRR και Vsync. Οπότε όσοι έχουν Xbox και 120hz τηλεοράσεις θα το απολαύσουν πραγματικά το frame gen. Ειδικά με τις κονσόλες, αμφιβάλλω πως ο μέσος single player console player θα καταλάβαινε διαφορά στο input latency μεταξύ 120 fps frame gen και 90 fps native με χειριστήριο.

Αυτό που θέλω εγώ τώρα είναι το frame rate cap να κάνει cap τα fps μετά το frame gen και να αφήνει το gpu να βγάλει όσα native frames μπορεί, οπότε να έχω 150fps cap με το frame generation, αλλά τα πραγματικά frames να μπορούν να είναι πάνω από 75, πχ 90 ή 100. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό, ειδικά με το mod.

Επίσης ελπίζω να δουλεύει κάποια στιγμή το dynamic resolution scaling με το fsr upscaling και το frame gen, ώστε να μπορείς να βάλεις 150 fps cap και μετά να αυξομειώνεται το εσωτερικό resolution του fsr upscaling ώστε να κρατάει σταθερά 150 fps και να έχεις καλύτερη εικόνα και από το fsr quality όπου τραβάει η κάρτα.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δοκίμασα και εγώ πολύ λίγο όμως, με FG πήρε κανα 40-50 φρειμς

image.jpeg.e3bc38fa9a2b909d1025cb43b25ed81c.jpeg

@John_on_PC έχεις δίκιο έβγαλα το αντιλαγκ και το φρειμγκραφ έστρωσε.

image.jpeg.d1d2d121abbe763e01cf0bd1679d32d9.jpeg

Επεξ/σία από Aris-leme
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Aris-leme said:

Το δοκίμασα και εγώ πολύ λίγο όμως, με FG πήρε κανα 40-50 φρειμς

image.jpeg.e3bc38fa9a2b909d1025cb43b25ed81c.jpeg

@John_on_PC έχεις δίκιο έβγαλα το αντιλαγκ και το φρειμγκραφ έστρωσε.

image.jpeg.d1d2d121abbe763e01cf0bd1679d32d9.jpeg

Ναι θα σου έλεγα και μένα πως είναι ίσιο, αλλά δεν με αφήνει να ανεβάσω screenshot για κάποιο λόγο 😢

Το path tracing τρέχει καθόλου;

Επίσης αυτό είναι με mods ή χωρίς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Ναι θα σου έλεγα και μένα πως είναι ίσιο, αλλά δεν με αφήνει να ανεβάσω screenshot για κάποιο λόγο 😢

Το path tracing τρέχει καθόλου;

Ναι τρεχει:P

image.jpeg.3f02158cce33a271cbef85917cf969c7.jpeg

Αν βάλεις PT το RR το ενεργοποιεί αυτόματα, αν το βγάλεις δουλεύει

 

image.jpeg.0b38c81272ee48bad2e2d9ed58b462e6.jpeg

Και ναι έχω 1000 μοντ πάνω στο σαιμπερ

Επεξ/σία από Aris-leme
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...