Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

41 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

σε γενικές γραμμές συμφωνώ ότι overall οι πράσινες είναι καλύτερες και εγώ θα έδινα κάτι παραπάνω για να πάρω το προϊόν που υπερτερεί αν όχι σε όλα στα περισσότερα.. εκεί που μου τα χαλάς λίγο όμως είναι ότι πάτε να βγάλετε το fsr μάπα ενώ κάνει μια χαρά τη δουλίτσα του και από 1440P και πάνω σε quality είναι κομπλέ τώρα αν πας να μου δείξεις στάσιμες εικόνες με 500x zoom ok αλλα τι να το κάνω την ώρα που παίζω??

για το fsr2 ναι συμφωνώ σε 1440p και πάνω είναι μια χαρά. Αλλά αν έχεις δει το DLSS καταλαβαίνεις τη διαφορά, και θες ένα καλό κίνητρο (π.χ. 25-30% επιπλέον raster) για να το αφήσεις.

Είναι και στον άνθρωπο βέβαια, αλλά και στο πόσο έχει "εκπαιδευτεί" το μάτι. Εμένα πάει αμέσως στα δύσκολα σημεία (καλώδια, φράχτες, κτλ) που και εκεί το DLSS δεν είναι πάντα 100% τέλειο, αλλά το FSR2 εκεί έχει πάντα ή σχεδόν πάντα θέμα, και κάποιες φορές σοβαρό. Θα μου πεις τους φράχτες κοιτάς όταν παίζεις; Ε όχι, αλλά γιατί να μην έχω το καλύτερο; Εκτός όπως είπα αν υπάρχει σοβαρό αντι-κίνητρο.

Εμένα αυτό είναι το deal breaker μου για να αγοράσω AMD. Ειδικά γιατί βλέπω ότι το upscaling θα χρειάζεται πάντα πλέον στα ΑΑΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Σε κινηση ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα στο FSR γιατι ειναι σαν χριστουγενιατικο δεντρο, τα παντα αναβοσβηνουν και πολλα τα εξαφανιζει σαν να μην υπαρχουν(το συρματοπλεγμα στο φραχτη).
Μεχρι το και το DLSS Ultra Performance ειναι οπτασια μπροστα στο FSR ποσο μαλλον το DLSS Quality.

 

Έχω μπερδευτεί, όταν στο BG3 είχα βάλει το FSR είπα τι αηδία είναι αυτό (σαν το μεσαίο πλάνο) και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. Όταν όμως έβαλα το FSR2 στο ίδιο παιχνίδι τότε ήταν αρκετά καλά. Εσύ δίχνεις πράγματα σχετικά με το άθλιο FSR 1 ή με το "κανονικό" FSR2;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, elpenor είπε

Έχω μπερδευτεί, όταν στο BG3 είχα βάλει το FSR είπα τι αηδία είναι αυτό (σαν το μεσαίο πλάνο) και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. Όταν όμως έβαλα το FSR2 στο ίδιο παιχνίδι τότε ήταν αρκετά καλά. Εσύ δίχνεις πράγματα σχετικά με το άθλιο FSR 1 ή με το "κανονικό" FSR2;

FSR2 ειναι αυτο που βλεπεις απλα οταν λεμε DLSS vs FSR πολλες φορες δεν λεμε το Version πχ DLSS 3.5 vs FSR 2.1.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, elpenor said:

Έχω μπερδευτεί, όταν στο BG3 είχα βάλει το FSR είπα τι αηδία είναι αυτό (σαν το μεσαίο πλάνο) και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. Όταν όμως έβαλα το FSR2 στο ίδιο παιχνίδι τότε ήταν αρκετά καλά. Εσύ δίχνεις πράγματα σχετικά με το άθλιο FSR 1 ή με το "κανονικό" FSR2;

Το fsr 1 ήταν άλλο τελείως. Δεν είχε motion vectors και δεν νομίζω πως το βάζει κανείς στα παιχνίδια του εφόσον υπάρχει το fsr 2.

4 minutes ago, just_a_dude said:

για το fsr2 ναι συμφωνώ σε 1440p και πάνω είναι μια χαρά. Αλλά αν έχεις δει το DLSS καταλαβαίνεις τη διαφορά, και θες ένα καλό κίνητρο (π.χ. 25-30% επιπλέον raster) για να το αφήσεις.

Είναι και στον άνθρωπο βέβαια, αλλά και στο πόσο έχει "εκπαιδευτεί" το μάτι. Εμένα πάει αμέσως στα δύσκολα σημεία (καλώδια, φράχτες, κτλ) που και εκεί το DLSS δεν είναι πάντα 100% τέλειο, αλλά το FSR2 εκεί έχει πάντα ή σχεδόν πάντα θέμα, και κάποιες φορές σοβαρό. Θα μου πεις τους φράχτες κοιτάς όταν παίζεις; Ε όχι, αλλά γιατί να μην έχω το καλύτερο; Εκτός όπως είπα αν υπάρχει σοβαρό αντι-κίνητρο.

Εμένα αυτό είναι το deal breaker μου για να αγοράσω AMD. Ειδικά γιατί βλέπω ότι το upscaling θα χρειάζεται πάντα πλέον στα ΑΑΑ.

Πάντως στο cyberpunk και το Hogwarts legacy κάπου στο 20% είναι η διαφορά στο raster μεταξύ 7800 και 4070.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Πάντως στο cyberpunk και το Hogwarts legacy κάπου στο 20% είναι η διαφορά στο raster μεταξύ 7800 και 4070.

σε raster ναι, αλλά γιατί να μην ανοίξεις RT σε αυτά τα games αν μπορείς; Ειδικά στο CP77;

Και όπως και να έχει είναι 2 games, και ναι ίσως υπάρχουν μερικά ακόμη αλλά δεν είναι αυτή η γενική διαφορά τους. Σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι η 7800ΧΤ δεν είναι καλή, ίσα ίσα το αντίθετο, ειδικά στην τιμή που την βρίσκεις στο γνωστό μαγαζί με τις 20-30 εργάσιμες.

Βασικά για τον περισσότερο κόσμο αυτήν θα πρότεινα. Απλά εγώ το βλέπω δύσκολο να έχω κάρτα στο μέλλον που να μην έχει DLSS 2 πρωτίστως, και δευτερευόντως RT, FG και RR και ότι βγάλει η NVIDIA στο μέλλον που κατά 99% θα είναι καλύτερο της AMD. Εκτός αν γυρίσει ο κόσμος ανάποδα.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Αυτό με το fsr 2 είναι όντως πρόβλημα αλλά φταίνε δύο πράγματα. Πρώτον, οι developers προφανώς δεν το έχουν κάνει καθόλου tune για τη μηχανή τους.

Στο Cyberpunk το cyberfsr φαίνεται 10 φορές καλύτερο. Στο no man's sky το κάνανε να μην έχει καθόλου simmering στο 720p.

Η άλλη πηγή του προβλήματος είναι πως τα fps είναι πολύ χαμηλά. Επειδή είναι temporal solution όσο περισσότερα fps έχεις τόσα περισσότερα δεδομένα έχει για να κάνει το upscaling.

Αν ήταν στα 80 fps αντί για τα 40 θα φαινόταν πολύ καλύτερι, ότι ισχύει και για το taa. Βέβαια δεν βλέπω πως είναι χρήσιμη η σύγκριση στα 40 fps εκτός αν υπάρχει κανείς που παίζει οντως στα 40 fps ή θέλει να κάνει το fsr να φαίνεται υπερβολικά άσχημο.

Βέβαια ισχύει πως στα 60-80 fps από κανονικό viewing distance με το ζόρι φαίνεται η διαφορά, ειδικά όταν κουνάς την οθόνη και συγκεντρώνεσαι στο παιχνίδι αντί για τα pixels των δέντρων αλλά τέλος πάντων.

Είναι σαν να δείχνεις τα καλώδια του ρεύματος που με το dlss εξαφανίζονται στο RDR2 και να λες το dlss είναι απαίσιο στο RDR2 ενώ στη πραγματικότητα αυτό κάνει ελάχιστη διαφορά και δεν θα το προσεχες όταν παίζεις.

Δεν ειναι μονο σε 1-2 games to FSR2 μειονεκτει σχεδον σε ολα ενω το DLSS υπερτερει πολλες φορες ακομα και του Native.
Aκομα και οι AMD Unboxed εχουν κανει videos για αυτα .
Και αυτα δεν ειναι καν με DLSS 3.5 γιατι οπως λενε στο βιντεο οταν βγηκε το 3.5 ειχαν ξεκινησει ηδη τις δοκιμες και επρεπε να τις ξανακανουν σε καποια :P
Επισης δοκιμαζουν σε 4Κ και 1440p στο 1080p ειναι ακομα πιο τραγικα τα πραγματα.

Screenshot_17.jpg.d16398c535d7492c830b0bfc2069ff1f.jpg

Screenshot_24.jpg.fce8f10f1fd63e0bbf13d3e4d015b023.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

FSR2 ειναι αυτο που βλεπεις απλα οταν λεμε DLSS vs FSR πολλες φορες δεν λεμε το Version πχ DLSS 3.5 vs FSR 2.1.

Θα δεχτώ αυτό που λες μια και έχεις αφιερώσει τόσο χρόνο και θα υποθέσω ότι η υλοποίηση στα παιχνίδια που δείχνεις είναι σπασμένη για αυτό φαίνονται όπως το FSR1 στα παιχνίδια που παίζω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, just_a_dude said:

σε raster ναι, αλλά γιατί να μην ανοίξεις RT σε αυτά τα games αν μπορείς; Ειδικά στο CP77;

Και όπως και να έχει είναι 2 games, και ναι ίσως υπάρχουν μερικά ακόμη αλλά δεν είναι αυτή η γενική διαφορά τους. Σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι η 7800ΧΤ δεν είναι καλή, ίσα ίσα το αντίθετο, ειδικά στην τιμή που την βρίσκεις στο γνωστό μαγαζί με τις 20-30 εργάσιμες.

Βασικά για τον περισσότερο κόσμο αυτήν θα πρότεινα. Απλά εγώ το βλέπω δύσκολο να έχω κάρτα στο μέλλον που να μην έχει DLSS 2 πρωτίστως, και δευτερευόντως RT, FG και RR και ότι βγάλει η NVIDIA στο μέλλον που κατά 99% θα είναι καλύτερο της AMD. Εκτός αν γυρίσει ο κόσμος ανάποδα.

Καλά ναι είπαμε για rt ναι. Εγώ ακολουθώ παράλληλη γραμμή με τα fps που δίνει ακόμα το rt σε οτιδήποτε εκτός από 4090 οπότε πραγματικά δεν με νοιάζει το rt.

Απλά το λέω γιατί έψαξα τις διαφορές σε raster και σε πολλά νέα παιχνίδια που ήθελα πιο δυνατή κάρτα για να τα παίξω όπως αυτά τα δύο, το Jedi Survivor και το RDR2, η 7800 είχε αρκετά μεγαλύτερη διαφορά από την 4070 σε σχέση με το μεσο +5% που δείχνουν τα reviews, και αυτό χωρίς το +8% overclock της 7800.

Πόσο μου τη σπάει που πρέπει κάθε φορά να βάζω το xt δίπλα από τα ονόματα των καρτών της amd.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, John_on_PC είπε

Καλά ναι είπαμε για rt ναι. Εγώ ακολουθώ παράλληλη γραμμή με τα fps που δίνει ακόμα το rt σε οτιδήποτε εκτός από 4090 οπότε πραγματικά δεν με νοιάζει το rt.

ναι ούτε εμένα τόσο, γι' αυτό είπα δευτερευόντως. Πρωτίστως είναι το DLSS2. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μην το έχω. Ειδικά που μπορείς να κάνεις και τις μαγκιές του τύπου DLDSR + DLSS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

FSR2 ειναι αυτο που βλεπεις απλα οταν λεμε DLSS vs FSR πολλες φορες δεν λεμε το Version πχ DLSS 3.5 vs FSR 2.1.

Θυμήθηκα τι πρέπει να κάνεις για να φτιάξεις το χριστουγενιάτικο δέντρο που έδειξες, πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσεις το FSR2 (το οποίο θα σου κλείσει το TAA) και μετά να πας να ανοίξεις το TAA. Το αποτέλεσμα είναι shimmering, αφήνεις το TAA κλειστό όπως το βάζει η AMD και μετά δεν έχεις shimering.

Έβαλα τώρα το FH5 και το BG3 και πήγα δίπλα σε όλα τα δέντρα, αργά, γρήγορα, πλάγια, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που δείχνεις, για αυτό θα πρότεινα να σβήσεις το post με το video του άγνωστου τύπου με τα άγνωστα settings και να σηκώσουν αυτοί που έχουν AMD.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

ναι ούτε εμένα τόσο, γι' αυτό είπα δευτερευόντως. Πρωτίστως είναι το DLSS2. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μην το έχω. Ειδικά που μπορείς να κάνεις και τις μαγκιές του τύπου DLDSR + DLSS.

Με τη βελτιωση του DLSS που εφτασε το Native και με τη χρηση DLDSR+DLSS που επισης ξεπερασε το Native ουσιαστικα πεθανε το Raster για πολλους απο εμας με Nvidia .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Με τη βελτιωση του DLSS που εφτασε το Native σε κάποια games και υλοποιήσεις (ειδικά όταν το ΤΑΑ είναι σάπιο, που αρκετές φορές είναι) και με τη χρηση DLDSR+DLSS που επισης ξεπερασε το Native ουσιαστικα πεθανε το Raster για πολλους απο εμας με Nvidia .

fixed

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, elpenor είπε

Θυμήθηκα τι πρέπει να κάνεις για να φτιάξεις το χριστουγενιάτικο δέντρο που έδειξες, πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσεις το FSR2 (το οποίο θα σου κλείσει το TAA) και μετά να πας να ανοίξεις το TAA. Το αποτέλεσμα είναι shimmering, αφήνεις το TAA κλειστό όπως το βάζει η AMD και μετά δεν έχεις shimering.

Έβαλα τώρα το FH5 και το BG3 και πήγα δίπλα σε όλα τα δέντρα, αργά, γρήγορα, πλάγια, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που δείχνεις, για αυτό θα πρότεινα να σβήσεις το post με το video του άγνωστου τύπου με τα άγνωστα settings και να σηκώσουν αυτού που έχουν AMD να δούμε αν όντως είναι όπως τα δείχνεις.

Tα βιντεο ειναι 100αδες και δεν ειναι μονο σε ενα game.
To αν βρηκες ενα κολπο να το σωσεις σε ενα συγκεκριμενο game που ουσιαστικα δεν χρειαζεται FPS γιατι δεν ειναι fast play, δεν σημαινει οτι εγω ειπα κατι λαθος ή οτι βρηκα εναν τυχαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Με τη βελτιωση του DLSS που εφτασε το Native και με τη χρηση DLDSR+DLSS που επισης ξεπερασε το Native ουσιαστικα πεθανε το Raster για πολλους απο εμας με Nvidia .

Πάλι raster δεν είναι; Απλά upscaled. Εννοείς πέθανε το native?

 

6 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Tα βιντεο ειναι 100αδες και δεν ειναι μονο σε ενα game.
To αν βρηκες ενα κολπο να το σωσεις σε ενα συγκεκριμενο game που ουσιαστικα δεν χρειαζεται FPS γιατι δεν ειναι fast play, δεν σημαινει οτι εγω ειπα κατι λαθος ή οτι βρηκα εναν τυχαιο.

Τέτοιο πράγμα που δείχνεις στο βίντεο εγώ πάντως δεν έχω δει σε 1440p και ανοίγω το fsr 2 σε κάθε παιχνίδι που το έχει. Μόνο στο cyberpunk όταν ήμουν στα 30 fps 4k (σε 1440p monitor) με μαξ τα πάντα και fsr balanced με τη 5700xt είχε κάποια παρόμοια θέματα στη κίνηση αλλά και πάλι όχι τόσο έντονα.

Δεν πειράζει θα παίρνουμε εγώ, ο @Aris-lemeκαι ο @akoinonitosτις AMD κάρτες μαζί με τους Γερμανούς. Αν και οι δύο 7800xt και η 7900xt ξεπούλησαν στο πλαίσιο.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...