Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, _Theo_ είπε

Είπαν μήπως προτεινόμενα watt τροφοδοτικού για τις νέες κάρτες;

Έχω ένα τυπικό Corsair CX600 και αναρωτιέμαι μέχρι ποια κάρτα μπορεί να σηκώσει από πλευράς AMD ; 

Αν έρθει σε καλή τιμή η RX 7700 XT (450+ εδώ Ελλάδα αν και δύσκολο...) θα φάει σουτ η RTX 4060 Ti... :D

Η κάρτα έχει tdp 243watts

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ok...

1) Απο τα ΠΑΝΤΑ 🤣 αξιοπιστα slides της AMD , η 7800 xt φαινεται να εχει παρομοιες - πανομοιοτυπες επιδοσεις με την 7900 Gre. Η οποια ομως εχει θεωρητικα περισσοτερα CUs ( 80 εναντι 60) αλλα χαμηλοτερα ρολογια. Παρολαυτα τα χαμηλοτερα ρολογια δεν δικαιολογουν ιδιες επιδοσεις με τοσο περισσοτερους shaders... Μηπως οντως το navi 32 εχει καλυτερες επιδοσεις per  CU? Μπερδευτηκα . Wtf AMD??

2) Αν το FSR3 ειναι full backwards compatible με 5700, 6x00 κλπ, τοτε τι στον Λουτσο ειναι τα ''AI accelerators'' του Rdna 3 και τι σκ@τα παραπανω προσφερουν αν οχι σε frame generation κλπ? 

 

Επεξ/σία από scorpion8283
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν πειράζει, θα σου δώσει αυτό το ποσοστό με FSR 3..Ουσιαστικά έδωσε επέκταση ζωής σε όλες τις RDNA κάρτες και σε όλες τις παλιότερες GeForce..

Μένει να δούμε πόσο καλό θα είναι τελικά..

Και ο Πέτσας θα δώσει στις παλιότερες RTX.

Θα ανακαλύψει σε λίγες εβδομάδες ότι το FG δουλεύει μια χαρά και σε αυτές 🤣

3 ώρες πριν, noFEARgr είπε

In terms of fluidity and clarity, FSR 3 looked a match for DLSS 3 - a view shared by Alex, Rich and John, who were all present to see the demos in person. A great start for FSR 3.

Αααα. Τα κατάφεραν τελικά αυτοί χωρίς optical flow accelerators, ε;

🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Αν το FSR3 ειναι full backwards compatible με 5700, 6x00 κλπ, τοτε τι στον Λουτσο ειναι τα ''AI accelerators'' του Rdna 3 και τι σκ@τα παραπανω προσφερουν αν οχι σε frame generation κλπ? 

Ακριβώς την ίδια σκέψη είχα. Προς το παρόν στο μόνο που φαίνεται να διαφοροποιούνται οι 7000 είναι στην υποστήριξη anti-lag+  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η τιμολόγηση απλά τραγική . Όταν είσαι τόσο πίσω από τον ανταγωνιστή σου ,το μόνο όπλο που έχεις είναι η τιμή. Ο πέτσινος ό,τι και να βγάλει θα πουλήσει .Εδώ σε λίγο θα μας πείσουν ότι η 4060 είναι καρτάρα , τι να λέμε τώρα.

Τέσπα , αν βρείτε 7700 στην ελλάδα κάτω από 500 να μας γράψετε . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 minutes ago, evkar said:

η τιμολόγηση απλά τραγική . Όταν είσαι τόσο πίσω από τον ανταγωνιστή σου ,το μόνο όπλο που έχεις είναι η τιμή. Ο πέτσινος ό,τι και να βγάλει θα πουλήσει .Εδώ σε λίγο θα μας πείσουν ότι η 4060 είναι καρτάρα , τι να λέμε τώρα.

Τέσπα , αν βρείτε 7700 στην ελλάδα κάτω από 500 να μας γράψετε . 

Ελλάδα σε ένα τρίμηνο θα έχει πέσει στο MSRP. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, just_a_dude said:

Ξέρουμε ποια games χρησιμοποιούν async compute; Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποια λίστα ή κάτι τέτοιο. Γενικά το χρησιμοποιούν τα καινούργια;

Αυτό είναι αρχιτεκτονική στην GPU

 

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το ξέρω, απλά το FS3 θα χρησιμοποιεί async compute, οπότε αν και το game έχει async compute δεν θα έχει τόσο benefit απ' το FSR3. Τουλάχιστον αυτό λένε οι reviewers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, just_a_dude said:

Ναι το ξέρω, απλά το FS3 θα χρησιμοποιεί async compute, οπότε αν και το game έχει async compute δεν θα έχει τόσο benefit απ' το FSR3. Τουλάχιστον αυτό λένε οι reviewers.

Δεν μπαίνει σε game το Asynch Compute, είναι αρχιτεκτονικό στοιχειό της GPU από τις πρώτες GCN μέχρι και σήμερα υπάρχει μέσα στις RDNA3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Δεν μπαίνει σε game το Asynch Compute, είναι αρχιτεκτονικό στοιχειό της GPU από τις πρώτες GCN μέχρι και σήμερα υπάρχει μέσα στις RDNA3. 

Μα υπάρχουν games που έχουν toggle για async compute στα settings

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...