Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Πάντως το fsr 3 δουλεύει κανονικά ακόμα και σε πολύ αδύναμα gpus όπως η 1650:

Τώρα πόσα fps δίνει ακόμα και με το frame gen είναι ένα θέμα. Αλλά εφόσον δουλεύει το fsr και στις παλιές, η Nvidia δεν έχει λόγο να φτιάξει το dlss frame gen και για αυτές.

Να το παιξεις καποια στιγμη το παιχνιδι ,αν και στην αρχη δεν με τρελαινε οσο προχωραω τοσο πιο ομορφο γινεται οπτικα ,και απο αποψη αποδοσης παιζει μια χαρα με fsr3 και ασε  το Movie να ανεβαζει εικονιτσες με 300% zoom. Aναρωτιεμαι αν εχει παιξει ποτε κανενα παιχνιδι απο αυτα που ανεβαζει

spacer.png

Αν δεν εισαι απαιτητικος  παιζεις και με ultra quality και Biased με Fg αν εισαι φτιαχνεις λιγο τα settings και παει βουτυρο

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

To FSR 3 δουλευει σε αδυναμα gpu γιατι δεν το κανει με τον ιδιο τροπο.
Δεν τρεχει ΑΙ να διωρθωνει ατελειες παει και κανει ξερα περιπου το ιδιο για αυτο εχει προβληματα που δεν θα λυθουν αν συνεχισει να το κανει μπακαλιστικα.
 

Screenshot_13.jpg

Καλά σίγουρα δεν το κάνει με ίδιο τρόπο αλλά ας είμαστε ειλικρινής, το πρόβλημα στην εικόνα του fsr frame gen είναι το fsr 2 upscaling, δεν υπάρχει περίπτωση ενώ παίζεις σε 120+ fps (αν είχες 60 χωρίς frame gen) να καταλάβεις πως ένα frame μια στο τόσο όταν γυρνάς πολύ γρήγορα την κάμερα με 200x ζουμ και 6% ταχύτητα έχει ghosting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Καλά σίγουρα δεν το κάνει με ίδιο τρόπο αλλά ας είμαστε ειλικρινής, το πρόβλημα στην εικόνα του fsr frame gen είναι το fsr 2 upscaling, δεν υπάρχει περίπτωση ενώ παίζεις σε 120+ fps (αν είχες 60 χωρίς frame gen) να καταλάβεις πως ένα frame μια στο τόσο όταν γυρνάς πολύ γρήγορα την κάμερα με 200x ζουμ και 6% ταχύτητα έχει ghosting.

Μα οταν γυρισεις τη καμερα δεξια αριστερα κλεινει και πεφτουν τα FPS, το zoom θα μας χαλασει;
Bαλε το shimmering και τα Stutters του FSR βαλε οτι δεν εχει VRR ε στη τελικη γιατι να το βαλω :P
Γιατι να τα υποστω ολα αυτα και να ειναι ολα στο περιπου και σχεδον σαν Nvidia ενω μπορω να εχω DLΑA, DLSS 3.5, DLSS 3 με μια διαφορα 50-100€(βλεπεις για drivers και καταναλωση δεν τα αναφερω)

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Μα οταν γυρισεις τη καμερα δεξια αριστερα κλεινει και πεφτουν τα FPS, το zoom θα μας χαλασει;
Bαλε το shimmering και τα Stutters του FSR βαλε οτι δεν εχει VRR ε στη τελικη γιατι να το βαλω :P
Γιατι να τα υποστω ολα αυτα και να ειναι ολα στο περιπου και σχεδον ενω μπορω να εχω DLΑA, DLSS 3.5, DLSS 3 με μια διαφορα 50-100€(βλεπεις για drivers και καταναλωση δεν τα αναφερω)

ρε παραπληροφορηση σταματα :P βλεπεις πουθενα να πεφτουν τα fps οταν κουνας την καμερα ,δεν βαρεθηκες πια? αντε παιξε λιγο το avatar να δεις λιγο γραφηκα/σκηνικα της προκοπης , πονεσανε τα ματια μας με το σκοταδι του alan wake :P

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

ρε παραπληροφορηση σταματα :P βλεπεις πουθενα να πεφτουν τα fps οταν κουνας την καμερα ,δεν βαρεθηκες πια? αντε παιξε λιγο το avatar να δεις λιγο γραφηκα/σκηνικα της προκοπης , πονεσανε τα ματια μας με το σκοταδι του alan wake :P

 

Σε 2-3sec εγινε 6600xt :P

Screenshot_16.jpg

Screenshot_18.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Μα οταν γυρισεις τη καμερα δεξια αριστερα κλεινει και πεφτουν τα FPS, το zoom θα μας χαλασει;
Bαλε το shimmering και τα Stutters του FSR βαλε οτι δεν εχει VRR ε στη τελικη γιατι να το βαλω :P
Γιατι να τα υποστω ολα αυτα και να ειναι ολα στο περιπου και σχεδον σαν Nvidia ενω μπορω να εχω DLΑA, DLSS 3.5, DLSS 3 με μια διαφορα 50-100€(βλεπεις για drivers και καταναλωση δεν τα αναφερω)

Νομίζω μπερδεύεις το AFMF με το FSR 3. Το πρώτο είναι από το driver σε κάθε DX11/DX12/Vulkan παιχνίδι, κλείνει με πολύ γρήγορη κίνηση κάμερας επειδή είναι απ'το driver άρα δεν έχει πρόσβαση στα motion vectors και δεν δουλεύει με το Vsync προς το παρόν, δουλεύει με το VRR, αλλά είναι ακόμα σε preview, δεν έχει κάνει release επίσημα. Επίσης τα stutters φτιάχτηκαν με το preview driver του Δεκεμβρίου.

Το FSR 3 είναι in game option σαν το DLSS, δεν κλείνει όταν γυρνάει γρήγορα η κάμερα, δουλεύει κανονικά με Vsync και VRR και δίνει εξίσου καλά generated frames με το DLSS, αλλά επιτρέπει μόνο native ή fsr upscaling, οπότε φαίνεται λίγο χειρότερα η εικόνα λόγω upscaling. Αυτό βγήκε στις 7 Δεκεμβρίου με το Avatar, οπότε τα παλιά βίντεο δεν δείχνουν την ενημερωμένη έκδοση που δεν είναι preview.

Δεν έχει θέμα με stutters και το shimmering είναι από το fsr 2 upscaling αν δήθεν φαίνεται τόσο έντονα. Στο Avatar που είναι το μόνο, προς το παρόν, με την επίσημη released έκδοση του FSR 3, το frame generation δουλεύει τέλεια και το fsr 2 upscaling είναι σχεδόν ίδιο με το DLSS. Αλλά από άποψη frame gen δεν υπάρχει διαφορά εικόνας.

Πάντως για drivers και κατανάλωση και να ήθελες, δεν έχεις κάτι να αναφέρεις, τόσα άτομα εδώ έχουμε τις 7700xt/7800xt που είναι και καινούργιες και δεν έχουμε κανα θέμα με τα drivers. Αντίθετα, η Nvidia έβγαλε driver που έσπασε το Vsync, αλλά δεν έγινε βούκινο (I wonder why).

Και στην κατανάλωση ήδη έδειξα πως με την ίδια κατανάλωση (200w) η 7800xt είναι ίδια με την 4070 στο raster. Μόνο το Ray Tracing performance και το λίγο καλύτερο image quality του DLSS θα μείνει έτσι όπως πάμε για την Nvidia σε gaming.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

 

Screenshot_16.jpg

Screenshot_18.jpg

αυτο ειναι απο το fg επειδη κουνας την καμερα? @just_a_dude εξηγησε του λιγο εσυ που εισαι αντικειμενικος πως το παιχνιδι απο μονο του μπορει να στριψεις και να πεσεις στα μισα fps γτ εμενα μπορει να μην με πιστευει 😛

ειδες που σου λεω συνεχεια οτι αν δεν εχεις παιξει το παιχνιδι μην εκφερεις αποψη ? δες tpu

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

αυτο ειναι απο το fg επειδη κουνας την καμερα? @just_a_dude εξηγησε του λιγο εσυ που εισαι αντικειμενικος πως το παιχνιδι απο μονο του μπορει να στιψεις και να πεσεις στα μισα fps γτ εμενα μπορει να μην με πιστευει 😛

ειδες που σου λεω συνεχεια οτι αν δεν εχεις παιξει το παιχνιδι μην εκφερεις αποψη ? δες tpu

Μου ανεβαζεις ενα video και μου λες "βλεπεις πουθενα να πεφτουν τα fps οταν κουνας την καμερα"
Σου ποσταρω λοιπον screenshot απο 166 στα 93 κουνοντας τη καμερα σε 2 seconds.
Eγω φταιω η το video δεν αποδεικνυει τιποτα :P
Aσε που εισαι ο 1ος που θα κραξεις τους Reviewers γιατι βγαζουν 10FPS διαφορα σε Custom scene οταν εσυ ο ιδιος εχεις μεχρι και 70FPS διαφορα στασιμος στο ιδιο σημειο και γυρνοντας τη καμερα.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@BlurayMoviesGreeceΑυτό που πέφτουν τα fps όταν γυρνάς την κάμερα γρήγορα συμβαίνει μόνο στην έκδοση που τρέχει μέσω του driver που ανοίγει το fsr για όλα τα games. Αλλά είναι ακόμη σε beta, οπότε λογικό να υπάρχουν θεματάκια. 

Στο κανονικο, in-game fsr3 frame gen πάντως μια χαρά δουλεύει πλέον το vrr (στο Avatar), απλά έχει ένα θέμα με το UI, το οποίο θα διορθωθεί σιγά σιγά. Και της nvidia το FG είχε θέμα με το UI (και σε κάποια games ίσως έχει ακόμη).

Αυτό που παρατήρησα με nvidia κάρτα στο avatar είναι ότι ένω δουλεύει ξεκάθαρα το vrr (το βλέπεις από το OSD του monitor ότι το refresh rate ανεβοκατεβαίνει σωστά σύμφωνα με τα fps του game) η κίνηση δεν είναι 100% όπως πρέπει. Το συγκρίνω δηλαδή με το CP77 που έχει DLSS3 και εκεί πάει καλύτερα. Αν κούνησεις αργά την κάμερα στο avatar βλέπεις ότι η εικόνα κάνει μικρά "πηδηματάκια", δεν είναι τέρμα smooth. Αν το βάλεις borderless βελτιώνεται, αλλά και πάλι δεν είναι τέλειο.

Τώρα αυτό είναι θέμα του fsr3; του fsr3 στο avatar; του fsr3 στις nvidia; δεν ξέρω. Δεν είναι τραγικό βέβαια, παίζεις εντάξει, απλά υπάρχει. Να δούμε πως θα πηγαίνει μόλις βγάλουν και DLSS3 στο Avatar.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Μου ανεβαζεις ενα video και μου λες "βλεπεις πουθενα να πεφτουν τα fps οταν κουνας την καμερα"
Σου ποσταρω λοιπον screenshot απο 166 στα 93 κουνοντας τη καμερα σε 2 seconds.
Eγω φταιω η το video δεν αποδεικνυει τιποτα :P

οποτε καταλαβαινουμε οτι δεν εχεις ιδεα απο αυτα που γραφεις ,δεν ξερεις δλδ ποιο ηταν το θεμα του afmf και απλα καπου το διαβασες και ειπες να το πεις και εδω ,νταξει 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

@BlurayMoviesGreeceΑυτό που πέφτουν τα fps όταν γυρνάς την κάμερα γρήγορα συμβαίνει μόνο στην έκδοση που τρέχει μέσω του driver που ανοίγει το fsr για όλα τα games. Αλλά είναι ακόμη σε beta, οπότε λογικό να υπάρχουν θεματάκια. 

Στο κανονικο, in-game fsr3 frame gen πάντως μια χαρά δουλεύει πλέον το vrr (στο Avatar), απλά έχει ένα θέμα με το UI, το οποίο θα διορθωθεί σιγά σιγά. Και της nvidia το FG είχε θέμα με το UI (και σε κάποια games ίσως έχει ακόμη).

Αυτό που παρατήρησα με nvidia κάρτα στο avatar είναι ότι ένω δουλεύει ξεκάθαρα το vrr (το βλέπεις από το OSD του monitor ότι το refresh rate ανεβοκατεβαίνει σωστά σύμφωνα με τα fps του game) η κίνηση δεν είναι 100% όπως πρέπει. Το συγκρίνω δηλαδή με το CP77 που έχει DLSS3 και εκεί πάει καλύτερα. Αν κούνησεις αργά την κάμερα στο avatar βλέπεις ότι η εικόνα κάνει μικρά "πηδηματάκια", δεν είναι τέρμα smooth. Αν το βάλεις borderless βελτιώνεται, αλλά και πάλι δεν είναι τέλειο.

Τώρα αυτό είναι θέμα του fsr3; του fsr3 στο avatar; του fsr3 στις nvidia; δεν ξέρω. Δεν είναι τραγικό βέβαια, παίζεις εντάξει, απλά υπάρχει. Να δούμε πως θα πηγαίνει μόλις βγάλουν και DLSS3 στο Avatar.

Σε ενα game που εχει DLSS 3.5 και FSR 2, DLSS 3 και FSR 3, DLAA και ΤΑΑ επειδη εχεις τη δυνατοτητα να τα εχεις και τα 2 και να διαλεξεις, τι θα διαλεγες;
Θα προτιμουσες να εχεις ΜΟΝΟ το ενα απο τα 2 και να μην εχεις επιλογες για να κερδισεις 10FPS η να γλιτωσεις 50€ απο τη τιμη αγορας που σε βαθος χρονου θα τα δωσεις στη ΔΕΗ λογο διαφορας καταναλωσης σε 1-1.5 χρονο χρησης;

9 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

οποτε καταλαβαινουμε οτι δεν εχεις ιδεα απο αυτα που γραφεις ,δεν ξερεις δλδ ποιο ηταν το θεμα του afmf και απλα καπου το διαβασες και ειπες να το πεις και εδω ,νταξει 

Ναι εγω παντα δεν εχω ιδεα απο τιποτα, αλλα εσεις αγοραζετε AMD και ελπιζετε να γινει καποτε σαν Nvidia :P

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Σε ενα game που εχει DLSS 3.5 και FSR 2, DLSS 3 και FSR 3, DLAA και ΤΑΑ επειδη εχεις τη δυνατοτητα να τα εχεις και τα 2 και να διαλεξεις, τι θα διαλεγες;
Θα προτιμουσες να εχεις ΜΟΝΟ το ενα απο τα 2 και να μην εχεις επιλογες για να κερδισεις 10FPS η να γλιτωσεις 50€ απο τη τιμη αγορας που σε βαθος χρονου θα τα δωσεις στη ΔΕΗ λογο διαφορας καταναλωσης σε 1-1.5 χρονο χρησης;

Ε ναι, εγώ το έχω πει, ότι προσωπικά θα έπαιρνα nvidia για να έχω τις πιο καλές υλοποιήσεις των τεχνολογιών αυτών, εκτός αν αλλάξει κάτι στο μέλλον και η AMD ή η Intel έχει τις καλύτερες. Πάντως και το FSR3 frame gen είναι μια χαρά. Το μόνο ζήτημα είναι ότι πρέπει να τρέχεις και fsr upscaling αναγκαστικά το οποίο ακόμη και στο ΑΑ mode (native res δηλαδή) έχει τα γνωστά θέματα (shimmering, κτλ), απλά σε μικρότερο βαθμό απ' ότι το upscaling fsr.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε ναι, εγώ το έχω πει, ότι προσωπικά θα έπαιρνα nvidia για να έχω τις πιο καλές υλοποιήσεις των τεχνολογιών αυτών, εκτός αν αλλάξει κάτι στο μέλλον και η AMD ή η Intel έχει τις καλύτερες. Πάντως και το FSR3 frame gen είναι μια χαρά. Το μόνο ζήτημα είναι ότι πρέπει να τρέχεις και fsr upscaling αναγκαστικά το οποίο ακόμη και στο ΑΑ mode (native res δηλαδή) έχει τα γνωστά θέματα (shimmering, κτλ), απλά σε μικρότερο βαθμό απ' ότι το upscaling fsr.

Oλα καλα ειναι και το FSR 2 και το FSR 3 και το Αntilag+ και το TAA τη δουλεια τους κουτσα στραβα τη κανουν.
Αλλα παντα σε ολα υπαρχει "ενα ζητημα" για να φτασουν DLSS 3.5 ,DLSS 3, Reflex, DLAA κτλ 
Ε αυτο το ζητημα προτιμω να το πληρωσω κατι παραπανω και να εχω το κεφαλι ησυχο και τα γραφικα μου οσο το δυνατον καλυτερα απο το να ειμαι στο περιπου και στο σχεδον με την ελπιδα.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Oλα καλα ειναι και το FSR 2 και το FSR 3 και το Αntilag+ και το TAA τη δουλεια τους κουτσα στραβα τη κανουν.
Αλλα παντα σε ολα υπαρχει "ενα ζητημα" για να φτασουν DLSS 3.5 ,DLSS 3, Reflex, DLAA κτλ 
Ε αυτο το ζητημα προτιμω να το πληρωσω κατι παραπανω και να εχω το κεφαλι ησυχο και τα γραφικα μου οσο το δυνατον καλυτερα.

Ε ναι αυτό το ξέρουμε, ότι η NVIDIA έχει τις καλύτερες υλοποίησεις. Είναι αντικειμενικό γεγονός αυτό, δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος.

Αυτό που λέμε είναι όμως ότι αν κάποιος δεν καίγεται κιόλας για όλα αυτά, δεν είναι στο έλεος του θεού. Έχει κάποιες εναλλακτικές, οι οποίες έχουν τα θέματά τους αλλά δεν είναι και χάλια, μην τρελαθούμε. Και γλιτώνεις και μερικά χρήματα (το οποίο για αρκετούς μετράει) και παίρνεις και επιπλέον vram.

Μήνες τώρα την ίδια κουβέντα κάνουμε..

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε ναι αυτό το ξέρουμε, ότι η NVIDIA έχει τις καλύτερες υλοποίησεις. Είναι αντικειμενικό γεγονός αυτό, δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος.

Αυτό που λέμε είναι όμως ότι αν κάποιος δεν καίγεται κιόλας για όλα αυτά, δεν είναι στο έλεος του θεού. Έχει κάποιες εναλλακτικές, οι οποίες έχουν τα θέματά τους αλλά δεν είναι και χάλια, μην τρελαθούμε. Και γλιτώνεις και μερικά χρήματα (το οποίο για αρκετούς μετράει) και παίρνεις και επιπλέον vram.

Μήνες τώρα την ίδια κουβέντα κάνουμε..

Aυτο το "δεν καιγομαι για DLSS" "δεν καιγομαι για Ray Tracing Path Tracing" δεν υφισταται ειναι σαν το "εχω παει μονο με 3" που λενε οι γκομενες.
Αν καποιος δεν εχει ιδεα απο αυτα τοτε απλα δεν ξερει και διαλεγει στη τυχη λογο τιμης.
Αυτος που ξερει (ολοι εδω μεσα φυσικα και ξερουν), δεν το κανει γιατι δεν καιγεται, το κανει γιατι δεν θελει να αλλαξει αποψη ή δεν θελει να δειξει οτι αλλαξε αποψη.
Πχ σημερα το πρωι ειδα τον Αιγυπτιο να προτεινει 4060Ti αντι για 6800 και νομιζα οτι ακομα κοιμαμαι.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...