Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, Armoral said:

Εδώ και τρία χρόνια σου θυμίζω ότι έχουν εμφανισθεί νέες εκδόσεις dlss 2, το dlss 3 και τώρα τα path tracing και dlss 3.5. Ο μόνος λόγος που τα παιχνίδια παραμένουν εκεί δεν είναι ούτε το raster της AMD, ούτε το 8% της αγοράς που έχει, είναι οι κονσόλες που δεν πάνε ούτε στα 30 fps αν ενεργοποιήσουμε RT effects. Και φυσικά έχουν επάνω hardware ποιου; Της AMD.

 

Μάλλον δεν είσαι του εμπορίου, οι Devs βλέπουν τις κονσόλες όπως είπες και τι κάρτες έχει το 80% του PC user base.

Μαθαίνουμε λοιπόν από την ίδια την NVIDIA ότι από όλο το 80% του PC User Base μόνο το 47% έχει RTX κάρτες και από αυτό μόνο το 20% έχει κάρτες με επιδόσεις μεγαλύτερες από την 3060.

NVIDIA also shared that the gaming market has a large business opportunity with only half of its user base (47%) equipped with an RTX GPU and just 20% of those RTX users are equipped with a graphics card that offers RTX 3060 or higher performance.

 

Πες μου τώρα αν είσαι Dev και θέλεις να πιάσεις το μεγαλύτερο TAM, θα πας να χαλάσεις  300+ εκατομμύρια για να φτιάξεις παιχνίδια σαν το CP 77 που είχε και πίσω του την ίδια την NVIDIA σαν Sponsor η θα φτιάξεις κάτι ποιο απλό που είναι φτηνότερο και θα βγει σε λιγότερο χρόνο και να παίζει στα περισσότερα PC του User Base ??

 

https://gamemaker.io/en/blog/cost-of-making-a-game#:~:text=Given the scale of many,a %24142m marketing budget.

Given the scale of many of these titles, AAA games can take tens of millions of dollars to develop. In fact, the most expensive video game ever made is a AAA game - Cyberpunk 2077, whose development costs totalled a massive $174m, alongside a $142m marketing budget.

 

 

https://www.gamedeveloper.com/blogs/why-is-game-development-so-expensive-

total_costs_omdia.jpg?width=828&quality=

 

Costs can be targeted directly too. After the Cyberpunk debacle, CD Projekt Red announced it was abandoning its in-house game engine and is moving to Unreal Engine for its next project, which it hopes will reduce costs and make it easier to hire engineers familiar with a standardized platform. Expect to see more of this in future, and not just for game engines. Third-party and open-source tools in areas from testing to analytics to backend infrastructure are becoming more prevalent. In principle, these should be more efficient than each studio developing its own solutions. In the longer term, AI-assisted development tools hold out the promise of dramatic increases in productivity.

  • Like 1
  • Απαντ. 14,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, Aten-Ra said:

Πες μου τώρα αν είσαι Dev και θέλεις να πιάσεις το μεγαλύτερο TAM, θα πας να χαλάσεις  300+ εκατομμύρια για να φτιάξεις παιχνίδια σαν το CP 77

 

Nαί ναί, το chernobylite μέσω kickstarter χρηματοδοτήθηκε με budget 200k$. Μέχρι τα 300+ μύρια υπάρχει μια μικρή απόκλιση, όση είναι και η διαφορά amd με nvidia σε RT :P 

Και είναι απτά παιχνίδια που έχουν πάνω από 1 RT effect και πάνε οι AMD στο service για ανταλλακτικά 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Herald said:

Nαί ναί, το chernobylite μέσω kickstarter χρηματοδοτήθηκε με budget 200k$. Μέχρι τα 300+ μύρια υπάρχει μια μικρή απόκλιση, όση είναι και η διαφορά amd με nvidia σε RT :P 

Και είναι απτά παιχνίδια που έχουν πάνω από 1 RT effect και πάνε οι AMD στο service για ανταλλακτικά 

 

https://vginsights.com/game/1016800

Quick stats as of today


117
active players (36 min ago)

122
active players (24h peak)
83%
positive reviews
$7.3m
gross revenue
342k
units sold

23.9 hours
avg play time
17.7 hours
median play time

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Herald said:

Κάπου θες να καταλήξεις αλλά δεν είμαι σίγουρος πού. 

Ότι για να πουλήσεις δεν σου φέρνει πελάτες  μόνο του το Full RT/PT , έκτος και αν χαλάσεις εξωφρενικά μεγάλα πόσα σε Development και Marketing.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, Aten-Ra said:

Ότι για να πουλήσεις δεν σου φέρνει πελάτες  μόνο του  Full RT/PT , έκτος και αν χαλάσεις εξωφρενικά μεγάλα πόσα σε Development και Marketing.

Προφανώς, αυτό τι σχέση έχει με το οτιδήποτε? Υπονόησες ότι για να βάλεις RT της προκοπής θές 300m budget και πώς μόνο αν ΔΕΝ βάλεις RT της προκοπής έχεις μεγάλο TAM. Και τα 2 είναι λάθος, μιας και ξέρεις το παιχνίδι έχει settings και διαλέγεις. 

Και στη τελική τι μας τσαμπουνάς, τα amd sponsored είναι low budget games και γιαυτό δεν έχουν RT? Starfield starwars farcry 6 τι είναι, low budget games της σειράς? :P 


ΥΓ1. Πάντως το chernobylite με budget 200k και έσοδα 7.5m δεν ξέρω γιατί το φέρνεις σαν παράδειγμα ότι δεν πούλησε...

Επεξ/σία από Herald
Δημοσ.
8 minutes ago, Herald said:

Προφανώς, αυτό τι σχέση έχει με το οτιδήποτε? Υπονόησες ότι για να βάλεις RT της προκοπής θές 300m budget και πώς μόνο αν ΔΕΝ βάλεις RT της προκοπής έχεις μεγάλο TAM. Και τα 2 είναι λάθος, μιας και ξέρεις το παιχνίδι έχει settings και διαλέγεις. 

Και στη τελική τι μας τσαμπουνάς, τα amd sponsored είναι low budget games και γιαυτό δεν έχουν RT? Starfield starwars farcry 6 τι είναι, low budget games της σειράς? :P 

Δεν έχουν λίγα RT εφέ μόνο τα AMD Sponsored, αν μετρήσεις πόσα παιχνίδια έχουν RT και πόσα από αυτά έχουν λίγα RT εφέ και πόσα από αυτά είναι AMD Sponsored θα δεις ότι είναι ελάχιστα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

 

Κατεβάζεις ένα δυο settings στην 7800ΧΤ και έχεις ίδια fps με την 4060Ti στο CP77 και έτσι παίζεις και με τις δυο κάρτες. Επίσης να το ξαναπούμε, να μου βάζεις link από ένα μόνο παιχνίδι δεν μου λέει τίποτα. Το έχω ξαναπεί 1000 φορές, αν θέλεις να παίζεις μόνο CP77 24/7 πάρε NVIDIA, στο μέσο όρο όμως οι διαφορές μεταξύ της 7800ΧΤ και της 4070 είναι πολύ κοντά και δεν θα καταλάβεις διαφορές είτε σε Raster είτε σε RT έκτος από 3-4 παιχνίδια στην κάθε μια.

4070 - 7800xt         21Fps διαφορα
7900xtx - 4060Ti    7 Fps διαφορα
Mε την ιδια λογικη αν κατεβασεις 1-2 settings στη 4060Ti θα περασεις την 7900xtx.
Oποτε να παρουν ολοι μια 4060Τi να ριχνουν 1-2 settings και να μην πετανε τα λεφτα τους σε 7900xtx.

Ο περισσοτερος κοσμος που αγοραζει νεα GPU, ελπιζει οτι θα του κρατησει 2-3 χρονια.
Αν παρει καποια που με το καλημερα αρχισει να ριχνει settings δεν θα του βγαλει ουτε χρονο.
Οι περισσοτεροι χρησιμοποιουμε το CP2077 γιατι ειναι το crush test για το RT.
Εκει θα δεις αν η καρτα μπορει ή δεν μπορει να παιξει RT για να εισαι σιγουρος οτι οτι και βαλεις μετα θα σου παιζουν ολα το ιδιο ή καλυτερα.
Αν ειναι να τεσταρεις το RT σε ενα game που εχει μονο μια σκια, στο επομενο game που θα δοκιμασεις ή στο επομενο που θα βγει θα ξενερωσεις γιατι ειναι σαν να εκανες τεστ για το ποιος απο τους 2 αντεχει περισσοτερο στο αλκοολ με 0% μπυρες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Aten-Ra said:

Δεν έχουν λίγα RT εφέ μόνο τα AMD Sponsored, αν μετρήσεις πόσα παιχνίδια έχουν RT και πόσα από αυτά έχουν λίγα RT εφέ και πόσα από αυτά είναι AMD Sponsored θα δεις ότι είναι ελάχιστα.

Xαχά, ναι αλλά τα stats δεν δουλεύουν έτσι :P Είσαι και πονηρός!!

Από τα AMD sponsored πόσα έχουν RT effects στο 1/16ο της ανάλυσης? ΟΛΑ. ΟΛΑ όμως. Το 100%. Γιατί συμβαίνει αυτό, λόγω budget και TAM? :D

Εγώ πιστεύω ότι τα AMD sponsored δεν έχουν RT γιατί οι κάρτες της AMD τα πάνε τόσο καλά με το RT όσοι και οι διαβητικοί με την ζάχαρη

Επεξ/σία από Herald
Δημοσ.

τι φτιάξατε πάλι εδώ ρε παίδες... :P 

πάντως εδώ και ποσα post είναι σα να λέτε το ίδιο πράγμα και συμφωνείτε αλλα κανεις δε το παραδέχεται και αναλώνεστε στη ίδια συζήτηση...

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Εδώ και τρία χρόνια τι σας λέω ??? ότι οι Devs θέλουν να πιάσουν το μεγαλύτερο TAM (Total Addressable Market) και επειδή οι κάρτες που μπορούν να τρέξουν παιχνίδια σαν το CP77 με RT/PT είναι η μειοψηφία,  δεν θα δούμε αρκετά παιχνίδια τα επόμενα 3-5 χρόνια.  Έτσι έχουμε παιχνίδια με λίγα RT εφέ για να μπορούν να τρέχουν σε περισσότερες κάρτες (περισσότεροι Gamers περισσότεροι πελάτες) , τι να κάνουμε έτσι είναι η αγορά στο PC Gaming, τέτοια παιχνίδια με λίγα RT εφέ βγαίνουν σε αυτά θα δούμε πως συμπεριφέροντε οι κάρτες σήμερα. 

εδω ο aten έμμεσα παραδέχεται ότι οι amd κάρτες δεν τραβάνε με πολλά rt effect, απλά το πάει μέσο λαμιας και δε το λέει ευθέως γιατί βγάζει σπυριά (βεβαια και αυτός το ξέρει πολύ καλά και στο τέλος θα τσιμπήσει καμια 4060ti με 16 gb να έχει και τα ultra textures και το rt)...

και λέει το πολύ σωστό και προφανέστατο ότι αυτές οι τεχνολογίες δεν είναι για πολλούς γιατί άμα θες να τις απολαύσεις στο έπακρο θες κάρτες που έχουν λίγοι... βεβαια αυτό είναι άλλο με το από πάνω που λέει ο herald τόση ώρα αλλα ο φαραώ κάνει τριπλά αλλα ροναλντίνιο και το πάει αλλου για να τον παίξει μπάλα και να τον δοκιμάσει :P 

soccer milan GIF by nss sports

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

 

Μάλλον δεν είσαι του εμπορίου, οι Devs βλέπουν τις κονσόλες όπως είπες και τι κάρτες έχει το 80% του PC user base.

Μαθαίνουμε λοιπόν από την ίδια την NVIDIA ότι από όλο το 80% του PC User Base μόνο το 47% έχει RTX κάρτες και από αυτό μόνο το 20% έχει κάρτες με επιδόσεις μεγαλύτερες από την 3060.

NVIDIA also shared that the gaming market has a large business opportunity with only half of its user base (47%) equipped with an RTX GPU and just 20% of those RTX users are equipped with a graphics card that offers RTX 3060 or higher performance.

 

Πες μου τώρα αν είσαι Dev και θέλεις να πιάσεις το μεγαλύτερο TAM, θα πας να χαλάσεις  300+ εκατομμύρια για να φτιάξεις παιχνίδια σαν το CP 77 που είχε και πίσω του την ίδια την NVIDIA σαν Sponsor η θα φτιάξεις κάτι ποιο απλό που είναι φτηνότερο και θα βγει σε λιγότερο χρόνο και να παίζει στα περισσότερα PC του User Base ??

 

https://gamemaker.io/en/blog/cost-of-making-a-game#:~:text=Given the scale of many,a %24142m marketing budget.

Given the scale of many of these titles, AAA games can take tens of millions of dollars to develop. In fact, the most expensive video game ever made is a AAA game - Cyberpunk 2077, whose development costs totalled a massive $174m, alongside a $142m marketing budget.

 

 

https://www.gamedeveloper.com/blogs/why-is-game-development-so-expensive-

total_costs_omdia.jpg?width=828&quality=

 

Costs can be targeted directly too. After the Cyberpunk debacle, CD Projekt Red announced it was abandoning its in-house game engine and is moving to Unreal Engine for its next project, which it hopes will reduce costs and make it easier to hire engineers familiar with a standardized platform. Expect to see more of this in future, and not just for game engines. Third-party and open-source tools in areas from testing to analytics to backend infrastructure are becoming more prevalent. In principle, these should be more efficient than each studio developing its own solutions. In the longer term, AI-assisted development tools hold out the promise of dramatic increases in productivity.

Εσύ που είσαι του εμπορίου εξήγησε μας λοιπόν τη διαφορά στο μερίδιο της αγοράς και το λόγο που η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά την πράσινη.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Armoral είπε

Εσύ που είσαι του εμπορίου εξήγησε μας λοιπόν τη διαφορά στο μερίδιο της αγοράς και το λόγο που η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά την πράσινη.

Δεν ξερουν να ριχνουν 1-2 Settings για να παιξουν CP2077.
Oσοι ξερουν αγοραζουν AMD.

  • Like 1
Δημοσ.
7 hours ago, Armoral said:

Εσύ που είσαι του εμπορίου εξήγησε μας λοιπόν τη διαφορά στο μερίδιο της αγοράς και το λόγο που η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά την πράσινη.

Branding 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...