Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, John_on_PC είπε

Αυτή είναι η περίπτωση όπου το frame generation είναι όντως φοβερά χρήσιμο:

Δε νομίζω. Δες τα low/0.1% fps όταν μπαίνει στην πλατεία.

Τα ίδια είναι.

Τώρα 120 ή 240 interpolated fps μικρή η διαφορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Ωραίος, το δοκίμασα στο cp77, οι εντυπώσεις μου πολύ καλές, αλλά δεν παίζει σε AMD.

Σε Nvidia όμως παίζει πολύ καλά, το μενού στο cp77 δεν έχει κανένα θέμα flickering, δουλεύει κανονικά με dlss upscale, reconstruction κτλ. δίνει καλό boost, αλλά το vrr είναι over the place, αλλά με vsync on από το panel είναι κομπλέ από θέμα framepacing και tearing..

Πρακτικά μας δείχνει ότι είναι μπούρδες της AMD ότι και καλά ότι είναι κομμάτι του FSR pipeline το FSR 3 και δεν παίζει με άλλα upscales. 

ωωωω καλόοοο. Θα το δοκιμάσω τώρα στο Avatar. Βέβαια το Avatar έχει ήδη native FSR Frame Gen οπότε δεν ξέρω τι παίζει.

Υ.Γ. Άκυρο, πρέπει να έχει nvidia fg το game, το ξέχασα αυτό. Οπότε για κατόχους 2000 και 3000 έχει νόημα.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, kkatzos είπε

LOL.

Γιατί interpolated frames = rendered frames 🤣

Αφου καταλαβαινεις τι εννοω γιατι παντα θες να γινεται αυτο;
Προφανως και αν ο αλλος μπορει να παρει 14700k μαζι με τη 4070 δεν θα κατσει να αναρωτηθει για αυτο.
Στη περιπτωση ομως που ο αλλος εχει ενα 5600x και θελει 4070/7800xt χωρις να μπορει να αναβαθμισει ολοκληρη τη πλατφορμα σε 7800x3d ,δεν θα κανει καλυτερα τη δουλεια του με το DLSS 3/FSR 3;
Ποσες φορες ειδες τον Arkin να λεει οτι "το εσωσε" λογο DLSS 3.
Αν αντιστοιχα το κανει και το FSR 3, μπορει πχ ο Aris να μην αλλαζε πλατφορμα τωρα και να αλλαζε με τους 8000x3d.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

@Aris-leme Πριν αλλαξεις συστημα, προλαβες καθολου να δοκιμασεις το FSR 3 με τον 5600 να δεις αν βοηθαει το Cpu οπως το DLSS 3;
Αν το κανει ειναι μεγαλη υποθεση το να αλλαζεις μονο Gpu και να μη χρειαζεται να αλλαξεις και το υπολοιπο συστημα.
 

Όχι δεν πρόλαβα. Μόνο στο σαιμπερ ζόριζε σε κάποια σημεία του παιχνιδιού ο 5600. Ούτε στο Alan είχε θέμα ο επεξεργαστής. Έτσι και αλλιώς μαζί τα έχω τα μηχανήματα οπότε ίσως θα μπορούσα να το δοκιμάσω. Όταν βάλουν σε κάνα σωστό γκειμ το FSR(αβαταρ δεν τρελαίνομαι να το πάρω).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το DLSS 3 σε σωνει αν τρωει ζορι το cpu. Αντε παιξτε hogwarts spiderman witcher ratchet jedi starfield με 5600x cpu. Το stutter θα παει συννεφο με ολα δεξια. Εκει ανοιγεις dlss 3 και πας 100+fps μονιμα και παιζεις μπαλιτσα. Εννοειται βοηθαει και σε gpu limited καταστασεις οπως 2077 η portal rtx που κοιμαται η cpu απλα οχι τοσο. Εκει που ηθελες ενα τουμπανο cpu για πολλα fps εκει ερχεται το fg και σου διπλασιαζει τα fps και παιζεις σαν πασας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το DLSS 3 σε σωνει αν τρωει ζορι το cpu. Αντε παιξτε hogwarts spiderman witcher ratchet jedi starfield με 5600x cpu. Το stutter θα παει συννεφο με ολα δεξια. Εκει ανοιγεις dlss 3 και πας 100+fps μονιμα και παιζεις μπαλιτσα. Εννοειται βοηθαει και σε gpu limited καταστασεις οπως 2077 η portal rtx που κοιμαται η cpu απλα οχι τοσο. Εκει που ηθελες ενα τουμπανο cpu για πολλα fps εκει ερχεται το fg και σου διπλασιαζει τα fps και παιζεις σαν πασας. 

Aυτο ακριβως ειπα, σε καμια περιπτωση δεν συγκρινα DLSS 2 με DLSS 3 FPS ή FSR2 με FSR3 FPS που καταλαβε ο Κkatzos.
Μιλησα μονο για τη περιπτωση που εχεις καποιο παλιο/αργο Cpu και δεν μπορεις να αλλαξεις πλατφορμα αμεσα.
 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ζόρι ποιο πιθανό είναι να το δει κάποιος μόνο με φουλ RT. Δε δοκίμασα πχ το σαιμπερ χωρίς RT να δω αν πέφτει το GPU usage στα ίδια σημεία. Σε γενικές γραμμές 7800ΧΤ-4070 δεν έχουν πρόβλημα με 5600 η κάτι αντίστοιχο.

Εντιν 1440 πάντα σε 1080 δεν έκανα ούτε μία δοκιμή. Εκεί λογικά θα έχει μπουκαλάκι.

Επεξ/σία από Aris-leme
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BlurayMoviesGreece είπε

Aυτο ακριβως ειπα, σε καμια περιπτωση δεν συγκρινα DLSS 2 με DLSS 3 FPS ή FSR2 με FSR3 FPS.
Μιλησα μονο για τη περιπτωση που εχεις καποιο παλιο/αργο Cpu και δεν μπορεις να αλλαξεις πλατφορμα αμεσα.
 

Εμενα με εσωσε στο spiderman επεφτε μεχρι 60 η cpu με το fg μονιμα 100fps cap και uncap βαρεσε 150. Γενικα οπου το εχω δοκιμασει ειναι εξαιρετικο και σου δινει smooth gameplay σε καθε περιπτωση εκτος αυτες που εχεις μια βαση 30fps με dlss 2 εκει οκ θα τα βρει σκουρα. Με μια βαση 30fps παμε στα 50 με dlss 2 και στα 80 με fg παιζεις ανετα τα παντα. Που για να εχεις τοσο χαμηλη βαση μιλαμε η για αδυναμη καρτα για την αναλυση που προσπαθουμε να τρεξουμε η οτι το παιχνιδι ειναι πολυ unoptimized οποτε ριχνουμε κανα 2 ρυθμισεις για να παμε σε μεγαλυτερη native βαση. Παιχνιδια που πανε χαλια σε cpu performance οπως ghostwire watch dogs legion kingdom come αν ειχαν dlss 3 θα ετρεχαν τελεια σε καθε cpu. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, John_on_PC είπε

Για αυτό ρώτησα αν έχει κανείς RTX 2000/3000 κάρτα. Αυτό επειδή το έκανε με το streamline, μόνο σε αυτές τις κάρτες δουλεύει, αλλά έχει και DLSS ή XESS upscaling με το frame gen αντί για fsr 2.

Εντυπωσιακό!

Όχι το frame interpolation το ίδιο αλλά το γεγονός ότι ξε-γκριζάρει το Frame Generation toggle.

Ξεγελάει δηλαδή το παιχνίδι και το κάνει να νομίζει ότι έχεις RTX4000 GPU.

Στο CP2077 πάει με Path Tracing τα fps από ~45fps στα ~75fps

αλλά με τόσο ghosting το έκλεισα αμέσως...

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βοηθάει ναι, αλλά μόνο στο motion smoothness. Δεν είναι πραγματικά frames. Το hogwarts είναι καλή περίπτωση γιατί μπορεί τα average frames να είναι ψηλά αλλά τα 1% low είναι πολύ χαμηλά λόγω stuttering (thank you Unreal!!). Εκεί κάνει δουλειά το fg για να φύγει το stuttering. Αλλά αν ο cpu δεν μπορεί να κρατήσει ούτε καν 50fps average δεν θα βοηθήσει και πολύ το fg γιατί θα έχεις latency. Εκτός αν μιλάμε για κάτι πολύ slow paced σαν το AW2 που και πάλι θα το καταλαβαίνεις το latency αλλά δεν είναι τόσο ενοχλητικό. Βέβαια στο AW2 τα χαμηλά frames είναι λόγω GPU αλλά γενικά το επιχείρημα ισχύει όταν τα rendered είναι κάτω από 50 στο περίπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aris-leme είπε

Το ζόρι ποιο πιθανό είναι να το δει κάποιος μόνο με φουλ RT. Δε δοκίμασα πχ το σαιμπερ χωρίς RT να δω αν πέφτει το GPU usage στα ίδια σημεία. Σε γενικές γραμμές 7800ΧΤ-4070 δεν έχουν πρόβλημα με 5600 η κάτι αντίστοιχο.

Εχει πολλα unoptimized παιχνιδια η καλυτερα πολλα θεοβαρα παιχνιδια λογο του ray tracing που γονατιζουν ακομα και 14900k. Δεν μιλαμε για 5600 5700 κτλ αυτα θα βαρανε κοφτη με 4070 σε πιο χαμηλες αναλυσεις με 4070 ειδικα που θελει να δωσει σε ray tracing αλλα καθετε λογο cpu. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Το ζόρι ποιο πιθανό είναι να το δει κάποιος μόνο με φουλ RT. Δε δοκίμασα πχ το σαιμπερ χωρίς RT να δω αν πέφτει το GPU usage στα ίδια σημεία. Σε γενικές γραμμές 7800ΧΤ-4070 δεν έχουν πρόβλημα με 5600 η κάτι αντίστοιχο.

Εντιν 1440 πάντα σε 1080 δεν έκανα ούτε μία δοκιμή. Εκεί λογικά θα έχει μπουκαλάκι.

σε εμένα με την 4070 και τον 5600Χ χωρίς RT ή με λίγο RT (π.χ. μόνο Reflections) και DLSS Q, το cpu μπουκάλι πάει σύννεφο, πέφτει και στο 80% το GPU Usage, αλλά τα frames είναι άνετα πάνω από 60, και πάνω από 70 βασικά. Εκεί θες ιδανικά καλύτερο cpu ή fg σαν εναλλακτική μιας και έχεις μια καλή βάση σε rendered. 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Ωραίος, το δοκίμασα στο cp77, οι εντυπώσεις μου πολύ καλές, αλλά δεν παίζει σε AMD.

Σε Nvidia όμως παίζει πολύ καλά, το μενού στο cp77 δεν έχει κανένα θέμα flickering, δουλεύει κανονικά με dlss upscale, reconstruction κτλ. δίνει καλό boost, αλλά το vrr είναι over the place, αλλά με vsync on από το panel είναι κομπλέ από θέμα framepacing και tearing..

Πρακτικά μας δείχνει ότι είναι μπούρδες της AMD ότι και καλά ότι είναι κομμάτι του FSR pipeline το FSR 3 και δεν παίζει με άλλα upscales. 

 

Αφου μονοι τους εδωσαν τον κωδικα ρε ελευθερα

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Βοηθάει ναι, αλλά μόνο στο motion smoothness. Δεν είναι πραγματικά frames. Το hogwarts είναι καλή περίπτωση γιατί μπορεί τα average frames να είναι ψηλά αλλά τα 1% low είναι πολύ χαμηλά λόγω stuttering (thank you Unreal!!). Εκεί κάνει δουλειά το fg για να φύγει το stuttering. Αλλά αν ο cpu δεν μπορεί να κρατήσει ούτε καν 50fps average δεν θα βοηθήσει και πολύ το fg γιατί θα έχεις latency. Εκτός αν μιλάμε για κάτι πολύ slow paced σαν το AW2 που και πάλι θα το καταλαβαίνεις το latency αλλά δεν είναι τόσο ενοχλητικό. Βέβαια στο AW2 τα χαμηλά frames είναι λόγω GPU αλλά γενικά το επιχείρημα ισχύει όταν τα rendered είναι κάτω από 50 στο περίπου.

Εξαρταται και απο το Game, πχ στο Alan Wake 2 που περπατας ή σε κατι MMO που στεκεσαι και πατας skills σε ενα mob το DLSS 3 βοηθαει παρα πολυ.
Ακομα δεν χρειαστηκε να το δοκιμασω αλλα περιμενω μηπως με επιλεξουν για Beta tester στο Throne and Liberty για να το δοκιμασω εκει (Unreal 4).
Eκει πχ σε ενα Siege με 500 ατομα ή σε ενα Raid Boss που το βαρανε 150 ατομα θα ειναι σωτηριο.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

σε εμένα με την 4070 και τον 5600Χ χωρίς RT ή με λίγο RT (π.χ. μόνο Reflections) και DLSS Q, το cpu μπουκάλι πάει σύννεφο, πέφτει και στο 80% το GPU Usage, αλλά τα frames είναι άνετα πάνω από 60, και πάνω από 70 βασικά. Εκεί θες ιδανικά καλύτερο cpu ή fg μιας και έχεις μια καλή βάση σε rendered. 

Το spiderman που ειναι fast pace παιχνιδι με το ζορι βαραγε 70+fps ο 5700x με ray tracing τι να λεμε. Εκει θα επαιζες και με 150fps σταθερα με fg διπλασιαζει το smoothness και παιζεις απειρως καλυτερα. Και δεν ειναι μονο αυτο το παιχνιδι εχουμε σιγουρα αλλα 10 που βαρανε τρελο BN τα cpu κατω των 300 ευρω. Απλα να μπαινει παντου μπηκε starfield μπηκε jedi στο avatar δεν το ειχαμε κακως amd sponsored βεβαια αλλα γενικα πρεπει να μπαινουν παντου τετοιες τεχνολογιες. Το fsr 3 το δοκιμασα στο avatar δεν ειναι ακομα εκει εβλεπες το stutter του hud οποτε κλειστηκε αμεσα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...