Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Δεν έχω VRR monitor. Ένα παλιό 60Hz. Αν εξαιρέσουμε λοιπόν το tearing, το FG με input 40fps(80fps καταγραφή) δίνει μια αίσθηση απόκρισης παρόμοια με 60fps + Vsync. Δηλαδή, λίγο laggy αλλά απολύτως αποδεκτή για τον μέσο gamer. Κάτω από 80fps με FG είναι προβληματική η εμπειρία στα shooters τόσο σε απόκριση όσο και σε ροή εικόνας. Με 90fps+ εισπράττεις αίσθηση 60fps+ χωρίς Vsync. Πολύ ποιοτικό single player, με άλλα λόγια.

Αμφιβάλλω αν, στην παρούσα φάση, είναι το AFMF στα ίδια standards.

Δεν ξέρω για το Forspoken, πάντως στο Starfield το FSR 2.2 βγάζει κάμποσο flickering, shimmering και moire patterns στα ρούχα ακόμα και σε ρόλο AA. Το απόλυτο fail αν ενδιαφέρεσαι έστω και λίγο για image quality. Τελικά, έβαλα νέους drivers για βελτίωση επιδόσεων, έκλεισα εντελώς το FSR και σήκωσα την ανάλυση σε 1440p με σκοπό το DLDSR για 1080p και είναι ασύγκριτο το αποτέλεσμα.

Λάθος το έχεις καταλάβει. Δεν έχει σημασία τι γουστάρει ο ένας και ο άλλος αλλά σε τι βαθμό συγκρίνεται το image interpolation(II) με την εμπειρία Χ native fps. Αν μπορείς δηλαδή με λιγότερα από X καρέ και II να πάρεις κάτι ανάλογο με τα Xfps σε απόκριση και ροή. Το FG κοντράρει τα 60fps με περίπου 40fps. Το θέμα είναι αν μπορεί να δώσει κάτι αντίστοιχο το AFMF και να μην σε ταράζει στο judder.

Προσωπικά δεν θυμάμαι να βλέπω και ποτέ καλό αποτέλεσμα από 60Hz monitor, ίσως μόνο με 60αρι vsync σε games με τέλειο frame pacing και πάλι σε games που δεν σε νοιάζει το latency ιδιαίτερα. Πραγματικά δεν βλέπω πως μπορεί να σε βοηθήσει και κάπου το FG.

Το FSR σαφώς και είναι κατώτερο από το DLSS, θέλει πρακτικά μία ανάλυση πάνω για να είναι καλύτερο, οπότε αν πεις ότι σε 1440p είναι οκ μόνο το DLSS Q και μιλάω για 27", όχι 32", ήδη το FSR είναι useless κάτω από Native AA, όπως και εντελώς useless είναι και σε 1080p. 

Και αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα και του AFMF, αν δεν έχεις ένα 60αρι με FSR Native AA θα είναι useless, χωρίς να πέσει αισθητά η ποιότητα σε επίπεδα DLSS Balanced, ε sorry κιόλας, εκεί βάζεις DLSS Balanced και έχεις και καλύτερο latency, με αληθινά fps.

Επεξ/σία από Razor333
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Προσωπικά δεν θυμάμαι να βλέπω και ποτέ καλό αποτέλεσμα από 60Hz monitor, ίσως μόνο με 60αρι vsync σε games με τέλειο frame pacing και πάλι σε games που δεν σε νοιάζει το latency ιδιαίτερα. Πραγματικά δεν βλέπω πως μπορεί να σε βοηθήσει και κάπου το FG.

Το FSR σαφώς και είναι κατώτερο από το DLSS, θέλει πρακτικά μία ανάλυση πάνω για να είναι καλύτερο, οπότε αν πεις ότι σε 1440p είναι οκ μόνο το DLSS Q και μιλάω για 27", όχι 32", ήδη το FSR είναι useless κάτω από Native AA, όπως και εντελώς useless είναι και σε 1080p. 

Και αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα και του AFMF, αν δεν έχεις ένα 60αρι με FSR Native AA θα είναι useless, χωρίς να πέσει αισθητά η ποιότητα σε επίπεδα DLSS Balanced, ε sorry κιόλας, εκεί βάζεις DLSS Balanced και έχεις και καλύτερο latency, με αληθινά fps.

Αυτά μην τα λες εδώ μέσα κάνει τζίζ. Τι θες τώρα να βουρλίσεις κόσμο να αρχίσουν τα όργανα; Τέλειο το dlss σε 1440p σε ότι μέγεθος οθόνης πες καλύτερα, δεν ξεχωρίζει ποτέ από native. 😉😂

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αυτά μην τα λες εδώ μέσα κάνει τζίζ. Τι θες τώρα να βουρλίσεις κόσμο να αρχίσουν τα όργανα; Τέλειο το dlss σε 1440p σε ότι μέγεθος οθόνης πες καλύτερα, δεν ξεχωρίζει ποτέ από native. 😉😂

είπαμε εσύ το δοκίμασες στον αδερφό του μπατζανάκη του ψινάκη και δε σου άρεσε... κανόνισε τώρα με τη 4070 μη το ανοίξεις πουθενά!! κάνει τζιζ :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

είπαμε εσύ το δοκίμασες στον αδερφό του μπατζανάκη του ψινάκη και δε σου άρεσε... κανόνισε τώρα με τη 4070 μη το ανοίξεις πουθενά!! κάνει τζιζ :P 

Πρέπει να πεις το συνθηματικό για να δουλέψει καλά το DLSS... "Ελένη ;) " :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, john2gr said:

Σε περιπτωση που καποιος αναρωτιοταν για το driver-based Fluid Motion Frames

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/amd-driver-based-fluid-motion-frames-tech-completely-useless/

Αμα διαβαζανε και αυτα που γραφει η AMD  για το πως δουλευει κλπ δεν θα γραφανε τις βλακειες για το afterburner..  Κλασικα δεν μπαινουν καν σε διαδικασια να διαβασουν την περιγραφη του driver , και απλα λενε τα δικα τους.. Εγω που το δοκιμασα στο cyberpunk μια χαρα επαιζε και δεν ειχα κανενα θεμα ,. Μπορει σε αλλα παιχνιδια να ειναι οντως broken , αλλα και παλι ειναι ουτε καν beta driver

Επεξ/σία από enable_your_mind
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Προσωπικά δεν θυμάμαι να βλέπω και ποτέ καλό αποτέλεσμα από 60Hz monitor, ίσως μόνο με 60αρι vsync σε games με τέλειο frame pacing και πάλι σε games που δεν σε νοιάζει το latency ιδιαίτερα. Πραγματικά δεν βλέπω πως μπορεί να σε βοηθήσει και κάπου το FG.

Το FSR σαφώς και είναι κατώτερο από το DLSS, θέλει πρακτικά μία ανάλυση πάνω για να είναι καλύτερο, οπότε αν πεις ότι σε 1440p είναι οκ μόνο το DLSS Q και μιλάω για 27", όχι 32", ήδη το FSR είναι useless κάτω από Native AA, όπως και εντελώς useless είναι και σε 1080p. 

Και αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα και του AFMF, αν δεν έχεις ένα 60αρι με FSR Native AA θα είναι useless, χωρίς να πέσει αισθητά η ποιότητα σε επίπεδα DLSS Balanced, ε sorry κιόλας, εκεί βάζεις DLSS Balanced και έχεις και καλύτερο latency, με αληθινά fps.

Τότε για δεκαετίες οι άνθρωποι υπέφεραν και είχαν προβλήματα με τα μάτια τους. Με το ζόρι θα τερμάτιζαν games. Για άλλο λόγο το ανέφερα το μόνιτορ. Για να δώσω ένα μέτρο σύγκρισης με τα 60fps που το 99% των ανθρώπων θεωρεί επαρκή για ξεκούραστο single player gaming. Ειδικά με τα γρήγορα TN και CRT monitors που είχαμε κάποτε. Βλέπω ότι με ~80fps(FG) παίζω χωρίς ενόχληση και με ανεκτό latency.  Κάτι που χωρίς αυτό συνέβαινε μόνο με πραγματικό 60ρι+Vsync.

Μόνο έτσι έχει αξία το frame interpolation εν γένει. Αν ισχύε αυτό που λέει ο just a dude, ότι πρέπει να είσαι μόλις 5 καρέ πίσω για να έχεις 60fps αίσθηση, τότε FG και AFMF είναι αμφότερα μλκς και όσοι τα εκθειάζουν γελοιοποιούνται. Ας αποφασίσουν λοιπόν τι τελικά ισχύει. Να τρέχει "βούτυρο" το CP2077 με FG στα 70 καρέ(35fps βάση) στην κάρτα τους και ταυτόχρονα να λένε ότι εμπειρία της προκοπής χωρίς 50fps βάση δεν γίνεται, είναι αντιφατικό.

υ.γ.: -Το dlss δεν σηκώνει σχόλια. Το έχουν αναλύσει μέχρι αηδίας με 400% zoom. Ο μόνος άνθρωπος που θα καταλάβει ότι ένα game τρέχει με dlssQ σε 1440p είναι αυτός που θα έχει δίπλα το native. Το FSR τυφλώνει από χιλιόμετρο με το φρικαλέο shimmering και flickering.

-Το FG με DLDSR ενεργοποιεί σε αρκετά games κάτι σαν το Fast Sync του dx11. Βοηθάει και αυτούς με απλό μόνιτορ γιατί θυμίζει 60fps Vsynced χωρίς όμως το lag. Αρκεί να είσαι πάνω από τα 90fps, αλλιώς θα έχεις judder.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, enable_your_mind είπε

Αμα διαβαζανε και αυτα που γραφει η AMD  για το πως δουλευει κλπ δεν θα γραφανε τις βλακειες για το afterburner..  Κλασικα δεν μπαινουν καν σε διαδικασια να διαβασουν την περιγραφη του driver , και απλα λενε τα δικα τους.. Εγω που το δοκιμασα στο cyberpunk μια χαρα επαιζε και δεν ειχα κανενα θεμα ,. Μπορει σε αλλα παιχνιδια να ειναι οντως broken , αλλα και παλι ειναι ουτε καν beta driver

Αν δεις στο βίντεο πάνω δεξιά που είναι το επίσημο tool της ΑΜD για να μετράς τα frames όταν κουνάς το ποντίκι από 90 πάνε στα 47 τα frames, ενώ όταν είσαι σταθερός πάνε πάλι στα 90.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, john2gr said:
Spoiler
Spoiler

Αυτο το guide θα βοηθησει οσους εχετε high frequency monitors. Ειχα κανει μπολικες δοκιμες στο monitor μου. Ο μονος τροπος να εχετε smooth camera movement ειναι με κολλημενο VSync. Οτιδηποτε λιγοτερο δημιουργει σπασιματα (γι αυτο ακομα και με VSync στα 165hz δεν ειναι ρευστη η κινηση). Επισης, μιας και δεν δουλευει το VRR, υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ θεμα με το responsiveness. Οσοι σε παλια monitors ειχατε ενεργοποιησει VSync ξερετε τι λεω. Lag στον Θεο, γι αυτο και παλια προτιμουσαμε το tearing και παιζαμε χωρις το VSync.

165Hz - GSync Mode - VSync On from Control Panel
The game overrides this, you'll have to enable the in-game VSync setting. I've never seen a game override the Control Panel setting, but here we are.

165Hz - GSync Mode - VSync On from Control Panel and Game
Camera movement is stuttery and there are frame pacing issues

165Hz - Fixed Refresh Mode - VSync On from Control Panel and Game
Camera movement is stuttery and there are frame pacing issues (so if you're a 165Hz and upward owner, you're f'ed)

120Hz - GSync & Fixed Refresh Mode - VSync On from Control Panel
The game overrides this, you'll have to enable the in-game VSync setting.

120Hz - GSync & Fixed Refresh Mode - VSync On from Control Panel and Game
Finally a smooth frametime graph an

d smooth camera movement. However, there is a tremendous additional input lag, making the game feel awful.

 

Δοκίμασες και FPS cap στα HZ της οθόνης ή δεν γίνεται; Προσωπικά το Vsync πάντα ήταν χάλια και το είχα off, FPS cap από το RTSS πολλές φορές βελτίωνε και τα frame times, τώρα βέβαια υπάρχει ενσωματωμένο μέσα στους drivers και κάποιες φορές και στα games.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, enable_your_mind said:

Αμα διαβαζανε και αυτα που γραφει η AMD  για το πως δουλευει κλπ δεν θα γραφανε τις βλακειες για το afterburner..  Κλασικα δεν μπαινουν καν σε διαδικασια να διαβασουν την περιγραφη του driver , και απλα λενε τα δικα τους.. Εγω που το δοκιμασα στο cyberpunk μια χαρα επαιζε και δεν ειχα κανενα θεμα ,. Μπορει σε αλλα παιχνιδια να ειναι οντως broken , αλλα και παλι ειναι ουτε καν beta driver

Τωρα να σε πω χαζο? Να σε πω τυφλο? Να σε πω fanboy? Ας αφησω το κειμενο που εγραψα ομως να μιλησει απο μονο του...

"We also followed AMD’s guideline for AFMF."

"In order to measure the performance gains of Fluid Motion Frames, we used AMD’s Performance Overlay Statistics."

"This also falls in line with what AMD has stated."

 

Και τωρα θα μου πεις, "Ε γιατι μιλας για το MSI Afterburner"? Γιατι ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν θα κατσουν ολοι οι αναγνωστες μου να διαβασουν το κατεβατο της AMD για να δουν οτι οντως ισχυει αυτο. Και προτου μου σπασουν τα @@ με ερωτησεις <<Γιατι το Afterburner εχει αλλες μετρησεις? Μηπως κανατε κατι λαθος?>>, τους εξηγω τι συμβαινει.

20 minutes ago, Havik said:

Δοκίμασες και FPS cap στα HZ της οθόνης ή δεν γίνεται; Προσωπικά το Vsync πάντα ήταν χάλια και το είχα off, FPS cap από το RTSS πολλές φορές βελτίωνε και τα frame times, τώρα βέβαια υπάρχει ενσωματωμένο μέσα στους drivers και κάποιες φορές και στα games.

Δεν εχει νοημα το FPS cap στα 165Hz οταν το παιχνιδι τρεχει με 130fps max (για το Aveum ο λογος). Οσον αφορα το FSR 3.0 (αλλο το FSR 3.0, αλλο το driver-based Fluid Motion Frames), πρεπει να εχεις CONSTANT framerate ιδιο με το refresh rate του monitor σου. Οτιδηποτε λιγοτερο και θα εχεις VSync judder. 

Αρα πες οτι σε ενα παιχνιδι με το FSR 3.0 FG εχεις constant 150fps. Σε 165Hz δεν υπαρχει σωτηρια οτιδηποτε κι αν κανεις (αφου το παιχνιδι δεν βαραει συνεχομενα 165fps για να εχει νοημα το VSync). Η μονη λυση ειναι να ριξεις το refresh rate σου στα 144Hz και τοτε να ενεργοποιησεις το VSync. Το μοναδικο προβλημα ειναι το extra lag που θα εχεις (που ειναι ΠΟΛΥ αισθητο, ΠΟΛΥ μεγαλυτερο και δεν εχει καμια σχεση με το lag που θα ειχες σε VRR monitor).

Με την ιδια λογικη, αν σε ενα παιχνιδι δεν εχεις constant 144fps αλλα 126fps, θα πρεπει να ριξεις το refresh rate στα 120Hz για να εχει νοημα το VSync. Κλπ κλπ για ολα τα υπολοιπα hz.

Επεξ/σία από john2gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε

Αυτά μην τα λες εδώ μέσα κάνει τζίζ. Τι θες τώρα να βουρλίσεις κόσμο να αρχίσουν τα όργανα; Τέλειο το dlss σε 1440p σε ότι μέγεθος οθόνης πες καλύτερα, δεν ξεχωρίζει ποτέ από native. 😉😂

Το έχεις δει σε λειτουργία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πολλά τα προβλήματα δηλαδή και έχουν πολλή δουλειά για να πιάσουν τον πέτσινο.

Η οθόνη σταμάτησε να αναβοσβήνει ; Σου έχω πει με ποιον τρόπο λύνονται όλα τα προβλήματα …

9 λεπτά πριν, Armoral είπε

Το έχεις δει σε λειτουργία;

Spoiler

Ναι όσο έχεις δει εσυ εξωγήινους 😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Tambas91 είπε

είπαμε εσύ το δοκίμασες στον αδερφό του μπατζανάκη του ψινάκη και δε σου άρεσε... κανόνισε τώρα με τη 4070 μη το ανοίξεις πουθενά!! κάνει τζιζ :P 

Είπαμε ευλόγησον πάτερ. Άσε μας ρε παλικάρι, φάτε και από δεύτερο αυτό που σας είπα για την 32άρα και καλοχώνευτο.😘

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Η οθόνη σταμάτησε να αναβοσβήνει ; Σου έχω πει με ποιον τρόπο λύνονται όλα τα προβλήματα …

Ο ανταγωνισμός το είχε χρόνια αυτό το χαρακτηριστικό και είπαν να το προσθέσουν κι αυτοί για να μη μείνουν πίσω.

1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Είπαμε ευλόγησον πάτερ. Άσε μας ρε παλικάρι, φάτε και από δεύτερο αυτό που σας είπα και καλοχώνευτο.😘

AMD μόνο γιατί αφού καρτάρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...