comfuzio Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Καλησπέρα παιδιά, το DLM είναι ένα εργαλείο σε μερικά DLSAM adsl/VDSL 30mbps (που τα λένε ONNET που δεν είναι δλδ από καμπίνα(και σπάνια σε εταιρικά 50mbps)) και σε FTTC από καμπίνα της VF. Για να ενεργοποιηθεί πάει να πει ότι υπάρχει πρόβλημα με αποσυγχρονισμούς, crc, ξένη τάση ή δεν ξέρω και γω τι και σκοπός του είναι να κάνει κάποιες ενέργειες για να σταθεροποιήσει την γραμμή. Σε κάθε περίπτωση σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να γίνει τεχνικός έλεγχος, προσωρινή παύση μπορεί να γίνει πχ για να κάνει ενέργειες ο τεχνικός ή αν πάει η βλάβη ΟΤΕ πρέπει να μπει ειδικό προφίλ και να κλείσει το DLM αλλά δεν κλείνει για πάντα. Θα κλείσει μόνο του όταν το πρόβλημα έχει λυθεί οριστικά. Δεν είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε αίτηση για να το βγάλει κανείς, για μένα στο τεχνικό ήταν αρκετά χρήσιμο σε ορισμένες βλάβες. Τώρα για αυτό που διάβασα ότι μπαίνει και ακόμα μετά από πτώση ρεύματος, από όσο γνωρίζω δεν νομίζω ότι λειτουργεί έτσι! Εκτός και αν μιλάμε ότι έπεφτε το ρεύμα, ερχόταν και έκανε sync και έπεφτε στα καπάκια αρκετές φορές που και πάλι είναι άλλος ο αριθμός σφάλματος όταν είναι κλείσιμο router/αποσυγχρονισμός κτλ Για αργές ταχύτητες σε downloads ενώ το sync είναι καλό το DLM δεν έχει να κάνει καθόλου. Καλό είναι να το δείτε με το παιδί που σας έχει αναθέσει η VF (ή αν θέλετε να το δω και εγώ με τα παιδιά που ξέρω), μπορεί να είναι κάποιο απλό πραγματάκι που να κάνουν τα παιδιά ή μπορεί να είναι και κάποιο γενικότερο οπότε θα πρέπει να το δώσουνε στο σωστό τμήμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelis2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Διορθώθηκε το πρόβλημα που είχα. Είχε πρόβλημα ή κάρτα και έδινε 8max και σε άλλες γραμμές όχι μόνο σε μένα. Τώρα πιάνω speedtest 14mbps όπως πριν δηλαδή. Από ότι κατάλαβα δεν ήταν dlm αλλά κάποιο πρόβλημα στην κάρτα του DSLAM. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 15 ώρες πριν, vagelis2019 είπε Διορθώθηκε το πρόβλημα που είχα. Είχε πρόβλημα ή κάρτα και έδινε 8max και σε άλλες γραμμές όχι μόνο σε μένα. Τώρα πιάνω speedtest 14mbps όπως πριν δηλαδή. Από ότι κατάλαβα δεν ήταν dlm αλλά κάποιο πρόβλημα στην κάρτα του DSLAM. Αυτό περίμενα και γω, χαίρωμαι για την αποκατάσταση! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Εμενα παντως το dlm δεν βγαινει και στις δυο γραμμες,οτι ρυθμιση και να κανουν δεν την περνει η γραμμη,μου λενε οτι η γραμμη ειναι σε 6αρι προφιλ,στο ρουτερ λεει 15,κανεις ρεσετ το ρουτερ και απο 12288 που ηταν ειναι παλι εκει οποτε ειναι κλειδωμενο,δεν γινεται να εχει ακριβως την ιδια ταχυτητα και να μην αλλαζει ουτε ενα κιλοβπς,το αλλο τρελο ειναι οτι μου λενε οτι η γραμμη δεν εχει dlm χαχαχαχα και το καλυτερο,βαση συμβολαιου εισαι στα επιτρεπτα ωρια λενε,το συμβολαιο εντομεταξυ γραφει ελαχιστα 7 μbps συνηθως 13 και μεγιστα 15 ,και η γραμμη μεχρι πριν 1 μηνα και εδω και κατι χρονια επιανε 17 με 18,αλλα οχιι το συμβολαιο λεει μεχρι 15 χαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχχαχα σας βαζω και τα στατς απο τις γραμμες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelis2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Κάνε υπομονή εγώ στο πρόβλημα που είχα μου είπανε ότι είναι φυσιολογικές οι μετρήσεις!! Και ρώτησα για εκτύπωση και μου είπαν είναι εντός ορίων και δεν δικαιούμαι 🤣 Επίσης μου λέει ότι οι μετρήσεις με το πρόγραμμα δεν είναι ίδιες όλες τους.. Εγώ εν το μεταξύ πάνω από 8mbps δεν είδα όταν έκανα μετρήση!! .. Τρέχα γύρευε.. Και δεν μπορώ να τους το αποδείξω γτ ιστορικό μετρήσεων έχει μόνο η Vodafone όπως μου είπαν δεν είναι διαθέσιμο για τους πελάτες εντελώς κουλό δλδ.. Ρε που μπλέξαμε λέω.. και τους γράφω να το αφήσουμε μήπως στρώσει και θα επικοινωνήσω πάλι.. Εκεί έκλεισε η συνομιλία μας. Την επόμενη μέρα με πήραν από Vodafone (που δεν το περίμενα) αλλάξανε snr μου εκανα speedtest τεστ τα ίδια όμως και μου λέει είναι πολύ χαμηλές οι ταχύτητες για 19 mbps συγχρονισμό και μου πρότεινε επίσκεψη τεχνικού στο χώρο μου. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ειναι ανάλογα σε τι υπάλληλο θα πέσεις στο chat ήταν πολύ επιθετική η συμπεριφορά ενώ στο τηλέφωνο που μιλήσαμε ήταν πολύ σωστή η συμπεριφορά του υπαλλήλου. Τώρα εσύ αν έχεις dlm ενεργό κάπως θα γίνεται bypass από την Vodafone η μπορεί να έχει κολλήσει στο DSLAM ποτέ δεν ξέρεις.. Να τους επισημανεις ότι η γραμμή πρην 1 μήνα ήταν στα 17-18 μέχρι να το καταλάβουν!! και να στείλουν τεχνικό στο DSLAM να κάνει έλεγχο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 sxetika me ths metrhseis mpeneis sto vadafone.gr apo browser kane logariasmo kai kaneis thn egguhsh taxuthtas monos sou,tha to vreis eukolo einai metrhsh taxuthtas legetai kai nomizw to vlepoun kai aftoi,an den to vreis partous thlefwno kai pes tous oti theleis na trekseis net neutreality kapws etsi legetai kai tha s steiloun ena link na kaneis metrhseis. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, nickGR2020 είπε Εμενα παντως το dlm δεν βγαινει και στις δυο γραμμες,οτι ρυθμιση και να κανουν δεν την περνει η γραμμη,μου λενε οτι η γραμμη ειναι σε 6αρι προφιλ,στο ρουτερ λεει 15,κανεις ρεσετ το ρουτερ και απο 12288 που ηταν ειναι παλι εκει οποτε ειναι κλειδωμενο,δεν γινεται να εχει ακριβως την ιδια ταχυτητα και να μην αλλαζει ουτε ενα κιλοβπς,το αλλο τρελο ειναι οτι μου λενε οτι η γραμμη δεν εχει dlm χαχαχαχα και το καλυτερο,βαση συμβολαιου εισαι στα επιτρεπτα ωρια λενε,το συμβολαιο εντομεταξυ γραφει ελαχιστα 7 μbps συνηθως 13 και μεγιστα 15 ,και η γραμμη μεχρι πριν 1 μηνα και εδω και κατι χρονια επιανε 17 με 18,αλλα οχιι το συμβολαιο λεει μεχρι 15 χαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχχαχα σας βαζω και τα στατς απο τις γραμμες. Θα σου έλεγα να ζητήσεις επίσκεψη τεχνικού να δει για λάθος αντιστοιχία, δεν παίζει σενάριο να αλλάζεις προφίλ από το DSLAM και να μην αλλάζει στην γραμμή, μόνο αν έχουν κάνει λάθος αντιστοιχία στο Α/Κ (που θα πρέπει να πάει ΟΤΕ από αίτημα της VF) οπότε ζήτα να γίνει έλεγχος ορίου στο Α/Κ. Αν δεν έχεις ticket ανοιχτό και ανοίξουν τώρα, το 1st level δεν μπορεί να στείλει στο Α/Κ οπότε ας σου στείλουν τεχνικό σπίτι ή να το δώσουν στο 2nd να το δει Δευτέρα ο υπεύθυνος παρακολούθησης για να στείλει τεχνικό στο Α/Κ. 19 ώρες πριν, vagelis2019 είπε Κάνε υπομονή εγώ στο πρόβλημα που είχα μου είπανε ότι είναι φυσιολογικές οι μετρήσεις!! Και ρώτησα για εκτύπωση και μου είπαν είναι εντός ορίων και δεν δικαιούμαι 🤣 Επίσης μου λέει ότι οι μετρήσεις με το πρόγραμμα δεν είναι ίδιες όλες τους.. Εγώ εν το μεταξύ πάνω από 8mbps δεν είδα όταν έκανα μετρήση!! .. Τρέχα γύρευε.. Και δεν μπορώ να τους το αποδείξω γτ ιστορικό μετρήσεων έχει μόνο η Vodafone όπως μου είπαν δεν είναι διαθέσιμο για τους πελάτες εντελώς κουλό δλδ.. Ρε που μπλέξαμε λέω.. και τους γράφω να το αφήσουμε μήπως στρώσει και θα επικοινωνήσω πάλι.. Εκεί έκλεισε η συνομιλία μας. Την επόμενη μέρα με πήραν από Vodafone (που δεν το περίμενα) αλλάξανε snr μου εκανα speedtest τεστ τα ίδια όμως και μου λέει είναι πολύ χαμηλές οι ταχύτητες για 19 mbps συγχρονισμό και μου πρότεινε επίσκεψη τεχνικού στο χώρο μου. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ειναι ανάλογα σε τι υπάλληλο θα πέσεις στο chat ήταν πολύ επιθετική η συμπεριφορά ενώ στο τηλέφωνο που μιλήσαμε ήταν πολύ σωστή η συμπεριφορά του υπαλλήλου. Τώρα εσύ αν έχεις dlm ενεργό κάπως θα γίνεται bypass από την Vodafone η μπορεί να έχει κολλήσει στο DSLAM ποτέ δεν ξέρεις.. Να τους επισημανεις ότι η γραμμή πρην 1 μήνα ήταν στα 17-18 μέχρι να το καταλάβουν!! και να στείλουν τεχνικό στο DSLAM να κάνει έλεγχο.. Σε ADSL δεν νομίζω να υπάρχει έκπτωση για χαμηλή ταχύτητα γιατί βάση του συμβολαίου είναι ΕΩΣ 24, δεν υπάρχει κάποια δέσμευση ότι θα πάρεις κάποια standard ταχύτητα, αυτά και εγώ που κοιτούσα να κάνω ότι καλύτερο για τον πελάτη δεν μπορούσα να περάσω εκπτώσεις. Το VDSL είναι άλλο πράγμα. Αν πας σε κατάστημα VF, πάρε όμως πριν τηλ και ζήτα να σου πουν τι πρέπει να έχεις μαζί από χαρτιά, μπορείς να ζητήσεις το ΤΤ(ticket) τυπωμένο με τις μετρήσεις και τις καταγραφές/σχόλια κτλ, δεν έχουν λόγο να μην στα δώσουν. Αν πέσετε σε μακάκες να δίνετε κριτική στο τέλος, αυτή πάει στον υπάλληλο και όχι στην VF, δλδ το βλέπουν TL και θα κάνουν ενέργειες με τον υπάλληλο που μιλήσατε, απλά όπου είναι καλοί και βοηθάνε δίνετε τους από 9 και βάλε μπας και πάρουν κάνα μπόνους γιατί με βασικό και τόσο μπινελίκι δεν λέει! Αν πάει βλάβη στο 2nd μπορείτε να μου στείλετε και μένα ΤΤ να το δω και εγώ με τα παιδιά και άκρη θα βγάλουμε! Επεξ/σία 14 Μαΐου 2022 από comfuzio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Τεχνικος εχει ερθει και μου ειπε λογικα εχει dlm η γραμμη,πηρε καποιον τηλεφωνο ενω ειχε συνδεσει το μηχανημα στη γραμμη και του εδωσε κατι μετρησεις ohm νομιζω κατι τετοια,και του ειπε να βγαλει το dlm,ακομα το dlm δεν εχει βγει.Εντομεταξυ εκανα ερωτηση τον τεχνικο ερωτηση η γραμμη ειναι σε 6αρι προφιλ? και μου λεει ναι,και λεω γτ τοτε δειχνει 15 η γραμμη?λεει μαλλον λογω dlm.τωρα δεν ξερω αν το θεμα ειναι ακομα ανοιχτο.εντομεταξυ πως γινεται και οι δυο γραμμες να εχουν dlm?εγω μυριζομαι οτι ειναι γενικο το θεμα λογω των διπλασιασμων του οτε και την πληρωσαμε εμεις οι υπολοιποι,ακομα δεν μπορω να καταλαβω γτ δεν δινουν vdsl ενω ο αδερφος μου στο ιδιο σπιτι εχει vdsl απο τον οτε,εμενα μου λενε εχουμε κανει ετημα και περιμενουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Το DLM είναι στο Α/Κ στο DSLAM σε όλους τους συνδρομητές αλλά είναι σε κατάσταση παρακολούθησης, γίνεται ενεργό μόνο αν υπάρχει πρόβλημα και κλείνει όταν βλέπει την γραμμή σταθερή. Μάλλον ο τεχνικός ήταν από τα Lidl γιατί αν το DLM περάσει ένα προφίλ 6mbps τότε θα κλειδώσει το εργαλείο που έχει και το router στα 6mbps απλά θα έχει attainable όσο δίνει η γραμμή. Μπορεί να υπάρχει κάποια δυσλειτουργεία στην κάρτα του DSLAM ή να έχει γίνει αυτό που είπα πιο πριν κάποια λάθος αντιστοίχιση. VDSL θα σου δώσουν μετά από λίγους μήνες, ο ΟΤΕ δεν δίνει στην VF τουλάχιστον άμεσα πρόσβαση στις καμπίνες του, οπότε υπομονή και θα σε καλέσει το εμπορικό μόλις πάρουν πρόσβαση. Βέβαια μπορείς και συ να το κοιτάς από την σελίδα τους ή να ρωτάς τους τεχνικούς αλλά θα έλεγα 4-5 μήνες μετά την ενεργοποίηση της καμπίνας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Eιναι δυνατον να εχει γινει λαθος και στις δυο γραμμες ομως και ταυτοχρονα?οταν ειπα 6αρι προφιλ εννοουσα προφιλ με 6 σνρ,στην ουσια ο τεχνικος μου ειπε οτι λογω dlm το σνρ δεν παει στο 6 οπως το εχουμε στο προφιλ και περνει μονο του 12 με 15.Τωρα εγω αν ανοιξω παλι βλαβη τι να τους πω? να ελεξουν την καρτα μου?θα το δεχτουν ομως? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelis2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 2 ώρες πριν, nickGR2020 είπε Eιναι δυνατον να εχει γινει λαθος και στις δυο γραμμες ομως και ταυτοχρονα?οταν ειπα 6αρι προφιλ εννοουσα προφιλ με 6 σνρ,στην ουσια ο τεχνικος μου ειπε οτι λογω dlm το σνρ δεν παει στο 6 οπως το εχουμε στο προφιλ και περνει μονο του 12 με 15.Τωρα εγω αν ανοιξω παλι βλαβη τι να τους πω? να ελεξουν την καρτα μου?θα το δεχτουν ομως? Μπορεί να έχει πρόβλημα το DSLAM όπως εμένα που είχε κολλήσει και κατέβαζαν και άλλες γραμμές max 8!! Πρέπει να πάει τεχνικός στο DSLAM για να το δει αυτό. Αλλά για να πάει τεχνικός στο DSLAM πρέπει να έρθει στο χώρο σου πρώτα να κάνει μέτρηση και με άλλο ρουτερ όπως έκανε και σε μένα λογικά. Νομιζω ακόμα και αν κλείσουν την βλάβη έχουν ιστορικό και για την προηγούμενη βλάβη αλλά μπορεί να πρέπει να κάνεις πάλι τα βήματα από την αρχή με τον υπάλληλο .. Το point είναι να πέσεις σε υπάλληλο που έχει χρόνο και αναγνωρίζει το πρόβλημα (όπως εγω με τον υπάλληλο που με κάλεσε στο τηλέφωνο γιατί στο chat ήταν λίγο επιθετικός και λακωνικός όπως είπα) 7 ώρες πριν, comfuzio είπε Αν πέσετε σε μακάκες να δίνετε κριτική στο τέλος, αυτή πάει στον υπάλληλο και όχι στην VF, δλδ το βλέπουν TL και θα κάνουν ενέργειες με τον υπάλληλο που μιλήσατε, απλά όπου είναι καλοί και βοηθάνε δίνετε τους από 9 και βάλε μπας και πάρουν κάνα μπόνους γιατί με βασικό και τόσο μπινελίκι δεν λέει! Γενικά έδωσα καλή κριτική και στο τέλος του chat και μέσο sms που μου ήρθε στο κινητό για αξιολόγηση. Στους λογους που επηρέασαν την αξιολόγηση μου όμως αναφέρθηκα στο γεγονός ότι είναι τραγικό να έχει μόνο adsl στην περιοχή μου και να μην έχει vdsl.. Δεν αναφέρθηκε στον υπάλληλο γιατί με φαντάζομαι να ήμουν στην θέση του με 10αδες αιτήματα βλαβών να εξυπηρετήσει την ημέρα και μπλοκάρω 😂. 3 ώρες πριν, comfuzio είπε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
comfuzio Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 34 λεπτά πριν, vagelis2019 είπε Μπορεί να έχει πρόβλημα το DSLAM όπως εμένα που είχε κολλήσει και κατέβαζαν και άλλες γραμμές max 8!! Πρέπει να πάει τεχνικός στο DSLAM για να το δει αυτό. Αλλά για να πάει τεχνικός στο DSLAM πρέπει να έρθει στο χώρο σου πρώτα να κάνει μέτρηση και με άλλο ρουτερ όπως έκανε και σε μένα λογικά. Νομιζω ακόμα και αν κλείσουν την βλάβη έχουν ιστορικό και για την προηγούμενη βλάβη αλλά μπορεί να πρέπει να κάνεις πάλι τα βήματα από την αρχή με τον υπάλληλο .. Το point είναι να πέσεις σε υπάλληλο που έχει χρόνο και αναγνωρίζει το πρόβλημα (όπως εγω με τον υπάλληλο που με κάλεσε στο τηλέφωνο γιατί στο chat ήταν λίγο επιθετικός και λακωνικός όπως είπα) Γενικά έδωσα καλή κριτική και στο τέλος του chat και μέσο sms που μου ήρθε στο κινητό για αξιολόγηση. Στους λογους που επηρέασαν την αξιολόγηση μου όμως αναφέρθηκα στο γεγονός ότι είναι τραγικό να έχει μόνο adsl στην περιοχή μου και να μην έχει vdsl.. Δεν αναφέρθηκε στον υπάλληλο γιατί με φαντάζομαι να ήμουν στην θέση του με 10αδες αιτήματα βλαβών να εξυπηρετήσει την ημέρα και μπλοκάρω 😂. Απλά αυτές οι κριτικές δεν πάνε στην VF σαν VF ξέρεις να πεις για χάλια λογαριασμούς ή κακή εξυπηρέτηση για κάποιο αίτημα αλλά πάνε στο παιδί που κλείνει την βλάβη, ναι θα το δει ο από πάνω του, θα του την "πει" για το κακό βαθμό και δεν θα ασχοληθεί κανείς για τα υπόλοιπα σχόλια που δεν έχουν να κάνουν με την βλάβη ή τον τεχνικό που μίλαγες, αν πάλι πεις κακή εξυπηρέτηση από τον τεχνικό γιατί Α, Β, Γ να ξέρεις εκεί θα πέσει παρατήρηση και ανάλογα του τι έχει γίνει και πόδι, δεν παίζουν με αυτά ^^ και η πλάκα είναι αν μιλήσεις με έναν που τα θέλει ο οργανισμός του και μετά μιλήσεις με άλλον τεχνικό που ήταν καλός και το κλείσει ο 2ος και βάλεις 0 πχ και άσχημα σχόλια για τον πρώτο τεχνικό, τα τρώει ο 2ος χαχα έχω φάει κάτι 0 που πήγαιναν για άλλους (όπως και κάτι 10άρια που πήγαιναν για άλλους αλλά έκανα και γω το καλύτερο δυνατό)! Στα της βλάβης, ναι μένει ιστορικό, κανένα ticket δεν χάνεται, άνετα τους λέτε να δούνε το προηγούμενο ticket, αν είναι κάτω από 10 μέρες που έκλεισε το προηγούμενο τους λέτε "ως συνέχεια του προηγούμενου" και μπορεί να το πάνε στο 2nd level κατευθείαν. Όπου μπορώ να βοηθήσω και γω μου λέτε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Τελικα τους πηρα παλι τηλεφωνο να δω τι ακριβως εχει γινει με την βλαβη,αρχησε να μου λεει τα γνωστα ειστε μεσα στα ορια της περιοχης και τα σχετικα και οτι δεν μπορει να το δωσει βλαβη στον οτε αν δεν πεσει κατω απο τα 6 mbps απλα κλαιω,του λεω οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος απο την γραμμη τι αλλο μπορει να γινει,μου λεει μπορω να το ξαναδοσω βλαβη να ερθει τεχνικος μας να το δει παλι,λεω ο τεχνικος μου ειπε οτι απο εδω δεν εχει κατι λεει αυτο ειναι το καλυτερο ποθ μπορω να κανω.οποτε περιμενω απο δευτερα τεχνικο παλι εντομεταξυ εχει βαρεθει να με βλεπει πλεον χαχαχα,το καλο ποιο ειναι εντομεταξυ εχει 6 μερες που λογικα απο οτι ειπαν απενεργοποιησαν το dlm και αυτος μου λεει εγω το απενεργοποιησα τωρα ηταν ενεργοποιημενο χααχαχαχαχαχ λεω εφοσον δεν ειχα καμια αποσυνδεση εδω και τοσες μερες γτ ενεργοποιηθηκε παλι?λεει λογω σταθεροτητας της γραμμης τωρα ποια ηταν η μη σταθεροτητα με 0 αποσυνδεσεις 200 crc και σνρ 17 εδω και τοσες μερες δεν ξερω και ουτε και αυτος ηξερε απο οτι καταλαβα,περιμενω τον τεχνικο μπας και το δωσει αυτος βλαβη να το κοιταξουν απο τον οτε .εαν ερθει δευτερα ο τεχνικος και μου πει ειναι dlm και οτι θα γινει αυριο το βραδυ θα κανω ραπελ στο καλωδιο του οτε παει τελειωσε και βλεπω απο του χρονου που τελειωνει το συμβολαιο αν δεν δινουν vdsl ακομα να βαζω κανα σταρλινκ και τελος και αν φυγω θα τους βαλω να ερθουν να ξυλοσουν και το κεντρικο το καλωδιο και το κουτι του οτε που ειναι στο μπαλκονι μου μεσα και να δω πως θα εχει ολη η οδος ιντερνετ χαχαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelis2019 Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2022 Κουράγιο.. Εγώ έμαθα ότι στις γύρω περιοχές έχει vdsl ακόμα και ftth από την Vodafone και εμείς ακόμα adsl.. Τα εμφανίζει και στον έλεγχο διαθεσιμότητας με χάρτη στο site της Vodafone.. Άντε να δούμε.. Έχει vdsl ο ΟΤΕ εδώ αλλά κατα πάσα πιθανότητα χωρίς πόρτες διαθέσιμες.. Είναι ρίσκο να κάνω φορητοτητα + ρήτρα Και να μου πουν δεν έχει πόρτες μετά.. Το starlink είναι ακριβό.. Πήγε και αγόρασε twitter ο elon.. Να αγοράσει και την Vodafone πρέπει να βάλει παντού fttc😋 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickGR2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) To αστειο εδω ειναι οτι το κεντρο του οτε στην σελιδα με τις καμπινες της ελλαδας,δειχνει οτι εχει fttc μεχρι 200 mbps,τωρα πως γινεται να εχει μεχρι 200,ο οτε να δινει vdsl απο το κεντρο μεχρι 50 που ποιανουν 30 μονο αυτοι ξερουν.εδω δεν βλεπω ουτε σε 5 χρονια να γινονται εργα για καμπινες ουτε απο οτε ουτε απο βονταφον,βλεπω απο του χρονου να παω η σε σταρλινκ η σε κανα προγραμμα με 300 gb με 19 ευρω και τελος. Επεξ/σία 15 Μαΐου 2022 από nickGR2020 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα