Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εννοειται οτι αυτος που κακομεταχειριζεται το αυτοκινητο το πληρωνει ακριβα σε βαθος χρονου

ως κακομεταχειριση εννοω τους εξυπνακηδες γκαζιαρηδες.Αυτοι οταν το κρατουν το αυτοκινητο στην δεκαετια ειναι ενα σαραβαλο πια και το εχουν χρυσοπληρωσει απο πανω.Αν προλαβουν να το μεταπουλησουν νωριτερα την πληρωνει ο επομενος ανυποψιαστος αγοραστης

  • Like 1
Δημοσ.

Το αν θα καίει πολλά λάδια, μήπως παίζει ρόλο και πόσες τρύπες έχει στο αυλάκι που μπαίνει το ελατήριο του λαδιού? 

 

Και ακόμη μία ερώτηση: Οι τρύπες που έχουν ορισμένα πιστόνια (όχι όλα) δίπλα από το ελατήριο του λαδιού, για ποιον λόγο υπάρχουν και σε τι χρησιμεύουν? Αυτές που δείχνω στην photo με τα βέλη εννοώ: 

 

image.jpeg.9f9f9b647bf22f1c6172b5754fd99266.jpeg

Δημοσ.
Στις 25/4/2022 στις 8:44 ΜΜ, meletis_m είπε

Με ποιο κινητήρα είναι ; 

Ήταν μια παρτίδα ειδικά τα Yaris με το 1NR-FE που όντως είχαν θέμα κατανάλωσης λαδιού και είχε βγάλει ανάκληση οδηγία .

Κάθε πότε αλλάζει λάδια κινητήρα , βάζει με τις σωστές προδιαγραφές , και πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικα;

Ολοι οι κινητητες, ειναι 1000αρια.

Απ'οσο ξερω, και αυτη, το παει κανονικα στο ετησιο service-και στην επισημη αντιπροσωπεια, δεν αμελει σε αυτο. Συνολικα χλμ δεν ξερω, αλλα για να μου λεει οτι και το νεο της aygo (οπως και το παλιοτερο της) και λαδια ενω ειναι εκθεσιακο, λογικα δεν πρεπει να εχει ιδιαιτερα χλμ.

Δημοσ.
Στις 25/4/2022 στις 4:34 ΜΜ, Pwpwpw είπε

Ολα δεν καινε σιγουρα, εχω corolla του 06 με 280Κ χλιομετρα πλεον(ειχε αγοραστει καινουργιο) με αλλαγες λαδιων αυστηρα ανα 7500 χλιομετρα(ο κατασκευαστης ελεγε 15.000 αλλαγη) και μεχρι σημερα απο αλλαγη σε αλλαγη ο δεικτης των λαδιων ειναι παντα κολλημενος στο max, ολα αυτα τα χρονια δεν εχει χρειαστει ποτε ουτε ml συμπληρωμα.

Λενε για την Ε12 οτι 1.6 δεν τσιμπαγε..  Το 1.4 ειχε καποιες καταναλωσεις..

Στις 25/4/2022 στις 5:56 ΜΜ, mindreader είπε

 

Τι ωραια τοποθετηση και πληροφοριες!!! :)

Λοιπον, με το post αυτο, νομιζω εξηγησα περισσοτερο για το τι συμβαινει. Αν και βεβαια ολα τα posts των συμφορουμιτων συνεισφερουν να διαφωτιστουμε περι του θεματος.

Γιατι το λεω αυτο λοιπον;

Γιατι

1. Το δικο μου Aygo, κανει γενικως λιγα χιλιομετρα ετησιως, σπανια θα του ανεβασω στροφες, δεν θα το πιεσω,  δεν θα το ζορισω κλπ, κι επισης ειναι το 90% του χρονου του σε σκιασμενη πιλωτη/υποστεγο κλπ

2. Της γνωστης μου τα Aygo που ειχε, ηταν παντα μες τον ηλιο/δρομο/ολες τις καιρικες συνθηκες-και ελληνικα καλοκαιρια, το ζοριζει μες την πολη-πολυ πρεσαρισμα, γραφει ετησιως πολλα χιλιομετρα, περαν του γεγονοτος οτι ειναι εκθεσιακα μοντελα (ποιος μπορει να ξερει αν της λενε αληθεια και δεν ειναι και test drive με λιγα εστω χλμ).

Συμφωνα με ιδανικες συνθηκες βεβαια, λογικα δεν θα επρεπε να παιζει μεγαλο ρολο του πως οδηγεις, που το παρκαρεις κλπ, αλλα συμφωνα με οσα λεει ο συμφουμιτης 1600, παιζουν ρολο και ισως και μεγαλο ρολο.

 

Λοιπον απο τοτε που εβγαλε τους κινητηρες vvti η toyota  σε μοντελα και παρτιδες εβαλαν πιστονια με μικρες λαδοτρυπες με αποτελεσμα και συνεπεια οσοι δεν ηταν τυπικοι στις αλλαγες αλλα και με το ιδιο ιξωδες αυτες βουλωναν και ξεκινουσε η καταναλωση λαδιου!  Οσοι το αντιληφθηκαν/γνωριζαν και πιεσαν καταστασεις(εντος εγγυησης) τους αλλαξαν πιστονια(αλλος κωδικος) με σωστες λαδοτρυπες και το προβλημα επιλυθηκε!

Δυστυχως ομως καποιους τους κοροιδεψας και τους εβαλαν τα ιδια πιστονια(καινουργια) που σημαινει αναλογα τις συνθηκες, του καθε ιδιοκτητη θα ξεκινουσε παλι το προβλημα!

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Λενε για την Ε12 οτι 1.6 δεν τσιμπαγε..  Το 1.4 ειχε καποιες καταναλωσεις..

 

 

ε12 1,4 facelift ειναι το αυτοκινητο και  εχει 280.000 χιλιομετρα , εχει μηδενικη καταναλωση λαδιου, αλλαγες λαδιων οπως ειπα αυστηρα στις 7500km παντα

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

ε12 1,4 facelift ειναι το αυτοκινητο και  εχει 280.000 χιλιομετρα , εχει μηδενικη καταναλωση λαδιου, αλλαγες λαδιων οπως ειπα αυστηρα στις 7500km παντα

5w30 ή 40?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

5w30 ή 40?

Απο τα πρωτα 6 χρονια που εκανα τα σερβις αντιπροσωπεια λογο εγγυησης μου βαζανε παντα 5w40 και το εχω συνεχισει ετσι και εγω. Ολα αυτα τα χρονια παντα 5w40 βαζω 100% συνθετικο και καθε 7500km πεταμα, δεν εχω δοκιμασει ποτε διαφορετκο ιξωδες.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Απο τα πρωτα 6 χρονια που εκανα τα σερβις αντιπροσωπεια λογο εγγυησης μου βαζανε παντα 5w40 και το εχω συνεχισει ετσι και εγω. Ολα αυτα τα χρονια παντα 5w40 βαζω 100% συνθετικο και καθε 7500km πεταμα, δεν εχω δοκιμασει ποτε διαφορετκο ιξωδες.

Κανονικα 5w30 παιρνει αλλα βαζει η αντιπροσωπεια 5w40 για να μην φαινεται πολυ το κοστος!

Για μενα σε τετοιο μοτερ(καινουργιο) κακος που εβαζαν 40αρι! Δεν ειναι οτι παθαινει κατι απλα απο καινουργιο δουλευει πιο σωστα με 30αρι!

Στο μεσο ορο τι μαρκα βαζεις?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Κανονικα 5w30 παιρνει αλλα βαζει η αντιπροσωπεια 5w40 για να μην φαινεται πολυ το κοστος!

Για μενα σε τετοιο μοτερ(καινουργιο) κακος που εβαζαν 40αρι! Δεν ειναι οτι παθαινει κατι απλα απο καινουργιο δουλευει πιο σωστα με 30αρι!

Στο μεσο ορο τι μαρκα βαζεις?

Παντα βαζω ΕΝΕΟS η MOTUL οποιο απο τα 2 βρω φθηνοτερο καθε φορα δεν έχω βάλει ποτε άλλη μάρκα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Λενε για την Ε12 οτι 1.6 δεν τσιμπαγε..  Το 1.4 ειχε καποιες καταναλωσεις..

Λοιπον απο τοτε που εβγαλε τους κινητηρες vvti η toyota  σε μοντελα και παρτιδες εβαλαν πιστονια με μικρες λαδοτρυπες με αποτελεσμα και συνεπεια οσοι δεν ηταν τυπικοι στις αλλαγες αλλα και με το ιδιο ιξωδες αυτες βουλωναν και ξεκινουσε η καταναλωση λαδιου!  Οσοι το αντιληφθηκαν/γνωριζαν και πιεσαν καταστασεις(εντος εγγυησης) τους αλλαξαν πιστονια(αλλος κωδικος) με σωστες λαδοτρυπες και το προβλημα επιλυθηκε!

Δυστυχως ομως καποιους τους κοροιδεψας και τους εβαλαν τα ιδια πιστονια(καινουργια) που σημαινει αναλογα τις συνθηκες, του καθε ιδιοκτητη θα ξεκινουσε παλι το προβλημα!

 

 

Ποσα πραγματα μαθαινω εδω!

Ξερεις αν τα aygo, ή ποιας γενιας aygo (1η του 2005 και 2η το 2014 - φετος βγαινει 3η), εχουν τετοιες λαδοτρυπες; Εννοω 'μαμισιες'-εργοστασιακες, ως default κατασκευη οταν το παιρνεις. Βεβαια, χωρις να εχω ειδικες γνωσεις, τωρα που το σκεφτομαι, το aygo ανηκει στο τριπτυχο με το c1/citroen και 107/peugeot, οποτε ισως δεν εχει τους κλασικους κινητηρες της toyota που λες, αλλα κατι αλλο, ισως καμια συμπαραγωγη των τριων αυτοκινητοβιομηχανιων.

Επεξ/σία από mindreader
Δημοσ.
19 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Λενε για την Ε12 οτι 1.6 δεν τσιμπαγε..  Το 1.4 ειχε καποιες καταναλωσεις..

Λοιπον απο τοτε που εβγαλε τους κινητηρες vvti η toyota  σε μοντελα και παρτιδες εβαλαν πιστονια με μικρες λαδοτρυπες με αποτελεσμα και συνεπεια οσοι δεν ηταν τυπικοι στις αλλαγες αλλα και με το ιδιο ιξωδες αυτες βουλωναν και ξεκινουσε η καταναλωση λαδιου!  Οσοι το αντιληφθηκαν/γνωριζαν και πιεσαν καταστασεις(εντος εγγυησης) τους αλλαξαν πιστονια(αλλος κωδικος) με σωστες λαδοτρυπες και το προβλημα επιλυθηκε!

Δυστυχως ομως καποιους τους κοροιδεψας και τους εβαλαν τα ιδια πιστονια(καινουργια) που σημαινει αναλογα τις συνθηκες, του καθε ιδιοκτητη θα ξεκινουσε παλι το προβλημα!

 

 

Ο αριθμός των λαδότρυπων δεν παίζει ρόλο? Όλα τα πιστόνια έχουν τον ίδιο αριθμό λαδότρυπων?

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Candela είπε

Ο αριθμός των λαδότρυπων δεν παίζει ρόλο? Όλα τα πιστόνια έχουν τον ίδιο αριθμό λαδότρυπων?

Το ανοιγμα..

  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Το ανοιγμα..

Το μέταλλο που είναι φτιαγμένος ο κύλινδρος και το πιστόνι παίζει ρόλο?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Candela είπε

Το μέταλλο που είναι φτιαγμένος ο κύλινδρος και το πιστόνι παίζει ρόλο?

Αυτό έλλειπε να μην παίζει ρόλο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...