Προς το περιεχόμενο

ΕΕΤΤ: Δημόσια διαβούλευση για επιλογή router από τον χρήστη και όχι τον πάροχο


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, kalopc είπε

Θα πρέπει να έχεις εξοπλισμό με siptrunk  όπως γίνεται και τώρα τουλάχιστον απο την Vodafone 

Ολοι οι sip πάροχοι επί το πλείστον είναι με πακέτα ομιλίας και όχι με συμβόλαια που όσο μιλάς χρεώνει ασταμάτητα..

 

Όσο αφορά home use καλά κάνουν οι πάροχοι και έιναι επιφυλακτικοί γιατί θα πέσει του hacking το κάγγελο  και θα έρχονται κάτι λογαριασμοί σαν ν αγοράζεις οικόπεδο.

Απ την άλλη στον επαγγελματικό τομέα δεν γίνεται να έχεις 10 router ( παράδειγμα είναι) για 10 εξωτερικές γραμμές που ενδεχομένως να χρειάζονται.Ακόμα και BRI να βγάζει ο router.. Εδώ έρχεται το SIP και σου λύνει τα χέρια. Η ασφάλεια από δώ και πέρα έχει να κάνει με το τηλ. κέντρο πλέον και το περεταίρο εξοπλισμό που θα παραμετροποιηθεί  από τον τεχνικό της εταιρίας σε συνεννόηση  με τον πάροχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

40 λεπτά πριν, lofter είπε

Όσοι επιθυμούν αλλαγές παρακαλούνται να μη μείνουν στα ευχολόγια αλλά να γραψουν σχετικο μήνυμα στην Εεττ! 

ναι που στελνουμε το μηνυμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι στιγμής μονο η vodafone δίνει siptrunk(  που το κάνεις register στο κέντρο σου ή όπου θες) η και εξοπλισμό με 4 BRI δηλαδή πάνω από 8 κανάλια φωνής.  Μετά πάμε στις pri και στα 30 κανάλια.

4 λεπτά πριν, CODEC είπε

Όσο αφορά home use καλά κάνουν οι πάροχοι και έιναι επιφυλακτικοί γιατί θα πέσει του hacking το κάγγελο  και θα έρχονται κάτι λογαριασμοί σαν ν αγοράζεις οικόπεδο.

Απ την άλλη στον επαγγελματικό τομέα δεν γίνεται να έχεις 10 router ( παράδειγμα είναι) για 10 εξωτερικές γραμμές που ενδεχομένως να χρειάζονται.Ακόμα και BRI να βγάζει ο router.. Εδώ έρχεται το SIP και σου λύνει τα χέρια. Η ασφάλεια από δώ και πέρα έχει να κάνει με το τηλ. κέντρο πλέον και το περεταίρο εξοπλισμό που θα παραμετροποιηθεί  από τον τεχνικό της εταιρίας σε συνεννόηση  με τον πάροχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, kalopc είπε

Μέχρι στιγμής μονο η vodafone δίνει siptrunk(  που το κάνεις register στο κέντρο σου ή όπου θες) η και εξοπλισμό με 4 BRI δηλαδή πάνω από 8 κανάλια φωνής.  Μετά πάμε στις pri και στα 30 κανάλια.

 

ΟΤΕ  και HCN δίνουν και αυτοί.

4 BRI  router  μόνο η vodafone και HCN αλλά δεν συμφέρει οικονομικά  σε σχέση με SIP.

Επεξ/σία από CODEC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλήρης πρόσβαση και μόνο που έχουν από την εταιρεία στο router σου αρκεί να μην το εμπιστεύεσαι.
Χρήση μόνο σα modem και δικό σου router εσωτερικά αν θες να έχεις ένα αξιόπιστο και ασφαλές lan στο σπίτι. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, CODEC είπε

Όσο αφορά home use καλά κάνουν οι πάροχοι και έιναι επιφυλακτικοί γιατί θα πέσει του hacking το κάγγελο  και θα έρχονται κάτι λογαριασμοί σαν ν αγοράζεις οικόπεδο.

What if - λέω τώρα - να σου έδιναν έλεγχο του ορίου του λογαριασμού σου, όπως μπορείς πολύ εύκολα να βάλεις όριο σε μια χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή και σε τραπεζικό λογαριασμό?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

t

2 λεπτά πριν, naive είπε

Η πλήρης πρόσβαση και μόνο που έχουν από την εταιρεία στο router σου αρκεί να μην το εμπιστεύεσαι.
Χρήση μόνο σα modem και δικό σου router εσωτερικά αν θες να έχεις ένα αξιόπιστο και ασφαλές lan στο σπίτι. 

Το μόνο ασφαλές και αξιόπιστο lan  όπως το λες είναι να πάρεις ένα ψαλίδι και να κόψεις τη γραμμή του internet , και πάλι να σαι επιφυλακτικός και να χεις το νου σου .....( usb... λέμε τώρα....)

5 λεπτά πριν, randomcat είπε

What if - λέω τώρα - να σου έδιναν έλεγχο του ορίου του λογαριασμού σου, όπως μπορείς πολύ εύκολα να βάλεις όριο σε μια χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή και σε τραπεζικό λογαριασμό?

Και σε μια ώρα ανάγκης με την κάρτα στο όριο? τι κάνεις?

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, randomcat είπε

Ανεβάζεις το όριο?

ώρα ανάγκης λέμε...... αν ψάχνεις απεγνωσμένα να πάρεις τηλ. το 100 ή 166 ή  κτλπ...  ή κάποιον που είναι επείγων να τον βρεις ... ή να κάνεις άμεσα χρήση του net για κάτι επείγων . το να είσαι εκτός ορίου .......απλά τα βάζεις φωτιά όλα....

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλα προβλήματα δεν είχαμε αυτό μας μάρανε...

Αν έχω καταλάβει σωστά όποιος θέλει support θα πρέπει να πάρει router δοκιμασμένο από τον ISP και όποιος δεν θέλει μπορεί να διαβάσει το sip password από το δωρεάν router του provider και μετά να το βάλει σε bridge mode και να συνδέσει το/τα δικά του σε bridge mode. Αν δυσκολεύεται να κάνει extract το sip password ας πάει στον OTE που στο στέλνει με SMS.

Επεξ/σία από elpenor
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, elpenor είπε

Άλλα προβλήματα δεν είχαμε αυτό μας μάρανε...

Αν έχω καταλάβει σωστά όποιος θέλει support θα πρέπει να πάρει router δοκιμασμένο από τον ISP και όποιος δεν θέλει μπορεί να διαβάσει το sip password από το δωρεάν router του provider και μετά να το βάλει σε bridge mode και να συνδέσει το/τα δικά του σε bridge mode. Αν δυσκολεύεται να κάνει extract το sip password ας πάει στον OTE που στο στέλνει με SMS.

Μα το SIP password δεν το δίνει ο ΟΤΕ, μόνο σε κάποιες περιπτώσεις επαγγελματικών συνδέσεων και εταιρειων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Μα το SIP password δεν το δίνει ο ΟΤΕ, μόνο σε κάποιες περιπτώσεις επαγγελματικών συνδέσεων και εταιρειων. 

Το δίνει κανονικότατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, CODEC είπε

ώρα ανάγκης λέμε...... αν ψάχνεις απεγνωσμένα να πάρεις τηλ. το 100 ή 166 ή  κτλπ...  ή κάποιον που είναι επείγων να τον βρεις ... ή να κάνεις άμεσα χρήση του net για κάτι επείγων . το να είσαι εκτός ορίου .......απλά τα βάζεις φωτιά όλα....

Θα είσαι και σε ώρα ανάγκης και δεν θα έχεις λεπτά ομιλίας στο κινητό σου (που πλέον έχουν βγει ψιλοπροσιτά πακέτα με απεριόριστα λεπτά) και δεν θα έχεις data ώστε να μπορείς να μπεις στο σάιτ/εφαρμογή να ανεβάσεις το όριο του λογαριασμού σου, και για κάποιο λόγο δεν θα έχεις πρόσβαση σε κάποιο φορτισμένο κινητό ή δεν θα έχεις σήμα κινητής στην οικία σου για να κάνεις δωρεάν κλήση στο 100 ή 166 ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο σημαντικό είναι να δίνει τους κωδικούς internet και voip ώστε όποιος θέλει να κρατάει το router που δίνουν και όποιος θέλει να χρησιμοποιεί το δικό του. 

Έχω ένα cisco router. Όταν αναβάθμισα την γραμμή από ADSL σε VDSL μου έστειλαν το κλασικό router. Επειδή το module της Cisco για VDSL (DSL-B) κοστίζει καινούργιο πάνω από 1000€ (200€ στο ebay) και δεν ήθελα να μπω σε έξοδα, απλά ρύθμισα το router του παρόχου ως modem μόνο και το σύνδεσα στο cisco ρυθμίζοντας μια  Gigabit ethernet θύρα ως wan. Είμαι τυχερός που έχω την ίδια γραμμή πολλά χρόνια, από την εποχή που έδιναν username/password οπότε όρισα το dialer0.

Το πρόβλημα είναι ότι αν αναβαθμίσω σε fiber θα γίνει VOIP αλλά χωρίς τους κωδικούς VOIP δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω το VOIP τηλεφωνικό κέντρο που έχω ήδη. Η Wind δεν δίνει τους κωδικούς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...