Προς το περιεχόμενο

Χρηματοδότηση $675 εκατομμυρίων για την The Boring Company του Elon Musk


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η χρηση του υπεδάφους χωρις να ειναι απαραίτητα μμμ ειναι πολύ καλή ιδεα. ειναι βασικα η εξέλιξη του μετρο. λυνει πάρα πολλά προβλήματα όπως το παρκάρισμα γυρω απο τους σταθμούς αλλα και την ανταποκριση. η αμερικη βεβαια εχει διαφορετικά προβλήματα απο εμάς και εκει έχει ακομη μεγαλύτερη σημασια η χρηση του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

η χρηση του υπεδάφους χωρις να ειναι απαραίτητα μμμ ειναι πολύ καλή ιδεα. ειναι βασικα η εξέλιξη του μετρο. λυνει πάρα πολλά προβλήματα όπως το παρκάρισμα γυρω απο τους σταθμούς αλλα και την ανταποκριση. η αμερικη βεβαια εχει διαφορετικά προβλήματα απο εμάς και εκει έχει ακομη μεγαλύτερη σημασια η χρηση του. 

Και προπάντων θα είναι μια ευχάριστη διαδρομή για τον χρήστη... 🐭

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, elpenor said:

Τα άτιμα τα συμφέροντα που δεν τον άφησαν να πάρει δάνεια με τα βοσκοτόπια στην Ιθάκη που είχε φάει από τις γριές.

εγώ για αστείο το έγραψα, δεν ξέρω γιατι όλοι το πήραν σοβαρά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, dBpanos είπε

Δεν χρειάζεται να έχεις παίξει κανένα παιχνίδι. Πρόκειται για 1 από τις 5 (μην πω 3) πιο διάσημες λεωφόρους όχι μόνο των ΗΠΑ, αλλά παγκοσμίως. Τελικά, όπως δεν υπάρχει ο "μέσος άνθρωπος" και η "κοινή λογική" δεν υπάρχουν ούτε οι "γενικές γνώσεις".

Γενική γνώση θεωρείται ένας δρόμος σε μια πόλη μιας τρίτης χώρας;

Εδώ άμα ρωτήσεις 100 ανθρώπους ποια είναι η πρωτεύουσα τον ΗΠΑ οι 95 τουλάχιστον θα σου πουν ή ότι δεν ξέρουν ή ότι είναι η Νέα Υόρκη.

Επεξ/σία από panagiotis1988
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σίγουρα πάντως ο Μασκ με τα καμώματά του δεν σε κάνει να βαριέσαι άσχετα με το όνομα της εταιρίας του! Όταν πριν από μερικά χρόνια έγραψα σε ένα σχόλιό μου ότι το project με το hyperloop που είχε ανακοινώσει ήταν τρίχες κατσαρές και ότι για να λειτουργήσει έπρεπε να λύσει τεράστια τεχνικά προβλήματα τα οποία η σημερινή βιομηχανία δεν είναι σε θέση να τα ξεπεράσει κάποιοι λέγαν άρες μάρες κουκουνάρες εδώ μέσα.Τεσπα, τώρα από τo hyperloop πήγαμε στα 80 χλμ την ώρα!

Και η malak1@ πάει σύννεφο! Έφτιαξε λέει μηχάνημα διάνοιξης συράγγων που δημιουργεί σύραγγα 2,4 χλμ την εβδομάδα! Λοιπόν σας βεβαιώνω ότι 2,4 χλμ σε μια  εβδομάδα δεν πρόκειται να διανοίξει ούτε εάν το εδαφικό στρώμα είναι από κοσκινισμένη άμμο! Όποιος γνωρίζει βασική μηχανική πρέπει να έχει καραφλιάσει με αυτή την ανακοίνωση.  Όσο για το ότι είναι τηλεχειριζόμενο και δεν απαιτεί λέει προσωπικό εντός της σύραγγας... ακόμα γελάω! Πραγματικά απορώ πόσο τεχνικά αμόρφωτοι είναι οι επενδυτές που επένδυσαν σε μια τέτοια μπαρούφα τόσα λεφτά! Πρέπει να υπάρχουν πολλοί τελικά εκεί στην Wall Street που δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους και τραβούνε όλη μέρα malak1@ περιμένοντας να τα πετάξουν σε οποιοδήποτε τρελό project τους πασάρουν, διαφορετικά δεν εξηγείτε. Εδώ να σημειώσω πως τρέφω τεράστιο σεβασμό στον Musk για αυτά που έχει πετύχει με την SpaceX καθώς και με την Tesla (παρά τα προβλήματά της). Πήγε μόνος του την βιομηχανία διαστήματος 20 χρόνια μπροστά με αυτά που έχει πετύχει. Κανένας άλλος δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του σε αυτό τον τομέα. Ωστόσο το να βλέπεις έναν τέτοιο άνθρωπο να κάνει τόσο απίθανες, από τεχνικής πλευράς, ανακοινώσεις, σε κάνει να απορείς εάν πρόκειται για το ίδιο άτομο ή εάν είναι κάποιος αποβλακωμένος κλώνος του. 

Επεξ/σία από anax111
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα η αρχή της λύσης του κυκλοφοριακού, ήταν με τις τιμές βενζίνης τώρα. Η ολοκλήρωση της λύσης, θα έρθει το 2030 με την απαγόρευση πώλησης ΙΧ με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Λογικά, σύμφωνα με τον τρόπο που λειτουργούν τα κολλεγιόπαιδια που παίρνουν αποφάσεις, λίγους μήνες μετά (την απαγόρευση πώλησης βενζινοκίνητων ) θα ακολουθήσουν "τέλη" , περιβαλλοντικά πάντα, τόσο στα υγρά καύσιμα όσο και στα τέλη κυκλοφορίας των "ρυπογόνων" βενζινοκίνητων . Οπότε το 2031 , θα έχουν αυτοκίνητο όσοι έλληνες είχαν το 1950 . Πάπαλα κυκλοφοριακό .  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...