Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν χρησιμοποιούν AI για τέτοιες τεχνικές ενώ θα έπρεπε και γι' αυτό θα είναι πάντα πίσω. Το θετικό είναι ότι θα μπει και στις κονσόλες το FSR 3 οπότε θα το δουλέψουν αρκετά..

Αλλά κλασικά οι devs θα συνεχίσουν το τεμπέλιασμα τώρα που όλες οι κάρτες θα έχουν υποστήριξη για frame generation, o Θεός να μας λυπηθεί..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Αλλά κλασικά οι devs θα συνεχίσουν το τεμπέλιασμα τώρα που όλες οι κάρτες θα έχουν υποστήριξη για frame generation, o Θεός να μας λυπηθεί..

We developed this game with DLSS + FG + FSR + FSR 3 combined in mind. Θα πρέπει να ανοίγεις και τα 4 για σταθερό 30αρι :P 

Πάντως ένα βιντεάκι που ανέβηκε δίπλα με την 3080 στο forspoken, σκ***ά φαίνεται. Βασικά και το native έχει τα χάλια του, το FSR τα τρίχαλια και το FSR + FSR 3 αλάχ ου άκμπαρ. Το παρακάτω βίντεο λέω, και είναι και σε στατικές σκηνές...

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://community.amd.com/t5/gaming/amd-fsr-3-now-available/ba-p/634265

Frame Pacing and Recommended VSync Settings

It is recommended to use AMD FSR 3 with VSync, as when enabled, frame pacing relies on the expected refresh rate of the monitor for a consistent high-quality gaming experience. Additionally, it is recommended that Enhanced Sync is disabled in AMD Software: Adrenalin Edition™ settings, as it can interfere with frame pacing logic. A game using AMD FSR 3 in this configuration will show a “zigzag” pattern on frame time timing graphs in performance measuring tools such as AMD OCAT. This is completely expected and does not indicate uneven frame pacing.

FSR 3 can also be used with VSync disabled, for example for performance measurement, but the experience will be less optimal due to frame tearing inherent to not having VSync enabled. For more in-depth details about how AMD FSR 3 frame pacing works, you can check out our technical blog on GPUOpen.

 

Recommendations for Frame Generation Use

When using AMD FSR 3 frame generation with any upscaling quality mode OR with the new “Native AA” mode, it is highly recommended to be always running at a before frame generation is applied for an optimal high-quality gaming experience and mitigate any by the technology. Consequently, we suggested you adjust the game graphic settings, resolution, and FSR upscaling quality mode to achieve this, based on the capabilities of the graphics hardware being used and your overall system specs.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

αυτη η βλακεια το forspoken γτ δεν σε αφηνει να επιλεξεις μη native αναλυσεις?

Εννοείς να για να βάλεις φσρ? Αν ναι έτσι την πάτησα πρέπει να αλλάξεις το ουλτρα γραφικά σε καστομ. Μετά μπορείς να βάλεις απσκειλερ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα δοκιμάσουν FG με FSR3a και βελτιωμένο upscaler,  οι now its time to update κάτοχοι nVidia 3000 series  που τους έχει κλειδώσει ο πέτσινος με brand series hw και τα ίδια θα κάνει με τις 5000 series.

H amd όχι μόνο δεν τα κλειδώνει σε συγκεκριμένες σειρές της αλλά τα προσπαθεί και open source δίνοντας τα και στους κατόχους nVidia με το 1/100 των resources της nVidia. 

Λίζα συμβουλή : Όλες τις κονσολες έχεις , κάνε μια συμφωνία ότι καινουριο port  βγάινει από εδώ και πέρα για pc  

minimum VRAM requirements 16 GB 

recommended  : 19.99 GB

Ultra : 24 GB 

:lol:

Επεξ/σία από dem
Δημοσ.

Πάντως σίγουρα με το vsync on από το nvidia control panel βελτιώνεται η κίνηση της κάμερας αλλά δεν είναι όπως όταν δουλεύει σωστά το vrr. Σε αντιστοιχία στο Hogwarts Legacy με το DLSS3 που δουλεύει το vrr η κίνηση είναι πολύ πιο ομαλή όταν γυρνάς το ποντίκι. Θέλει φτιάξιμο αυτό.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Πάντως σίγουρα με το vsync on από το nvidia control panel βελτιώνεται η κίνηση της κάμερας αλλά δεν είναι όπως όταν δουλεύει σωστά το vrr. Σε αντιστοιχία στο Hogwarts Legacy με το DLSS3 που δουλεύει το vrr η κίνηση είναι πολύ πιο ομαλή όταν γυρνάς το ποντίκι. Θέλει φτιάξιμο αυτό.

Οχι βρε συ η κινηση ειναι αψογη γιατι? Απλα το shimmering ειδικα στα χορτα χαλαει την εικονα σε γρηγορες σκηνες. Cap 97 απο control panel+vsync on και κλειστο απο το παιχνιδι και παει μπαλα το fsr 3.

Δημοσ.

AMD FSR 3 upcoming game support

Εκτός το σαιμπερ τα άλλα δεν έχω ιδέα ότι υπάρχουν(λέμε τώρα). Οι επιλογές για επόμενη ενσωμάτωση τι να πω δε με τρελαίνουν.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dem είπε

Θα δοκιμάσουν FG με FSR3a και βελτιωμένο upscaler,  οι now its time to update κάτοχοι nVidia 3000 series  που τους έχει κλειδώσει ο πέτσινος με brand series hw και τα ίδια θα κάνει με τις 5000 series.

H amd όχι μόνο δεν τα κλειδώνει σε συγκεκριμένες σειρές της αλλά τα προσπαθεί και open source δίνοντας τα και στους κατόχους nVidia με το 1/100 των resources της nVidia. 

Λίζα συμβουλή : Όλες τις κονσολες έχεις , κάνε μια συμφωνία ότι καινουριο port  βγάινει από εδώ και πέρα για pc  

minimum VRAM requirements 16 GB 

recommended  : 19.99 GB

Ultra : 24 GB 

:lol:

Δεν τις έχει όλες, δεν έχει αυτή που πουλάει περισσότερο απ' όλες, το switch.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Οχι βρε συ η κινηση ειναι αψογη γιατι? Απλα το shimmering ειδικα στα χορτα χαλαει την εικονα σε γρηγορες σκηνες. Cap 97 απο control panel+vsync on και κλειστο απο το παιχνιδι και παει μπαλα το fsr 3.

Δεν είναι το ίδιο. Καλή είναι και με vsync on δε διαφωνώ αλλά όταν δουλεύει το vrr είναι πολύ καλύτερη. Γύρω στα 130 fps βγάζω και στα 2 games αλλα στο Hogwarts η κίνηση είναι πολύ πιο ομαλή.

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Δεν είναι το ίδιο. Καλή είναι και με vsync on δε διαφωνώ αλλά όταν δουλεύει το vrr είναι πολύ καλύτερη. Γύρω στα 130 fps βγάζω και στα 2 games αλλα στο Hogwarts η κίνηση είναι πολύ πιο ομαλή.

γενικά το forspoken δεν έχει και την πιο smooth κίνηση... πάντως θα έχουμε καλύτερη εικόνα όταν βγει στο cyberbug ώστε να το συγκρίνουμε με fg με pt εκεί θα φανεί τι ψαρια πιάνει

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dem είπε

Θα δοκιμάσουν FG με FSR3a και βελτιωμένο upscaler,  οι now its time to update κάτοχοι nVidia 3000 series  που τους έχει κλειδώσει ο πέτσινος με brand series hw και τα ίδια θα κάνει με τις 5000 series.

H amd όχι μόνο δεν τα κλειδώνει σε συγκεκριμένες σειρές της αλλά τα προσπαθεί και open source δίνοντας τα και στους κατόχους nVidia με το 1/100 των resources της nVidia. 

Λίζα συμβουλή : Όλες τις κονσολες έχεις , κάνε μια συμφωνία ότι καινουριο port  βγάινει από εδώ και πέρα για pc  

minimum VRAM requirements 16 GB 

recommended  : 19.99 GB

Ultra : 24 GB 

:lol:

Βασικά να το ενεργοποιήσει σα δυνατότητα και στις κονσόλες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...