George_pzg21 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στο forum,είμαι φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.Το θέμα έγκειται στο εξής:Ναι μεν μ αρέσει η σχολή μου αλλά συχαίνομαι τα οικονομικά μαθήματα που δεν απαιτούν γνώσεις σε Μαθηματικά και Στατιστική! Για παράδειγμα στο 1ο έτος συχαινόμουν τα μαθήματα της Μάκρο και της Μίκρο καθώς ήταν πολύ θεωρητικά και δεν τα γούσταρα καθόλου! Αντίθετα τα μαθήματα των μαθηματικών(Ι & ΙΙ),της στατιστικής(Ι & ΙΙ) και της λογιστικής(Ι &ΙΙ) με ενθουσίαζαν και τα γούσταρα και ήθελα να ασχολούμαι διαρκώς μαζί με αυτά! Όντας στο 3ο προς 4ο έτος των σπουδών μου τα μόνα μαθήματα που με ιντριγκάρουν είναι τα ποσοτικά,οι οικονομετρίες και τα μαθήματα χρηματοοικονομικών! Αυτό που με προβληματίζει είναι πως όταν το αναφέρω αυτό σε συμφοιτητές μου ή στον κύκλο μου μου λένε πως έκανα λάθος επιλογή στις σπουδές μου... Όπως είπα και προηγουμένως, είμαι προς το πτυχίο(δεν χρωστάω πολλά μαθήματα...μόνο 5 και με μέσο όρο 7,8 περίπου) με βάση το backround που σας είπα τι μεταπτυχιακό θα μου προτείνατε? Να συνεχίσω πάνω στα οικονομικά? ή να ξεφύγω τελείως και να πάω σε κομμάτια όπως η πληροφορική ή η στατιστική? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Επεξ/σία 18 Απριλίου 2022 από George_pzg21
Mixalisrou69 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Ένα μάστερ σε εξειδίκευσης οπως banking and finance, applied statistics, data science και business analytics θα ταίριαζε με τα ενδιαφέροντα σου και θα συμπλήρωνε ιδανικα το πτυχιο σου. 6 1