Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

ΟΚ αδελφέ, αν θέλεις εσύ τόσο πολύ το DLSS κανένα πρόβλημα, αυτό όμως δεν κάνει και όλους τους υπόλοιπους να θέλουν τα ίδια με εσένα. Προσωπικά όταν μπορώ να τρέξω ένα παιχνίδι σε Native το προτιμώ.

Συμβιβαζεσαι με RTX OFF και Raster παση θησια(ακομα και σε Mid Settings) γιατι δεν παραδεχεσαι οτι η Nvidia εχει αφησει την AMD ετη φωτος πισω.
Aν βεβαια η AMD ειχε διπλασιες επιδοσεις απο την Nvidia σε RT και το FSR ηταν 2 σκαλες ανωτερο απο το DLSS θα τα ειχες τυπωσει σε αναπτηρες, αυτοκολλητα και μπλουζακια.
Ο καθε ενας κρινει με αυτα που εχει δει, οταν λοιπον ολοι οσοι εχουν 4080 4090 σου λενε οτι το 4Κ DLDSR DLSS Q ειναι ανωτερο απο το 4Κ Native και ενω μπορουν να παιξουν 4Κ Native παιζουν 4Κ DLDSR DLSS Q δεν θες να το καταλαβεις/παραδεχτεις.
 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Γιατί μπορεί να μην υποστηρίζεται; Τεσπα κατανοώ το σκεπτικό σου αλλά αν τον άλλο δεν τον ενοχλει βάζει fsr. Μπορεί να εκπλήξει η amd και να βγάλει καλή υλοποίηση στην τρίτη έκδοση. Μην ξεχνάμε επίσης οτι όταν στην 4070 δεν θα φτάνουν τα 12 ram, στην 7800xt θα φτάνουν τα 16 και οκ μπορεί να μην τραβάει ο πυρήνας αλλά και τότε fsr αν είναι καλό.

Όλα τα καινούργια games έχουν DLSS, τα ΑΑΑ έχουν. Τώρα αυτό για την vram ναι έχει βάση, αλλά είναι αναλόγως. Αν θέλει 13-14, τότε με DLSS πέφτεις κάτω από 12. Αν θέλει παραπάνω πρέπει να ρίξεις textures. Το θέμα είναι ότι ακόμη και με RT και Frame Generation (που χρειάζεται επιπλέον vram) πάνω από 10, 10 και κάτι used δεν έχω δει. Οπότε χωρίς RT θα είναι παρακάτω οι απαιτήσεις. Αν βγει game που θέλει πάνω από 12 πολύ πιθανό αυτό να συμβαίνει με RT ΟΝ, άρα εκεί τα 16GB της 7800ΧΤ δεν θα σε βοηθήσουν, γιατί τον πίνει στο RT. Και για RT θες upscaling έτσι και αλλιώς που το ρίχνει το usage. Δηλαδή η διαφορά θα φανεί σε game που με σκέτο raster θέλει πάνω από 12 και ο πυρήνας μπορεί να κάνει 60. Ε τοοοοσα πολλά θα είναι αυτά; Και αν σε αυτά βάλεις DLSS και η εικόνα είναι κατά 95% η ίδια;

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Όλα τα καινούργια games έχουν DLSS, τα ΑΑΑ έχουν. Τώρα αυτό για την vram ναι έχει βάση, αλλά είναι αναλόγως. Αν θέλει 13-14, τότε με DLSS πέφτεις κάτω από 12. Αν θέλει παραπάνω πρέπει να ρίξεις textures. Το θέμα είναι ότι ακόμη και με RT και Frame Generation (που χρειάζεται επιπλέον vram) πάνω από 10, 10 και κάτι used δεν έχω δει. Οπότε χωρίς RT θα είναι παρακάτω οι απαιτήσεις. Αν βγει game που θέλει πάνω από 12 πολύ πιθανό αυτό να συμβαίνει με RT ΟΝ, άρα εκεί τα 16GB της 7800ΧΤ δεν θα σε βοηθήσουν, γιατί τον πίνει στο RT. Και για RT θες upscaling έτσι και αλλιώς που το ρίχνει το usage. Δηλαδή η διαφορά θα φανεί σε game που με σκέτο raster θέλει πάνω από 12 και ο πυρήνας μπορεί να κάνει 60. Ε τοοοοσα πολλά θα είναι αυτά; Και αν σε αυτά βάλεις DLSS και η εικόνα είναι κατά 95% η ίδια;

Επειδή πριν πρόλαβα και έκανα και ένα μικρό edit που δεν το πέτυχες το ξαναβγάζω εδώ:

Και ακόμη ένα βασικό: στην γενιά 4xxx dlss 3.5 και μέχρι εδώ πιθανότατα. Dlss 4 μάλλον όχι γιατί nvidia. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρος ότι μόνο μέχρι fsr3 θα μείνουν οι 7xxx.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Ναι αλλά upscale dlss σε 1440p quality καλύτερο από native αφού λέμε. Αλλά εσυ είπαμε εκκλησία δεν πηγαίνεις, τι να σε κάνω. 😉

Βασικά 1440 DLSS Quality είναι καλύτερο από 1080p native και με λίγα περισσότερα fps. 1440 DLSS είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ίδιο με native, σε κάποιες είναι καλύτερο γιατί το native έχει σάπιο ΤΑΑ και σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι καλή η υλοποίηση του DLSS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Βασικά 1440 DLSS Quality είναι καλύτερο από 1080p native και με λίγα περισσότερα fps. 1440 DLSS είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ίδιο με native, σε κάποιες είναι καλύτερο γιατί το native έχει σάπιο ΤΑΑ και σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι καλή η υλοποίηση του DLSS.

Οκ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Επειδή πριν πρόλαβα και έκανα και ένα μικρό edit που δεν το πέτυχες το ξαναβγάζω εδώ:

Και ακόμη ένα βασικό: στην γενιά 4xxx dlss 3.5 και μέχρι εδώ πιθανότατα. Dlss 4 μάλλον όχι γιατί nvidia. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρος ότι μόνο μέχρι fsr3 θα μείνουν οι 7xxx.

Το 3.5 δεν το πηραν οι 2000 3000;
Γιατι να μη παρουν και το 4.0 οι 4000 που σε αντιθεση με τις παλιες εχουν και το hardware να το κανουν;
Kαι αντε πες οτι οι 4000 δεν παιρνουν το DLSS 4.0 , το FSR 4.0 δεν θα το παρουν μαζι με τις 7000;

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Επειδή πριν πρόλαβα και έκανα και ένα μικρό edit που δεν το πέτυχες το ξαναβγάζω εδώ:

Και ακόμη ένα βασικό: στην γενιά 4xxx dlss 3.5 και μέχρι εδώ πιθανότατα. Dlss 4 μάλλον όχι γιατί nvidia. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρος ότι μόνο μέχρι fsr3 θα μείνουν οι 7xxx.

Ισχύει. Βέβαια το Ray Reconstruction το έδωσε και στις 2000, οπότε ποτέ δεν ξέρεις. Και όπως και να έχει το upscaling είναι το DLSS2 που θα υπάρχει στις 4000 πάντοτε.

Και στην τελική βρε παιδιά δεν την παντρεύεσαι την κάρτα. Αν το DLSS 4 βγάλει κάτι τόσο τζάμι, αλλάζεις κάρτα. Ή αν η AMD έχει καλύτερη πρόταση στις 8000 πας εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Το 3.5 δεν το πηραν οι 2000 3000;
Γιατι να μη παρουν και το 4.0 οι 4000 που σε αντιθεση με τις παλιες εχουν και το hardware να το κανουν;
Kαι αντε πες οτι οι 4000 δεν παιρνουν το DLSS 4.0 , το FSR 4.0 δεν θα το παρουν μαζι με τις 7000;

Όπως έβγαλε το starfield με dlss από την αρχή. Είσαι σίγουρος ότι θα το δώσουν σε όλους οι μπετόβλακες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

Ισχύει. Βέβαια το Ray Reconstruction το έδωσε και στις 2000, οπότε ποτέ δεν ξέρεις. Και όπως και να έχει το upscaling είναι το DLSS2 που θα υπάρχει στις 4000 πάντοτε.

Το FSR 4 θα το πάρουν και οι nvidia πάντως, οπότε δεν βλέπω το πλεονέκτημα, αλλά

 

Spoiler

80lnep.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Όπως έβγαλε το starfield με dlss από την αρχή. Είσαι σίγουρος ότι θα το δώσουν σε όλους οι μπετόβλακες;

Θα μπει DLSS και στο Starfield. Βέβαια το DLSS δεν θα διορθώνει το quick travel κάθε 2 λεπτά οπότε έτσι και αλλιώς είναι pass το game..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Όπως έβγαλε το starfield με dlss από την αρχή. Είσαι σίγουρος ότι θα το δώσουν σε όλους οι μπετόβλακες;

Διαβασε παλι τι σου εγραψα, ξεχνας οτι οι Nvidia εκτος απο το DLSS εχουν και ολα τα FSR κατι που δεν ισχυει αντιστροφα.
Γιατι λοιπον θα πρεπει να ανησυχει αυτος με τη 4070 σε σχεση με τη 7800xt οσο αφορα το DLSS 4.0 / FSR 4.0.
Tωρα για το Starfield το ξεκαθαρισαν το θεμα.
Η AMD σαν Sponsored Game  ζητησαν στο Starfield να εχει προτεραιοτητα το FSR και αργοτερα τα αλλα Upscale.
Eτσι μπορεσε να σε πεισει οτι αν θες να παιξεις Starfield θες μονο AMD ,ενω στη πραγματικοτητα αργοτερα θα εχει και DLSS για τις Nvidia(κατι που υπαρχει ηδη με Mod).

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ισχύει. Βέβαια το Ray Reconstruction το έδωσε και στις 2000, οπότε ποτέ δεν ξέρεις. Και όπως και να έχει το upscaling είναι το DLSS2 που θα υπάρχει στις 4000 πάντοτε.

Και στην τελική βρε παιδιά δεν την παντρεύεσαι την κάρτα. Αν το DLSS 4 βγάλει κάτι τόσο τζάμι, αλλάζεις κάρτα. Ή αν η AMD έχει καλύτερη πρόταση στις 8000 πας εκεί.

Ισχύει και αν πάρεις 7800xt αυτό ε. Γιατί σαν να το ξεχνάει κόσμος αυτό. Βρες μου εσύ ένα isometric rpg ή trpg που κάνει χρήση όλων αυτών των τεχνολογιών και θα χρειαστεί να ανοίξω dlss για 1440p ultra. Αν λοιπόν δεν παίζει κάποιος τέτοια παιχνίδια δεν νομίζω να του κάνει ιδιαίτερη διαφορά η 7800xt. Αν μπουν και εκεί και βλέπουμε παπάδες τότε πουλάς πάλι.😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

Θα μπει DLSS και στο Starfield. Βέβαια το DLSS δεν θα διορθώνει το quick travel κάθε 2 λεπτά οπότε έτσι και αλλιώς είναι pass το game..

Δηλαδή ντάξει, λέμε λέμε που η nvidia δεν υποστηρίζει τις παλιές κάρτες, αλλά μέχρι σήμερα που μιλάμε, περισσότερες κάρτες έχουν FG πάρα FSR 3. Κλείνει χρόνο η γενιά και ακόμα στο περίμενε :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Herald said:

Δηλαδή ντάξει, λέμε λέμε που η nvidia δεν υποστηρίζει τις παλιές κάρτες, αλλά μέχρι σήμερα που μιλάμε, περισσότερες κάρτες έχουν FG πάρα FSR 3. Κλείνει χρόνο η γενιά και ακόμα στο περίμενε :P 

Maybe the real FSR3 are the friends we made along the way
🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...