Προς το περιεχόμενο

Canon πολυμηχανήματα -προβλήματα


peet

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, georgeole είπε

Γεια στο στόμα σου! Για όσους όμως δεν έχουν χώρο...

Όσοι δεν έχουν χώρο αναγκαστικά θα πάρουν όλα σε ένα, με ημερομηνία λήξης τα 3-4 χρόνια. Και μετά φτου και απο την αρχή. Έτσι όμως, παρόλο που πάντα θα έχουν ένα σχετικά καινούριο μηχάνημα, χάνουν την ευκαιρία της απομείωσης αξίας των συμβατών αναλωσίμων, που συμβαίνει όταν ένας εκτυπωτής περάσει την 5ετία και τα αναλώσιμα του γίνουν σχεδόν τζάμπα.

Για κάποιον που εκτυπώνει πολύ, είναι ασύμφορο το μοντέλο αλλαγής εκτυπωτών κάθε τριετία. Δεν έχουν προλάβει να φτηνύνουν τα συμβατά του τόνερ/μελάνια.

Στατιστικά μιλώντας, ένας εκτυπωτής έχει μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής απο ένα πολυμηχάνημα. Και μιλάω για μοντέλα με τον ίδιο μηχανισμό εκτύπωσης. Πχ στο δικό σου το Kyocera, το αντίστοιχο πολυμηχάνημα που είναι σε όλα ίδιο, αλλά απλά έχει και ένα σκάνερ απο πάνω, θα κρατήσει λιγότερα χρόνια χωρίς να βγάλει σημαντικό πρόβλημα που τελικά θα τον κάνει ασύμφορο προς επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, highpriest είπε

Όσοι δεν έχουν χώρο αναγκαστικά θα πάρουν όλα σε ένα, με ημερομηνία λήξης τα 3-4 χρόνια. Και μετά φτου και απο την αρχή. Έτσι όμως, παρόλο που πάντα θα έχουν ένα σχετικά καινούριο μηχάνημα, χάνουν την ευκαιρία της απομείωσης αξίας των συμβατών αναλωσίμων, που συμβαίνει όταν ένας εκτυπωτής περάσει την 5ετία και τα αναλώσιμα του γίνουν σχεδόν τζάμπα.

Για κάποιον που εκτυπώνει πολύ, είναι ασύμφορο το μοντέλο αλλαγής εκτυπωτών κάθε τριετία. Δεν έχουν προλάβει να φτηνύνουν τα συμβατά του τόνερ/μελάνια.

Στατιστικά μιλώντας, ένας εκτυπωτής έχει μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής απο ένα πολυμηχάνημα. Και μιλάω για μοντέλα με τον ίδιο μηχανισμό εκτύπωσης. Πχ στο δικό σου το Kyocera, το αντίστοιχο πολυμηχάνημα που είναι σε όλα ίδιο, αλλά απλά έχει και ένα σκάνερ απο πάνω, θα κρατήσει λιγότερα χρόνια χωρίς να βγάλει σημαντικό πρόβλημα που τελικά θα τον κάνει ασύμφορο προς επισκευή.

Έτσι είναι. Όποιος τυπώνει πολύ, προσέχει και ΠΟΛΥ τι θα αγοράσει. Θα δώσει κάτι παραπάνω στην αξία του μηχανήματος για να το κάνει γρήγορα απόσβεση στα τόνερ και θα αποφύγει τα πολυμηχανήματα. Οι υπόλοιποι φυσικά δεν ενδιαφέρονται για τέτοιες "λεπτομέρειες" και μάλλον καλά κάνουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι σημαντικη παραμετρος ειναι το χρωμα. Τα ασπρομαυρα ειναι πολυ πιο οικονομικα και πολυ πιο ανθεκτικα απο τα εγχρωμα μηχανηματα. Αλλα αυτο αφορα καθαρα τις αναγκες του καθενος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, lector είπε

Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι σημαντικη παραμετρος ειναι το χρωμα. Τα ασπρομαυρα ειναι πολυ πιο οικονομικα και πολυ πιο ανθεκτικα απο τα εγχρωμα μηχανηματα. Αλλα αυτο αφορα καθαρα τις αναγκες του καθενος. 

Αγαπητέ φίλε, αυτό δεν είναι προσωπική σου γνώμη, είναι η ωμή πραγματικότητα την οποία όσο και να την ψήσεις, ωμή παραμένει: Οι μονόχρωμοι laser είναι μακράν οι πλέον καλόβολοι, οικονομικοί και ανθεκτικοί εκτυπωτές.

Επεξ/σία από georgeole
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το κομμάτι της εγγύησης η canon έχει επεκτείνει την εμπορική εγγύηση στα δύο έτη για τους εκτυπωτές που έχουν αγοραστεί από 1/1/2020 και μετά, οπότε είσαι εντός

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Σχετικά με το κομμάτι της εγγύησης η canon έχει επεκτείνει την εμπορική εγγύηση στα δύο έτη για τους εκτυπωτές που έχουν αγοραστεί από 1/1/2020 και μετά, οπότε είσαι εντός

Μάλιστα. Αξίζει να το δει κάποιος (αρκεί να παραδεχτούν τη διετία), όχι μόνο για να μη θάψει ζωντανό το μηχάνημα, αλλά και για την πιθανότητα να δουλέψει αξιοπρεπώς, πριν το παραδώσει σε κάποιον άλλον. Γιατί για να το κρατήσει κάποιος πρέπει να μην πιέζεται από τις εργασίες  στις οποίες το χρησιμοποιεί, να έχει χρόνο, υπομονή και να πιάνουν τα χέρια του με μεράκι. Και πάλι βέβαια δεν είναι εγγυημένο το αποτέλεσμα, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που διαθέτουν όλα αυτά τα στοιχεία και χαίρονται να καταπιάνονται. Εγώ προσωπικά δεν θα το κρατούσα, αλλά δεν είμαι φυσικά το μέτρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, georgeole είπε

Μάλιστα. Αξίζει να το δει κάποιος (αρκεί να παραδεχτούν τη διετία), όχι μόνο για να μη θάψει ζωντανό το μηχάνημα, αλλά και για την πιθανότητα να δουλέψει αξιοπρεπώς, πριν το παραδώσει σε κάποιον άλλον. Γιατί για να το κρατήσει κάποιος πρέπει να μην πιέζεται από τις εργασίες  στις οποίες το χρησιμοποιεί, να έχει χρόνο, υπομονή και να πιάνουν τα χέρια του με μεράκι. Και πάλι βέβαια δεν είναι εγγυημένο το αποτέλεσμα, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που διαθέτουν όλα αυτά τα στοιχεία και χαίρονται να καταπιάνονται. Εγώ προσωπικά δεν θα το κρατούσα, αλλά δεν είμαι φυσικά το μέτρο.

https://www.canon.gr/support/consumer_products/warranty/

Είναι σχετικά πρόσφατη η αλλαγή στην εμπορική εγγύηση από την canon, αν ο φίλος το επέστρεψε στον πωλητή ίσως να μην ήταν ενημερωμένος. Αν ο πωλητής το στείλει σε επίσημο service θα τον καλύψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, gianniz_k είπε

https://www.canon.gr/support/consumer_products/warranty/

Είναι σχετικά πρόσφατη η αλλαγή στην εμπορική εγγύηση από την canon, αν ο φίλος το επέστρεψε στον πωλητή ίσως να μην ήταν ενημερωμένος. Αν ο πωλητής το στείλει σε επίσημο service θα τον καλύψουν.

Η απάντηση ήρθε από εξουσιοδοτημένο σέρβις στη Θεσσαλονικη ,μετά από επικοινωνία -όπως μου είπαν - με τα κεντρικά .

Εστειλα email  στην εταιρία ,οπότε περιμένω την απάντηση τους

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το ενδιαφέρον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, peet είπε

Η απάντηση ήρθε από εξουσιοδοτημένο σέρβις στη Θεσσαλονικη ,μετά από επικοινωνία -όπως μου είπαν - με τα κεντρικά .

Εστειλα email  στην εταιρία ,οπότε περιμένω την απάντηση τους

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το ενδιαφέρον

Καλημέρα φίλε μου. Είσαι σίγουρος πως είναι επίσημο service; Μέσα στην canon βλέπω μόνο info quest και intersys. Προτείνω να επικοινωνήσεις και ο ίδιος με την canon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Καλημέρα φίλε μου. Είσαι σίγουρος πως είναι επίσημο service; Μέσα στην canon βλέπω μόνο info quest και intersys. Προτείνω να επικοινωνήσεις και ο ίδιος με την canon

Στην canon έστειλα  email και περιμένω την απάντηση της .

Για να λέμε και τα όποια καλά  οπως π.χ η Apple  σε ένα λαπτοπ που είχε λήξει πριν πολλά χρόνια η εγγύηση ,αντικατέστησε το χαλασμένο τμήμα [κόστους κοντα στα 400 ευρώ] χωρίς να πάρει ούτε μισό ευρώ Το μόνο κόστος που είχα ήταν η αποστολή με κούριερ δηλ κάπου 15 ευρώ .

Ετσι δείχνουν ποιές εταιρίες[τουλάχιστον στην Ελλάδα]  υποστηρίζουν το όνομα τους και την φήμη τους και τα επιπλέον χρήματα που ζητούν .

 

Επεξ/σία από peet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, peet είπε

Στην canon έστειλα  email και περιμένω την απάντηση της .

Για να λέμε και τα όποια καλά  οπως π.χ η Apple  σε ένα λαπτοπ που είχε λήξει πριν πολλά χρόνια η εγγύηση ,αντικατέστησε το χαλασμένο τμήμα [κόστους κοντα στα 400 ευρώ] χωρίς να πάρει ούτε μισό ευρώ Το μόνο κόστος που είχα ήταν η αποστολή με κούριερ δηλ κάπου 15 ευρώ .

Ετσι δείχνουν ποιές εταιρίες[τουλάχιστον στην Ελλάδα]  υποστηρίζουν το όνομα τους και την φήμη τους και τα επιπλέον χρήματα που ζητούν .

 

Να υποθέσω ότι είχε λήξει η εγγύηση για το υπόλοιπο laptop και όχι για το συγκεκριμένο τμήμα; Ή μήπως όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, georgeole είπε

Να υποθέσω ότι είχε λήξει η εγγύηση για το υπόλοιπο laptop και όχι για το συγκεκριμένο τμήμα; Ή μήπως όχι;

To laptop  είναι του 2015 και πρός τιμήν τους  αντικατέστησαν  το συγκεκριμένο τμήμα ,χωρίς φυσικά να καλύπτεται από εγγύηση .Αναφέρομαι στην "μαμα"  Apple [την ελληνική] και όχι στο service     το οποίο έκανε την εργασία .

Προσωπικά έχω την καλύτερη γνώμη για την τεχνική υποστήριξη της  Apple   και όχι μόνο από αυτή την περίπτωση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Canon αποδέχθηκε ότι το μηχάνημα είναι εντός της διετούς εγγύησης οπότε οδεύει προς το  service

Επεξ/σία από peet
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...