kSiS Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 άλλη μια περίπτωση υπαναχώρησης. Σε σταθερό τηλέφωνο με 24 mbps Nova αποφάσισα να πάω σε 24mbps Vodafone. Έκανα τηλεφωνική αίτηση(με ενημέρωσαν για καθυστέρηση περίπου 40 ημερών για ενεργοποίηση λόγω αναβάθμισης των συστημάτων τους) και προχώρησα με απόστολή υπογεγραμένου συμβολαίου 22 Μαρτίου (27 μέρες πριν). Η υπηρεσία δεν έχει ενεργοποιηθεί είναι στο στάδιο "Υπολοβολή αίτησης". Σήμερα (27 ημέρες μετά την υπογραφή συμβολαίου με την Voda) με κάλεσαν για αντιπροσφορά από την Nova με (εννοείται) καλύτερη προσφορά και με ενημέρωσαν ότι έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης από την Vodafone αφού το σφάλμα είναι δικό τους, το συστημά τους δεν λειτουργεί 1 1/2 μήνα τώρα και να μην τρομάξω από τις απειλές και τις χρεώσεις τους. Συμφώνησα τηλεφωνικά με την Nova απλά αναφέροντας το ΑΦΜ σε κατεγραμμένη συνομιλία. Αφού επέστρεψα σπίτι και είδα το συμβόλαιο της Vodafone ξανά, διαβάζοντας την νομοθεσία για την υπαναχώρησης και κάνοντας μια μικρή έρευνα αντιλήφθηκα ότι η περίπτωση μου δεν είναι υπεράνω του νόμου και δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση ή παραθυράκι για να γλιτώσω την ποινή φορητότητας παρά τις συμβουλές του τμήματος φορητότητας της Nova. Μου έστειλαν οδηγίες σε SMS για ακύρωση φορητότητας αλλά δεν προχώρησα. Να το αφήσω ως έχει; Η Vodafone επίσης μόλις σήμερα μου έστειλε SMS ότι η αίτηση μου έγινε αποδεκτή. Μήπως τελικά έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης; Λυπάμαι για το μακροσκελές κείμενο αλλά από μια απλή μετάβαση σε άλλο πάροχο έγινε πονοκέφαλος με τις αντιπροσφορές και τις υπαναχωρήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kallonos Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 4 ώρες πριν, kSiS είπε άλλη μια περίπτωση υπαναχώρησης. Σε σταθερό τηλέφωνο με 24 mbps Nova αποφάσισα να πάω σε 24mbps Vodafone. Έκανα τηλεφωνική αίτηση(με ενημέρωσαν για καθυστέρηση περίπου 40 ημερών για ενεργοποίηση λόγω αναβάθμισης των συστημάτων τους) και προχώρησα με απόστολή υπογεγραμένου συμβολαίου 22 Μαρτίου (27 μέρες πριν). Η υπηρεσία δεν έχει ενεργοποιηθεί είναι στο στάδιο "Υπολοβολή αίτησης". Σήμερα (27 ημέρες μετά την υπογραφή συμβολαίου με την Voda) με κάλεσαν για αντιπροσφορά από την Nova με (εννοείται) καλύτερη προσφορά και με ενημέρωσαν ότι έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης από την Vodafone αφού το σφάλμα είναι δικό τους, το συστημά τους δεν λειτουργεί 1 1/2 μήνα τώρα και να μην τρομάξω από τις απειλές και τις χρεώσεις τους. Συμφώνησα τηλεφωνικά με την Nova απλά αναφέροντας το ΑΦΜ σε κατεγραμμένη συνομιλία. Αφού επέστρεψα σπίτι και είδα το συμβόλαιο της Vodafone ξανά, διαβάζοντας την νομοθεσία για την υπαναχώρησης και κάνοντας μια μικρή έρευνα αντιλήφθηκα ότι η περίπτωση μου δεν είναι υπεράνω του νόμου και δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση ή παραθυράκι για να γλιτώσω την ποινή φορητότητας παρά τις συμβουλές του τμήματος φορητότητας της Nova. Μου έστειλαν οδηγίες σε SMS για ακύρωση φορητότητας αλλά δεν προχώρησα. Να το αφήσω ως έχει; Η Vodafone επίσης μόλις σήμερα μου έστειλε SMS ότι η αίτηση μου έγινε αποδεκτή. Μήπως τελικά έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης; Λυπάμαι για το μακροσκελές κείμενο αλλά από μια απλή μετάβαση σε άλλο πάροχο έγινε πονοκέφαλος με τις αντιπροσφορές και τις υπαναχωρήσεις. Δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης. Έχεις δικαίωμα 14 ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hln3 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 7 ώρες πριν, kSiS είπε άλλη μια περίπτωση υπαναχώρησης. Σε σταθερό τηλέφωνο με 24 mbps Nova αποφάσισα να πάω σε 24mbps Vodafone. Έκανα τηλεφωνική αίτηση(με ενημέρωσαν για καθυστέρηση περίπου 40 ημερών για ενεργοποίηση λόγω αναβάθμισης των συστημάτων τους) και προχώρησα με απόστολή υπογεγραμένου συμβολαίου 22 Μαρτίου (27 μέρες πριν). Η υπηρεσία δεν έχει ενεργοποιηθεί είναι στο στάδιο "Υπολοβολή αίτησης". Σήμερα (27 ημέρες μετά την υπογραφή συμβολαίου με την Voda) με κάλεσαν για αντιπροσφορά από την Nova με (εννοείται) καλύτερη προσφορά και με ενημέρωσαν ότι έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης από την Vodafone αφού το σφάλμα είναι δικό τους, το συστημά τους δεν λειτουργεί 1 1/2 μήνα τώρα και να μην τρομάξω από τις απειλές και τις χρεώσεις τους. Συμφώνησα τηλεφωνικά με την Nova απλά αναφέροντας το ΑΦΜ σε κατεγραμμένη συνομιλία. Αφού επέστρεψα σπίτι και είδα το συμβόλαιο της Vodafone ξανά, διαβάζοντας την νομοθεσία για την υπαναχώρησης και κάνοντας μια μικρή έρευνα αντιλήφθηκα ότι η περίπτωση μου δεν είναι υπεράνω του νόμου και δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση ή παραθυράκι για να γλιτώσω την ποινή φορητότητας παρά τις συμβουλές του τμήματος φορητότητας της Nova. Μου έστειλαν οδηγίες σε SMS για ακύρωση φορητότητας αλλά δεν προχώρησα. Να το αφήσω ως έχει; Η Vodafone επίσης μόλις σήμερα μου έστειλε SMS ότι η αίτηση μου έγινε αποδεκτή. Μήπως τελικά έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης; Λυπάμαι για το μακροσκελές κείμενο αλλά από μια απλή μετάβαση σε άλλο πάροχο έγινε πονοκέφαλος με τις αντιπροσφορές και τις υπαναχωρήσεις. Ανέκδοτα για να πουλήσουν. Μετά το 14 ήμερο δεν ισχύει η δυνατότητα ακύρωσης. Λογικά για να σε πήρανε τηλέφωνο τώρα, έχει προχωρήσει η αίτηση ήδη προς υλοποίηση (πιο πριν δεν ήταν ενήμεροι). Προλαβαίνεις όμως να κάνεις υπαναχώρηση στη NOVA γιατί διαφορετικά μπορούν να σου πούνε πως ανανεώσες όταν φύγει η γραμμή και να χρεώσουν αυτοί τέλη... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα