Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με ένα θέμα που απασχολεί αρκετούς χρήστες θα ασχοληθεί άμεσα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Αυτή αφορά τη δυνατότητα των καταναλωτών να επιλέγουν αυτοί το router που επιθυμούν για την ευρυζωνική σύνδεση του σπιτιού τους τους και όχι ο πάροχος όπως γίνεται στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.  Η δημόσια διαβούλευση για το θέμα θα διαρκέσει έως τις 17 Ιουνίου και «σκοπός της ΕΕΤΤ είναι να προσδιορίσει το όριο, μεταξύ του δημόσιου σταθερού δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών και του ιδιωτικού δικτύου του τελικού χρήστη, να αποσαφηνίσει τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που φέρουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη -τελικοί χρήστες, πάροχοι δικτύων ή/και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, κατασκευαστές τερματικού εξοπλισμού-  και να δώσει στους τελικούς χρήστες τη δυνατότητα χρήσης τερματικού εξοπλισμού (π.χ router) της επιλογής τους».

Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι τα routers που συνοδεύουν πολλοί πάροχοι κάθε νέα ευρυζωνική σύνδεση στερούνται δυνατοτήτων, χωρίς να δίνεται η επιλογή στον χρήστη να επιλέξει κάποιο άλλο ακόμα και με δική του χρέωση, κάτι που ισχύει και στις συνδέσεις οπτικών ινών. Εξαίρεση αποτελεί ο ΟΤΕ  ο οποίος δίνει SIP Credentials για όποιον θέλει να βάλει δικό του modem/router με VoIP δυνατότητα. Η ΕΕΤΤ υπενθυμίζει ακόμα ότι το 2021 είχε προβεί σε δημόσια διαβούλευση για το θέμα παρουσιάζοντας την ευρωπαϊκή πρακτική και θέτοντας συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με το θέμα, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές που είχε εκδώσει το Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν επωνύμως τις απόψεις τους σε ηλεκτρονική μορφή όχι αργότερα από τις 17 Ιουνίου 2022, ημέρα Παρασκευή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]. Ανώνυμες απόψεις δεν θα γίνονται δεκτές ενώ περισσότερα για το θέμα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Thanks 1
  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ασχοληθεί άμεσα. Yeah, sure. Εν τω μεταξύ πέρυσι δεν είχει ξαναγίνει ακριβώς η ίδια διαβούλευση;

Επεξ/σία από infin1tyGR
  • Like 5
Δημοσ.

μακάρι πραγματικά μακάρι να γίνει στης 99,9% περιπτώσεων δεν μπορείς να εχεις δικό σου αν θέλεις και τηλέφωνο.....

ας κλειδώνουν τους κωδικους του voip με το serial του router (το οποιο γινεται broadcast) και με την ip αν φοβουνται τόσο πολύ

  • Like 7
Δημοσ.

Στην Cosmote εδώ και χρόνια μπορείς να αιτηθείς να ξεκλειδώσει το voip και να σου στείλουν τους κωδικούς για να τους βάλεις χειροκίνητα σε ότι router θέλεις αρκεί να υποστηρίζει voip. Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
27 minutes ago, infin1tyGR said:

ν τω μεταξύ πέρυσι δεν είχει ξαναγίνει ακριβώς η ίδια διαβούλευση;

To be continued μάλλον :(

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, Thresh said:

To be continued μάλλον :(

Είδα ότι έχει πιο specific πράγματα αυτή τη φορά, π.χ. τι θα γίνεται στην περίπτωση του FTTH (δικό μας SFP δεν παίζει, το πολύ να δώσουν ξεχωριστό ONT), τι θα γίνεται με την περίπτωση δέκτη IPTV κλπ. Μακάρι να βγει άκρη σύντομα.

Δημοσ.

Θετικό άμα γίνει!
Βέβαια θα ήθελα να δω πρακτικά αν θα καλεί κόσμος προς τον πάροχο για βοήθεια στο να μπουν τα voip credentials το τι training θα πρέπει να γίνει στα παιδιά της υποστήριξης!

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, infin1tyGR said:

Είδα ότι έχει πιο specific πράγματα αυτή τη φορά, π.χ. τι θα γίνεται στην περίπτωση του FTTH (δικό μας SFP δεν παίζει, το πολύ να δώσουν ξεχωριστό ONT), τι θα γίνεται με την περίπτωση δέκτη IPTV κλπ. Μακάρι να βγει άκρη σύντομα.

Οι OTE/Vodafone/Wind δίνουν ξεχωριστό ONT.

Ιnalan και HCN όχι.

H Nova που άρχισε να δίνει μέσα στον Απρίλιο, δυστυχώς επέλεξε το δρόμο των Inalan και HCN, ενσωματωμένο ONT στο router. Ελπίζω να μην το επιβάλει και στη Wind αργότερα. :(

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι να γίνει!

Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό με τα Router των παρόχων. Δηλαδή η ΕΥΔΑΠ σου δίνει βρύση που θα βάλεις στον νεροχύτη σου;

 

Να καταλάβει λίγο ο κόσμος που είναι τα όρια ευθύνης του και να μάθει ότι το WiFi είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό και ότι το καλώδιο είναι το βασικό, το σωστό, το αξιόπιστο, το γρήγορο.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, comfuzio said:

Βέβαια θα ήθελα να δω πρακτικά αν θα καλεί κόσμος προς τον πάροχο για βοήθεια στο να μπουν τα voip credentials το τι training θα πρέπει να γίνει στα παιδιά της υποστήριξης!

Χρειάζεται? Όποιος θέλει  ας του τα δίνει, το πως θα τα βάλει και που, πρόβλημά του.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι επιθυμούν αλλαγές παρακαλούνται να μη μείνουν στα ευχολόγια αλλά να γραψουν σχετικο μήνυμα στην Εεττ! 

Επεξ/σία από lofter
  • Like 13
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Thresh είπε

Χρειάζεται? Όποιος θέλει  ας του τα δίνει, το πως θα τα βάλει και που, πρόβλημά του.

εχμ ναι, ως κάποιος που ήταν επί 1,5 χρόνο στην VF...δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Όπως και με το wifi.
Γιατί αν πω εγώ σε πελάτη αυτά είναι βάλτα μόνος σου, σκάει μετά το SMS για βαθμολογία....και αυτό πάει να πει από bye bye bonus ως και αντίο. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει κάποιος agent να φάει ώρα να το φτιάξει.

Να μην βγω Off-topic άλλο αλλά το SMS αυτό πονάει τον agent όχι τον πάροχο

  • Like 4
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...