Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 2 minutes ago, comfuzio said: εχμ ναι, ως κάποιος που ήταν επί 1,5 χρόνο στην VF...δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Όπως και με το wifi. Γιατί αν πω εγώ σε πελάτη αυτά είναι βάλτα μόνος σου, σκάει μετά το SMS για βαθμολογία....και αυτό πάει να πει από bye bye bonus ως και αντίο. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει κάποιος agent να φάει ώρα να το φτιάξει. Να μην βγω Off-topic άλλο αλλά το SMS αυτό πονάει τον agent όχι τον πάροχο Είναι αδύνατον να εκπαιδευτεί η υποστήριξη για τέτοιες οδηγίες στα δεν ξέρω κι εγώ πόσα modem routers με VoIP ή ακόμα και σε VoIP Gateways ή FreePBX κτλπ. Η συντριπτική πλειοψηφία των συνδρομητών που θα θέλει τον δικό της εξοπλισμό θα είναι άτομα που θα ξέρουν ήδη ή θα μπορούν να ψάξουν μόνα τους στο internet για οδηγίες. 6 1
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Τι θυμήθηκα τώρα... Εποχές με hol που κάθε 6μηνο έπεφτε το Internet και από την τεχνική υποστήριξη μου έλεγαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα αν δεν είχα το fritz box. Μια φορά αναγκαστηκα και άλλαξα το linksys που είχα με το παλιό αλλιώς βοήθεια δεν.... Αργότερα τους έπαιρνα τηλ. και τους έλεγα ψέμματα ότι είχα το fritz αλλά είχα το linksys. Κόλλαγε η διαδικασία από τον έλεγχο που έκαναν και όταν απαιτούσαν να μπω στις ρυθμίσεις και με στριμωξαν τους λέω περίμενετε να βρω τον κωδικό, επειδή δεν τον βρίσκω θα σας καλέσω αργότερα. Τώρα έχουμε και το θέμα με το voip. Εχω αγοράσει voip συσκευη με δύο SIP account για το δεύτερο νούμερο και επειδή δεν μπορώ να περάσω τον ΟΤΕ στο άλλο account, έχω το παλιό τηλέφωνο στο router του ΟΤΕ. Άντε να δωθεί και μια λύση σε αυτό το θέμα. Αν μπορεί κάποιος να επιλέξει καλύτερο router γιατί όχι; Επεξ/σία 18 Απριλίου 2022 από Basilhs23___ 1
kalopc Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν θα σου δίνει κανένας agent καθόλου credentials Το πρότυπο σε όλη την Ευρώπη έχει ως εξής: η εκάστοτε ΕΕΤΤ έχει μια λίστα με 100 διαφορετικούς εξοπλισμούς από ΔΙΑΦΟΡΑ Brands τα οποία είναι verified και παίζουν data και voice. Το κουμπώνεις στον βρόγχο το βλέπει ο αξιρος (tr069) του κάθε παροχου και κάνει Provisioning κατεβάζει credentials και τηλεφωνία και όλα παίζουν αρμονικά Επεξ/σία 18 Απριλίου 2022 από kalopc 5
comfuzio Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, Thresh είπε Είναι αδύνατον να εκπαιδευτεί η υποστήριξη για τέτοιες οδηγίες στα δεν ξέρω κι εγώ πόσα modem routers με VoIP ή ακόμα και σε VoIP Gateways ή FreePBX κτλπ. Το κάναμε ήδη για το wifi, νέο tab>google>και προσευχή να νιώθει ο πελάτης για να μην αρχίσουν τα "πάμε ready" μέσα...α ναι και να πέσουμε να έχει ίδιο firmware το router με αυτό που βλέπουμε στα guides. billybiros.com ftw έτσι το βλέπω και με το voip....εκτός και αν κάνουν καμιά ειδική κατηγορία στις βλάβες και δεν στέλνει SMS μετά το κέντρο μόνο του
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Heatspreader είπε Μακάρι να γίνει! Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό με τα Router των παρόχων. Δηλαδή η ΕΥΔΑΠ σου δίνει βρύση που θα βάλεις στον νεροχύτη σου; Να καταλάβει λίγο ο κόσμος που είναι τα όρια ευθύνης του και να μάθει ότι το WiFi είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό και ότι το καλώδιο είναι το βασικό, το σωστό, το αξιόπιστο, το γρήγορο. Η βρυση ειναι παθητικος εξοπλισμος και δεν χρειαζεται remote management για λογους troubleshoot αλλα ουτε και περναν μεσω αυτης ειδικες υπηρεσιες σαν το VoIP η το IPTV. Επειδη ομως τα modem-router των παροχων εξυπηρετουν τα παραπανω, εχει λογικη που ο παροχος θελει να εχει managed modem-routers στο σημειο τερματισμου. Χρειαζεται λοιπον ενα σαφες κανονιστικο πλαισιο για να γινει το επομενο βημα. Στο οποιο πλαισιο θα πρεπει να καθοριζονται σαφως οι ευθυνες και οι υποχρεωσεις των 2 πλευρων (παροχος/συνδρομητης) σε περιπτωση που χρησιμοποιηθει απο την μερια του συνδρομητη καποιο router-modem της δικης του επιλογης. Ας πουμε, εαν ο συνδρομητης παιρνει τηλ τον παροχο και λεει οτι δεν παιζει το wifi, αλλα εχει modem-router της δικης του επιλογης, τοτε θα πρεπει να ειναι σαφες οτι ο παροχος δεν γινεται να βοηθησει οπως κανει σημερα . Αντιστοιχα, αν ο συνδρομητης καλει για προβλημα στη xDSL γραμμη του, πχ errors, αργη ταχυτητα κλπ, θα πρεπει να ειναι επισης σαφες οτι ο παροχος δε μπορει να ξεμπερδευει με ενα "εχετε βαλει αλλο modem που δεν το υποστηριζουμε, αυτο φταιει, γεια σας". Επεξ/σία 18 Απριλίου 2022 από BackFromHell
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 2 minutes ago, kalopc said: Δεν θα σου δίνει κανένας agent κανένα credential Ο ΟΤΕ γιατί το κάνει ήδη εδώ και μερικά χρόνια? 2
kalopc Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Μόλις τώρα, Thresh είπε Ο ΟΤΕ γιατί το κάνει ήδη εδώ και μερικά χρόνια? Επιλογή του είναι, δεν είναι αναγκασμένος από την ΕΕΤΤ πάντως... Αν όμως σε χακαρουν και σου ξετινάξουν τον λογαριασμό δεν θα φέρει ευθύνη. Αυτό φοβούνται οι πάροχοι Δες τα λάθη της cyta.. Έχω δει πελάτη με κλειστό το firewall σε oxygen και siptrunk χωρίς password με 10 χιλιάδες λογαριασμό από hacking 1
TaxiarhisGR Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Στην Cosmote εχω αλλαξει router χιλιες φορες επειδη απλα τα δοκιμαζω χρονια τωρα ζητας τους κωδικος Voip και στους δινει για οτι ρουτερ θες αρκει να υποστηριζει voip.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 4 minutes ago, kalopc said: Επιλογή του είναι, δεν είναι αναγκασμένος από την ΕΕΤΤ πάντως... Και στις περιπτώσεις που θες να βάλεις σκέτο router και ξεχωριστό voip gateway, θα παίζει tr069 για τράβηγμα από ISP? 2
CODEC Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Μόλις τώρα, kalopc είπε Επιλογή του είναι, δεν είναι αναγκασμένος από την ΕΕΤΤ πάντως... Αν όμως σε χακαρουν και σου ξετινάξουν τον λογαριασμό δεν θα φέρει ευθύνη. Αυτό φοβούνται οι πάροχοι Δες τα λάθη της cyta.. Έχω δει πελάτη με κλειστό το firewall σε oxygen και siptrunk χωρίς password με 10 χιλιάδες λογαριασμό από hacking Ξεχνάς ή αγνοείς την υπηρεσία SIP πλέων εδώ και χρόνια στα τηλεφωνικά κέντρα είναι must .
kalopc Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Thresh είπε Και στις περιπτώσεις που θες να βάλεις σκέτο router και ξεχωριστό voip gateway, θα παίζει tr069 για τράβηγμα από ISP? Θα πρέπει να έχεις εξοπλισμό με siptrunk όπως γίνεται και τώρα τουλάχιστον απο την Vodafone 4 λεπτά πριν, CODEC είπε Ξεχνάς ή αγνοείς την υπηρεσία SIP πλέων εδώ και χρόνια στα τηλεφωνικά κέντρα είναι must . Ολοι οι sip πάροχοι επί το πλείστον είναι με πακέτα ομιλίας και όχι με συμβόλαια που όσο μιλάς χρεώνει ασταμάτητα.. Επεξ/σία 18 Απριλίου 2022 από kalopc
dsi44 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 δηλαδη θελουν οι παροχοι να γλιτωσουν και αυτο το κοστος...
Heatspreader Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 7 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Η βρυση ειναι παθητικος εξοπλισμος και δεν χρειαζεται remote management για λογους troubleshoot αλλα ουτε και περναν μεσω αυτης ειδικες υπηρεσιες σαν το VoIP η το IPTV. Επειδη ομως τα modem-router των παροχων εξυπηρετουν τα παραπανω, εχει λογικη που ο παροχος θελει να εχει managed modem-routers στο σημειο τερματισμου. Χρειαζεται λοιπον ενα σαφες κανονιστικο πλαισιο για να γινει το επομενο βημα. Στο οποιο πλαισιο θα πρεπει να καθοριζονται σαφως οι ευθυνες και οι υποχρεωσεις των 2 πλευρων (παροχος/συνδρομητης) σε περιπτωση που χρησιμοποιηθει απο την μερια του συνδρομητη καποιο router-modem της δικης του επιλογης. Ας πουμε, εαν ο συνδρομητης παιρνει τηλ τον παροχο και λεει οτι δεν παιζει το wifi, αλλα εχει δικο του modem-router, τοτε θα πρεπει να ειναι σαφες οτι ο παροχος δεν γινεται να βοηθησει οπως κανει σημερα αν το router ειναι δικο του. Αντιστοιχα, αν ο συνδρομητης καλει για προβλημα στη xDSL γραμμη του, πχ errors, αργη ταχυτητα κλπ, θα πρεπει να ειναι επισης σαφες οτι ο παροχος δε μπορει να ξεμπερδευει με ενα "εχετε βαλει αλλο modem που δεν το υποστηριζουμε, αυτο φταιει, γεια σας". Το Remote Managment είναι βέβαια μία τρύπα ασφαλείας από μόνο του, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σχετικά με το VoIP και το IPTV ναι, είναι ένα ζήτημα πράγματι. Ο πάροχος παραδίδει την υπηρεσία στην εισαγωγή του σπιτιού, όπως η ΔΕΗ και η ΕΥΔΑΠ. Από την άλλη δεν γίνεται ο πελάτης επειδή δεν πιάνει το WiFi του σε όλο το σπίτι να γκρινιάζει. Να τα σκάσει με Mesh WiFi και να κάνει δουλειά. Για τα λάθη στη γραμμή, αν δεν δημιουργούν πρόβλημα (αποσυνδέσεις, αργή ταχύτητα), δεν νομίζω πως ασχολείται ο πάροχος πάντως. 1
hln3 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Ποιος ο λόγος των παραπάνω ενεργειών αν υπάρχει ήδη πάροχος που δίνει creds; Η αγορά το έχει ρυθμίσει ήδη το θέμα, όποιος το θεωρεί σημαντικό επιλέγει τον συγκεκριμένο πάροχο, που είναι και ο μεγαλύτερος άρα δεν τίθεται θέμα κάλυψης. Ας αφήσουν μια φορά την αγορά να δουλέψει μόνη της 7
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 14 minutes ago, dsi44 said: δηλαδη θελουν οι παροχοι να γλιτωσουν και αυτο το κοστος... Όχι, γι' αυτό και δεν δίνουν την επιλογή οι περισσότεροι μέχρι στιγμής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις