spooker Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Με έχει η nova 18 μέρες χωρίς τηλέφωνο και Internet και όπως φαίνεται θα πάει παραπάνω. Θα κάνω καταγγελία σύμβασης με υπαιτιότητα της nova. Θέλω να μάθω πιο είναι το περιθώριο ημερών που παρέχει ο νόμος σε μια εταιρεία πριν μπορέσει ο πελάτης να κάνει καταγγελία σύμβασης με υπαιτιότητα της εταιρείας για μην παροχή των συμφωνημένων υπηρεσιών.
poulinos Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 Δημοσ. 25 Απριλίου 2022 On 21/04/2022 at 11:42, spooker said: Με έχει η nova 18 μέρες χωρίς τηλέφωνο και Internet και όπως φαίνεται θα πάει παραπάνω. Θα κάνω καταγγελία σύμβασης με υπαιτιότητα της nova. Θέλω να μάθω πιο είναι το περιθώριο ημερών που παρέχει ο νόμος σε μια εταιρεία πριν μπορέσει ο πελάτης να κάνει καταγγελία σύμβασης με υπαιτιότητα της εταιρείας για μην παροχή των συμφωνημένων υπηρεσιών. τι αιτιολογια σου εχουν δωσει?αν ειναι καλωδιακη κανεις δεν κανεις καταγγελια.... το μονο που θα παρεις στο τελος ειναι πιστωση 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα