Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το εφτιαξαν στο immortals of aveum το προβλημα που ειχε το FG  , οταν ειχε βγει το fs3  το FG  δεν εδινα διαφορα στα fps , πλεον ανεβενουν κανονικα τα fps * native ultra wide 67 fps-native +FG 100 fps , FSR 3 Quality +FG 140 fps  , και ανεβασαν και την ποιτητα απεικονισης.. Πλεον με FSR3 + FG  ειναι καλυτερα. Το προσπαθουν παντως και ολο βελτιωνουν

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, enable_your_mind είπε

Το εφτιαξαν στο immortals of aveum το προβλημα που ειχε το FG  , οταν ειχε βγει το fs3  το FG  δεν εδινα διαφορα στα fps , πλεον ανεβενουν κανονικα τα fps * native ultra wide 67 fps-native +FG 100 fps , FSR 3 Quality +FG 140 fps  , και ανεβασαν και την ποιτητα απεικονισης.. Πλεον με FSR3 + FG  ειναι καλυτερα. Το προσπαθουν παντως και ολο βελτιωνουν

Το FSR 3 δεν ειναι ενα ειδος FG? Μπαινουν δηλαδη 2 FG στην εξισωση και το fsr 3 και το fg απο driver γιατι καπου μπερδευτηκα. Το προσπαθουν και μπραβο τους απανωτα τα updates και ειναι μια λειτουργια που ειναι καθολικη σε ολα τα dx11/dx12 παιχνιδια και βοηθαει παρα πολλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Arkin said:

Το FSR 3 δεν ειναι ενα ειδος FG? Μπαινουν δηλαδη 2 FG στην εξισωση και το fsr 3 και το fg απο driver γιατι καπου μπερδευτηκα. Το προσπαθουν και μπραβο τους απανωτα τα updates και ειναι μια λειτουργια που ειναι καθολικη σε ολα τα dx11/dx12 παιχνιδια και βοηθαει παρα πολλους.

Το FSR 3 είναι το in game frame generation που χρησιμοποιεί και motion vectors και δεν κλείνει με γρήγορες κινήσεις της κάμερας. Σε αυτό συμπεριλαμβάνουν και το FSR 2 που είναι το κλασσικό upscaling.

Το AFMF είναι το driver level frame generation το οποίο δεν χρησιμοποιεί motion vectors, απενεργοποιείται αυτόματα όταν η κάμερα κουνιέται πολύ γρήγορα και λειτουργεί με όλους τους DX11/DX12/Vulkan τίτλους (άρα και με το DXVK).

Το θέμα είναι να τα κάνουνε να δουλεύουν με το adaptive sync γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Arkin said:

Το FSR 3 δεν ειναι ενα ειδος FG? Μπαινουν δηλαδη 2 FG στην εξισωση και το fsr 3 και το fg απο driver γιατι καπου μπερδευτηκα. Το προσπαθουν και μπραβο τους απανωτα τα updates και ειναι μια λειτουργια που ειναι καθολικη σε ολα τα dx11/dx12 παιχνιδια και βοηθαει παρα πολλους.

το immortals  εχει κανονικα fsr3 +FG  , δεν χρειαζεται να παιξει απο τον driver.. o driver με FG  παιζει ανεξαρτητα τι ρυθμισεις θα κανεις στο παιχνιδι ,, βαλεις native η απλο FSR

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Το FSR 3 είναι το in game frame generation που χρησιμοποιεί και motion vectors και δεν κλείνει με γρήγορες κινήσεις της κάμερας. Σε αυτό συμπεριλαμβάνουν και το FSR 2 που είναι το κλασσικό upscaling.

Το AFMF είναι το driver level frame generation το οποίο δεν χρησιμοποιεί motion vectors, απενεργοποιείται αυτόματα όταν η κάμερα κουνιέται πολύ γρήγορα και λειτουργεί με όλους τους DX11/DX12/Vulkan τίτλους (άρα και με το DXVK).

Το θέμα είναι να τα κάνουνε να δουλεύουν με το adaptive sync γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα.

 

9 λεπτά πριν, enable_your_mind είπε

το immortals  εχει κανονικα fsr3 +FG  , δεν χρειαζεται να παιξει απο τον driver.. o driver με FG  παιζει ανεξαρτητα τι ρυθμισεις θα κανεις στο παιχνιδι ,, βαλεις native η απλο FSR

Γνωριζω την καθε τεχνολογια και οτι το fsr 3 ειναι in game και δουλευει και σε nvidia και παλιοτερες καρτες απλα πιο πανω γραφτηκε αυτο FSR3 + FG το οποιο δεν σημαινει οτι ειναι frame generation απο το FSR του παιχνιδιου + frame generation απο τον driver? Εκει σκαλωσα. Γινεται να συνυπαρχουν αυτα τα 2? 

Δεν ειναι η FSR 3[FSR 2+FG] η AFMF+FSR 2? Εκει σκαλωσα γιατι ξερω οτι δεν γινεται να εχουμε διπλα fake frames στην προκειμενη fsr 3+fg απο driver. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Arkin said:

 

Γνωριζω την καθε τεχνολογια και οτι το fsr 3 ειναι in game και δουλευει και σε nvidia και παλιοτερες καρτες απλα πιο πανω γραφτηκε αυτο FSR3 + FG το οποιο δεν σημαινει οτι ειναι frame generation απο το FSR του παιχνιδιου + frame generation απο τον driver? Εκει σκαλωσα. Γινεται να συνυπαρχουν αυτα τα 2? 

Δεν ειναι η FSR 3[FSR 2+FG] η AFMF+FSR 2? Εκει σκαλωσα γιατι ξερω οτι δεν γινεται να εχουμε διπλα fake frames στην προκειμενη fsr 3+fg απο driver. 

Ο FG  driver παιζει σε οποιοδηποτε παιχνιδι με οτι ρυθμισεις και αν εχεις.. μπαινει κατευθειαν απο τον driver.. επαιξε και στο plague tale requiem που δεν εχει καν FSR υπολοποιηση το παιχνιδι.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, enable_your_mind είπε

Ο FG  driver παιζει σε οποιοδηποτε παιχνιδι με οτι ρυθμισεις και αν εχεις.. μπαινει κατευθειαν απο τον driver.. επαιξε και στο plague tale requiem που δεν εχει καν FSR υπολοποιηση το παιχνιδι.. 

Βρε αυτο το ξερω οτι παιζει παντου σε ολα τα dx11+dx12. Εδω ομως καταλαβα οτι μπηκε πανω απο το FSR 3 το οποιο ειναι ηδη FG τεχνολογια. Δηλαδη 2 FG τεχνολογιες μαζι συνυπαρχουν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Arkin said:

 

Γνωριζω την καθε τεχνολογια και οτι το fsr 3 ειναι in game και δουλευει και σε nvidia και παλιοτερες καρτες απλα πιο πανω γραφτηκε αυτο FSR3 + FG το οποιο δεν σημαινει οτι ειναι frame generation απο το FSR του παιχνιδιου + frame generation απο τον driver? Εκει σκαλωσα. Γινεται να συνυπαρχουν αυτα τα 2? 

Δεν ειναι η FSR 3[FSR 2+FG] η AFMF+FSR 2? Εκει σκαλωσα γιατι ξερω οτι δεν γινεται να εχουμε διπλα fake frames στην προκειμενη fsr 3+fg απο driver. 

Τεχνικά γίνεται αλλά δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύει σωστά, στα σίγουρα είναι ενδιαφέρον επειδή σχεδόν τετραπλασιάζει τα frames αλλά μέχρι να φτιάξουν το frame pacing και το adaptive sync δεν νομίζω να δουλεύουν έστω και οκ μαζί:

Σε αυτό το δείχνει με FSR 2 και AFMF ενεργοποιημένα μαζί, δεν το κάνει embed για κάποιο λόγο: https://youtu.be/JbP4gpdTbAw?si=GHnGq7oySnocXs4p

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Arkin said:

Βρε αυτο το ξερω οτι παιζει παντου σε ολα τα dx11+dx12. Εδω ομως καταλαβα οτι μπηκε πανω απο το FSR 3 το οποιο ειναι ηδη FG τεχνολογια. Δηλαδη 2 FG τεχνολογιες μαζι συνυπαρχουν? 

Δεν το δοκιμασα να σου πω , γιατι τον εβγαλα τον fg driver , για να δω αν παιζει πανω απο FSR3 ..  αλλα υποθετω επειδη απο μονος του ο driver  σου ελεγε ποτε το FG λειτουργει η οχι , αν το εβαζες απο το παιχνιδι θα εδειχνε off  απο τον driver

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, enable_your_mind είπε

Δεν το δοκιμασα να σου πω , γιατι τον εβγαλα τον fg driver , για να δω αν παιζει πανω απο FSR3 ..  αλλα υποθετω επειδη απο μονος του ο driver  σου ελεγε ποτε το FG λειτουργει η οχι , αν το εβαζες απο το παιχνιδι θα εδειχνε off  απο τον driver

Αρα αυτο που ανεφερες παραπανω σημαινει FSR 3 Quality σκετο οχι συν FG γιατι το FSR 3 εχει ηδη μεσα FSR2+FG και εκει κολλησα νομιζα το +FG που εγραψες ηταν απο τον driver μαζι με το FSR3. 

native ultra wide 67 fps-native +FG 100 fps , FSR 3 Quality +FG 140 fps  , και ανεβασαν και την ποιτητα απεικονισης.. Πλεον με FSR3 + FG  

4 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Τεχνικά γίνεται αλλά δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύει σωστά, στα σίγουρα είναι ενδιαφέρον επειδή σχεδόν τετραπλασιάζει τα frames αλλά μέχρι να φτιάξουν το frame pacing και το adaptive sync δεν νομίζω να δουλεύουν έστω και οκ μαζί:

https://youtu.be/JbP4gpdTbAw?si=GHnGq7oySnocXs4p

Οτι γινεται το ξερω ακομα και μεχρι 4 ενδιαμεσα frames μπαινουν αλλα δεν ηρθε η ωρα ακομη. Το ξεδιαλυναμε οτι δεν μπηκε FG απο FSR 3 μαζι με το FG του driver κατα 99.9% τουλαχιστον για την ωρα πρεπει να δουλευει μονο το ενα απο τα 2 και οχι συνυπαρξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο video που το δοκιμασε , το κανει λαθος γιατι η AMD  προτεινει στον FG driver το vsynch να ειναι οff.. Οποτε ναι σορρυ αν δεν το διατυπωσα σωστα , δεν νομιζω οτι ακομα παιζει σωστα με ολα ανοιχτα . Το video quality του FSR3  παντως ανεβηκε σε σχεση με το πως ηταν οταν βγηκε , και αυτο ηταν το πολυ θετικο

Επεξ/σία από enable_your_mind
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, enable_your_mind said:

Στο video που το δοκιμασε , το κανει λαθος γιατι η AMD  προτεινει στον FG driver το vsynch να ειναι οff.. Οποτε ναι σορρυ αν δεν το διατυπωσα σωστα , δεν νομιζω οτι ακομα παιζει σωστα με ολα ανοιχτα

Στο βίντεο του Daniel το δοκίμασε και με on και με off (στο 12:46). Με το off τετραπλασιάζονται σωστά τα fps.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...