Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Τα είπαμε και πιο πριν. Υπάρχουν προϋποθέσεις για να δεις όφελος από το frame interpolation. Θετικό μέχρι στιγμής είναι ότι δεν υπάρχει αναφορά για εμφανή motion artifacts. Το lag και το smoothness πρέπει να τα συγκρίνεις με FG για να καταλάβεις.

Spoiler

Ναι απλα ο 3xxx user δεν εχει fg  και για να ειναι ακομα με την 3xxx δεν ψηνεται για 4xxx οποτε ειναι μια βοηθεια για αυτον να κρατησει λιγο ακομα την καρτα του.   Τεσπα ας το αφησουμε  εδω να μην χαλαμε το νημα ,ειναι ιστορικη μερα σημερα :lol:

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

επίσης ένα άλλο θετικό να αναφέρουμε είναι ότι το fsr3 θα μπαίνει στα amd sponsored games (που είναι τα περισσότερα με ωραίο gameplay και ιστορία).. που σημαίνει ότι θα βγαίνει και fg mod μετά για τους έχοντες 4000... γενικά μονο ως θετική μπορώ να την δω τη παρουσία του fsr3, περιμένω να δοκιμάσω κιόλας να έχω καλύτερη εικόνα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, akoinonitos said:
  Hide contents

Τα σχολια παιδιων εδω με 3xxx που το δοκιμασαν δεν ειδα να λενε κατι αρνητικο. Και στο κατω κατω ας τους εδινε ο πετσινος κατι αντιστοιχο ,γτ βγαινεις  αμεσως να υπερασπιστεις την nvidia ρε συ , και εγω αν ειχα κρατησει τωρα την 3080 θα ευγνωμονουσα την amd που μου εδωσε την δυνατοτητα και ας μην ειναι  αναλογο του fg 

 

Την δυνατότητα στην έδωσε η nvidia για να λέμε την αλήθεια. Δεν θα είχα δεί FSR 3 αν δεν υπήρχε το FG. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

επίσης ένα άλλο θετικό να αναφέρουμε είναι ότι το fsr3 θα μπαίνει στα amd sponsored games (που είναι τα περισσότερα με ωραίο gameplay και ιστορία).. που σημαίνει ότι θα βγαίνει και fg mod μετά για τους έχοντες 4000... γενικά μονο ως θετική μπορώ να την δω τη παρουσία του fsr3, περιμένω να δοκιμάσω κιόλας να έχω καλύτερη εικόνα

Απ' τα καλά AMD Sponsored τα περισσότερα είναι της Sony που έχουν και DLSS/FG έτσι και αλλιώς, αλλά γενικά συμφωνώ με το point.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Απ' τα καλά AMD Sponsored τα περισσότερα είναι της Sony που έχουν και DLSS/FG έτσι και αλλιώς, αλλά γενικά συμφωνώ με το point.

dlss έχουν, όχι όμως fg...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο δεν είναι που κανένα μεγάλο μιντια(youtubers κτλ) δεν έχει δώσει εντυπώσεις. Τόσο καιρό όλοι πότε και πότε θα έρθει αλλά δεν έχω δει τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Herald είπε

Την δυνατότητα στην έδωσε η nvidia για να λέμε την αλήθεια. Δεν θα είχα δεί FSR 3 αν δεν υπήρχε το FG. 

Spoiler

Σωστο και αυτο,  ας το εκανε για ολους ομως :P

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aris-leme είπε

Περίεργο δεν είναι που κανένα μεγάλο μιντια(youtubers κτλ) δεν έχει δώσει εντυπώσεις. Τόσο καιρό όλοι πότε και πότε θα έρθει αλλά δεν έχω δει τίποτα. 

Ίσως δεν είχαν early builds. Θα βγάλουν όμως σίγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, pirmen56 said:

Τα είπαμε και πιο πριν. Υπάρχουν προϋποθέσεις για να δεις όφελος από το frame interpolation. Θετικό μέχρι στιγμής είναι ότι δεν υπάρχει αναφορά για εμφανή motion artifacts. Το lag και το smoothness πρέπει να τα συγκρίνεις με FG για να καταλάβεις.

Στο Aveum υπαρχει εμφανεστατο ghosting στο hit indicator (κοκκινο βελακι που εμφανιζεται οταν ειναι ετοιμος να σου επιτεθει ενας εθρος) οταν εχεις FSR 3.0 Frame Generation (δεν υπαρχει το ghosting με σκετο το FSR 3.0).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πούμε επίσης ότι το λιζάκι μάλλον διαβάζει ινσομνια και περίμενε μπας και πάρει κανείς την 7800ΧΤ εδώ μέσα μετά από τόσο κράξιμο. Με το που είδε 2,  ώπα λέει τώρα θα τους δώσω και ΦΣΡ ώστε όλο το ινσομνια να ενωθεί ανεξαρτήτου κάρτας να τεστάρει χωρίς αντιδικίες.:D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλευει μια χαρα το FSR 3 οσον αφορα το motion smoothness νιωθεις δηλαδη το fluidity. Μενει να φτιαξουν ομως και το shimmering το οποιο στην κινηση ειναι πολυ κακο πιθανολογω λογο FSR upscaling. Καλοδεχουμενο σαν πρωτη εικονα μια χαρα και αν μπορεσουν και συνδιασουν fsr 3+dlss σε παιχνιδια που δεν εχουν FG θα ειναι οτι καλυτερο. 

 

DLSS QUALITY

dlss.png

 

FSR 3 NATIVE AA
fsr-native.png

 

FSR 3 QUALITY
fsr-quality.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Immortals of Aveum , το FG δεν παιζει.. 4κ ολα Ultra σε ενα σημειο που δοκιμασα ειχε

4κ native 55 fps

4k FSR 3 Quality 90 fps

4k FSR3 Quality + FG παλι 90 fps ..

Γενικα οτι δοκιμασα το FG δεν εκανε κατι ,, οποτε δειχνει κατι broken..  Θα κανω και unistall και install  ξανα το παιχνιδι αλλα νομιζω οτι το update ειναι broken...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, enable_your_mind είπε

Στο Immortals of Aveum , το FG δεν παιζει.. 4κ ολα Ultra σε ενα σημειο που δοκιμασα ειχε

4κ native 55 fps

4k FSR 3 Quality 90 fps

4k FSR3 Quality + FG παλι 90 fps ..

Γενικα οτι δοκιμασα το FG δεν εκανε κατι ,, οποτε δειχνει κατι broken..  Θα κανω και unistall και install  ξανα το παιχνιδι αλλα νομιζω οτι το update ειναι broken...

το fsr εχει βελτιωση στην εικονα γενικα σε σχεση με το fsr2.1 η ειναι το ιδιο οπως ηταν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Immortals of Aveum – Native 4K vs NVIDIA DLSS 3 vs AMD FSR 3.0 Benchmarks

''Unfortunately, Immortals of Aveum suffers from the same FSR 3.0 issues that are in Forspoken. While in static images the quality of FSR 3.0’s upscaling is great, in motion things get really messy. When moving the camera, there is a lot more shimmering and aliasing with FSR 3.0. Moreover, the game suffers from major frame pacing and stuttery camera movement issues. To be honest, the game never really feels smooth, and that’s something that AMD has to address as soon as possible.''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...