Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Πολυ ωραια νουμερακια η xtx. Εχει πχ 40% μπροστα την 4080 στο world war z και 30% σε pubg και war thunder και βλεπω εχει και το witcher με rt τιμια η διαφορα 23% περιμενα παραπανω. Να λυσουν τα θεματα που εχουν και θα ειναι μια χαρα καρτες απο αποψη επιδοσεων ακομα και σε RT. Aς κανουν ενα rma ολες τις ref μπας και αφησουν πισω τις κακες αποψεις που βγαζουν προς τα εξω και θα εχουμε γερη κοντριτσα xt-4070ti και xtx-4080.

Aυτο το Benchmark δειχνει ξεκαθαρα οτι οι Rx 7000 ειναι μια με δυο γενιες πισω σε Ray Tracing.
Oσο θα βγαινουν νεοι τιτλοι με πιο βαρυ RT τα νουμερα θα γινονται παντα χειροτερα.
Προσωρινα το σωζουν λιγο οι παλιοι τιτλοι και τα μαγειρεμενα Average.
 

untitled-41.png

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Θυμάμαι βίντεο του linus να δείχνει μια γομαρόψυχτρα για threadripper η οποία ήταν καλύτερη από υδρόψυξη αλλά είχε ακριβώς αυτή την ιδιαιτερότητα. Έπρεπε να τοποθετηθεί με συγκεκριμένο προσανατολισμό αλλιώς δεν δούλευε.

Το καταλαβαίνω να συμβαίνει σε tower, από εκεί που τραβάνε και σπρώχνουν, αν έχεις πχ μια gpu κολλητά ακριβώς κάτω από τον επεξεργαστή να φράζει εντελώς τη ροή.

Εδώ? Δεν ξέρουν πώς μπαίνει η έρμη η κάρτα στη θύρα ή το δοκίμασαν μόνο σε testbench, ξαπλωτό?

35 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Στα 48 επιβεβαιωμενα cases που ελαβε με email οι 29 ηταν horizontal και οι 19 vertical.
Αν δεν ειχαν θεμα σε Vertical τοτε και τα 48 θα ηταν horizontal.
Aυτο σημαινει οτι οσα λεπτα και να την αφηνε, οσες φορες και να τη γυρναγε ειναι δεδομενο οτι υπαρχει προβλημα.
Και αν αυτοι οι 48 του εστειλαν email γιατι τον ξερουν και τον παρακολουθουν,φαντασου ποσοι εχουν στειλει email στην AMD, στα καταστηματα που τις πηραν ή δεν εχουν κανει τιποτα και συνεχιζουν να τη χρησιμοποιουν με τετοιες θερμοκρασιες.

Το ότι υπάρχει θέμα μόνο τα γίδια στο τμήμα της ΑΜΔ που απάντησε αυτές τις γελοιότητες το αμφισβητεί (κι αυτοί μάλλον γιατί έτσι έπρεπε να απαντήσουν, όχι γιατί ξέρουν τί λένε).

Συζητάμε μόνο με τα στοιχεία που (δεν) έχουμε για τις πιθανές αιτίες.

Η διαφορά από κάθετη σε οριζόντια θέση είναι εκεί και επίσης δεν αμφισβητείται. Αν δεν υπήρχε αυτό το "κάτι" που ψάχνουμε (λέμε τώρα), θα ήταν παντού τα ίδια.

Γράφω για τους χρόνους, γιατί για να υπάρξει σωστή σύγκριση και να βγουν ασφαλή συμπεράσματα κρατάς ίδιους, σταθερούς κάποιους παράγοντες (φορτίο, στροφές, χρόνους μέτρησης). Ακόμα και να έπεφτε η θερμοκρασία στα 5' αφού την ξαναγύριζε κάθετα, το πρόβλημα παραμένει και είναι απαράδεκτο, απλά θα άλλαζε το όποιο σημείο στο οποίο θα κοιτάζαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Aυτο το Benchmark δειχνει ξεκαθαρα οτι οι Rx 7000 ειναι μια με δυο γενιες πισω σε Ray Tracing.
Oσο θα βγαινουν νεοι τιτλοι με πιο βαρυ RT τα νουμερα θα γινονται παντα χειροτερα.
Προσωρινα το σωζουν λιγο οι παλιοι τιτλοι και τα μαγειρεμενα Average.
 

untitled-41.png

Εδώ η ιντέλα με την Α770 ρίχνει ένα 10% στην 6950ΧΤ, στα ίσα με 3070 ti σε full rt. Θα βγάλει τις battlemage και θα τους κάνει πλάκα ο Raja στο τέλος!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Aυτο το Benchmark δειχνει ξεκαθαρα οτι οι Rx 7000 ειναι μια με δυο γενιες πισω σε Ray Tracing.
Oσο θα βγαινουν νεοι τιτλοι με πιο βαρυ RT τα νουμερα θα γινονται παντα χειροτερα.
Προσωρινα το σωζουν λιγο οι παλιοι τιτλοι και τα μαγειρεμενα Average.
 

untitled-41.png

Στο 3D Mark γενικά βλέπουμε περίεργα ανάλογα με εκδόσεις drivers κτλ. μην βασίζεσαι σε αυτό. 

Ένα ενδιαφέρον άρθρο: 

https://www.igorslab.de/en/rdna3-and-single-too-high-hotspot-temperatures-on-the-amd-radeon-rx-7900-xtx-total-possible-causes/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, AlexandrosKle είπε

Εδώ η ιντέλα με την Α770 ρίχνει ένα 10% στην 6950ΧΤ, στα ίσα με 3070 ti σε full rt. Θα βγάλει τις battlemage και θα τους κάνει πλάκα ο Raja στο τέλος!

Δεν μπορείς να φανταστείς πως το περιμένω, η κορύφωση του φανμποησμού μου, all intel pc. Έπος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Στο 3D Mark γενικά βλέπουμε περίεργα ανάλογα με εκδόσεις drivers κτλ. μην βασίζεσαι σε αυτό. 

Ένα ενδιαφέρον άρθρο: 

https://www.igorslab.de/en/rdna3-and-single-too-high-hotspot-temperatures-on-the-amd-radeon-rx-7900-xtx-total-possible-causes/

Δεν το δειχνει μονο το 3D Μark, το δειχνει και οτι αλλο εχει βαρυ Ray Tracing.
Aκομα και η 3060 βγαζει σχεδον τα διπλασια fps απο την 6700xt με RT.
To ιδιο δειχνει πανω κατω και το 3D Mark.
Φαντασου τι θα γινεται στο Portal και σε αλλους νεοτερους τιτλους.
 

Screenshot_1.webp

Screenshot_1.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Γράφω για τους χρόνους, γιατί για να υπάρξει σωστή σύγκριση και να βγουν ασφαλή συμπεράσματα κρατάς ίδιους, σταθερούς κάποιους παράγοντες (φορτίο, στροφές, χρόνους μέτρησης). Ακόμα και να έπεφτε η θερμοκρασία στα 5' αφού την ξαναγύριζε κάθετα, το πρόβλημα παραμένει και είναι απαράδεκτο, απλά θα άλλαζε το όποιο σημείο στο οποίο θα κοιτάζαμε.

Λογικά πρέπει να πέσει το gpu load, να χαμηλώσει η θερμοκρασία κάτω από ένα όριο (ίσως τους 100 αν μιλάμε για νερό), να υγροποιηθεί και πάλι το εξατμισμένο υγρό στο vapor chamber, ώστε να αρχίσει να δουλεύει πάλι ο κύκλος. Εκεί είναι το πρόβλημα, πως όταν είναι οριζόντια, δε δουλεύει ο κύκλος.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Δεν το δειχνει μονο το 3D Μark, το δειχνει και οτι αλλο εχει βαρυ Ray Tracing.
Aκομα και η 3060 βγαζει σχεδον τα διπλασια fps απο την 6700xt με RT.
To ιδιο δειχνει πανω κατω και το 3D Mark.
Φαντασου τι θα γινεται στο Portal και σε αλλους νεοτερους τιτλους.
 

Screenshot_1.webp

Screenshot_1.jpg

Εννοείτε είναι πίσω αλλά το 3d mark δεν το παίρνω πολύ σοβαρά. Δες και εδώ από τον igor τα αποτελέσματα: 

https://www.igorslab.de/en/amd-radeon-rx-7900xtx-and-rx-7900xt-in-test-a-giant-step-ahead-and-a-smaller-step-sideways/6/

Επεξ/σία από aetos1988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Εννοείτε είναι πίσω αλλά το 3d mark δεν το παίρνω πολύ σοβαρά. Δες και εδώ από τον ingor τα αποτελέσματα: 

https://www.igorslab.de/en/amd-radeon-rx-7900xtx-and-rx-7900xt-in-test-a-giant-step-ahead-and-a-smaller-step-sideways/6/

Nαι αυτο προσπαθησα να εξηγησω και πιο πανω.
Οσο μεσα στο Average θα υπαρχουν games με ανυπαρκτο RT τοσο θα πλησιαζουν τις Nvidia.
Oσο θα κοιταμε μονο περιπτωσεις με βαρυ RT τοσο χαλια θα ειναι τα αποτελεσματα.
Καποιος που ψαχνει να αγορασει καινουρια Gpu τον ενδιαφερουν κυριως οι νεοι τιτλοι που θα βγουν 2023-2025 τα Average των 2020-2022 τα εχει παιξει ηδη με τη παλια του καρτα.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Aυτο το Benchmark δειχνει ξεκαθαρα οτι οι Rx 7000 ειναι μια με δυο γενιες πισω σε Ray Tracing.
Oσο θα βγαινουν νεοι τιτλοι με πιο βαρυ RT τα νουμερα θα γινονται παντα χειροτερα.
Προσωρινα το σωζουν λιγο οι παλιοι τιτλοι και τα μαγειρεμενα Average.
 

untitled-41.png

Αυτή είναι η διαφορά σε raw RT power. Δεν έχουν όλα τα παιχνίδια εξάρτηση 100% από raw RT power. Κάποια έχουν 20%, κάποια 30% και τα ποιο βαριά ίσως 40-50%.

Πχ στο Cyberpunk, έχουμε:

raster 7900xtx 70 fps
raster 4080 64 fps
rt ultra 7900xtxt 20 fps
rt ultra 4080 31 fps

Αν εφαρμόσουμε το raw RT performance για να δικαιολογήσουμε την απόδοση στο Cyberpunk, θα δούμε πως σε αυτό το παιχνίδι, το σκορ επηρεάζεται 75% από το raw RT performance και 25% από το raster performance.

Αντίθετα στο Guardians of the Galaxy πχ, έχουμε:

raster 7900xtx 140 fps
raster 4080 141 fps
rt ultra 7900xtxt 53 fps
rt ultra 4080 72 fps

Αν εφαρμόσουμε το raw RT performance για να δικαιολογήσουμε την απόδοση στο Guardians of the Galaxy, θα δούμε πως σε αυτό το παιχνίδι, το σκορ επηρεάζεται 52% από το raw RT performance και 48% από το raster performance.

Και αν δούμε το F1 2022, έχουμε:

raster 7900xtx 216 fps
raster 4080 191 fps
rt high 7900xtxt 56 fps
rt high 4080 64 fps

Αν εφαρμόσουμε το raw RT performance για να δικαιολογήσουμε την απόδοση στο F1 2022, θα δούμε πως σε αυτό το παιχνίδι, το σκορ επηρεάζεται 32% από το raw RT performance και 68% από το raster performance.


 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, malakudi είπε

Αυτή είναι η διαφορά σε raw RT power. Δεν έχουν όλα τα παιχνίδια εξάρτηση 100% από raw RT power. Κάποια έχουν 20%, κάποια 30% και τα ποιο βαριά ίσως 40-50%.

Πχ στο Cyberpunk, έχουμε:

raster 7900xtx 70 fps
raster 4080 64 fps
rt ultra 7900xtxt 20 fps
rt ultra 4080 31 fps

Αν εφαρμόσουμε το raw RT performance για να δικαιολογήσουμε την απόδοση στο Cyberpunk, θα δούμε πως σε αυτό το παιχνίδι, το σκορ επηρεάζεται 75% από το raw RT performance και 25% από το raster performance.

Αντίθετα στο Guardians of the Galaxy πχ, έχουμε:

raster 7900xtx 140 fps
raster 4080 141 fps
rt ultra 7900xtxt 53 fps
rt ultra 4080 72 fps

Αν εφαρμόσουμε το raw RT performance για να δικαιολογήσουμε την απόδοση στο Cyberpunk, θα δούμε πως σε αυτό το παιχνίδι, το σκορ επηρεάζεται 52% από το raw RT performance και 48% από το raster performance.

Και αν δούμε το F1 2022, έχουμε:

raster 7900xtx 216 fps
raster 4080 191 fps
rt high 7900xtxt 56 fps
rt high 4080 64 fps

Αν εφαρμόσουμε το raw RT performance για να δικαιολογήσουμε την απόδοση στο Cyberpunk, θα δούμε πως σε αυτό το παιχνίδι, το σκορ επηρεάζεται 32% από το raw RT performance και 68% από το raster performance.


 

Αν σε αυτους του τιτλους που φτιαχτηκαν για να παιζουν με top καρτες τις 3090 3090ti 6950xt,σε καποια εχουν προβλημα,φαντασου τι θα γινει με τα νεα games που δοκιμαζονται σε 4090 και το RT θα ειναι πολυ πιο heavy.
Για αυτο το RT raw Power θα καθορισει και το μελλον.
Αυτα θα ειχαν σημασια αν συζητουσαμε το 3000 vs 6000, τωρα που συζηταμε για το 4000 vs 7000 εχει μεγαλυτερη σημασια το μελλον.

Τα Average που σωζουν την ΑMD ειναι σαν την γυμναστικη και τα θρησκευτικα στο σχολειο.
Ειχες 12 χημεια και φυσικη(heavy RT) και το εσωζες με γυμναστικη και θρησκευτικα(light RT) που ειχε 20 βγαζοντας μεσο ορο 16.
Αν λοιπον βαλεις αλλες 20x χημειες στο Average η αν αφαιρεσεις απο το Αverage τις "γυμναστικες" θα εχεις ενα πιο ξεκαθαρο αποτελεσμα για το μελλον.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Arkin είπε

Πολυ ωραια νουμερακια η xtx. Εχει πχ 40% μπροστα την 4080 στο world war z και 30% σε pubg και war thunder και βλεπω εχει και το witcher με rt τιμια η διαφορα 23% περιμενα παραπανω. Να λυσουν τα θεματα που εχουν και θα ειναι μια χαρα καρτες απο αποψη επιδοσεων ακομα και σε RT. Aς κανουν ενα rma ολες τις ref μπας και αφησουν πισω τις κακες αποψεις που βγαζουν προς τα εξω και θα εχουμε γερη κοντριτσα xt-4070ti και xtx-4080.

και γιατί να μην πάρεις κατευθείαν τη 4080; στα ίδια χρήματα η εκεί κοντά πάντα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δοκιμάσει κανείς Fortnite με hardware RT?

έχω μια ελπίδα ότι το UE5 RT θα σώσει την κατάσταση για την AMD μιας και όλοι οι τίτλοι με UE5 RT Θα παίζουν στις κονσόλες και κατ επέκταση σε AMD GPU μια χαρά.

εγώ δοκίμασα το Fortine με hardware RT σε rtx 2060 και έβγαζε smooth περί τα 60 FPS! Αναλογικά σε AMD θα τρέχει μια χαρά το UE5 RT!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις σημερινές κονσόλες να είναι μαζί μας μέχρι και τουλάχιστον το 2025-2026 και πολλά από τα επόμενα παιχνίδια να χρησιμοποιούν την Unreal Engine 5, η πλειοψηφία των games θα έχουν average RT παρά full RT όπως στο CyberPunk 2077.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Με τις σημερινές κονσόλες να είναι μαζί μας μέχρι και τουλάχιστον το 2025-2026 και πολλά από τα επόμενα παιχνίδια να χρησιμοποιούν την Unreal Engine 5, η πλειοψηφία των games θα έχουν average RT παρά full RT όπως στο CyberPunk 2077.

Oι κονσολες ετσι και αλλιως ποτε δεν ειχαν max settings γιατι θα πρεπει το pc gaming να εξαρταται απο τις κονσολες;
H κονσολα θα εχει medium high(oτι κανει και ενας με mid range gpu) και το pc θα εχει την επιλογη να επιλεξει max settings.
Αν μιλαμε για τιτλο του 2023 που θα βγει αποκλειστικα για κονσολες και το 2024 αποφασισουν να το βγαλουν ΚΑΙ στο pc τοτε ναι ισως να εχει κατωτερα γραφικα αν και τιτλος του 2023 δεν θα κατσουν να το ξαναγραψουν στο PC.
Οι τιτλοι που βγαινουν κανονικα για PC και οι τιτλοι που βγαινουν ΜΟΝΟ για PC δεν εχουν κανενα λογο να ακολουθησουν τους περιορισμους της κονσολας.
O καθε ενας θα το τρεξει οπως μπορει με τα settings που μπορει.

Screenshot_32.jpg.6d529b0e440f6de5ec2ca69a96f96be7.jpg

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...