Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γενικά ότι game έχει fast action και particles και τα σχετικά, όπως το Hogwarts στις μάχες π.χ., είναι πολύ καλύτερα με υψηλά frames. Τώρα κάτι σαν το RDR2 που είναι πάναργο, ειτε 60 ειτε 120 είναι το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Δυο πράγματα από εμένα,

Για Multiplayer Online FPS Παιχνίδια (BF, COD κλπ) τα FSR/DLSS/ FG κλπ είναι απαγορευμένα, απλά κατεβάζεις settings σε Native μέχρι να βγάλεις τα fps που θέλεις.

Σε Single Player παιχνίδια, αν βγάζει η κάρτα κάτω από 60 fps η θα κατεβάσεις settings η θα βάλεις κάνα FSR/DLSS. Ανάλογα το παιχνίδι προσωπικά προτιμώ να είμαι με Native όσο το δυνατόν και μετά ανάλογα πράττω. Τώρα για το FG, δεν το έχω δουλέψει αλλά και πάλι αν έβγαζα 60fps σε Native δεν θα καθόμουν να βάλω FSR/DLSS η και FG για να φτάσω τα 120fps η και παραπάνω.

Μελλοντικά μπορεί να έχουν ωριμάσει αυτές οι τεχνολογίες και να είναι χωρίς προβλήματα/artifacts κλπ και να δουλεύουν σε όλα τα παιχνίδια, μέχρι τότε θα μου επιτρέψετε να προτιμώ το old good Native και ας ρίξω και κάνα δυο settings.

ΣΤο forgotten πάντως ενώ βγάζω 60αρι native AA, με κάποια drops σε σημεία, είναι σαφώς καλύτερο αν ανοίξεις το FG, δεν βλέπω λόγο γιατί να μην "κάτσεις" και ανοίξεις ένα tongle στο μενού.

Επίσης είναι καλύτερο με FSR native AA από DLSS Q και πολύ καλύτερο από FSR Q, με τα οποία πάλι δεν φτάνεις στα ίδια FPS.

Ιδανικό είναι να έχεις ένα καλό upscale (πολύ κοντά σε native) με το οποίο θα πηγαίνεις στο 60αρι+ και το FG να κάθεται από πάνω για να σου δίνει καλύτερο fluidity, για την ψευδαίσθηση των 100+ fps.

Επίσης καλό θα ήταν, να μην χρειαζόταν όλα αυτά, για γραφικά τύπου forgotten και loadfield, αλλά για path tracing ή έστω heavy RT, έστω κάτι σύγχρονο και σε raster + software rt όπως UE5.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως διαφορά στην εικόνα με το FG (είτε της AMD είτε της NVIDIA) δεν βλέπω. Είναι όπως πριν αλλά με πιο ψηλά frames. To upscaling κάνει διαφορά αν δεν είναι καλό, όχι το frame interpolation. Με το FG αν έχεις βάση γύρω στα 60 δεν καταλαβαίνεις και το επιπλέον latency.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Arkin είπε

Δουλευει μια χαρα το FSR 3 οσον αφορα το motion smoothness νιωθεις δηλαδη το fluidity. Μενει να φτιαξουν ομως και το shimmering το οποιο στην κινηση ειναι πολυ κακο πιθανολογω λογο FSR upscaling. Καλοδεχουμενο σαν πρωτη εικονα μια χαρα και αν μπορεσουν και συνδιασουν fsr 3+dlss σε παιχνιδια που δεν εχουν FG θα ειναι οτι καλυτερο. 

 

DLSS QUALITY

dlss.png

 

FSR 3 NATIVE AA
fsr-native.png

 

FSR 3 QUALITY
fsr-quality.png

 

Native enjoyer

17 ώρες πριν, enable_your_mind είπε

Στο Immortals of Aveum , το FG δεν παιζει.. 4κ ολα Ultra σε ενα σημειο που δοκιμασα ειχε

4κ native 55 fps

4k FSR 3 Quality 90 fps

4k FSR3 Quality + FG παλι 90 fps ..

Γενικα οτι δοκιμασα το FG δεν εκανε κατι ,, οποτε δειχνει κατι broken..  Θα κανω και unistall και install  ξανα το παιχνιδι αλλα νομιζω οτι το update ειναι broken...

στο blog λεει να βαλεις πρωτα το upscaling apply settings ktlp και ΜΕΤΑ να κανεις apply to FG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο το guide θα βοηθησει οσους εχετε high frequency monitors. Ειχα κανει μπολικες δοκιμες στο monitor μου. Ο μονος τροπος να εχετε smooth camera movement ειναι με κολλημενο VSync. Οτιδηποτε λιγοτερο δημιουργει σπασιματα (γι αυτο ακομα και με VSync στα 165hz δεν ειναι ρευστη η κινηση). Επισης, μιας και δεν δουλευει το VRR, υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ θεμα με το responsiveness. Οσοι σε παλια monitors ειχατε ενεργοποιησει VSync ξερετε τι λεω. Lag στον Θεο, γι αυτο και παλια προτιμουσαμε το tearing και παιζαμε χωρις το VSync.

165Hz - GSync Mode - VSync On from Control Panel
The game overrides this, you'll have to enable the in-game VSync setting. I've never seen a game override the Control Panel setting, but here we are.

165Hz - GSync Mode - VSync On from Control Panel and Game
Camera movement is stuttery and there are frame pacing issues

165Hz - Fixed Refresh Mode - VSync On from Control Panel and Game
Camera movement is stuttery and there are frame pacing issues (so if you're a 165Hz and upward owner, you're f'ed)

120Hz - GSync & Fixed Refresh Mode - VSync On from Control Panel
The game overrides this, you'll have to enable the in-game VSync setting.

120Hz - GSync & Fixed Refresh Mode - VSync On from Control Panel and Game
Finally a smooth frametime graph and smooth camera movement. However, there is a tremendous additional input lag, making the game feel awful.

Επεξ/σία από john2gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, just_a_dude said:

Αυτό με τα 165hz monitors συμβαίνει και στις AMD;

Σε ολες, ετσι λειτουργει το FSR 3.0 στην παρουσα φαση. Το ιδιο guide ισχυει και για οσους εχουν 240Hz monitors. Εκτος κι αν καταφερουν να εχουν 240fps κολλημενα με FSR 3.0. Με απλα λογια, στην παρουσα φαση ειναι DOA το FSR 3.0 αφου βασιζεται εξ ολοκληρου στο VSync.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, john2gr είπε

Σε ολες, ετσι λειτουργει το FSR 3.0 στην παρουσα φαση. Το ιδιο guide ισχυει και για οσους εχουν 240Hz monitors. Εκτος κι αν καταφερουν να εχουν 240fps κολλημενα με FSR 3.0. Με απλα λογια, στην παρουσα φαση ειναι DOA το FSR 3.0 αφου βασιζεται εξ ολοκληρου στο VSync.

καλά κρασιά δηλαδή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Herald είπε

Ε τα dlss και τα fsr είναι για εμάς  τους πλεμπαίους με τις 4090. Εσύ τι ανάγκη έχεις :P 

 

4 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

 Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του, δεν χρειάζεται να ειρωνεύεσαι

ζητα συγγνώμη από το συμφορουμιτη και φίλο σου atenra για τους κακούς σου τρόπους και δώστε ιντερνετικά τα χερια παρακαλώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Razor333 είπε

Στο Forgotten μέσα σε μάχη που έχει έντονο movement, σίγουρα με native 80fps είναι καλύτερη η απόκριση στο ποντικι από στιγμές που θα σου πέσει στα 80fps με FG, δλδ κάνα 50αρι fps input, αλλά από ότι έχω καταλάβει αυτό ισχύει και για το FG της nvidia, το ποντίκι σε πολύ fast movement δεν έχει την ίδια απόκριση με native fps.

Λίγο που είδα video πάντως με την 2060, είδα και εκεί να δίνει μεγάλη διαφορά, της τάξης του 80%.

Γενικά όπως το είδα χρήσιμο είναι για να πας από τα 60 στα 100, με decent απόκριση, όχι για να σου κάνει το 40αρι μία ευχάριστη εμπειρία 60-70 και δεν ξέρω αν το κάνει και το FG της nvidia αυτό, βλέπω πολλούς στο reddit με 4060/4060ti κτλ να λένε παίζω cp77 με 60fps με ενεργοποιημένο FG και είναι κομπλέ (κάνα 35αρι input), βλέπω άλλους που λένε ακόμα και με 50fps input που πας στα 90, δεν είναι το ίδιο με 90 native και το καταλαβαίνεις άμεσα.

Έχει να κάνει και με το πόσο νιώθεις.

Δεν έχω VRR monitor. Ένα παλιό 60Hz. Αν εξαιρέσουμε λοιπόν το tearing, το FG με input 40fps(80fps καταγραφή) δίνει μια αίσθηση απόκρισης παρόμοια με 60fps + Vsync. Δηλαδή, λίγο laggy αλλά απολύτως αποδεκτή για τον μέσο gamer. Κάτω από 80fps με FG είναι προβληματική η εμπειρία στα shooters τόσο σε απόκριση όσο και σε ροή εικόνας. Με 90fps+ εισπράττεις αίσθηση 60fps+ χωρίς Vsync. Πολύ ποιοτικό single player, με άλλα λόγια.

Αμφιβάλλω αν, στην παρούσα φάση, είναι το AFMF στα ίδια standards.

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης είναι καλύτερο με FSR native AA από DLSS Q και πολύ καλύτερο από FSR Q, με τα οποία πάλι δεν φτάνεις στα ίδια FPS.

Δεν ξέρω για το Forspoken, πάντως στο Starfield το FSR 2.2 βγάζει κάμποσο flickering, shimmering και moire patterns στα ρούχα ακόμα και σε ρόλο AA. Το απόλυτο fail αν ενδιαφέρεσαι έστω και λίγο για image quality. Τελικά, έβαλα νέους drivers για βελτίωση επιδόσεων, έκλεισα εντελώς το FSR και σήκωσα την ανάλυση σε 1440p με σκοπό το DLDSR για 1080p και είναι ασύγκριτο το αποτέλεσμα.

4 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Τώρα για το FG, δεν το έχω δουλέψει αλλά και πάλι αν έβγαζα 60fps σε Native δεν θα καθόμουν να βάλω FSR/DLSS η και FG για να φτάσω τα 120fps η και παραπάνω.

Λάθος το έχεις καταλάβει. Δεν έχει σημασία τι γουστάρει ο ένας και ο άλλος αλλά σε τι βαθμό συγκρίνεται το image interpolation(II) με την εμπειρία Χ native fps. Αν μπορείς δηλαδή με λιγότερα από X καρέ και II να πάρεις κάτι ανάλογο με τα Xfps σε απόκριση και ροή. Το FG κοντράρει τα 60fps με περίπου 40fps. Το θέμα είναι αν μπορεί να δώσει κάτι αντίστοιχο το AFMF και να μην σε ταράζει στο judder.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο Forwoken βγάζει moire pattern το FSR2 ακόμη και στο AA, στα μαλλιά της, ας την πούμε, Ελένης. Παίζει να έχει λίγο και στο DLSS όμως.

55 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το FG κοντράρει τα 60fps με περίπου 40fps. Το θέμα είναι αν μπορεί να δώσει κάτι αντίστοιχο το AFMF και να μην σε ταράζει στο judder.

Χ for doubt. Πολύ οριακά τα 40, Θέλει παραπάνω σαν βάση. 45-50 min, ιδανικά κοντά στα 60.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...