Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Ανεβάζω και timespy scores αν και για να είμαι ειλικρινής δεν πολυκαταλαβαίνω πως να βγάλω συμπεράσματα από αυτά, αλλά αν θέλει κανείς για σύγκριση 7800xt:

image.png.3242990684e02e9146fd17214bb4f773.png

χαζοbenchmark ειναι το 3d mark  ,δεν αξιζει για συγκριση καρτων μιας και το βγαζεις ανετα με unstable settings

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, akoinonitos said:

χαζοbenchmark ειναι το 3d mark  ,δεν αξιζει για συγκριση καρτων μιας και το βγαζεις ανετα με unstable settings

Υπάρχουν άλλα free synthetic benchmarks? Δεν πολυασχολούμαι, κυρίως για να δω πως η κάρτα έχει οκ performance το τρέχω.

Πάντως αυτό είναι stable σε παιχνίδια. Τώρα θέλω να δω αν το να αυξήσω το pl επιτρέπει χαμηλότερο σταθερό voltage.

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Aris-leme said:

Έχει μεγάλες διαφορές από παιχνίδι σε παιχνίδι. Witcher και CP77 ειδικά πρέπει να πάω σε ποιο νορμάλ OC-UV απ ότι σε άλλα. 

Εμένα στην 5700xt το Witcher DX11 ήταν το πιο μη ανεκτικό σε UV. Μετά το RDR2. Τώρα φαίνεται το Valhalla δεν τα συμπαθεί. Και το BF2042 είναι πιο OC sensitive από το Cyberpunk για μένα.

1 hour ago, John_on_PC said:

Ανεβάζω και timespy scores αν και για να είμαι ειλικρινής δεν πολυκαταλαβαίνω πως να βγάλω συμπεράσματα από αυτά, αλλά αν θέλει κανείς για σύγκριση 7800xt:

image.png.dd5bf5335c5db28e7f877b16032b73e2.png

Είναι με stable undervolt/overclock και με κλειστό το openrgb και το fancontrol.

To 1020mv 0pl αντί για 1080 0pl που είναι εδώ δίνει 21.939 (+2.88%) και με 1020mv +7pl δίνει 22.204 (+4.12%), αν και μάλλον με 1020mv δύσκολο να είναι stable.

 

Εννοείς αυτοί που έχουν 3000 gpu clock και 4650 5800x3d core clock δεν είναι stable? :D

Βέβαια μπορεί να είναι και water cooled τα gpus. You never know.

Πάντως το average gpu result της 6950xt είναι 21566, οπότε με το stable uv/oc σχεδόν την φτάνω και με το πιο aggressive uv την ξεπερνάω αν και δεν το χρησιμοποιώ αυτό.

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 3d mark είναι workload που μπορεί να τρέχει καλύτερα σε μια αρχιτεκτονική αλλά δεν σημαίνει ότι η διαφορά σε gaming θα είναι ίδια. μόνο σε games έχει νόημα παιδιά. Εγώ λογικά θα μείνω ξύπνιος, θέλω να παίξω έστω μια ώρα avatar και θα ανεβάσω και ένα bench (έχει in-game). Να δούμε διαφορά με την 7800ΧΤ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

το 3d mark είναι workload που μπορεί να τρέχει καλύτερα σε μια αρχιτεκτονική αλλά δεν σημαίνει ότι η διαφορά σε gaming θα είναι ίδια. μόνο σε games έχει νόημα παιδιά. Εγώ λογικά θα μείνω ξύπνιος, θέλω να παίξω έστω μια ώρα avatar και θα ανεβάσω και ένα bench (έχει in-game). Να δούμε διαφορά με την 7800ΧΤ.

Τα μεσάνυχτα βγαίνει; Πως και σου αρέσει τόσο; Εμένα μου φαίνεται αρκετά κλασσικό Ubisoft παιχνίδι. Βέβαια δεν έχω δει και τις ταινίες οπότε δεν με τραβάει ιδιαίτερα. Πιο πολύ να δω τι κάνανε με το fsr 3 με ενδιαφέρει. Και αν έχουν dualsense support στο PC. Όχι και τίποτα άλλο, θεωρητικά πρέπει να στείλει το πλαίσιο κωδικό και δεν έχουν στείλει τίποτα ακόμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, John_on_PC είπε

Τα μεσάνυχτα βγαίνει; Πως και σου αρέσει τόσο; Εμένα μου φαίνεται αρκετά κλασσικό Ubisoft παιχνίδι. Βέβαια δεν έχω δει και τις ταινίες οπότε δεν με τραβάει ιδιαίτερα. Πιο πολύ να δω τι κάνανε με το fsr 3 με ενδιαφέρει. Και αν έχουν dualsense support στο PC. Όχι και τίποτα άλλο, θεωρητικά πρέπει να στείλει το πλαίσιο κωδικό και δεν έχουν στείλει τίποτα ακόμα.

1 το βράδυ. Μου αρέσει το lore και γενικά αυτό το είδος που συνδυάζει δάση και φύση με τεχνολογία και μέλλον (όπως είναι το Horizon) μου αρέσει πααααααρα πολύ σαν σκηνικό. Μακάρι να είναι καλό το game.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, just_a_dude said:

είμαι δουλειά τώρα, δεν μπορώ να δω το βίντεο. λέει αν δουλεύει το VRR;

Μπα δεν βρήκα κανά βίντεο που να μιλάνε, λογικά σιγά σιγά θα βγούνε.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, just_a_dude said:

στη 1 τη νύχτα θα σας πω αν δουλεύει χαχα

Οπ άκυρο, λέει δουλεύει σωστά το VRR και δεν έχει διαφορά Vsync On/Off:

https://www-computerbase-de.translate.goog/2023-12/amd-fsr-3-frame-generation-avatar/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=el

Να μην ήταν και στα Γερμανικά μόνο :(

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Now away from the descriptions and onto the hard numbers: On the Radeon RX 7900 XTX, FSR Frame Generation shows generally very good frame pacing, which is virtually identical to the image sequence without the artificial images - just at a higher FPS level. There are a few outliers, especially at the beginning of the test sequence, but this is not a general problem, especially since it is only small.

On the GeForce RTX 4080, however, the frame pacing with FSR 3 FMF is slightly worse. The image output becomes more choppy throughout the test sequence, but this is nothing unusual when using frame generation. DLSS 3 FG also has this, so the result on the Radeon is rather unusual - unusually good. However, the poorer frame pacing does not get out of hand and cannot even begin to be compared with the catastrophic behavior at the launch of the technology.

The poorer frame pacing on the GeForce RTX 4080 is noticeable. For example, if you use FSR FG on an AMD graphics card with a base frame rate of 50 to 55 FPS, you will get a visually completely smooth image. With the same basic frame rate, the FG feels a bit rough on an Nvidia accelerator; around 60 FPS has to be the absolute minimum for a smooth image."

image.png.af037216b11cd01fd0899c58510a8aa8.png

"Two months later, AMD's frame generation in Avatar can be described as absolutely equal to Nvidia's DLSS frame generation. While there are still slight differences between the two technologies with various advantages and disadvantages, the end result is surprisingly the same. Performance, image quality, latency, general functionality: FSR FG performs comparable to DLSS FG everywhere. So far only in one title, but others at this level are welcome to follow."

Για να είμαι ειλικρινής αυτό με τα latencies μου φαίνεται λίγο περίεργο. Είναι απίθανο το fsr 3 να μειώνει το latency κατά 12% χωρίς καν το antilag+. Θα σας κρίνω εγώ το input latency που είμαι και πολύ ευαίσθητος σε αυτά :D

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Εμένα στην 5700xt το Witcher DX11 ήταν το πιο μη ανεκτικό σε UV. Μετά το RDR2. Τώρα φαίνεται το Valhalla δεν τα συμπαθεί. Και το BF2042 είναι πιο OC sensitive από το Cyberpunk για μένα.

Εννοείς αυτοί που έχουν 3000 gpu clock και 4650 5800x3d core clock δεν είναι stable? :D

Βέβαια μπορεί να είναι και water cooled τα gpus. You never know.

Πάντως το average gpu result της 6950xt είναι 21566, οπότε με το stable uv/oc σχεδόν την φτάνω και με το πιο aggressive uv την ξεπερνάω αν και δεν το χρησιμοποιώ αυτό.

Ξεκινα απο τον πρωτο τον χαζο και κατεβαινε ,δεν ειναι Game stable :P

https://www.3dmark.com/search?_ga=2.73643797.685741784.1701872937-608869443.1695463965#advanced?test=spy P&cpuId=&gpuId=1593&gpuCount=0&gpuType=ALL&deviceType=ALL&storageModel=ALL&memoryChannels=0&country=&scoreType=overallScore&hofMode=false&showInvalidResults=false&freeParams=&minGpuCoreClock=&maxGpuCoreClock=&minGpuMemClock=&maxGpuMemClock=&minCpuClock=&maxCpuClock=

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...