Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπα οκ τώρα κατάλαβα το μπέρδεμα, άλλο το Async Compute που έχει η AMD στις GPU και άλλο το Async Compute στο DX-12.

Επειδή μιλούσαμε για τις καινούργιες κάρτες νόμιζα λέγαμε για το Asycn Compute της AMD.

 

23 minutes ago, just_a_dude said:

Ναι το ξέρω, απλά το FS3 θα χρησιμοποιεί async compute, οπότε αν και το game έχει async compute δεν θα έχει τόσο benefit απ' το FSR3. Τουλάχιστον αυτό λένε οι reviewers.

Οκ πάμε ξανά, το DX-12 εχει το Multi-Engine Synchronization και το Asynchronous Compute είναι Feature του DX-12 Multi-Engine Synchronization. Με απλά λόγια αυτό που κάνει είναι κάτι σαν Multi Threading που έχουμε στα CPU, μπορεί να κάνει compute παράλληλα διαφορετικά πράγματα μέσα στο pipeline  όπως Shaders + Physics η Shaders + Post Processing κλπ.  

Αν το παιχνίδι χρησιμοποίει το DX-12 Asynchronous Compute , απλά θα μπορεί να τρέχει το FSR3 παράλληλα χωρίς να χάνει  επιδόσεις και όχι το αντίθετο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα γινει του unoptimize το καγκελο με αυτα που ανακοινωσε η amd χθες. Κρατατε μικρο καλαθι στη συνολικη εμπειρια που θα προσφερει γιατι το βλεπω σαν ενα απλο Interpolation απο αυτο που εχουν οι τηλεορασεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαν image quality λένε είναι καλό (τουλάχιστον οι πρώτες εντυπώσεις). Αλλά δεν τους άφησαν να παίξουν κανονικά οπότε δεν ξέρουμε τι παίζει με το latency. Εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι στα games που έχουν FSR3, οι πρασινοφρουροί αν γίνεται να βάλουμε FSR3 + Reflex (αν υπάρχει το reflex βασικά). Το anti-lag+ θα είναι μόνο για AMD κάρτες; αυτό δεν έχω καταλάβει. Και αν είναι, τότε οι υπόλοιποι τι θα κάνουν για το latency;

4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Θα γινει του unoptimize το καγκελο με αυτα που ανακοινωσε η amd χθες. Κρατατε μικρο καλαθι στη συνολικη εμπειρια που θα προσφερει γιατι το βλεπω σαν ενα απλο Interpolation απο αυτο που εχουν οι τηλεορασεις. 

Αυτό που θα δουλεύει σε όλα λογικά κάτι τέτοιο θα είναι σε καλύτερη έκδοση. Όταν όμως είναι implemented στο game με motion vectors κανονικά, θα είναι καλύτερο.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε..Μην βιάζεστε, το Digital Foundry δεν είδε κάτι αρνητικό..

AMD Radeon Chief confirms Radeon RX 7000 (RDNA3) portfolio “is now complete”, no more SKUs planned

AMD-RADEON-7000-GPU-SERIES-BANNER-1200x5

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, just_a_dude said:

Σαν image quality λένε είναι καλό (τουλάχιστον οι πρώτες εντυπώσεις). Αλλά δεν τους άφησαν να παίξουν κανονικά οπότε δεν ξέρουμε τι παίζει με το latency. Εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι στα games που έχουν FSR3, οι πρασινοφρουροί αν γίνεται να βάλουμε FSR3 + Reflex (αν υπάρχει το reflex βασικά). Το anti-lag+ θα είναι μόνο για AMD κάρτες; αυτό δεν έχω καταλάβει. Και αν είναι, τότε οι υπόλοιποι τι θα κάνουν για το latency;

Αυτό που θα δουλεύει σε όλα λογικά κάτι τέτοιο θα είναι σε καλύτερη έκδοση. Όταν όμως είναι implemented στο game με motion vectors κανονικά, θα είναι καλύτερο.

Το fsr 3 εχει ενσωματωμένο το αντιστοιχο reflex , δεν υπαρχει ξεχωριστη επιλογη . Απο την στιγμη που θα ανοιγεις το frame generation θα ενεργοποιειται αυτοματα. Το anti lag + ειναι επιλογη στο control panel , αντιστοιχο του ultra latency mode της Nvidia 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε..Μην βιάζεστε, το Digital Foundry δεν είδε κάτι αρνητικό..

AMD Radeon Chief confirms Radeon RX 7000 (RDNA3) portfolio “is now complete”, no more SKUs planned

AMD-RADEON-7000-GPU-SERIES-BANNER-1200x5

Άρχισαν να ξεστοκάρουν τις μεσαίες-μεγάλες RDNA2 και βγήκαν τα RDNA 3 λιμά, με ίδιες ή και χειρότερες επιδόσεις στα ίδια χρήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Razor333 said:

Άρχισαν να ξεστοκάρουν τις μεσαίες-μεγάλες RDNA2 και βγήκαν τα RDNA 3 λιμά, με ίδιες ή και χειρότερες επιδόσεις στα ίδια χρήματα. 

Όποιος είναι με RDNA2/Ampere των 300-400 ευρώ (rx6700/XT/RTX3060/3060Ti) θα πρέπει να περιμένει την επόμενη γενιά για να κάνει αναβάθμιση χωρίς να ανέβει σε κόστος αγοράς.  Είμαστε πάνω στην αλλαγή κοστολόγησης των Segment και έτσι για να αναβαθμίσεις σε καινούργια κάρτα με 30-50% παραπάνω επιδόσεις θα πρέπει να πληρώσεις τα διπλάσια από ότι είχες αγοράσει την κάρτα που έχεις τώρα.

Οπότε καλό 2025 η πληρώνεις τώρα 500+ ευρώ για να πάρεις 7800XT/4060Ti 16GB

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο FSR 3 video που ανέβασε η AMD βλέπω την FSR 3 εικόνα θαμπή ακόμα και από το κινητό μου! Φαντάσου να βάζεις τα Textures στο τέρμα για να τα καταστρέφει το FSR-3 .. nice! (not)

Μοιάζει να μην έχει shimmering η FSR 3 μεριά, βελτίωσαν το Upscale αλγόριθμο στο 3; (και να μην είναι απλά το 2;)

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά έχουν βάλει το FSR στο performance για να δείξουν όσο το δυνατόν πιο μεγάλο performance boost, οπότε μια αυτό, μια η συμπίεση του video, δεν σου δείχνουν τπτ στην ουσία.

Υπομονή και θα το δούμε στην πράξη τι πιάνει και αυτό, πως θα δουλεύει και με το περιορισμούς, πολύ συζήτηση βλέπω για το αν θα υποστηρίζει vrr..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Λογικά έχουν βάλει το FSR στο performance για να δείξουν όσο το δυνατόν πιο μεγάλο performance boost, οπότε μια αυτό, μια η συμπίεση του video, δεν σου δείχνουν τπτ στην ουσία.

Υπομονή και θα το δούμε στην πράξη τι πιάνει και αυτό, πως θα δουλεύει και με το περιορισμούς, πολύ συζήτηση βλέπω για το αν θα υποστηρίζει vrr..

παίζει κάτι τέτοιο; θα είναι εντελώς unusable τότε. Ελπίζω να υποστηρίζει κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

παίζει κάτι τέτοιο; θα είναι εντελώς unusable τότε. Ελπίζω να υποστηρίζει κανονικά.

Έχει γίνει πολύ συζήτηση γύρω από το vsync on στο reddit, ότι παίζει να μην δουλεύει με vrr, τώρα αν κάνουν την τρίχα τριχιά, παίζει και αυτό. 

Όταν γίνει διαθέσιμο θα φανεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Λογικά έχουν βάλει το FSR στο performance για να δείξουν όσο το δυνατόν πιο μεγάλο performance boost, οπότε μια αυτό, μια η συμπίεση του video, δεν σου δείχνουν τπτ στην ουσία.

Υπομονή και θα το δούμε στην πράξη τι πιάνει και αυτό, πως θα δουλεύει και με το περιορισμούς, πολύ συζήτηση βλέπω για το αν θα υποστηρίζει vrr..

Αποκλείεται να φταίει η συμπίεση γιατί η αριστερή μεριά δείχνει λεπτομερή ενώ δεξιά σαν να πέρασες ένα Blur filter. Επιβεβαίωσα στο monitor τη θαμπάδα των textures αλλά την πρωτοείδα στο κινητό. Δεν το περίμενα...
Ναι μεν είναι FSR performance, αλλά το demo είναι 4K. Θα έπρεπε να δείχνει πιο καθαρή η εικόνα σε 1080p κινητό.

Να κάνω παράθεση το βίντεο.

 

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aki είπε

Στο FSR 3 video που ανέβασε η AMD βλέπω την FSR 3 εικόνα θαμπή ακόμα και από το κινητό μου! Φαντάσου να βάζεις τα Textures στο τέρμα για να τα καταστρέφει το FSR-3 .. nice! (not)

5 λεπτά πριν, aki είπε

Αποκλείεται να φταίει η συμπίεση γιατί η αριστερή μεριά δείχνει λεπτομερή ενώ δεξιά σαν να πέρασες ένα Blur filter. Το επιβεβαίωσα στην οθόνη τη θαμπάδα των textures αλλά το πρωτοείδα στο κινητό. Δεν το περίμενα... Το περίεργο είναι ότι το demo είναι 4K performance, θα έπρεπε να δείχνει πιο καθαρή η εικόνα...

Εγώ πάλι θα πιστέψω τους Alex, John και Rich του Eurogamer/DF που λένε (από την ιδία εμπειρία που είχαν) ότι η εικόνα είναι comparable με το DLSS3+FG.

https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2023-amd-reveals-long-awaited-fsr-3-tech-and-frame-gen-for-every-dx11dx12-game

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Εγώ πάλι θα πιστέψω τους Alex, John και Rich του Eurogamer/DF που λένε (από την ιδία εμπειρία που είχαν) ότι η εικόνα είναι comparable με το DLSS3+FG.

https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2023-amd-reveals-long-awaited-fsr-3-tech-and-frame-gen-for-every-dx11dx12-game

Ίσως να έχει παρόμοια προβλήματα το DLSS 3 + FG, δεν έχω εμπειρία από πρώτο χέρι.
Πάντως το FSR 2.1 performance δεν είναι αντίστοιχα καθαρό όσο το dlss 2.5 Performance.

Αν μη τι άλλο δεν είδα Shimmering, οπότε ίσως έχουν βελτιώσεις στο FSR 3 αλγόριθμο ή απλά η διαρκώς κινούμενη εικόνα δεν αποκαλύπτει τα shimmering artifacts. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...