Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kazantzidis είπε

Μέση τάση που είναι 10 μέτρα από εκεί που κοιμάμαι, γίνεται να κάνω αίτηση στην δεδδηε για να τα κάνει υπόγεια;

Η δεν υπάρχει περίπτωση;

Δεν υπάρχει περίπτωση, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν πρόκειται να κάνει αλλαγές λόγω της άγνοιας σου.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, georgevr είπε

Στην συγκεκριμένη περίπτωση τώρα:

ή ο επισκοπητής/μελετητής είχε πιεί κανα τσιπουράκι όταν σχεδίαζε τη γραμμή και έβαζε τα πασαλάκια ή οι αλλοδαποί του εργολάβου άνοιξαν λάθος τις τρύπες (είναι το αλβανικό τσίπουρο πολύ δυνατό) ή δεν βόλευε το ανάγλυφο, αλλά στην τελευταία περίπτωση η επίβλεψη θα έπρεπε να μεριμνήσει πριν δώσει το έργο.

η γραμμή βέβαια δεν είναι υπο τάση

όταν με το καλό κοπεί το δέντρο (όχι τα κλαδιά, έτσι όπως το βλέπω), οι αγωγοί θα τανιστούν και θα τεθούν υπο τάση.

υπάρχει και το ενδεχόμενο ο μελετητής να γνώριζε λίγο περισσότερα στις χαράξεις γραμμών από τους μη μελετητές οπότε όρισε το στύλο αλλαγής πορείας μεγάλης γωνίας που φαίνεται στην φωτογραφία έτσι ώστε η γραμμή να περάσει απέναντι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kazantzidis είπε

Μέση τάση που είναι 10 μέτρα από εκεί που κοιμάμαι, γίνεται να κάνω αίτηση στην δεδδηε για να τα κάνει υπόγεια;

Η δεν υπάρχει περίπτωση;

Φυσικά μπορείς να κάνεις αίτηση, αλλά επειδή το κόστος της υπογειοποίησης είναι πολύ μεγάλο πρέπει να συντρέχουν ειδικοί λόγοι για να γίνει. 

 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, nvel είπε

υπάρχει και το ενδεχόμενο ο μελετητής να γνώριζε λίγο περισσότερα στις χαράξεις γραμμών από τους μη μελετητές οπότε όρισε το στύλο αλλαγής πορείας μεγάλης γωνίας που φαίνεται στην φωτογραφία έτσι ώστε η γραμμή να περάσει απέναντι.

θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η γραμμή πριν το δέντρο πρέπει να κάνει γωνία. Το μαρτυρά η κάθετη διάταξη των αγωγών ΜΤ στο συγκεκριμένο τμήμα και οι δύο επίτονοι στο τελευταίο στύλο πριν το δέντρο. Αυτά όμως, γιατί δικαιώνουν τον μελετητή; (έπρεπε να περάσει απέναντι τον δρόμο η γραμμή και δεν πέρασε;)

 

και για να πληροφορήσω και άλλον ένα φίλο, οι αγωγοί ΜΤ είναι όντως σε οριζόντια διάταξη πλην των περιπτώσεων:

- η γραμμή να πρέπει να στρίψει (η κάθετη διάταξη βολεύει στην διαχείριση των πολλών Nt μονόπαντα)

- μέσα σε πόλεις, όταν η γραμμή πρέπει να απομακρυνθεί από τα μπαλκόνια (χρησιμοποιώντας επιπρόσθετα τις τραβέρσες)

Δημοσ.

η γραμμή δεν πέρασε ή γιατί το έργο είναι εν εξελίξει και θα περάσει ή γιατί υπάρχει άλλο πρόβλημα και έχει σταματήσει

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nvel είπε

η γραμμή δεν πέρασε ή γιατί το έργο είναι εν εξελίξει και θα περάσει ή γιατί υπάρχει άλλο πρόβλημα και έχει σταματήσει

κι εγώ κι εσύ υποθέσεις κάνουμε βλέποντας τις φωτογραφίες. Τις οποίες φωτογραφίες όταν τις έστειλα στην ΔΠΚΕ στην Λαμία (προϊστάμενη υπηρεσία της Μαγνησίας)... γέλαγαν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη   ειπωθηκαν   διαφορα  για  το   μαλλον   μεγαλης  ηλικιας   δεντρο

να  πω  τα   εξης....

1.Αν  ειναι   δασικη   εκταση   πρεπει  να  ζητηθει   αδεια   απο  δασαρχειο  μεσω

δημου   για  να  κοπει   το  δεντρο.

2.Αν  ειναι   ιδιωτικη   εκταση   πρεπει  να  ζητηθει   η  αδεια   του   ιδιοκτητη

που  πιθανοτατα   δεν  θα  δωσει.

Επισης   αλλη  διαδικασια  να  μεγαλωνει  το  δεντρο   και  να  πλησιαζει   υπαρχουσα

γραμμη    και  αλλη  να  περναει   νεα  γραμμη   κοντα  σε  δεντρα.

Ολ  αυτα   υπαρχει  περιπτωση  να  τραβηξουν   πολλα   χρονια   ισως  πανω

απο  5  οποτε   ο  εργολαβος    που  δεν   εχει  την   πολυτελεια   του   χρονου

πεταει   το  μπαλακι   στους    "υπευθυνους"  και  οτι   κατσει.

 

 

Επεξ/σία από tigergreg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...