Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Arkin είπε

Κρατατε μικρο καλαθι στη συνολικη εμπειρια που θα προσφερει γιατι το βλεπω σαν ενα απλο Interpolation απο αυτο που εχουν οι τηλεορασεις. 

Μικρό καλάθι; Γιατί;

Μπορεί να έχει περισσότερα artifacts από το FG αλλά εδώ, ακόμα και εδώ μέσα στο insomnia εννοώ, οι 9 στους 10 δε βλέπουν κανένα μειονέκτημα στο DLSS Super Resolution (όχι στο FG). "Καλύτερο από native" λένε διάφοροι ενώ σε κίνηση σε διάφορα παιχνίδια υπάρχει έντονο edge crawling και ghosting. Ή π.χ. στο Returnal βάζεις DLSS και η βροχή εξαφανίζεται ως δια μAIγείας. Το ξέρεις ότι βρέχει αφού σε Native/FSR/XeSS τη βλέπεις τη βροχή αλλά με DLSS η βροχή είναι AIφαντη. 🤣

 

Μου έλεγαν ότι είναι η ανάλυση η 1080p, ότι πρέπει να παω σε 1440p για να δουλέψει σωστά το DLSS. Ε, πήγα σε QHD οθόνη και πάλι τα ίδια βλέπω σε διάφορα παιχνίδια. Όχι σε όλα αφού στα περισσότερα δουλεύει πολύ ωραία το DLSS.

Υπάρχουν δε και τα άλλα παιχνίδια που έχουν βάλει οι θεούληδες οι devs το sharpening της αρκούδας (στο DLSS mode) που μου έρχεται να ξεράσω.

Τι διάολο, μόνο εγώ τα βλέπω αυτά; Και δεν κάνω σύγκριση με το FSR 2, το οποίο είναι γενικά χειρότερο από το DLSS.

Θέλω να πω ότι ... αφού λοιπόν οι περισσότεροι δε βλέπουν αυτές τις λεπτομέρειες στην κίνηση του παιχνιδιού γιατί να δουν τα περισσότερα artifacts του FSR3, πάλι στην κίνηση του παιχνιδιού; ;)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, aki είπε

Πάντως το FSR 2.1 performance δεν είναι αντίστοιχα καθαρό όσο το dlss 2.5 Performance.

Ναι, το FSR performance είναι πολύ χειρότερο από το DLSS performance.

Αλλά αυτοί είδαν FSR2 Quality.

Forspoken: The game was running in FSR 2 quality mode

Immortals of Aveum was run in similar condititions: 4K output resolution in FSR 2 quality mode

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Ναι, το FSR performance είναι πολύ χειρότερο από το DLSS performance.

Αλλά αυτοί είδαν FSR2 Quality.

Forspoken: The game was running in FSR 2 quality mode

Immortals of Aveum was run in similar condititions: 4K output resolution in FSR 2 quality mode

ΟΚ, αλλά 2 παρατηρήσεις σχετικά με το Digital Foundry

1) Δεν ήταν On Hands για να μπορέσουν να τσεκάρουν την ποιότητα σωστά
2) Στο dlss FG έχουν Hands On διεξοδικό έλεγχο και έχουν αναδείξει τα προβλήματά

Επίσης μπορούμε να το δούμε με τα ίδια μας τα μάτια

image.png.3e6e468e303b628e8e15c538c8da61f2.png

Capture από 4k video σε χαμηλότερη ανάλυση (~720p) και φαίνεται διαρκώς πιο θαμπό.

Το FSR 3 Quality + Fluid Motion θα αξίζει στα σίγουρα

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εντάξει, μερικοί θέλουν οπωσδήποτε να είναι χειρότερη η λύση της AMD επειδή ''δεν χρησιμοποιεί HW''. δεν είναι της nvidia     

Fixed.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FSR Performance είναι, λογικό να έχει θολούρα..Τα ίδια κάνει και η NVIDIA βέβαια όταν συγκρίνει FG on vs off. Δεν τεστάρει ποτέ με DLSS Q.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το performance ουτε σε DLSS είναι καλό. Μόνο αν καίγεσαι για fps το βάζεις. Απλά είναι καλύτερο του FSR, αλλά και πάλι όχι καλό γενικά. @kkatzos μόλις έκανα την μετάβαση σε 1440p, σίγουρα πολύ καλύτερο το DLSS σε σχέση με 1080p αλλά υπάρχουν games που έχουν θέματα. Και εγώ τα βλέπω χαχα, όχι μόνο εσυ.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Η αναλυση απο μονη της δεν λεει κατι , το ppi μετραει. Δηλαδη αν πηγες απο 22 ιντσες 1080p σε 32 1440p διαφορα δεν θα δεις . 

24 σε 27, καλύτερο ppi

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

FSR Performance είναι, λογικό να έχει θολούρα..Τα ίδια κάνει και η NVIDIA βέβαια όταν συγκρίνει FG on vs off. Δεν τεστάρει ποτέ με DLSS Q.

Συμφωνώ, το dlss performance είναι οριακά usable σε 1440p και στα RTX/on/off promo video της nvidia (4K) βλέπεις ατέλειες. Αλλά έπαθα σοκ όταν πρωτοείδα το video της AMD διότι ήμουν στο κινητό.

Περιμένω πραγματικά το FSR 3 εδώ και καιρό... Το εννοώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aki είπε

ΟΚ, αλλά 2 παρατηρήσεις σχετικά με το Digital Foundry

1) Δεν ήταν On Hands για να μπορέσουν να τσεκάρουν την ποιότητα σωστά
2) Στο dlss FG έχουν Hands On διεξοδικό έλεγχο και έχουν αναδείξει τα προβλήματά

Επίσης μπορούμε να το δούμε με τα ίδια μας τα μάτια

image.png.3e6e468e303b628e8e15c538c8da61f2.png

Capture από 4k video σε χαμηλότερη ανάλυση (~720p) και φαίνεται διαρκώς πιο θαμπό.

Το FSR 3 Quality + Fluid Motion θα αξίζει στα σίγουρα

Νομίζω αυτό που παρατηρείς είναι το πόσο κακό είναι το FSR σε τόσο μεγάλο upscale και όχι κάτι που προκαλεί το Fluid Motion.

Αν το βάλεις 0.25x θα δεις σταθερά αυτή την (κακή) εικόνα, αν τα μισά frames είχαν (ακόμα) χειρότερη εικόνα ή έβλεπες ξεκάθαρα artifacts, ώστε να κάνει την εμπειρία τουλάχιστον distractive, ναι θα ήταν για πέταμα, δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.

Αν με FSR 2.1 Q είναι decent και δίνει ένα καλό boost χωρίς artifacts και shortcomings, θα είναι decent για τους περισσότερους με monitor από 1440p και πάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, aki είπε

Συμφωνώ, το dlss performance είναι οριακά usable σε 1440p και στα RTX/on/off promo video της nvidia (4K) βλέπεις ατέλειες. Αλλά έπαθα σοκ όταν πρωτοείδα το video της AMD διότι ήμουν στο κινητό.

Περιμένω πραγματικά το FSR 3 εδώ και καιρό... Το εννοώ!

Προσωπικά θεωρώ ότι μέχρι και DLSS Balanced σε 4Κ είναι καλό. Οτιδήποτε πιο κάτω χαλάει αρκετά την εικόνα και αυτό σε 4Κ, πόσο μάλλον σε χαμηλότερη ανάλυση.

Για 1080/1440P μόνο DLSS Q και εφόσον το implementation είναι καλό. Φυσικά τα upscaling techniques επειδή φαίνεται ότι θα τα έχουμε στάνταρ από 'δω και πέρα, θα βελτιώνονται συνεχώς..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...