Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

54 minutes ago, akoinonitos said:

Ουτε εγω εχω αλλα ειναι στα χιονια και το vsync μου ειναι χαμηλα

rdr2.png.d7a59769ac72ca1d67b9ae1f62193ffe.png

Ναι όταν είναι capped (είτε από vsync ή chill) δεν βγάζει micro stutters για αυτό μου κάνει εντύπωση. Όταν είναι unlocked τα fps στα 120-130 με vsync στα 144 το κάνει μέσα στη πόλη ενώ δεν ενεργοποιείται θεωρητικά το vsync. Μάλλον έχει θέμα το implementation του double buffered vsync στο vulkan αλλά δεν θυμάμαι να το έκανε στην 5700xt, τουλάχιστον στα παλιότερα patches.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα και εγώ τρόπο να μαξαρω το VRAM. Στο RDR2 με το stutter fix με όριο 9000, το οποίο φαίνεται να βοήθησε αρκετά το micro stuttering που είχα, φτάνει στα 14.5GB VRAM στο benchmark.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, scorpion8283 said:

Τι λε ρε...

😳 Κατι που να μην σε στραγγιζουν στα 500+ και ο κοσμος αγοραζει...ας ειναι και επιδοσεις....τριετιας...

Ποιός αγοράζει 700 7900xt τι φάση; Τις στέλνουν στη Κίνα???

Η 7800xt κυριαρχεί και η 6800 θα καταλήξει φοβερή όσο περνάει ο καιρός για τη τιμή και τη VRAM της.

Μάλλον fans του Avatar θα είναι και θέλουν τον κωδικό ...

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Aris-leme said:

Μάλλον, στα γερμανικά φόρουμ δεν έχουν άτομα που να τους λένε για το πόσο καλύτερη επιλογή είναι η 4060τι από 6800 κτλ

Άλλη μια φορά ήμαστε μπροστά από τους Γερμανούς 🇬🇷

Οι Γερμανοί αγοράζουν σαν να έχουν το εισόδημα Ελλήνων και εμείς σαν να έχουμε το εισόδημα Γερμανών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/12/2023 στις 3:30 ΜΜ, Tambas91 είπε

όταν υπάρχουν κοκκινακιδες σαν τον Γιάννη που μονίμως αυθαδιάζουν εκεί έρχεται σαν άλλως τιμωρός ο bluray και επιβάλει την τάξη...! τώρα αν ο Γιάννης θέλει να πάει να βρει τον herald ας συνεχίσει να λέει τέτοια....

Aν καποιοι θελουν να τρωνε στη μαπα το ΤΑΑ και το FSR2 FSR3 αντι για DLAA και DLSS 3.5 DLSS 3 και να παιζουν σε χειροτερα γραφικα ,δικαιωμα τους ειναι να παρουν AMD.
To προβλημα ειναι οταν δεν ξερουν τις διαφορες και απλα κοιτανε FPS σε Raster και τιμη αγορας.
Εγω λοιπον αυτα δεν τα διαπραγματευομαι για να κερδισω 10FPS ή 50€ καλυτερα να μεινω με τη παλια μου παρα να παω σε χειροτερο οπτικο αποτελεσμα, καποιος αλλος θα το κανει.
Στη τελικη αυτα τα 50€ διαφορα αργα η γρηγορα θα τα πληρωσουν στη ΔΕΗ με τετοιες καταναλωσεις.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ παρατήρησα τα εξής σε σχέση με την παλιά μου 5700xt:

  • Με το DXNAVI  η 5700xt είχε visual bugs στο Battlfront 2 και το Pes 21 που δεν υπήρχαν με το παλιό DX11 και τα οποία υπάρχουν και στις RDNA2 κάρτες, αλλά δεν υπάρχουν με την 7800xt οπότε το DX11 driver δουλεύει διαφορετικά στις RDNA3 κάρτες.
  • Στο RDR2 το DX12 δίνει 6% περισσότερα fps από το Vulkan και το Vulkan με async compute enabled δίνει ακόμα 6% χαμηλότερα απο Vulkan χωρίς async, ενώ με την 5700xt το Vulkan με async έδινε τα περισσότερα fps, μετά το Vulkan χωρίς async και μετά το DX12. Επίσης έχει πιο smooth frame time το DX12 από το Vulkan ενώ πάλι με την 5700xt συνέβαινε το αντίθετο.

Και ένα φώτο του launcher/UI:

Screenshot2023-12-03181806-min.png.861a12ce4348035d70f55e039e1bc295.png

 

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Μάλλον, στα γερμανικά φόρουμ δεν έχουν άτομα που να τους λένε για το πόσο καλύτερη επιλογή είναι η 4060τι από 6800 κτλ

μάλλον δεν έχουν επιστήμονες να τους εξηγήσουν ότι με 6800 δεν είσαι gamer :P 

6 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Aν καποιοι θελουν να τρωνε στη μαπα το ΤΑΑ και το FSR2 FSR3 αντι για DLAA και DLSS 3.5 DLSS 3 και να παιζουν σε χειροτερα γραφικα ,δικαιωμα τους ειναι να παρουν AMD.
To προβλημα ειναι οταν δεν ξερουν τις διαφορες και απλα κοιτανε FPS σε Raster και τιμη αγορας.
Εγω λοιπον αυτα δεν τα διαπραγματευομαι για να κερδισω 10FPS ή 50€ καλυτερα να μεινω με τη παλια μου παρα να παω σε χειροτερο οπτικο αποτελεσμα, καποιος αλλος θα το κανει.
Στη τελικη αυτα τα 50€ διαφορα αργα η γρηγορα θα τα πληρωσουν στη ΔΕΗ με τετοιες καταναλωσεις.

σε γενικές γραμμές συμφωνώ ότι overall οι πράσινες είναι καλύτερες και εγώ θα έδινα κάτι παραπάνω για να πάρω το προϊόν που υπερτερεί αν όχι σε όλα στα περισσότερα.. εκεί που μου τα χαλάς λίγο όμως είναι ότι πάτε να βγάλετε το fsr μάπα ενώ κάνει μια χαρά τη δουλίτσα του και από 1440P και πάνω σε quality είναι κομπλέ τώρα αν πας να μου δείξεις στάσιμες εικόνες με 500x zoom ok αλλα τι να το κάνω την ώρα που παίζω??

επίσης το fsr3 σαν μια μικρή πρώτη εικόνα εμενα μου φάνηκε μια χαρά αν δουλεύει και μέσο driver στης amd είναι μεγάλο seilling point σε αντίθεση με το fg...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Tambas91 said:

μάλλον δεν έχουν επιστήμονες να τους εξηγήσουν ότι με 6800 δεν είσαι gamer :P 

σε γενικές γραμμές συμφωνώ ότι overall οι πράσινες είναι καλύτερες και εγώ θα έδινα κάτι παραπάνω για να πάρω το προϊόν που υπερτερεί αν όχι σε όλα στα περισσότερα.. εκεί που μου τα χαλάς λίγο όμως είναι ότι πάτε να βγάλετε το fsr μάπα ενώ κάνει μια χαρά τη δουλίτσα του και από 1440P και πάνω σε quality είναι κομπλέ τώρα αν πας να μου δείξεις στάσιμες εικόνες με 500x zoom ok αλλα τι να το κάνω την ώρα που παίζω??

επίσης το fsr3 σαν μια μικρή πρώτη εικόνα εμενα μου φάνηκε μια χαρά αν δουλεύει και μέσο driver στης amd είναι μεγάλο seilling point σε αντίθεση με το fg...

Προσωπικά το frame gen δεν το μπορώ, μου φαίνεται πολύ περίεργο και στο forspoken που είναι το fsr 3 και στο Cyberpunk με το driver fg. Αλλά το fsr μια χαρά χρήσιμο είναι. Στο cyberpunk το cyberfsr quality είναι καλύτερο από το xess quality.

Στο RDR2 με το fsr quality είναι αρκετά πιο sharp η εικόνα από το native taa medium σε 1440p ultrawide και αυτά όταν κάθομαι στο μισό μέτρο από την οθόνη.

Στα 2-3 μέτρα που κάθομαι κανονικά με το ζόρι βλέπω διαφορά μεταξύ taa native, fsr quality και balanced στα περισσότερα παιχνίδια. Και στο Horizon Zero Dawn το cyberfsr quality είναι ίδιο ή ελάχιστα χειρότερο από το native taa. θα ταν καλά να το βάζανε και στο BF2042 αλλά δεν ψήνονται οι βλάχοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Προσωπικά το frame gen δεν το μπορώ, μου φαίνεται πολύ περίεργο και στο forspoken που είναι το fsr 3 και στο Cyberpunk με το driver fg. Αλλά το fsr μια χαρά χρήσιμο είναι. Στο cyberpunk το cyberfsr quality είναι καλύτερο από το xess quality.

Στο RDR2 με το fsr quality είναι αρκετά πιο sharp η εικόνα από το native taa medium σε 1440p ultrawide και αυτά όταν κάθομαι στο μισό μέτρο από την οθόνη.

Στα 2-3 μέτρα που κάθομαι κανονικά με το ζόρι βλέπω διαφορά μεταξύ taa native, fsr quality και balanced στα περισσότερα παιχνίδια. Και στο Horizon Zero Dawn το cyberfsr quality είναι ίδιο ή ελάχιστα χειρότερο από το native taa. θα ταν καλά να το βάζανε και στο BF2042 αλλά δεν ψήνονται οι βλάχοι.

και εγώ στο forspoken δοκίμασα το fsr3 που μου άφησε θετική εντύπωση σαν πρώτη εικόνα... το fsr3 έχει διαφορα άμα το έχει ένα παιχνίδι μέσα με ένα που θα το βάλεις από το driver? 

ακόμα είναι αρχή σίγουρα θα πάρει βελτιώσεις πάντως! καλός η κακός υπάρχουν παιχνίδια που είναι αναγκαίο άμα θες να maxάρεις όπως το hogwarts και το cyber με pt

όσο για το fsr2 εγώ όπου δεν υπάρχει dlss το ανοίγω πάντως, σε 4k τούμπανο είναι την ώρα που παίζεις δε παίρνεις χαμπάρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Tambas91 said:

και εγώ στο forspoken δοκίμασα το fsr3 που μου άφησε θετική εντύπωση σαν πρώτη εικόνα... το fsr3 έχει διαφορα άμα το έχει ένα παιχνίδι μέσα με ένα που θα το βάλεις από το driver? 

ακόμα είναι αρχή σίγουρα θα πάρει βελτιώσεις πάντως! καλός η κακός υπάρχουν παιχνίδια που είναι αναγκαίο άμα θες να maxάρεις όπως το hogwarts και το cyber με pt

όσο για το fsr2 εγώ όπου δεν υπάρχει dlss το ανοίγω πάντως, σε 4k τούμπανο είναι την ώρα που παίζεις δε παίρνεις χαμπάρι

In game παίζει σωστά μόνο με vsync αλλά δεν δουλέυει το freesync. Από το driver το αντίθετο. Στο driver επειδή δεν έχει vsync και εγώ πάντα παίζω με vxync μου φαίνεται το tearing. Forspoken δεν το δοκίμασα στην 7800xt, μόνο με την 5700xt όπου σίγουρα βοηθούσε. Αλλά και πάλι προτιμώ 110fps με fsr 2 και high settings παρά 140 fps με fsr 3 και ultra/rt settings προσωπικά.  Για αυτό πήρα και την 7800xt για 1440p.

Λογικά όταν το βγάλουν επίσημα τη Πέμπτη θα δουλεύει και με freesync και με vsync το fsr3 in game οπότε θα είναι εντάξει. Αν βγάλουν και το anti lag+ ξανά μπορεί και να αντέχεται για μένα, θα δούμε.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

σε γενικές γραμμές συμφωνώ ότι overall οι πράσινες είναι καλύτερες και εγώ θα έδινα κάτι παραπάνω για να πάρω το προϊόν που υπερτερεί αν όχι σε όλα στα περισσότερα.. εκεί που μου τα χαλάς λίγο όμως είναι ότι πάτε να βγάλετε το fsr μάπα ενώ κάνει μια χαρά τη δουλίτσα του και από 1440P και πάνω σε quality είναι κομπλέ τώρα αν πας να μου δείξεις στάσιμες εικόνες με 500x zoom ok αλλα τι να το κάνω την ώρα που παίζω??

επίσης το fsr3 σαν μια μικρή πρώτη εικόνα εμενα μου φάνηκε μια χαρά αν δουλεύει και μέσο driver στης amd είναι μεγάλο seilling point σε αντίθεση με το fg...

Σε κινηση ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα στο FSR γιατι ειναι σαν χριστουγενιατικο δεντρο, τα παντα αναβοσβηνουν και πολλα τα εξαφανιζει σαν να μην υπαρχουν(το συρματοπλεγμα στο φραχτη).
Μεχρι το και το DLSS Ultra Performance ειναι οπτασια μπροστα στο FSR ποσο μαλλον το DLSS Quality.



To FSR3 τη παλευει αν περπατας ευθεια σαν τον γαιδαρο που κυνηγαει το καροτο, αν κουνησεις δεξια αριστερα γινεται τσιρκο στα γραφικα και στα FPS σαν να το ανοιγοκλεινεις. 

 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα με το FSR3 στο forwoken που το δοκίμασα και αν δεν κάνω λάθος και στο fsr3 μέσω driver ισχύει αυτό, είναι ότι δεν δουλεύει το VRR. Αν είσαι locked με τα fps της οθόνης τότε είναι είναι μια χαρά. Αλλά αν δεν είσαι, και ειδικά όσο πέφτουν τα fps η κίνηση δεν είναι όπως πρέπει επειδή φυσικά κάρτα και monitor δεν είναι in sync. Αυτό πρέπει να διορθωθεί χθες ή τουλάχιστον να είναι διορθωμένο όταν το βάλουν και σε κάποιο κανονικό game (όχι σε μπούρδες που παίζουν 12 άτομα).

Ξέρουμε αν θα έχει το Avatar FSR3;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

Σε κινηση ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα στο FSR γιατι ειναι σαν χριστουγενιατικο δεντρο, τα παντα αναβοσβηνουν και πολλα τα εξαφανιζει σαν να μην υπαρχουν(το συρματοπλεγμα στο φραχτη).
Μεχρι το και το DLSS Ultra Performance ειναι οπτασια μπροστα στο FSR ποσο μαλλον το DLSS Quality.



To FSR3 τη παλευει αν περπατας ευθεια σαν τον γαιδαρο που κυνηγαει το καροτο, αν κουνησεις δεξια αριστερα γινεται τσιρκο στα γραφικα και στα FPS σαν να το ανοιγοκλεινεις. 

 

Αυτό με το fsr 2 είναι όντως πρόβλημα αλλά φταίνε δύο πράγματα. Πρώτον, οι developers προφανώς δεν το έχουν κάνει καθόλου tune για τη μηχανή τους.

Στο Cyberpunk το cyberfsr φαίνεται 10 φορές καλύτερο. Στο no man's sky το κάνανε να μην έχει καθόλου simmering στο 720p.

Η άλλη πηγή του προβλήματος είναι πως τα fps είναι πολύ χαμηλά. Επειδή είναι temporal solution όσο περισσότερα fps έχεις τόσα περισσότερα δεδομένα έχει για να κάνει το upscaling.

Αν ήταν στα 80 fps αντί για τα 40 θα φαινόταν πολύ καλύτερι, ότι ισχύει και για το taa. Βέβαια δεν βλέπω πως είναι χρήσιμη η σύγκριση στα 40 fps εκτός αν υπάρχει κανείς που παίζει οντως στα 40 fps ή θέλει να κάνει το fsr να φαίνεται υπερβολικά άσχημο.

Βέβαια ισχύει πως στα 60-80 fps από κανονικό viewing distance με το ζόρι φαίνεται η διαφορά, ειδικά όταν κουνάς την οθόνη και συγκεντρώνεσαι στο παιχνίδι αντί για τα pixels των δέντρων αλλά τέλος πάντων.

Είναι σαν να δείχνεις τα καλώδια του ρεύματος που με το dlss εξαφανίζονται στο RDR2 και να λες το dlss είναι απαίσιο στο RDR2 ενώ στη πραγματικότητα αυτό κάνει ελάχιστη διαφορά και δεν θα το προσεχες όταν παίζεις.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...