Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Κάτι δεν μου ταιριάζει, δεν πολυασχολήθηκα κιόλας. Έστω ότι έχει 8% μερίδιο η amd, η Intel που σκατά βρήκε το 4% στις descrete? Μιλάμε για πάνω από μισό εκατομμύριο κομμάτια. Απλά δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Μισό εκατομμύριο οικονομικά προσιτές GPU γιατί να μην πουληθούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αν δεις ο ίδιος DLSS κόντρα σε FSR δεν υπάρχει επαφή. Στη λεπτεπίλεπτη γεωμετρία και τα textures καταρρέει(FSR). Εκεί βασίζεται η AMD. Σε όσους συγκρίνουν τις δύο τεχνολογίες μέσα από παραπλανητικά βίντεο και screenshots.

Καθόλου αντικειμενικός όπως πάντα.

Στο Uncharted που έχει FSR 2.1 δεν είναι καθόλου μεγάλες οι διαφορές.

Στις λεπτές μακρινές γραμμές το DLSS τείνει να στρογγυλοποιεί προς τα πάνω, αναδεικνύοντας μεν τις γραμμούλες (καλώδια, σύυρματα, κτλ κτλ) αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ψεύτικο. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι.

Έκανα σύγκριση στο Uncharted σε 1080p, DLSS Quality vs Native + άριστο ΤΑΑ  + Resolution scale 200% (δηλαδη εσωτερικό render 4K).

Το DLSS πάντα παρήγαγε πολύ χοντρές γραμμές που θα έπρεπε (με σημείο αναφοράς το τέλειο native + άριστο ΤΑΑ + Res. scale 200%) να έχουν περίπου το μισό πάχος. ΕΤΣΙ το DLSS κερδίζει στη  λεπτή γεωμετρία. Αυθαιρετώντας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Ρε μπαγάσα, αυτό εννοούσα? Δηλαδή από τον 5900 ή όποιο άλλο μετριοκαλό cpu, άμα τα σκάσεις για πλατφόρμα με τούμπανη m/b, τούμπανο cpu και τούμπανη ram η διαφορά είναι 1%?

Νομίζω ότι από τη στιγμή που συνυπολογίζουμε κόστος με επιδόσεις και features, έστω κι αν το vfm δεν είναι κριτήριο, τα μεγάλα νούμερα, πχ 800 ευρώ, 500 ευρώ παίζουν ρόλο. Αν και θα μου άρεσε να είναι οι επιλογές μέχρι το χιλιάρικο και απλώς να υπάρχει ένα halo product που απλά δεν θα με αφορούσε. 

Αυτό κατάλαβα ως πρός την αναφορά στον 13900ks. Τέσπα, γράψε λάθος.

Απλά το point είναι - όταν όλες οι κάρτες είναι μαμησε με υπερτιμολογημένες, για εμένα προσωπωικά δεν νοείται το να πάρεις τριτοτέραρτη κάρτα στα 1400-1500€ γιατί είναι VFM. Τι VFM, φακ μι απσαιντ νταουν είναι. Ακόμα και επιδόσεις να μην βάλουμε κάτω, αν ας πούμε έχεις μια κάρτα στα 2000€, και μια άλλη σατ 1800€ αλλά 10% πίσω σε επιδόσεις, φαντάζομαι ΟΛΟΙ την 1η θα αγοράσουν, παρόλο που και οι 2 έχουν το ίδιο VFM. Όταν ξεφεύγεις πάνω από ένα χρηματικό όριο ψάχνεις το καλύτερο απλά.

Στην προηγούμενη γενιά η 90αρα κόστιζε κοντά τα διπλά από την 80αρα, και ακόμα και η 6900xt ήταν 300€ πάνω από την 6800xt. Eκεί έχει νόημα να πείς πάω για την φτηνότερη.

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Μισό εκατομμύριο οικονομικά προσιτές GPU γιατί να μην πουληθούν;

Σύμφωνοι. απλώς ήταν paper launch, δεν τα είδα πουθενά τα τμχ. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Για να μην γράφονται σεντόνια, η έρευνα αφορά discrete GPUs. Δηλαδή, άτομα που ξέρουν τι παίρνουν ή συμβουλεύονται γνωστούς που ξέρουν. Φτάσαμε λοιπόν το 88% για την Nvidia και το 8% για την AMD. Ούτε στους servers τέτοια ήττα.

Discrete GPU είναι και αυτές που παίρνουν οι OEMs (HP, Dell, Lenovo, κτλπ) και τοποθετούν στα έτοιμα συστήματα τους - Desktop ή Notebook. Η "ανεξήγητη" άνοδος της intel σε αυτό το γράφημα θα έπρεπε να σε είχε προβληματίσει.

 

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Εν τω μεταξύ η Nvidia έχει ξεπεράσει την Intel σε χρηματιστηριακή αξία.

Από την άλλη όμως το revenue που έχει η Intel για την NVidia αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός.
69,5B vs 29,73B.
Μη μας προκαλεί δέος το ότι εκμεταλλεύτηκε η NVidia μια συγκυρία με το mining και τα lockdowns και παρουσίασε υπερ-αποδόσεις. Οι διορθώσεις είναι καθ' οδόν.

Τώρα για τα υπόλοιπα που γράφεις μία από τα ίδια - RT, DLSS superiority, κτλπ που αφορούν το 0,0001% των games.

Σε παραπέμπω σε πλείστα reviews για τo FSR 2.1 (που παρεπιπτόντως είναι hardware agnostic) και φυσικά σε αρκετά παιδιά εδώ που το χαίρονται στις RDNA2 κάρτες τους. Ας μας πουν εκείνοι για "λεπτεπίλεπτη γεωμετρία και textures".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@pirmen56 Που πουλήθηκαν αυτές οι 560.000 intel discrete GPUs ρε συ, στο 3ο quarter; A750 και Α770 έκαναν launch 15/10. 3o quarter είναι Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος! Θες να πιστέψουμε πως η Intel πούλησε 560.000 Α380 που έκαναν launch Ιούνιο του 22 μόνο στην Κίνα και στον υπόλοιπο κόσμο εμφανίστηκαν μετά τις 15/8;

Απλώς η έρευνα είναι για τα πανηγύρια. Για κάθε δύο οποιαδήποτε AMD discrete GPU που πουλήθηκε, μας λέει πως η Intel πούλησε μία A380 στο 3ο quarter. Και μάλιστα με παγκόσμια παρουσία μόνο για το 1/2 του quarter.

edit:

Και το ποιο αστείο είναι πως το γράφημα έχει και το Q2 2002 με την Intel στο 5% από 19 εκατομμύρια discrete GPUs. Δηλαδή σχεδόν ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ Α380 πουλήθηκαν από 15/6 που έκαναν launch μέχρι 30/6.

Και θες να πάρουμε σοβαρά αυτά τα νούμερα τώρα;

Εκτός αν έχει κι άλλες discrete GPUs η Intel και δε το ξέρουμε. 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το FSR 2.2 τώρα σε καλό implementation είναι 99% ίδιο με το καλό implementation του DLSS 2. Το πρόβλημα της AMD είναι στις RT επιδόσεις που μένει συνεχώς μια γενιά πίσω, τα υπόλοιπα λίγο-πολύ θα τα φέρει στα ίσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Καθόλου αντικειμενικός όπως πάντα.

Στο Uncharted που έχει FSR 2.1 δεν είναι καθόλου μεγάλες οι διαφορές.

Στις λεπτές μακρινές γραμμές το DLSS τείνει να στρογγυλοποιεί προς τα πάνω, αναδεικνύοντας μεν τις γραμμούλες (καλώδια, σύυρματα, κτλ κτλ) αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ψεύτικο. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι.

Έκανα σύγκριση στο Uncharted σε 1080p, DLSS Quality vs Native + άριστο ΤΑΑ  + Resolution scale 200% (δηλαδη εσωτερικό render 4K).

Το DLSS πάντα παρήγαγε πολύ χοντρές γραμμές που θα έπρεπε (με σημείο αναφοράς το τέλειο native + άριστο ΤΑΑ + Res. scale 200%) να έχουν περίπου το μισό πάχος. ΕΤΣΙ το DLSS κερδίζει στη  λεπτή γεωμετρία. Αυθαιρετώντας.

Στο CP2077 που έχει τις τελευταίες εκδόσεις και των δύο βλέπεις ΕΝΤΟΝΟ τρεμόπαιγμα σαν artifacts χαλασμένης κάρτας σε κάποια μακρινά αντικείμενα όπως συρματοπλέγματα, σχάρες υπονόμων, παράθυρα κ.α. Και στάσιμος να είσαι. Σαν τα artifacts του dlss 1.9 για το Control(χωρίς την AI) για να καταλάβεις και ακόμα χειρότερα.

Συν περισσότερη θολούρα στην κίνηση, συν flicker και απώλεια γεωμετρικής λεπτομέρειας σε μακρινα αντικείμενα με λεπτές γραμμές(π.χ. κεραίες). Επίσης αρκετά εντονότερα moire patterns.

Βγάζουν μάτι οι διαφορές και προδίδουν άμεσα το χαμηλότερο render res. Δεν μιλάμε για υποκειμενικότητες σαν αυτά που λες. Για το πρώτο FSR δεν το συζητάμε καν. Αλλά όποιος δεν έχει RTX για απευθείας σύγκριση ό,τι και να του πουν το δέχεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Στο CP2077 που έχει τις τελευταίες εκδόσεις και των δύο βλέπεις ΕΝΤΟΝΟ τρεμόπαιγμα σαν artifacts χαλασμένης κάρτας σε κάποια μακρινά αντικείμενα όπως συρματοπλέγματα, σχάρες υπονόμων, παράθυρα κ.α. Και στάσιμος να είσαι. Σαν τα artifacts του dlss 1.9 για το Control(χωρίς την AI) για να καταλάβεις και ακόμα χειρότερα.

Συν περισσότερη θολούρα στην κίνηση, συν flicker και απώλεια γεωμετρικής λεπτομέρειας σε μακρινα αντικείμενα με λεπτές γραμμές(π.χ. κεραίες). Επίσης αρκετά εντονότερα moire patterns.

Βγάζουν μάτι οι διαφορές και προδίδουν άμεσα το χαμηλότερο render res. Δεν μιλάμε για υποκειμενικότητες σαν αυτά που λες. Για το πρώτο FSR δεν το συζητάμε καν. Αλλά όποιος δεν έχει RTX για απευθείας σύγκριση ό,τι και να του πουν το δέχεται.

Με το FSR mod παντως που εχει βγει εδω ειναι στα ιδια με DLSS σε θεμα artifacts αλλα το dlss ειναι ενα κλικ πιο θολο στις πινακιδες που εχει γραμματα. Στην native υλοποιηση κατι πηγε στραβα. Με το mod το οποιο μπαινει σε 5 δευτερολεπτα σε οποιο παιχνιδι εχει DLSS τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα και ισαξια με DLSS. Δουλεψα το mod σε guardias of the galaxy και σε quality ηταν ιδιο με το native ακριβως εβαλα και screens τοτε στο θεμα του παιχνιδιου για συγκρισεις back to back. 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/3001/?tab=description

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@pirmen56 βρήκα όλα τα νούμερα και το γράφημα που αναφέρεται στα 14 εκατομμύρια discrete GPUs περιλαμβάνει και desktop και laptop, αν πάρουμε μόνο τα desktop αναλύονται ως εξής:

Workstation Desktop: AMD 0.04, Intel 0, Nvidia 0.69
High-end Desktop: AMD 0.13, Intel 0, Nvidia 2.29
Midrange Desktop: AMD 0.34,Intel 0.26, Nvidia 2.18
Entry-level Desktop: AMD 0.18, Intel 0, Nvidia 0.78
Total Desktop: AMD 0.69, Intel 0.26, Nvidia 5.94 Total 6,89
Total Desktop Percentage: AMD 10%, Intel 3.8%, Nvidia 86.2%

Ακόμα κι έτσι θεωρώ απίθανο να πουλήθηκαν 260.000 A380, μπορεί η Intel να τα έδωσε να μπουν σε OEM PCs αλλά αυτά να είναι ακόμα σε αποθήκες και ίσως να μη φτάσουν και ποτέ σε καταναλωτές. Άλλωστε η έρευνα αφορά GPU unit shipments, δεν είναι ξεκάθαρο αν αναφέρεται σε τσιπάκια από τους 3 κατασκευαστές προς AIBs και OEMs ή αν αφορά κάρτες γραφικών. Θεωρώ πως μάλλον αναφέρεται στο πρώτο.

Άσε δε που την A380 δε την λες και midrange - αλλά στο midrange έχει 260.000 τεμάχια η Intel. Στα υπόλοιπα έχει 0.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Arkin είπε

Με το FSR mod παντως που εχει βγει εδω ειναι στα ιδια με DLSS σε θεμα artifacts αλλα το dlss ειναι ενα κλικ πιο θολο στις πινακιδες που εχει γραμματα. Στην native υλοποιηση κατι πηγε στραβα. Με το mod το οποιο μπαινει σε 5 δευτερολεπτα σε οποιο παιχνιδι εχει DLSS τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα και ισαξια με DLSS. Δουλεψα το mod σε guardias of the galaxy και σε quality ηταν ιδιο με το native ακριβως εβαλα και screens τοτε στο θεμα του παιχνιδιου για συγκρισεις back to back. 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/3001/?tab=description

Αυτό που βλέπεις είναι σε στατική σκηνή. Εν κινήσει, μακρινά κτίρια, γέφυρες κτλ. είναι "ζελές" με FSR 2.1. Έντονο "μυρμήγκιασμα" παντού.

Σε full screen, δώσε βάση στην καγκελόπορτα στα δεξιά(δίπλα από το νούμερο 7) και στις σχάρες των aircondition του κτιρίου στα αριστερά. Επίσης στο "κυμάτισμα" του φράχτη τέρμα αριστερά. Δεν χρειάζεται καν να ζουμάρω όπως το Digital Foundry. Παρά την θολούρα του youtube φαίνονται όλα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, pirmen56 είπε

Αυτό που βλέπεις είναι σε στατική σκηνή. Εν κινήσει, μακρινά κτίρια, γέφυρες κτλ. είναι "ζελές" με FSR 2.1. Έντονο "μυρμήγκιασμα" παντού.

Σε full screen, δώσε βάση στην καγκελόπορτα στα δεξιά(δίπλα από το νούμερο 7) και στις σχάρες των aircondition του κτιρίου στα αριστερά. Επίσης στο "κυμάτισμα" του φράχτη τέρμα αριστερά. Δεν χρειάζεται καν να ζουμάρω όπως το Digital Foundry. Παρά την θολούρα του youtube φαίνονται όλα.

 

 

Αυτο ειναι native βρε συ αυτο λεω οτι δεν ειναι καλη η υλοποιηση του native. Δοκιμασε το mod και πες μου εγω που το δουλεψα αρκετες ωρες στο παιχνιδι που ανεφερα ηταν αψογο. Ετσι μου ερχεται να αγορασω το 2077 να κανω εγω συγκριση του native fsr με του mod fsr να δουμε τις διαφορες και πιο ειναι καλυτερο. Το dlss ξερω οτι ειναι αρκετα θολο στο 2077 οπως και στο rdr 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αυτο ειναι native βρε συ αυτο λεω οτι δεν ειναι καλη η υλοποιηση του native. Δοκιμασε το mod και πες μου εγω που το δουλεψα αρκετες ωρες στο παιχνιδι που ανεφερα ηταν αψογο. Ετσι μου ερχεται να αγορασω το 2077 να κανω εγω συγκριση του native fsr με του mod fsr να δουμε τις διαφορες και πιο ειναι καλυτερο. Το dlss ξερω οτι ειναι αρκετα θολο στο 2077 οπως και στο rdr 2

Αν ισχύει αυτό που λες τότε έκαναν ριζικές αλλαγές στον αλγόριθμο. Θα το τσεκάρω κάποια στιγμή.

edit: Στα notes γράφουν για ελάττωση των ghosting artifacts. Αυτό που έδειξα πάντως δεν είναι ghosting(trailing) artifacts. Τέτοια artifacts μάστιζαν και το DLSS 2.0 μέχρι που εκπαίδευσαν το AI πάνω στους σωστούς στόχους και έφτασαν τη σταθερότητα της εικόνας σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Αν ισχύει αυτό που λες τότε έκαναν ριζικές αλλαγές στον αλγόριθμο. Θα το τσεκάρω κάποια στιγμή.

Ναι δοκιμασε το αν εχεις το παιχνιδι και πες μου. Θελω να το αγορασω αλλα περιμενω να βγουν τα DLCS πρωτα να το παιξω ολοκληρωμενο οπως πρεπει δεν μπορω να το πιασω και μετα απο 1 χρονο παλι που θα βγουν τα DLC. Στο mod το εχουν φτιαξει παρα πολυ καλα και οπου εχει μπει κανει θαυματα. Τωρα για το native FSR δεν ξερω τι πηγε στραβα. 

Δες εδω στο GOTG διαφορες με native/quality/balanced απο δικα μου screens. Και στην κινηση 0 ghosting η artifacts επαιξα αρκετες ωρες με το FSR να παρω μια γευση. Πατα στα screens και κατεβασμα σε πληρη αναλυση και τσεκαρε τες back to back να μου πεις πως σου φαινεται. 

Spoiler

Native 3440x1440quality.png

FSR QUALITY

quality.png
 

FSR BALANCED

balanced.png

FSR PERFORMANCE

performance.png

 

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...