Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Native: 56fps, 16.2ms

FSR2: 79fps, 11.5ms

DLSS: 75fps, 12ms

FSR3: 103fps, 25ms (πτώση στα 1% low)

FSR2 + FSR3: 137fps, 18ms (πτώση στα 1% low)

Από image quality δεν παρατήρησα διαφορά και το latency είναι καλό. Ούτε tearing δεν κατάλαβα, εκτός αν δεν φαίνεται λόγω των υψηλών frames. Αυτό που είδα είναι ότι το g-sync είναι λίγο περίεργο. Άλλα fps λέει το overlay του geforce experience και άλλα το overlay του monitor. Το οποίο την περισσότερη ώρα είναι κολλημένο στα 165Hz που είναι και το refresh rate του monitor παρόλο που τα fps του game είναι γύρω στα 130.

Πρώτο δείγμα θετικό, το game το νιώθεις μια χαρά responsive και με γυμνό μάτι δεν φαίνεται κάποιο ζήτημα στο quality. Το θέμα είναι το VRR, γιατί το είχαν αναφέρει και οι Digital Foundry. Αν δεν δουλεύει με το FSR3 τότε είναι απευθείας κόκκινη και τιμωρία 4 αγωνιστικές :P Σε τόσο ψηλά frames δεν καταλαβαίνεις κάτι αλλά αν τα frames πέσουν και το monitor είναι un-synced θα έχει judder. Βέβαια μπορεί να είναι απλά ένα θέμα που θα διορθωθεί ή απλά συμβαίνει μόνο σε αυτό το game. Θα δούμε.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Psycho_Warhead said:

Αναμένουμε DF analysis και σύγκριση με DLSS 3.

Είναι πολύ καλύτερο το fsr3. Είχε ανεβάσει κάτι σφυριά ο άλλος τις προάλλες με το FG που εξαφανιζόταν, εντελώς για πέταμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι έχει πρόβλημα το VRR. Δοκίμασα με σκέτο FSR3 και το overlay του monitor είναι στα 165, ενώ τα fps του game 85-100, αλλά τα 1% πέφτουν κάτω από 40 παρόλο που το gpu είναι 99% συνεχώς. Γυρνάς την κάμερα και δεν είναι smooth. Με σκέτο FSR2 ή DLSS τα average είναι λίγότερα, 70-80 αλλά τα 1% είναι λίγο πάνω από 60 και το VRR δουλεύει κανονικά. Με FSR2 + FSR3 είναι κάπως καλύτερα στο θέμα του VRR αλλά ίσως απλά επειδή τα fps είναι πιο ψηλά και δεν καταλαβαίνεις το judder.

Αν μπορεί κάποιο παιδί με AMD καρτόνι να δοκιμάσει με σκέτο το FSR3 και να συγκρίνει τα fps του game σε σχέση με τα Hz στο overlay του monitor.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Argonaute είπε

Τελικά είναι καλό ή είναι μάπα το καρπούζι?

 

Από Quality εντάξει είναι. Βέβαια αν το βάλεις μαζί με το FSR2 έχει τα γνωστά προβλήματα του FSR2 (shimmering στα χόρτα, κτλ). Δυστυχώς δεν σε αφήνει το βάλεις FSR3 + DLSS. Το πρόβλημα είναι το VRR όπως γράφω από πάνω, είναι εμφανές. Ίσως βέβαια να είναι απλά θέμα στο συγκεκριμένο game, θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Argonaute είπε

Τελικά είναι καλό ή είναι μάπα το καρπούζι?

 

Είχαμε πρόβλημα με την εικόνα του fsr2, τώρα κάτι θα βρούμε πάλι να έχουμε. Από εικόνα λογικά τα πάμε καλύτερα πάντως. 😉😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο Παπαδόπουλος στο DSOG το δοκίμασε σε 7900XTX και 4090 και είπε ότι έχει θέματα και στις δύο..

Ναι, την πρώτη φορά ήμουν σε στατική εικόνα απλά για να συγκρίνω τα fps. Αλλά σε μάχη και fast paced game-play με σκέτο upscaling είναι καλύτερα γιατί δουλεύει το vrr. Με FSR3 δεν είναι καλή η κίνηση παρόλο τα υψηλότερα frames γιατί είναι un-synced. Μακάρι να το φτιάξουν γιατί θα είναι κρίμα, δίνει καλό boost στα fps.

2 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Είχαμε πρόβλημα με την εικόνα του fsr2, τώρα κάτι θα βρούμε πάλι να έχουμε. Από εικόνα λογικά τα πάμε καλύτερα πάντως. 😉😂

Η εικόνα ίδια είναι με FSR3 και χωρίς, δεν επηρεάζει ευτυχώς.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ πολύ αρχικό στάδιο είναι θα το βελτιώσουν σίγουρα ,παίζει να το έβγαλαν και άρπα κόλλα τελευταία στιγμή γιατί είχαν φάει κράξιμο και ήθελαν να το μαζέψουν λίγο και να κλείσουν κάπως τα στόματα  ,συν ότι οι πωλήσεις δεν πήγαιναν όπως ηθελαν στις  νέες gpus.

Από την άλλη δεν έχουν άλλοθι μιας και θα έπρεπε να το έχουν δώσει καιρό και τώρα να είναι σε πολύ καλο επίπεδο 

Επεξ/σία από azazil1190
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ναι, την πρώτη φορά ήμουν σε στατική εικόνα απλά για να συγκρίνω τα fps. Αλλά σε μάχη και fast paced game-play με σκέτο upscaling είναι καλύτερα γιατί δουλεύει το vrr. Με FSR3 δεν είναι καλή η κίνηση παρόλο τα υψηλότερα frames γιατί είναι un-synced. Μακάρι να το φτιάξουν γιατί θα είναι κρίμα, δίνει καλό boost στα fps.

Η εικόνα ίδια είναι με FSR3 και χωρίς, δεν επηρεάζει ευτυχώς.

Έχεις κάποιο παιχνίδι να δοκιμάσεις dlss vs fsr3 σε ποιότητα εικόνας να μας δώσεις κανένα συμπέρασμα; Θετικά τα βλέπω όσα λέτε εδώ ε; Σαν να έγινε καλή η 7800xt…😉

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Έχεις κάποιο παιχνίδι να δοκιμάσεις dlss vs fsr3 σε ποιότητα εικόνας να μας δώσεις κανένα συμπέρασμα; Θετικά τα βλέπω όσα λέτε εδώ ε;

Δεν κάνουν το ίδιο πράγμα. Το DLSS2 είναι upscaler, το FSR3 είναι frame interpolation. Χρειαζόμαστε game που να έχει FSR3 και DLSS3

Έτσι όπως είναι τώρα πρέπει να βγάζεις ακριβώς όσα fps είναι το refresh rate του monitor, αλλιώς έχει judder. Αν είσαι κοντά (στην περίπτωσή μου 130fps σε σχέση με τα 165 του monitor είναι καλά) αλλά όσο πέφτουν τα fps χειροτερεύει η κίνηση.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Δεν κάνουν το ίδιο πράγμα. Το DLSS2 είναι upscaler, το FSR3 είναι frame interpolation. Χρειαζόμαστε game που να έχει FSR3 και DLSS3

Έτσι όπως είναι τώρα πρέπει να βγάζεις ακριβώς όσα fps είναι το refresh rate του monitor, αλλιώς έχει judder. Αν είσαι κοντά (στην περίπτωσή μου 130fps σε σχέση με τα 165 του monitor είναι καλά) αλλά όσο πέφτουν τα fps χειροτερεύει η κίνηση.

Παίζει να τρέξουν μαζί dlss2 και fsr3;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, just_a_dude said:

Native: 56fps, 16.2ms

FSR2: 79fps, 11.5ms

DLSS: 75fps, 12ms

FSR3: 103fps, 25ms (πτώση στα 1% low)

FSR2 + FSR3: 137fps, 18ms (πτώση στα 1% low)

Από image quality δεν παρατήρησα διαφορά και το latency είναι καλό. Ούτε tearing δεν κατάλαβα, εκτός αν δεν φαίνεται λόγω των υψηλών frames. Αυτό που είδα είναι ότι το g-sync είναι λίγο περίεργο. Άλλα fps λέει το overlay του geforce experience και άλλα το overlay του monitor. Το οποίο την περισσότερη ώρα είναι κολλημένο στα 165Hz που είναι και το refresh rate του monitor παρόλο που τα fps του game είναι γύρω στα 130.

Πρώτο δείγμα θετικό, το game το νιώθεις μια χαρά responsive και με γυμνό μάτι δεν φαίνεται κάποιο ζήτημα στο quality. Το θέμα είναι το VRR, γιατί το είχαν αναφέρει και οι Digital Foundry. Αν δεν δουλεύει με το FSR3 τότε είναι απευθείας κόκκινη και τιμωρία 4 αγωνιστικές :P Σε τόσο ψηλά frames δεν καταλαβαίνεις κάτι αλλά αν τα frames πέσουν και το monitor είναι un-synced θα έχει judder. Βέβαια μπορεί να είναι απλά ένα θέμα που θα διορθωθεί ή απλά συμβαίνει μόνο σε αυτό το game. Θα δούμε.

Εγω παντως που η LG μου παει μεχρι 120 ΗΖ και εχω ενεργοποιημενο το VRR ,  δεν ειχα κενανα θεμα οταν το παιχνιδι επαιζε με κοντα στα 140

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, enable_your_mind είπε

Εγω παντως που η LG μου παει μεχρι 120 ΗΖ και εχω ενεργοποιημενο το VRR ,  δεν ειχα κενανα θεμα οταν το παιχνιδι επαιζε με κοντα στα 140

Ανκαπ και με οφ β συνκ σωστά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, azazil1190 said:

Ανκαπ και με οφ β συνκ σωστά?

Νομιζω ετσι το ειχα ναι

Επεξ/σία από enable_your_mind
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...