Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ αγοράσμένο απο κοτσόβολο στις 27/4 εχω πρόβλημα με την οθόνη καθώς εχει ενα σημάδι. Λειτουργούσε κανονικά βέβαια. Το έστειλα πίσω την ίδια μέρα και ζήτησα αντικατάσταση λόγω doa. Δεν μου δίνουν διοτι λένε οτι δεν εχει doa η Apple. Το εστειλαν σερβις κ ακόμα περιμένω απάντηση. Σε καμια περίπτωση δεν θα δεχτώ ανακατασκευασμένο αλλα και ούτε επισκευή. Θέλω μόνο καινούργιο κινητο

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Elintan68177221 είπε

Εγώ αγοράσμένο απο κοτσόβολο στις 27/4 εχω πρόβλημα με την οθόνη καθώς εχει ενα σημάδι. Λειτουργούσε κανονικά βέβαια. Το έστειλα πίσω την ίδια μέρα και ζήτησα αντικατάσταση λόγω doa. Δεν μου δίνουν διοτι λένε οτι δεν εχει doa η Apple. Το εστειλαν σερβις κ ακόμα περιμένω απάντηση. Σε καμια περίπτωση δεν θα δεχτώ ανακατασκευασμένο αλλα και ούτε επισκευή. Θέλω μόνο καινούργιο κινητο

Και γιατί δέχτηκες να πάει στο σέρβις; Αν είναι δυνατόν, τι λογική είναι αυτή;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Elintan68177221 είπε

Εγώ αγοράσμένο απο κοτσόβολο στις 27/4 εχω πρόβλημα με την οθόνη καθώς εχει ενα σημάδι. Λειτουργούσε κανονικά βέβαια. Το έστειλα πίσω την ίδια μέρα και ζήτησα αντικατάσταση λόγω doa. Δεν μου δίνουν διοτι λένε οτι δεν εχει doa η Apple. Το εστειλαν σερβις κ ακόμα περιμένω απάντηση. Σε καμια περίπτωση δεν θα δεχτώ ανακατασκευασμένο αλλα και ούτε επισκευή. Θέλω μόνο καινούργιο κινητο

Κακώς δέχτηκες να παει service το κινητό σου έπρεπε να ζητούσες αντικατάσταση με καινούργια συσκευή! 

Και αν σου δώσουν ανακατασκευασμενο μην το  δεχτείς να απαιτήσεις καινούργια συσκευή γιατί το δικαιούσαι! 

Επεξ/σία από manthos_27
Δημοσ.
Στις 30/4/2022 στις 12:37 ΠΜ, antonis pare dwse είπε

Προφανως το πηγα και το αφησα και ο Γερμανος υποστηριζει πως η Apple δεν δίνει DOA, ελπίζω να φτιαχτει και να μην έχει ουτε μια γρατζουνιά καθώς κρατησαν μονο το τηλεφωνο χωρις το κουτι, γιατί αν έχει εστω και ενα ψεγαδι θα τους κάνω μήνυση. Και έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί μιλούν για επισκευή οχι για αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων

Εγώ πάντως θα το κυνηγούσα μέχρι την αντικατάσταση! Είναι διαφορετικο να δίνεις 1400 ευρώ για ένα καινούργιο κινητό και αλλιως για ενα επισκευασμένο κινητό. Το ίδιο έπαθα και εγω και χθες μου έδωσαν καινούργιο

Δημοσ.

Επειδη διαβασα αρκετα σχολια που δεν ισχυουν, σας αναφερω οτι η Apple δεν παρεχει DOA (σε κανενα καταστημα).

Επισης η διαδικασια DOA παρεχεται απο τους κατασκευαστες και οχι απο τα καταστηματα. 

Θα σας προτεινα να διαβαζετε προσεχτικα τους ορους εγγυησης των κατασκευαστων... 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, georgediver35 είπε

Επειδη διαβασα αρκετα σχολια που δεν ισχυουν, σας αναφερω οτι η Apple δεν παρεχει DOA (σε κανενα καταστημα).

Επισης η διαδικασια DOA παρεχεται απο τους κατασκευαστες και οχι απο τα καταστηματα. 

Θα σας προτεινα να διαβαζετε προσεχτικα τους ορους εγγυησης των κατασκευαστων... 

Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Παρέλαβα ελλατωματικο το iphone 13 απο πολύ γνωστή αλυσίδα καταστημάτων.  Ειχε κάτι σημάδια η οθόνη τα οποία δεν φαίνονταν και πολύ καλά... Δηλαδή επρεπε να ήταν κάποιος πολυ παρατηρητικός για να τα δει. Το πήγα στο κατάστημα και μου έλεγαν οτι δεν εχει doa κτλπ κ δεν ήθελαν να μου το αλλάξουν και το εστειλαν στο σερβις. Με πηραν τηλεφωνο μετά απο μια εβδομάδα να παω να παρω το κινητο γτ το επισκευασαν. Δεν δέχτηκα να πάρω το κινητό. Τους είπα οτι θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη. Με πήραν τηλεφωνο κατευθείαν και πήγα και μου έδωσαν καινούργιο. 

Επισκευασμένο κινητό δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω και ας πληρωνα και δικηγόρους μεχρι να μου δωσουν αλλο. Είναι δυνατόν να δίνουμε 1500 ευρω και να παίρνουμε επισκευασμένο; Είχα μιλήσει και με την εξυπηρέτηση της apple και μου είπαν οτι είναι θέμα του καταστήματος αν δώσουν ή όχι doa. Δεν έχει δώσει η apple κάποια εντολή για να μην παρέχουν doa. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο και να ρωτήσετε και εσείς. 

Και επίσης γνωρίζω και ενα αλλο άτομο που περσι παρελαβε ελλατωματικο το iphone 12 απο το ίδιο κατάστημα και πήγε αμεσως μόλις το ανοιξε και της έδωσαν αλλο.

Εγώ είχα ανοιξει κανονικά το κινητό...είχα βάλει ακόμα και apple id, είχα βγάλει φωτο 🤣  και μετά ειδα τα σημάδια καθως δεν φαινόντουσαν καλά.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Elintan68177221 είπε

Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Παρέλαβα ελλατωματικο το iphone 13 απο πολύ γνωστή αλυσίδα καταστημάτων.  Ειχε κάτι σημάδια η οθόνη τα οποία δεν φαίνονταν και πολύ καλά... Δηλαδή επρεπε να ήταν κάποιος πολυ παρατηρητικός για να τα δει. Το πήγα στο κατάστημα και μου έλεγαν οτι δεν εχει doa κτλπ κ δεν ήθελαν να μου το αλλάξουν και το εστειλαν στο σερβις. Με πηραν τηλεφωνο μετά απο μια εβδομάδα να παω να παρω το κινητο γτ το επισκευασαν. Δεν δέχτηκα να πάρω το κινητό. Τους είπα οτι θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη. Με πήραν τηλεφωνο κατευθείαν και πήγα και μου έδωσαν καινούργιο. 

Επισκευασμένο κινητό δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω και ας πληρωνα και δικηγόρους μεχρι να μου δωσουν αλλο. Είναι δυνατόν να δίνουμε 1500 ευρω και να παίρνουμε επισκευασμένο; Είχα μιλήσει και με την εξυπηρέτηση της apple και μου είπαν οτι είναι θέμα του καταστήματος αν δώσουν ή όχι doa. Δεν έχει δώσει η apple κάποια εντολή για να μην παρέχουν doa. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο και να ρωτήσετε και εσείς. 

Και επίσης γνωρίζω και ενα αλλο άτομο που περσι παρελαβε ελλατωματικο το iphone 12 απο το ίδιο κατάστημα και πήγε αμεσως μόλις το ανοιξε και της έδωσαν αλλο.

Εγώ είχα ανοιξει κανονικά το κινητό...είχα βάλει ακόμα και apple id, είχα βγάλει φωτο 🤣  και μετά ειδα τα σημάδια καθως δεν φαινόντουσαν καλά.

Ηταν στην ευκαιρια του καταστηματος γι αυτο και σας εδωσαν νεο. Το Applecare παντα ριχνει την ''μπαλα΄΄ στα καταστηματα. Ειναι η τακτικη τους. και οπως πιθανον γνωριζετε δεν μπορειτε να τους κανετε καταγγελια (στον συνηγορο) γιατι απλα δεν εχουν γραφεια στην Ελλαδα.

Φιλικα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, georgediver35 είπε

Ηταν στην ευκαιρια του καταστηματος γι αυτο και σας εδωσαν νεο. Το Applecare παντα ριχνει την ''μπαλα΄΄ στα καταστηματα. Ειναι η τακτικη τους. και οπως πιθανον γνωριζετε δεν μπορειτε να τους κανετε καταγγελια (στον συνηγορο) γιατι απλα δεν εχουν γραφεια στην Ελλαδα.

Φιλικα

Καταγγελία δεν θα έκανα στην Apple αλλα στο κατάστημα απο όπου το πήρα. Ο πωλητής φταίει κατα τη γνώμη μου. Δεν το πήρα απο την Apple αλλα απο το κατάστημα. Στους όρους του κατάστηματος δεν αναφέρονταν πουθενά για εξαίρεση τα Apple. Αν αναφέρονταν εντάξει ναι. Αλλα αν ενας αγοράστής διαβάζει τους όρους πριν αγοράσει ένα προιόν και μετά του λένε άλλα αυτό ονόμαζεται παραπλανητική τακτική. 

Απο οτι είδα μόνο ο Γερμανός αναφέρει στην απόδειξη ότι τα Apple δεν έχουν doa. 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Elintan68177221 είπε

Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Παρέλαβα ελλατωματικο το iphone 13 απο πολύ γνωστή αλυσίδα καταστημάτων.  Ειχε κάτι σημάδια η οθόνη τα οποία δεν φαίνονταν και πολύ καλά... Δηλαδή επρεπε να ήταν κάποιος πολυ παρατηρητικός για να τα δει. Το πήγα στο κατάστημα και μου έλεγαν οτι δεν εχει doa κτλπ κ δεν ήθελαν να μου το αλλάξουν και το εστειλαν στο σερβις. Με πηραν τηλεφωνο μετά απο μια εβδομάδα να παω να παρω το κινητο γτ το επισκευασαν. Δεν δέχτηκα να πάρω το κινητό. Τους είπα οτι θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη. Με πήραν τηλεφωνο κατευθείαν και πήγα και μου έδωσαν καινούργιο. 

Επισκευασμένο κινητό δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω και ας πληρωνα και δικηγόρους μεχρι να μου δωσουν αλλο. Είναι δυνατόν να δίνουμε 1500 ευρω και να παίρνουμε επισκευασμένο; Είχα μιλήσει και με την εξυπηρέτηση της apple και μου είπαν οτι είναι θέμα του καταστήματος αν δώσουν ή όχι doa. Δεν έχει δώσει η apple κάποια εντολή για να μην παρέχουν doa. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο και να ρωτήσετε και εσείς. 

Και επίσης γνωρίζω και ενα αλλο άτομο που περσι παρελαβε ελλατωματικο το iphone 12 απο το ίδιο κατάστημα και πήγε αμεσως μόλις το ανοιξε και της έδωσαν αλλο.

Εγώ είχα ανοιξει κανονικά το κινητό...είχα βάλει ακόμα και apple id, είχα βγάλει φωτο 🤣  και μετά ειδα τα σημάδια καθως δεν φαινόντουσαν καλά.

Η apple δεν δίνει doa. Στην περίπτωσή σου το κατάστημα ανέλαβε το κόστος της αντικατάστασης ενδεχομένως για να αποφύγουν φωνές και τσακωμούς

  • 1 χρόνο αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

Άλλη μία περίπτωση Παρασκευή 10/05 αγορά ενός 12 από Γερμανό και πρόβλημα με μη αναγνώριση SIM (Σάββατο πρωί) την επόμενη μέρα το πήγα πίσω και περιμένω μου είπαν τα ίδια όπως λένε σε Public / Κωστόβολο . Περιμένω απάντηση από το Service εννοείται θα κάνω καταγγελία σε περίπτωση μη αντικατάστασης με καινούργο και δεν θα δεχτώ τίποτα.

Επεξ/σία από kerneliacGR
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 15/5/2024 στις 6:17 ΜΜ, kerneliacGR είπε

Καλησπέρα σας,

Άλλη μία περίπτωση Παρασκευή 10/05 αγορά ενός 12 από Γερμανό και πρόβλημα με μη αναγνώριση SIM (Σάββατο πρωί) την επόμενη μέρα το πήγα πίσω και περιμένω μου είπαν τα ίδια όπως λένε σε Public / Κωστόβολο . Περιμένω απάντηση από το Service εννοείται θα κάνω καταγγελία σε περίπτωση μη αντικατάστασης με καινούργο και δεν θα δεχτώ τίποτα.

Γράφω την συνέχεια για να γνωρίζουν οι επόμενοι "παθών" χτες έλαβα την συσκευή είναι Replacement Unit ξεκινάει με το γράμμα "N" στο Model Number. Τα ερωτήματα μου που είχα θέσει και στα Κεντρικά του Γερμανού αλλά και στο κατάστημα δεν απαντήθηκαν ποτέ.Ποτέ δεν απάντησαν άμα το έλεγξε η Infoquest ή δικό τους Service το χαρτί που έλαβα ήταν από Γερμανός Service , τελικά είχε πρόβλημα ο "καρτόαναγνώστης" δεν κάνανε αντικατάσταση με Καινούργιο ούτε δέχτηκαν επιστροφή ποσού παρά τα email και τις επικοινωνίες και τις απειλές(ΣτΚ) ή την διερεύνηση για εργοστασιακή βλάβη , δεν υπάρχει ούτε DOA από το κατάστημα ούτε από τον Κατασκευαστή "apple" δεν λέγανε apple αλλά κατασκευαστή.Πάμε τώρα στην συσκευή ... Κανονικά γνωρίζω ότι η συσκευή αντικατάστασης έρχεται σε άλλο κουτί άσπρο χωρίς φωτό εγω το έλαβα στο κουτί της χαλασμένης συσκευής χίμα και με δαχτυλιές στο πίσω μέρος είχαν επίσης κρατήσει τα τζαμάκια στην κάμερα και στην οθόνη από την προηγούμενη συσκευή (δεν τα ζήτησα) αλλά θεωρήσανε ότι ξανακολλάνε έλεος ... Επίσης τηλεφωνικά μου είχαν δώσει λάθος σειριακό επίσης ούτε η apple support γνώριζε καλά τις διαδικασίες και είχα μιλήσει 3 φορές.Την καλύτερη εξυπηρέτηση τηλεφωνικά την πήρα από την isystem k infoquest σχετικά με doa - εντός εγγύησης. Δυστυχώς τέτοιο χάλια after sales support δεν είχα ξαναδεί από Κατάστημα είτε τηλεφωνικά από τα Κεντρικά αποφάσισα να μην ξανααγοράσω ούτε μπαταρία από αυτούς.Το μόνο θετικό ήταν ότι είχε την άσπρη ζελατίνα η συσκευή στην οθόνη και όντως είναι πλήρως λειτουργική από χτες 28/05 που την ενεργοποίησα. Τα sms ενημέρωσης από το service είναι τραγικά ακόμα και από το repair tracking , επίσης κατάλαβα τους υπάλληλους στο συγκεκριμένο κατάστημα όλα είναι τέλεια όταν αγοράζεις ή κάνεις ανανέωση την σύνδεση σου κ.λ.π αλλά όταν έχεις πρόβλημα άλλοι άνθρωποι. κρίμα κρίμα ...ο Γερμανός δεν είναι ούτε authorized retailer αλλά ούτε authorized service providers (αν και το γνώριζα και από πριν αυτό)

Καλή συνέχεια 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...