toyo73 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 13 ώρες πριν, liakinen είπε σε αντίθεση με την Carina E που δεν έκαιγε σταγόνα και έκαψε φλάντζα μια των ημερών. Στο θέμα λάδια όλα είναι σχετικά. Εμεινε απο ψυκτικο; Κολλησε θερμοστατης;Γιατι το μοτερ ειναι αλεξισφαιρο και ξεπερναει για πλακα τα 500.000 χωρις τιποτα. Τωρα στο θεμα, απλα προσοχη. Γιατι υπαρχουν αλλανια μηχανικοι, που μολις δουν γυναικα ασχετη, συπληρωνουν λαδια χωρις να συμπληρωσουν.Αλλαζουν μπουζι και αφηνουν τα ιδια κτλ. καταλαβαινεται τι εννοω.
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 18 ώρες πριν, mindreader είπε Συζητούσα με μια γνωστή μου πριν λιγο καιρο, βεβαια γυναικες και αυτοκινητα δεν ειχαν ποτε καλες σχεσεις, αλλα επεμενε οτι και το παλιο της aygo και το καινουργιο, καινε λαδια! Βεβαια, και τα δυο εξ'οσων γνωριζω, ηταν εκθεσιακα. Ομως, απο οσα της ειπαν αν καταλαβα καλα, 'ολα τα aygo καινε λαδια'. Μαλλον για να της χρυσωσουν το χαπι; Δυσκολες εποχες βεβαια, για αγορες-αντικαταστασεις αυτοκινητων, και αυτη για 2-3 χιλιαρικα παρακατω απο την τιμη του κανονικου & λογω του οτι της επαιρναν πισω το παλιο aygo, φαινεται να παιρνει εκθεσιακα αμαξια. Εχω και εγω ομως aygo. Και δεν εχω διαπιστωσει, αν και δεν ειμαι ειδικος, τιποτε περι καμενων λαδιων. Βεβαια, εγω το αγορασα ολοκαινουργιο το αμαξι. Για να διευκρινησουμε: καμενα λαδια, ειναι οτι τα καιει ο κινητηρας; Και φυσικα υπαρχει προβλημα αν συνεχιστει αυτο, να παθεις σοβαρη ζημια στο αμαξι; --- Τελικα τι πιστευετε οτι ισχυει; Ολα τα αμαξια καινε λιγο-πολυ λαδια; Τα κακοσυντηρημενα μηπως; Της ειπαν ψεματα για να της χρυσωσουν το χαπι; Τι παιζει με τα εκθεσιακα; Εμενα που οπως ειπα το αγορασα καινουργιο και το εχω τωρα 5 χρονια, αν ειχε τετοιο προβλημα, στο επισημο service της toyota που το παω, δεν θα μου το ανεφεραν; Πειτε σας παρακαλω τι γνωριζετε για το θεμα και τι πιστευετε επι των ανωτερω. Εχω την εντύπωση ότι μπερδευετε το εκθεσιακό με το test drive.Το εκθεσιακό δεν έχει λόγο να είναι πιο φτηνό ,ειδικά 2 με 3 χιλιάρικα,καινουργιο είναι.Το test drive απο την άλλη έχει κάνει τα χιλιομετράκια του οπότε "θεωρείται" μεταχειρισμένο . 1
1600 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Καλημερα και χρονια πολλα. Μολις πριν λιγες ημερες συνομιλουσα κι εγω με φιλο για αυτο θεμα (εχει Opel Astra 20ετιας με 180Κ χλμ). Αναφερθηκαν πολλες σωστες παρατηρησεις παραπανω, σχετικα με τις παραμετρους που προκυπτει το προβλημα. Συμφωνω οτι καταρχην υπαρχουν και σχεδιαστικα λαθη σε καποιους κινητηρες κι ετσι -εγγενώς- καταναλωνουνε και λαδι, μαζι με βενζινη. Εγγενώς εννοω οτι ακομη και ελατηρια εμβόλων να αλλαξεις ή και τσιχμουχες βαλβιδων (η ετερη κλασσικη διοδος διελευσης λαδιου) δεν θα πετυχεις πολλα πραγματα, αν δεν προχωρησεις σε δραστικες και ριζικες μεθοδους επισκευης της επιφανειας των κυλινδρων πιστονιου (τα χιτώνια οπως αλλιως λεγονται). Μια καλη αλλα και ακριβη λυση ειναι η επιστρωση των τοιχωματων στον κυλινδρο ειτε με Κεραμικό Υλικό, ειτε με Nicasil. Βεβαια μιλαμε για υψηλο κοστος για τον μεσο χρηστη ΙΧ. Εγω απλως θελω να τονισω το εξης, μεσα απο την οποια εμπειρια μου μετα απο αρκετα χιλιομετρα με δικυκλα κυριως, αλλα και αμαξια. Α) Ακομη κι ο πιο αξιοπιστος κινητηρας, ο πιο "αλεξισφαιρος" οπως λεγεται, με ολοφρεσκα καταλληλα λαδια...στα καταλληλα χερια και με αναλογη χρηση...καιει λαδια. Β) Ακομη κι πιο "λαδιαρης" κινητηρας αντιστοιχα, με την χειροτερη φημη επι του θεματος...στα καταλληλα χερια και με αναλογη χρηση...δεν θα καψει σταγονα λαδι. Με αυτο θελω να τονισω πως κυριαρχο ρολο στο αν θα καψει ενα μοτερ λαδι, εχουν οι συνθηκες.- Αν οδηγεις με υψηλες στροφες κινητηρα συχνα και μοιραια ανεβαινει η πιεση λαδιου (και η θερμοκρασια του) το λαδι λιπανσης φτανει πιο συχνα στα ορια του κι αντιστοιχως δυσκολευεται να επανελθει 100% στην προτέρα κατασταση με χαμηλοτερη θερμοκρασια και πιο παχυρευστη κατασταση. Αντιστοιχα οταν του ζητηθει να "ξαναθερμανθει και να ξαναποιεστει" οι ιδιοτητες του πλεον υπολειπονται, εστω κατά τι, με συνεπεια να φτασει πιο γρηγορα αυτη τη φορα στα -οποια- ορια του και να ξεκινα ενας φαύλος κυκλος ελαιο_καταναλωσης. Απο τα παραπανω ειναι ευκολως εννοούμενο πως κατα το Ελληνικο καλοκαιρι με τους υπεροχους καυσωνες του, οπου εντος μεγαλων πολεων χτυπαει 50αρια πλεον, ειναι περιπου βεβαιο πως θα υπαρχει καυση λαδιου σε ενα μοτερ, ειδκα αν αυτος που οδηγει ειναι μονιμως στην πρίζα και προσπαθει να φτασει καπου γρηγορα (το 90% των οδηγων). Ο,τι και να οδηγεις δεν αντεχει! σε τετοιες συνθηκες μαστιγωματος, τα μεταλλα φτανουνε στα ορια τους, οπως και τα συστηματα λιπανσης αυτων. Ετσι συνηθως εξηγουνται και οι αντικρουομενες πολλες φορες αποψεις μεταξυ ιδιοκτητων ενος ιδιου μοτερ και καποιοι ειναι δυασρεστημενοι πελατες και καποιοι αλλοι ευτυχεις κατοχοι. Δεν υπαρχει ασπρο + μαυρο. Ναι, καποια μοτερ δεν ειναι τοσο καλοσχεδιαμενα οσο καποια αλλα, ομως ο χρηστης παιζει τον κυριαρχο ρολο. Απο εντελως προσωπικη εμπειρια ειχα παρατηρησει το εξης, ειτε με το μηχανακι, ειτε με αμαξι. Στις ιδιες καθημερινες διαδρομες και με τις ιδιες συνθηκες οδηγησης, η διαφορα του να διανυω αυτα τα χιλιομετρα τον χειμωνα, με το καλοκαιρι, ηταν ηδη σημαντικη. Το καλοκαιρι με λιγα λογια το λαδι μειωνοταν απειλητικα, χρεαζοταν να τσεκαρω πολυ συχνα κι αντιστοιχως να συμπληρωνω. Στα ιδια αντιστοιχα οχηματα τον χειμωνα ο ελεγχος ηταν τυπικος, λιγοτερο συχνος και φυσικα η "εικονα" του λαδιου ηταν σαφως καλυτερη. Αρα ολα ειναι σχετικα, ως προς τα ασφαλη συμπερασματα που μπορεις να εξαγεις για ενα οχημα. Ναι, καποια εχουνε ροπή στο φαινομενο (επιρρέπεια εννοω), αλλα ολα τα μοτερ εν δυνάμει γινονται μια χαρα "φριτεζες", αρκει να υπαρχουν οι λογοι. 4 1
liakinen Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, toyo73 είπε Εμεινε απο ψυκτικο; Κολλησε θερμοστατης;Γιατι το μοτερ ειναι αλεξισφαιρο και ξεπερναει για πλακα τα 500.000 χωρις τιποτα. Άρχισε να πέφτει λίγο η στάθμη στο παγούρι και μετά από κάποιο καιρό μπέρδεψε νερά - λάδια. Κάπου 350.000 χλμ είχε με ήρεμη οδήγηση και αλλαγές κάθε 10.000 χλμ.
giannis808 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Εμένα πάντως το ταπεινό Peugeot 406 '99 με 278κ χιλιόμετρα πλέον, δεν έκαιγε ποτέ λάδια όσο ήταν βενζίνη και συνεχίζει να μην καίει και τώρα στο υγραέριο τα τελευταία 50κ χιλιόμετρα. Οι αλλαγές γίνονται συνήθως πριν τους 12 μήνες επειδή πιάνω τα 10κ χλμ. Μόνο μια φορά είδα στάθμη κατεβασμένη κάνα 500-700ml επειδή είχα αργήσει το σέρβις και είχα φτάσει 12κ χλμ πολύ γρήγορα χωρίς να το πάρω γραμμή. Οπότε προφανώς αυτό ήταν "αμέλεια" του οδηγού. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2022 από giannis808
PLACEBO_89 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 15 ώρες πριν, ideal09 είπε Απ 'την αρχή σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό, αλλά για τα aygo, 107, c1, cuore, με τον 1kr-fe(περιπου 2007-2012, όπως και ο διάσημος 1.33 1nr-fe), είναι γνωστό ότι εύκολα καίνε λάδια. Αλλά προφανώς, δεν καίνε όλα τα αμάξια λάδια. Αυτό έλειπε. Αυτα γνωριζω και γω! Και μαλιστα, μου το ειχε πει κ εμπορος οτι φερνει μονο τα yaris με τα 86hp ενω και τα χιλιαρακια εχουν θεμα!!!
Klausx Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 5 ώρες πριν, piiii είπε Προσυπογράφω και το είδα και στην πράξη.. 1.6 Fsi κινητήρας μετά από κοντά 300Κ χλμ είχε φτάσει να καίει τον αγλέουρα σε λάδι. Μέχρι την αλλαγή στα 15.000 χρειαζόταν συμπλήρωμα ούτε λίγο ούτε πολύ 4 λίτρα λάδι σύνολο. Πέρασε απο ρεκτιφιέ πριν κανα χρόνο και μαζί με όλες τις άλλες εργασίες είχε και αντικατάσταση ελατηρίων πιστονιών. Μετά απο 5500χλμ μετά την τελευταία αλλαγή, χρειάστηκε συμπλήρωμα μόνο 100ml. Σίγουρα άξιζε τα 900 ευρώ που έδωσα για τα παραπάνω, καθώς όχι μόνο σταμάτησε η κατανάλωση του λαδιού, αλλά δουλεύει και πολύ ποιό στρωτά απο πριν. Γλύτωσες τόσες αλλαγές λαδιών και τα έδωσες τελικά σε επισκευή 🤣 Κάθε 5,000-8,000χλμ ή κάθε χρόνο 30εύρω mobil μαζί με man φίλτρο παρά να βάλει χέρι ο μαστρομπαμπης. Τώρα με 300κ που έχει εσένα πιθανόν να είναι εργαλείο και όχι καθημερινό οπότε δεν σε πολύ νοιάζει αρκεί να τσουλάει. 1
Haldol Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, Klausx είπε Κάθε 5,000-8,000χλμ ή κάθε χρόνο 30εύρω mobil μαζί με man φίλτρο παρά να βάλει χέρι ο μαστρομπαμπης. Στο παλιό μου αμάξι άλλαζα κάθε ~10 χιλιάδες με Mobil1 5W30 ESP (φυσικά, μαζί με φίλτρο). Στα 140+ χιλιάδες είναι λες και ξεκίνησε τώρα την καριέρα του. Ίδια συνταγή ακολουθώ και στο νέο. Αλλαγή κάθε ~10 χιλιάδες με Mobil1 0W20 ESPx2 (πάντα με φίλτρο, και εδώ). Ανώφελο να πω ότι λάδι έχω κάψει μόνο στο ... τηγάνισμα Καλύτερα +100 ευρώ το χρόνο σε "πεταμένα" λάδια και υπερβολική συντήρηση, παρά να παίζω με το "αν", "ίσως" και "θα φανεί". Θέλει κανείς να μαντέψει τι θα κάνω και στο επόμενο αμάξι; 2
Pwpwpw Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 24/4/2022 στις 4:28 ΜΜ, mindreader είπε Τελικα τι πιστευετε οτι ισχυει; Ολα τα αμαξια καινε λιγο-πολυ λαδια; Ολα δεν καινε σιγουρα, εχω corolla του 06 με 280Κ χλιομετρα πλεον(ειχε αγοραστει καινουργιο) με αλλαγες λαδιων αυστηρα ανα 7500 χλιομετρα(ο κατασκευαστης ελεγε 15.000 αλλαγη) και μεχρι σημερα απο αλλαγη σε αλλαγη ο δεικτης των λαδιων ειναι παντα κολλημενος στο max, ολα αυτα τα χρονια δεν εχει χρειαστει ποτε ουτε ml συμπληρωμα. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2022 από Pwpwpw 1
mindreader Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 24/4/2022 στις 5:35 ΜΜ, NikosKallithea είπε Αν αναβει και λαμπακι πριν το σερβις ή μετα καποιους μήνες τότε πουλα το Λαμπακι ανάβει στο ένα ενάμιση λίτρο, δηλαδή εχεις καψει ~τρια λιτρα αν ανάψει. Παλι καλα που υπαρχει και αυτη η ενδεικτικη λυχνια. Προλαβαινεις να πας εστω μεχρι το επομενο βενζιναδικο και να συμπληρωσεις λαδια, στην αναγκη, αν χρειαστει. Σωστα; 6 ώρες πριν, 1600 είπε Με αυτο θελω να τονισω πως κυριαρχο ρολο στο αν θα καψει ενα μοτερ λαδι, εχουν οι συνθηκες.- Αν οδηγεις με υψηλες στροφες κινητηρα συχνα και μοιραια ανεβαινει η πιεση λαδιου (και η θερμοκρασια του) το λαδι λιπανσης φτανει πιο συχνα στα ορια του κι αντιστοιχως δυσκολευεται να επανελθει 100% στην προτέρα κατασταση με χαμηλοτερη θερμοκρασια και πιο παχυρευστη κατασταση. Αντιστοιχα οταν του ζητηθει να "ξαναθερμανθει και να ξαναποιεστει" οι ιδιοτητες του πλεον υπολειπονται, εστω κατά τι, με συνεπεια να φτασει πιο γρηγορα αυτη τη φορα στα -οποια- ορια του και να ξεκινα ενας φαύλος κυκλος ελαιο_καταναλωσης. Απο τα παραπανω ειναι ευκολως εννοούμενο πως κατα το Ελληνικο καλοκαιρι με τους υπεροχους καυσωνες του, οπου εντος μεγαλων πολεων χτυπαει 50αρια πλεον, ειναι περιπου βεβαιο πως θα υπαρχει καυση λαδιου σε ενα μοτερ, ειδκα αν αυτος που οδηγει ειναι μονιμως στην πρίζα και προσπαθει να φτασει καπου γρηγορα (το 90% των οδηγων). Ο,τι και να οδηγεις δεν αντεχει! σε τετοιες συνθηκες μαστιγωματος, τα μεταλλα φτανουνε στα ορια τους, οπως και τα συστηματα λιπανσης αυτων. Ετσι συνηθως εξηγουνται και οι αντικρουομενες πολλες φορες αποψεις μεταξυ ιδιοκτητων ενος ιδιου μοτερ και καποιοι ειναι δυασρεστημενοι πελατες και καποιοι αλλοι ευτυχεις κατοχοι. Δεν υπαρχει ασπρο + μαυρο. Ναι, καποια μοτερ δεν ειναι τοσο καλοσχεδιαμενα οσο καποια αλλα, ομως ο χρηστης παιζει τον κυριαρχο ρολο. Απο εντελως προσωπικη εμπειρια ειχα παρατηρησει το εξης, ειτε με το μηχανακι, ειτε με αμαξι. Στις ιδιες καθημερινες διαδρομες και με τις ιδιες συνθηκες οδηγησης, η διαφορα του να διανυω αυτα τα χιλιομετρα τον χειμωνα, με το καλοκαιρι, ηταν ηδη σημαντικη. Το καλοκαιρι με λιγα λογια το λαδι μειωνοταν απειλητικα, χρεαζοταν να τσεκαρω πολυ συχνα κι αντιστοιχως να συμπληρωνω. Στα ιδια αντιστοιχα οχηματα τον χειμωνα ο ελεγχος ηταν τυπικος, λιγοτερο συχνος και φυσικα η "εικονα" του λαδιου ηταν σαφως καλυτερη. Αρα ολα ειναι σχετικα, ως προς τα ασφαλη συμπερασματα που μπορεις να εξαγεις για ενα οχημα. Ναι, καποια εχουνε ροπή στο φαινομενο (επιρρέπεια εννοω), αλλα ολα τα μοτερ εν δυνάμει γινονται μια χαρα "φριτεζες", αρκει να υπαρχουν οι λογοι. Τι ωραια τοποθετηση και πληροφοριες!!! Λοιπον, με το post αυτο, νομιζω εξηγησα περισσοτερο για το τι συμβαινει. Αν και βεβαια ολα τα posts των συμφορουμιτων συνεισφερουν να διαφωτιστουμε περι του θεματος. Γιατι το λεω αυτο λοιπον; Γιατι 1. Το δικο μου Aygo, κανει γενικως λιγα χιλιομετρα ετησιως, σπανια θα του ανεβασω στροφες, δεν θα το πιεσω, δεν θα το ζορισω κλπ, κι επισης ειναι το 90% του χρονου του σε σκιασμενη πιλωτη/υποστεγο κλπ 2. Της γνωστης μου τα Aygo που ειχε, ηταν παντα μες τον ηλιο/δρομο/ολες τις καιρικες συνθηκες-και ελληνικα καλοκαιρια, το ζοριζει μες την πολη-πολυ πρεσαρισμα, γραφει ετησιως πολλα χιλιομετρα, περαν του γεγονοτος οτι ειναι εκθεσιακα μοντελα (ποιος μπορει να ξερει αν της λενε αληθεια και δεν ειναι και test drive με λιγα εστω χλμ). Συμφωνα με ιδανικες συνθηκες βεβαια, λογικα δεν θα επρεπε να παιζει μεγαλο ρολο του πως οδηγεις, που το παρκαρεις κλπ, αλλα συμφωνα με οσα λεει ο συμφουμιτης 1600, παιζουν ρολο και ισως και μεγαλο ρολο. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2022 από mindreader
piiii Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 4 ώρες πριν, Klausx είπε Γλύτωσες τόσες αλλαγές λαδιών και τα έδωσες τελικά σε επισκευή 🤣 Κάθε 5,000-8,000χλμ ή κάθε χρόνο 30εύρω mobil μαζί με man φίλτρο παρά να βάλει χέρι ο μαστρομπαμπης. Τώρα με 300κ που έχει εσένα πιθανόν να είναι εργαλείο και όχι καθημερινό οπότε δεν σε πολύ νοιάζει αρκεί να τσουλάει. Close but no cigar... Η φθορά των ελατηρίων πιστονιών είναι φυσιολογική στο χρόνο. Κάποτε θα χρειαστεί να μπείς στην διαδικασία να το επισκευάσεις. Αυτό που παίζει ρόλο είναι μεν πόσο τακτικά αλλάζεις τα λάδια αλλά και η χρήση του. Και εγώ χρησιμοποιούσα mobil one esp 5W30 σχεδόν σε όλη την διάρκεια της ζωής του, αλλά σε κάποια φάση φτάσαμε σε αυτό το σημείο τι να κάνουμε. Επίσης αυτός που έβαλε χέρι δεν είναι μαστρομήτσος της γειτονιάς, οπότε του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. So far δεν με έχει απογοητεύσει. Αν εσύ πιστεύεις ότι με αλλαγή στα 5 και στα 7Κ θα φτάσεις στα 500Κ χλμ χωρίς επισκευή μάλλον απατατάσαι.
Klausx Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 3 λεπτά πριν, piiii είπε Close but no cigar... Η φθορά των ελατηρίων πιστονιών είναι φυσιολογική στο χρόνο. Κάποτε θα χρειαστεί να μπείς στην διαδικασία να το επισκευάσεις. Αυτό που παίζει ρόλο είναι μεν πόσο τακτικά αλλάζεις τα λάδια αλλά και η χρήση του. Και εγώ χρησιμοποιούσα mobil one esp 5W30 σχεδόν σε όλη την διάρκεια της ζωής του, αλλά σε κάποια φάση φτάσαμε σε αυτό το σημείο τι να κάνουμε. Επίσης αυτός που έβαλε χέρι δεν είναι μαστρομήτσος της γειτονιάς, οπότε του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. So far δεν με έχει απογοητεύσει. Αν εσύ πιστεύεις ότι με αλλαγή στα 5 και στα 7Κ θα φτάσεις στα 500Κ χλμ χωρίς επισκευή μάλλον απατατάσαι. 400,000χλμ είμαι στο επαγγελματικό VW 2.0 βενζίνη, τα μισά με αέριο. Δεν καίει σταγόνα λάδι και ανοίχτηκε πριν 10,000 για αλλαγή φλάντζας, ο μηχανικός ήθελε να κάνει ρεκτιφιέ, μόλις το άνοιξε πολύ απλά άλλαξε γνώμη. 300 ευρώ αντί για 1500... Αλλαγές λαδιών 5000-7000χλμ αυστηρά. Έχεις καμία φώτο πως ήταν μέσα ο κινητήρας; Γιατί ότι φώτο έχω δει με αλλαγές στα 15,000 είναι όλα πίσσα μέσα. 1
meletis_m Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Στις 24/4/2022 στις 4:28 ΜΜ, mindreader είπε Συζητούσα με μια γνωστή μου πριν λιγο καιρο, βεβαια γυναικες και αυτοκινητα δεν ειχαν ποτε καλες σχεσεις, αλλα επεμενε οτι και το παλιο της aygo και το καινουργιο, καινε λαδια! Βεβαια, και τα δυο εξ'οσων γνωριζω, ηταν εκθεσιακα. Ομως, απο οσα της ειπαν αν καταλαβα καλα, 'ολα τα aygo καινε λαδια'. Μαλλον για να της χρυσωσουν το χαπι; Δυσκολες εποχες βεβαια, για αγορες-αντικαταστασεις αυτοκινητων, και αυτη για 2-3 χιλιαρικα παρακατω απο την τιμη του κανονικου & λογω του οτι της επαιρναν πισω το παλιο aygo, φαινεται να παιρνει εκθεσιακα αμαξια. Εχω και εγω ομως aygo. Και δεν εχω διαπιστωσει, αν και δεν ειμαι ειδικος, τιποτε περι καμενων λαδιων. Βεβαια, εγω το αγορασα ολοκαινουργιο το αμαξι. Για να διευκρινησουμε: καμενα λαδια, ειναι οτι τα καιει ο κινητηρας; Και φυσικα υπαρχει προβλημα αν συνεχιστει αυτο, να παθεις σοβαρη ζημια στο αμαξι; --- Τελικα τι πιστευετε οτι ισχυει; Ολα τα αμαξια καινε λιγο-πολυ λαδια; Τα κακοσυντηρημενα μηπως; Της ειπαν ψεματα για να της χρυσωσουν το χαπι; Τι παιζει με τα εκθεσιακα; Εμενα που οπως ειπα το αγορασα καινουργιο και το εχω τωρα 5 χρονια, αν ειχε τετοιο προβλημα, στο επισημο service της toyota που το παω, δεν θα μου το ανεφεραν; Πειτε σας παρακαλω τι γνωριζετε για το θεμα και τι πιστευετε επι των ανωτερω. Με ποιο κινητήρα είναι ; Ήταν μια παρτίδα ειδικά τα Yaris με το 1NR-FE που όντως είχαν θέμα κατανάλωσης λαδιού και είχε βγάλει ανάκληση οδηγία . Κάθε πότε αλλάζει λάδια κινητήρα , βάζει με τις σωστές προδιαγραφές , και πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικα;
liakinen Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Και εγώ στους δεινόσαυρους που έχω κάνω αλλαγές 5000 - 7500 χλμ γιατί είναι κινητήρες με χρόνια στην πλάτη τους και γιατί βάζω ημισυνθετικά 10W40. Σε σύγχρονα αυτοκίνητα με λάδια φουλ συνθετικά αυτό είναι υπερβολή κακά τα ψέματα. Λάδια μόνο Valvoline max life και ποτέ Castrol πλέον. Όχι γιατί δεν είναι καλά λάδια το αντίθετο μάλιστα αλλά γιατί είναι η μάρκα με τα περισσότερα μαϊμού. Σε περίπτερο να πας μπορεί και να βρεις.
piiii Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, Klausx είπε 400,000χλμ είμαι στο επαγγελματικό VW 2.0 βενζίνη, τα μισά με αέριο. Δεν καίει σταγόνα λάδι και ανοίχτηκε πριν 10,000 για αλλαγή φλάντζας, ο μηχανικός ήθελε να κάνει ρεκτιφιέ, μόλις το άνοιξε πολύ απλά άλλαξε γνώμη. 300 ευρώ αντί για 1500... Αλλαγές λαδιών 5000-7000χλμ αυστηρά. Έχεις καμία φώτο πως ήταν μέσα ο κινητήρας; Γιατί ότι φώτο έχω δει με αλλαγές στα 15,000 είναι όλα πίσσα μέσα. Μάλιστα. Για πες και τρόπο οδήγησης. Σαν επαγγελματικό φαντάζομαι του φέρεσαι με ευλάβεια να σε βγάλει κανα χλμ παραπάνω. Εγώ ενίοτε του πινα το αίμα σε κάμια στάση σε κόντρα κτλ. Αυτά παίζουν ρόλο όπως ξέρεις. Γιατί αλλιώς θα πιάσουμε το άλλο άκρο όπου η συγχωρεμένη μάνα μου πήγαινε το οικογενοιακό αυτοκίνητο μέχρι 2000-2500 στροφές και αυτές με το ζόρι. Τι λάδι να κάψει... Σταματώ εδώ γιατί έχουμε βγεί εκτός topic.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα