Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αν εξακολουθείς να θεωρείς ότι κάτι με βολεύει και κάτι όχι μετά από όσα σου εξήγησα δεν υπάρχει λόγος συζήτησης μιας και δεν υπάρχει βάση πάνω στην οποία να μιλήσουμε. Δικαίωμα σου να θεωρείς οτιδήποτε.
Εγώ έδωσα έμφαση σε αυτό που έχω πει καιρό τώρα και το είπε και άλλος εδώ μέσα. Ότι το dlss στα 1440p 32’ μου φάνηκε not great. Πάμε παρακάτω λοιπόν μιας και δεν υπάρχει λόγος να δωθεί συνέχεια. 

Δεν διαφωνώ κάπου ότι μπορεί να είναι το μέλλον. Το παρόν δεν είναι όμως μόνο αυτό στο gaming. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ασχολήθηκα όταν επέλεξα κάρτα.

Μα δεν το θεωρω ειναι ξεκαθαρο...
Εκραξες το DLSS 1440p σε 32" ως αντιποινα σε ολα οσα εχουν γραφτει για το FSR,γιατι διαβασες καποιον να το λεει, ενω την ιδια στιγμη στην ιδια προταση o ιδιος ελεγε οτι το FSR ειναι χειροτερο DLSS.
Eιχα ακουσει οτι υπαρχει επιλεκτικη μνημη αλλα τωρα βλεπω οτι υπαρχει και επιλεκτικη αναγνωση.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Μα δεν το θεωρω ειναι ξεκαθαρο...
Εκραξες το DLSS 1440p σε 32" ως αντιποινα σε ολα οσα εχουν γραφτει για το FSR,γιατι διαβασες καποιον να το λεει, ενω την ιδια στιγμη στην ιδια προταση o ιδιος ελεγε οτι το FSR ειναι χειροτερο DLSS.
Eιχα ακουσει οτι υπαρχει επιλεκτικη μνημη αλλα τωρα βλεπω οτι υπαρχει και επιλεκτικη αναγνωση.

Δεν με αφορά η γνώμη σου. Εφόσον δεν δέχεσαι την εξήγηση που σου δίνω δικό σου θέμα. Επιλεκτικά εσύ διαβάζεις μιας και σου εξηγώ γιατί το έπιασα και εσυ εκεί. Μια ακόμη μπας και…δεν συνέκρινα καν fsr και dlss. Τόνισα αυτό που είπε το παλικάρι και αφορά το ότι στην συγκεκριμένη ανάλυση και μέγεθος οθόνης δεν είναι οκ ενώ εδώ μέσα το παρουσιάζετε μονίμως σαν ασπιρίνη για πάσα νόσο και πάσα μ….α. 🥳🥳🥳😉👋

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Arkin είπε

Οι upscaling τεχνολογιες ειναι πια πολυ καλυτερες του native δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι ακομα εχουν μεινει στο οτι native ειναι το καλυτερο. Εβαλα screens στο αλλο θεμα των 4000 το dlss ειναι πολυ καλυτερο του native και δινει και 50-60% πανω επιδοσεις. Αυτο ειναι το μελλον ας το ξεχασουν καποιοι το native. 

βασικα δεν ειναι οπως τα λες ,δεν ειναι οτι το dlss ειναι καλυτερο απο το native αλλα οτι το dlaa ειναι καλυτερο απο το TAA

ρε παιδες σοβαρα τωρα ,νταξει αστειευτηκαμε αλλα τα ιδια αστεια 50 σελιδες παραπαει νομιζω

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήταν θέμα ωρών να αποκαλυφθεί η απάτη. Από την ίδια την AMD, υπό τον φόβο νομικών συνεπειών. @john2gr , δεν ήταν τελικά κάποια εσωτερική πληροφόρηση. Τόσες φορές τα λέγαμε ότι χωρίς dedicated hw τίποτα από αυτά(super res ή FG) δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά σε πραγματικό χρόνο.

https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-23-30-afmf-tech-preview

AFMF_fraud.png.0dbef81e45ca7efb1a2bf1c468b8b624.png

Ας υπάρχει και γραπτώς:

Αναφορά σε κείμενο

 

New Feature Highlights
AMD Fluid Motion Frames (AFMF) Technical Preview – Boost FPS with frame generation technology for a smoother gaming experience.

AFMF adds frame generation technology to DirectX® 11 and 12 games on AMD Radeon™ RX 7000 Series Desktop Graphics. 
AFMF preserves image quality by dynamically disabling frame generation during fast motion.

 

Να γιατί σε κίνηση όλης της κάμερας στο βίντεο του Daniel Owen υπάρχουν σπασίματα. Δεν υπάρχουν ενδιάμεσα καρέ.

Αλλά δεν βαριέσαι. Τόσοι υπάλληλοι σε ρόλο youtuber-reviewer θα αναλάβουν τη συσκότιση της κατάστασης περιγράφοντας την μοναδική εμπειρία gaming που βίωσαν αποσιωπώντας ό,τι δεν βολεύει. Άλλωστε είναι στη φύση του ανθρώπου να βλέπει ως κορόιδο αυτόν που έδωσε παραπάνω χρήματα για επιπλέον ποιότητα και να θεωρεί πως μπορεί να ξεγελάσει το εμπόριο.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

@dimoskoutr άσχετο αλλά γιατί δεν βάζεις να δεις το FSR; Το υποστηρίζει η κάρτα σου

Γιατί δεν έχω τίποτα παιχνίδια που το υποστηρίζουν βρε συ. Σιγα μην ασχοληθώ τώρα να κατεβάσω demo για να δω. Αν τύχει και αποκτήσω κάποιο παιχνίδι που το υποστηρίζει θα βάλω να δοκιμάσω να πω ότι το είδα live.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chrisde είπε

Κάτσε για να καταλάβω. Αυτό ισχύει μόνο για το afmf του preview driver ή και για το fsr3 των παιχνιδιών του forspoken και του immortals of κατι;

Για το driver level AFMF είναι δεδομένο. Όμως η AMD δεν το διαχωρίζει από το in-game AFMF. Κάνει λόγο γενικά για AFMF τεχνολογία. Δεν έχω βρει κάπου επίσημα περιγραφή των διαφορών τους.

Πάντως το video του David Owen με τα σπασίματα ήταν από το Immortals.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, pirmen56 said:

Ήταν θέμα ωρών να αποκαλυφθεί η απάτη. Από την ίδια την AMD, υπό τον φόβο νομικών συνεπειών. @john2gr , δεν ήταν τελικά κάποια εσωτερική πληροφόρηση. Τόσες φορές τα λέγαμε ότι χωρίς dedicated hw τίποτα από αυτά(super res ή FG) δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά σε πραγματικό χρόνο.

https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-23-30-afmf-tech-preview

AFMF_fraud.png.0dbef81e45ca7efb1a2bf1c468b8b624.png

Ας υπάρχει και γραπτώς:

Να γιατί σε κίνηση όλης της κάμερας στο βίντεο του Daniel Owen υπάρχουν σπασίματα. Δεν υπάρχουν ενδιάμεσα καρέ.

Αλλά δεν βαριέσαι. Τόσοι υπάλληλοι σε ρόλο youtuber-reviewer θα αναλάβουν τη συσκότιση της κατάστασης περιγράφοντας την μοναδική εμπειρία gaming που βίωσαν αποσιωπώντας ό,τι δεν βολεύει. Άλλωστε είναι στη φύση του ανθρώπου να βλέπει ως κορόιδο αυτόν που έδωσε παραπάνω χρήματα για επιπλέον ποιότητα και να θεωρεί πως μπορεί να ξεγελάσει το εμπόριο.

 

This preview driver is intended to provide users an early first-look into upcoming features within AMD Software; 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

This preview driver is intended to provide users an early first-look into upcoming features within AMD Software; 

Μάλλον δεν πρόσεξες τον τίτλο "New feature higlights". Αυτά είναι τα επίσημα χαρακτηριστικά της εν λόγω τεχνολογίας. Δεν τα αναφέρει ως τεχνικά προβλήματα που ΘΑ διευθετηθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pirmen καλο ειναι να μην παραπληροφορεις . Αυτο ειναι ο Preview driver για το FG που θα ειναι universal , θα βγει αρχες του 24 και δεν θα εχει temporal στοιχεια απο το παιχνιδι . Οπως ειναι τωρα ουτε hdr δεν υποστηριζει . 

Καμια σχεση με το FSR3 που εχει per game implementation 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Pirmen καλο ειναι να μην παραπληροφορεις . Αυτο ειναι ο Preview driver για το FG που θα ειναι universal , θα βγει αρχες του 24 και δεν θα εχει temporal στοιχεια απο το παιχνιδι . Οπως ειναι τωρα ουτε hdr δεν υποστηριζει . 

Καμια σχεση με το FSR3 που εχει per game implementation 

Το FSR 3.0 είναι super res(έκδοση 3.0) + AFMF. Αν δεν κάνω λάθος το Immortals έχει ειδικό implementation με temporal data(όπως και το forsaken). Σε αυτό το implementation φαίνονται ελλείψεις ενδιάμεσων καρέ, δηλαδή σπασίματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως φαινονται ; Συγγνωμη αλλα τοσο στην 4090 , οσο και στην 3060 και ακομα και στο rog ally , σπασιματα δεν ειδα αν ακολουθουσα τις οδηγιες δηλαδη frame cap κατω απο τα hz της οθονης και vsync . Αν εννοεις το msi afteburner , το λεει και η amd οτι δεν θα εχει ευθεια γραμμη το frametime  graph . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...