Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το ''Anti-lag'' είναι το αντίστοιχο Reflex δηλαδή ; Απ' όσο έχω δει δεν κάνει το ίδιο καλή δουλειά..

Οπως ανεφερα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο του reflex ακομα απο την amd. Το antilag παει χρονια πισω δεν υπηρχε ακομα το reflex. Δεν εχει καμια σχεση ομως. Το αν δωσουν κατι αντιστοιχο τωρα με το FSR 3 μενει να το δουμε δεν εχει ανακοινωθει κατι. Το Hypr-RX δεν ειναι τιποτα σημαντικο απλα ενεργοποιει αυτοματα 3 τεχνολογιες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

To Hyprrrr-xx δεν ήταν να ανακοινωθεί τάχα στο πρώτο μισό του 2023 ή κάνω λάθος; Τo radeon boost τι ειναι;

Ε AMD μην δενεις κομπο τι λενε. Το radeon boost δεν δουλευει σε ολα τα παιχνιδια. Οπου δουλευει στις πολυ γρηγορες σκηνες ριχνει την αναλυση στιγμιαια και δινει μεγαλο boost αναλογα σε τι ποσοστο το εχεις να ριχνει την αναλυση. Ειναι στιγμιαιος upscaler. Μολις ξανα πας σε static εικονα η σε πιο αργη κινηση ξανα πηγαινεις σε native. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, πρακτικά dynamic resolution είναι με προκαθορισμένο ποσοστό μέσα από τον οδηγό.

Το δοκίμασα μόνο στο BFV κάποια στιγμή, δεν λειτουργούσε καθόλου καλά για τα δικά μου γούστα, δεν κοίταξα κάτι άλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

και το upscaling πως το κάνει; με FSR;

Οχι δεν χρησιμοποιεις καμια τεχνολογια. Απλα ριχνει την αναλυση σε γρηγορη κινηση ισως να μην κανει και upscaling απλα ριχνει την αναλυση. Για αυτο δεν προχωρησε καθολου αυτο το χαρακτηριστικο. 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε και τι; Είσαι δηλαδή σε 1440p και σου ρίχνει ξαφνικά την ανάλυση στα 1080p ασαλιωτα; Χωρίς καν upscaling; Λολ τι νόημα έχει αυτό;. Αυτό θα μαμουσε αν γινόταν με DLSS. Να έβαζες δηλαδή target 80fps για παράδειγμα και να έκανε upscaling με DLSS όπου χρειάζοταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε και τι; Είσαι δηλαδή σε 1440p και σου ρίχνει ξαφνικά την ανάλυση στα 1080p ασαλιωτα; Χωρίς καν upscaling; Λολ τι νόημα έχει αυτό;. Αυτό θα μαμουσε αν γινόταν με DLSS. Να έβαζες δηλαδή target 80fps για παράδειγμα και να έκανε upscaling με DLSS όπου χρειάζοταν.

Δεν έχει νόημα για αυτό δεν προχωρησε. Η amd γενικά δεν το έχει. Το RIS που είναι εξαιρετικό ούτε αυτό το προώθησε ενώ μπαίνει σε κάθε παιχνίδι. Η nvidia ειναι μανούλα σε αυτά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε και τι; Είσαι δηλαδή σε 1440p και σου ρίχνει ξαφνικά την ανάλυση στα 1080p ασαλιωτα; Χωρίς καν upscaling; Λολ τι νόημα έχει αυτό;. Αυτό θα μαμουσε αν γινόταν με DLSS. Να έβαζες δηλαδή target 80fps για παράδειγμα και να έκανε upscaling με DLSS όπου χρειάζοταν.

Δεν έχεις δει το dynamic resolution σε κάποια παιγνίδια? Αυτή τη δουλειά κάνει που περιγράφεις. Ορίζεις fps που θες και ρίχνει την ανάλυση όσο χρειάζεται (με αντίστοιχη πτώση ποιότητας).

Στο boost, όριζες ποσοστό (15%, πχ) που θα έριχνε την ανάλυση. Μιλάμε για χαρακτηριστικό στους οδηγούς, όχι στο παιγνίδι το ίδιο, που βγήκε πριν 3-4χρόνια αν θυμάμαι σωστά, πριν ακόμα από το fsr1.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Arkin said:

Θα φαει κραξιμο οπως και η nvidia αν ειναι μονο για RDNA 3 και οχι RDNA 2 πχ. Εδω πως θα το πουλησει εχουν οι RDNA 3 πυρηνες για FSR 3? Η nvidia ειπε οτι δουλευει τους tensor πυρηνες για το FG και ΑΙ και οτι και καλα δεν οι tensors των ampere δεν το υποστηριζουν. Η amd εχει το antilag αλλα δεν ειναι το ιδιο. 100% ιδιο με το reflex δεν εχει ισως φερει κατι αντιστοιχο τωρα με το FSR 3. 

H RDNA 3 έχει dedicated AI Cores (Matrix Accelerators) , δυο ανά CU ενώ οι RDNA2 δεν έχουν. Άρα αν το FSR3 χρησιμοποιεί AI τότε μόνο οι RDNA3 θα το υποστηρίζουν.

big_compute-unit-pair.jpg

rdna-3-AI.jpg?quality=50&strip=all&w=120

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε και τι; Είσαι δηλαδή σε 1440p και σου ρίχνει ξαφνικά την ανάλυση στα 1080p ασαλιωτα; Χωρίς καν upscaling; Λολ τι νόημα έχει αυτό;. Αυτό θα μαμουσε αν γινόταν με DLSS. Να έβαζες δηλαδή target 80fps για παράδειγμα και να έκανε upscaling με DLSS όπου χρειάζοταν.

Το νόημα ήταν ότι όταν υπάρχει γρήγορη κίνηση (τότε ενεργοποιούνταν μόνο) δεν προσέχεις ιδιαίτερα το περιβάλλον γύρω σου οπότε δεν σε πολυνοιάζει αν πιξελιάζει για λίγο από τη στιγμή που γίνεται πιο smooth η κίνηση. Την εποχή που βγήκε είχε νόημα γιατί δεν υπήρχε ακόμα το fsr, το είχα δοκιμάσει και υπο προυποθέσεις, ψιλοάξιζε. Ενοοείται πλέον δεν έχει λόγο ύπαρξης εκτός και αν όπως σωστά είπες συνδυαστεί με fsr. Να παίζεις ξέρω γω με fsr q και στις γρήγορες κινήσεις μόνο να το ρίχνει αυτόματα σε fsr b για παράδειγμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

H RDNA 3 έχει dedicated AI Cores (Matrix Accelerators) , δυο ανά CU ενώ οι RDNA2 δεν έχουν. Άρα αν το FSR3 χρησιμοποιεί AI τότε μόνο οι RDNA3 θα το υποστηρίζουν.

big_compute-unit-pair.jpg

rdna-3-AI.jpg?quality=50&strip=all&w=120

Στα χνάρια της nGreedia και η AMD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Στα χνάρια της nGreedia και η AMD.

Δεν είναι nGreedia. Αν θες κάτι να γίνει σωστά, χρειάζεσαι dedicated hardware, αλλιώς θα πρέπει να κάνεις παραχωρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...