Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Just now, akoinonitos said:

θα ηθελα να δοκιμασω το fsr3 αλλα δεν μου αρεσουν καθολου αυτα τα παιχνιδια

Και εγώ το βρίσκω αρκετά βαρετό. Λογικά μέχρι Ιανουάριο θα έχει βγει το sdk του fsr 3 και θα το βάλουν και σε άλλα παιχνίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.dsogaming.com/articles/avatar-frontiers-of-pandora-amd-fsr-3-0-pc-performance-impressions/

"Now while FSR 3 Super Resolution is great, FSR 3 Frame Generation still suffers from all the issues we reported back in September. There still tearing issues when using a G-Sync monitor. In short, Avatar’s FSR 3.0 implementation has the same issues with Forspoken and Immortals of Aveum"

"As we’ve said, the only way you can get a smooth experience with FSR 3.0 is by having the exact framerate as your refresh rate at all times"

Δεν δουλεύει το VRR δυστυχώς, μας μάμισε...

"In a future update, Ubisoft will add support for DLSS 3" @Arkin μακακία κάναμε που βάλαμε τώρα το ubi+ :P έπρεπε να περιμένουμε το DLSS3.
 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολα τα πράγματα με το fsr 3 όπως διαβάζω. Θέλουμε dlss fg mod μαζι με dlss 2 θα παίζει άψογα το παιχνίδι. 

17 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

https://www.dsogaming.com/articles/avatar-frontiers-of-pandora-amd-fsr-3-0-pc-performance-impressions/

"Now while FSR 3 Super Resolution is great, FSR 3 Frame Generation still suffers from all the issues we reported back in September. There still tearing issues when using a G-Sync monitor. In short, Avatar’s FSR 3.0 implementation has the same issues with Forspoken and Immortals of Aveum"

"As we’ve said, the only way you can get a smooth experience with FSR 3.0 is by having the exact framerate as your refresh rate at all times"

Δεν δουλεύει το VRR δυστυχώς, μας μάμισε...

"In a future update, Ubisoft will add support for DLSS 3" @Arkin μακακία κάναμε που βάλαμε τώρα το ubi+ :P έπρεπε να περιμένουμε το DLSS3.
 

Θα βγει γρήγορα βρε μην μασάς. Έλιωσα mirage 1 ώρα πριν πολύ ωραίο παιχνίδι και τρέχει πολύ καλά όλα δεξιά. 1 stutter αν κάνει μια φορά το μισάωρο και αν. Έβαλα και dlss και η κάρτα κάθετε στους 50 βαθμούς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να είμαι λάθος αλλά αυτό με το VRR μοιάζει να είναι inherent θέμα του fsr3. Ίσως ο τρόπος που "γεννάει" τα frames δεν δουλεύει με το variable refresh. Έχει περάσει τόσος καιρός και δεν έχει φτιαχτεί και το Avatar είναι μεγάλο release. Και το ίδιο θέμα υπάρχει και στο driver level fsr3. Μακάρι να το φτιάξουν γιατί πραγματικά το driver level είναι κίνητρο για αγορά amd gpu.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν έπεσε ακόμη η 7700ΧΤ σε κανονική τιμή κανα 400αρι. Δηλ και Γερμανία φαίνεται ότι έχει άκυρη τιμή τελείως εδώ και πόσο καιρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Aris-leme said:

Δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν έπεσε ακόμη η 7700ΧΤ σε κανονική τιμή κανα 400αρι. Δηλ και Γερμανία φαίνεται ότι έχει άκυρη τιμή τελείως εδώ και πόσο καιρό.

Με MSRP στην Ευρώπη στα 490 ευρώ, πως θα πάει στα 400 ευρώ η 7700ΧΤ μετά από 3 μήνες στο ράφι ??

9 minutes ago, Armoral said:

 

 

 

MI300A και MI300X

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Ρε τους Γερμανούς και δεν τους είχα για τόσο κουμούνια 

άσε τους κουμμουνιστές γερμανούς εσύ κάνα δεξιό buildάκι έφτιαξες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, just_a_dude said:

https://www.dsogaming.com/articles/avatar-frontiers-of-pandora-amd-fsr-3-0-pc-performance-impressions/

"Now while FSR 3 Super Resolution is great, FSR 3 Frame Generation still suffers from all the issues we reported back in September. There still tearing issues when using a G-Sync monitor. In short, Avatar’s FSR 3.0 implementation has the same issues with Forspoken and Immortals of Aveum"

"As we’ve said, the only way you can get a smooth experience with FSR 3.0 is by having the exact framerate as your refresh rate at all times"

Δεν δουλεύει το VRR δυστυχώς, μας μάμισε...

"In a future update, Ubisoft will add support for DLSS 3" @Arkin μακακία κάναμε που βάλαμε τώρα το ubi+ :P έπρεπε να περιμένουμε το DLSS3.
 

Περίεργο που στο Γερμανικό site λέγανε πως δουλεύει με το VRR και χωρίς Vsync.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Περίεργο που στο Γερμανικό site λέγανε πως δουλεύει με το VRR και χωρίς Vsync.

Ναι όντως. Σε λίγες ώρες θα το δω από πρώτο χέρι.

Αυτό που είδα και στο Forwoken είναι ότι αν βάλεις vsync forced on από τον driver τότε βελτιώνεται η κίνηση (αλλά δεν είναι όπως πρέπει, όπως με vrr) αλλά το vrr και πάλι δεν δουλεύει. Το καταλαβαίνεις αν ανοίξεις το fps από το osd του monitor, βλέπεις ότι το refresh rate μένει σταθερό στα hz του monitor.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Tambas91 said:

άσε τους κουμμουνιστές γερμανούς εσύ κάνα δεξιό buildάκι έφτιαξες?

Περιμένω να βγουν οι 14400/14500 να δω αν συμφέρει να κάνω αναβάθμιση η να πάω σε καινούργιο build.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Περιμένω να βγουν οι 14400/14500 να δω αν συμφέρει να κάνω αναβάθμιση η να πάω σε καινούργιο build.

για κάρτα δε ρωτάω... σίγουρα είναι καρατζαφέρης! :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...