Προς το περιεχόμενο

Επίδομα βενζίνης. Πότε? Και πληροφορίες


SabotazNic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

29 λεπτά πριν, A_panM είπε

Μαχαίρι στην καρδιά ήταν αυτό φίλε με το lg g3 να ξέρεις. Το είχα κ εγώ αλλά τα παίξε η πλακέτα μετά από 1,5 χρόνο. Το είχα ερωτευτεί αχχ .  

Αλλά ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα.

Το μαιλ από Α όταν δεν έχεις e-banking έρχεται στα νορμάλ μαιλ σε gmail η πάει στα ανεπιθύμητα; Ερώτηση καθώς έκανα στην μάνα μου αίτηση που δεν έχει Α αα δεν της έχει έρθει τπτ. Αίτηση εγκεκριμένη. 

Του πατέρα μου αντίθετα που έχει Α τα έχει ήδη βάλει στο αμάξι του.

 

 

 

 

Στα εισερχόμενα έρχεται το mail αλλά καλού κακού έλεγχε και τα σπαμ. Απ' ότι κατάλαβα, είναι αυτοματοποιημένο το πράγμα και η επικοινωνία ακόμη για απορίες με τις πλατφόρμες είναι δύσκολη, υπομονή!

 

Off topic, κι εμένα τα παίξε η πλακέτα αλλά με 30 ευρώ από αλι πήρα την έβαλα και πετάει τώρα. Έτσι το κράτησα για ώρα ανάγκης και να που χρειάστηκε το NFC. Όντως πολύ καλό τηλέφωνο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα , την βοήθεια σας αν γνωρίζει κάποιος. Βάζω taxis κλπ και μου πετάει "Δεν είστε δικαιούχος". Ενώ θα έπρεπε κανονικά κ λόγω εισοδήματος και όλα. Βάζω άλλα στοιχεία τα οποία σίγουρα δεν δικαιούται λόγω ακινησίας. Προχωράει κανονικά,δηλαδή βγάζει να βάλεις πινακίδα κλπ. Παρακάτω δεν το προχώρησα βέβαια. Τι φάση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλυτικός οδηγός για viva wallet Fuel Pass (για κινητά χωρίς NFC και με NFC).

Έρχεται στο email μου αυτό.

image.png.207f6444e41f0baa86eb8818d4b3501d.png

Πατάω το κουμπί «Δες το Fuel Pass σου».

Κανονικά, σύμφωνα με τις οδηγίες από το site της viva, θα έπρεπε να εμφανιστεί μια οθόνη για να δημιουργήσω έναν κωδικό, με πάει όμως σε στην παρακάτω οθόνη.

image.png.8e1626952c996eae91cd1147d5b1e0e6.png

Εδώ δημιουργώ λογαριασμό χωρίς ταυτοποίηση, κάνω χρήση του ποσού και μετά αυτός ο λογαριασμός καταργείται αυτόματα. Εδώ λοιπόν:

 στο 1 βάζω χώρα Ελλάδα,

στο 2 τον αριθμό τηλεφώνου, δηλ. τον αριθμό του κινητού που δηλώθηκε στην αίτηση, ακόμα κι αν δεν έχει NFC, (το δικό μου έχει, τις γυναίκας μου όχι) και

στο 3 πατάω «Ξέχασα τον κωδικό μου». Τότε εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη:

https://downloads.intercomcdn.com/i/o/298981988/063f08dea6e6590b7edc1aea/image.png?expires=1620911812&signature=325b6206a695b9934c812ca11457136b615df3f858ff88fe6e5f81298c709220

Επιλέγω χώρα, δίνω αριθμό κινητού και πατώ «ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ» και εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη

https://downloads.intercomcdn.com/i/o/298982971/f190cdd5062b55cce5059f47/image.png?expires=1620911812&signature=442f97e7391dcbe784bcc055ca301b5ffd1e26564dec161f11147217363cffdd

Έρχεται sms με έναν κωδικό από viva, και τον καταχωρώ στην παραπάνω οθόνη, όπως εδώ φαίνεται ο κωδικός 996181,  πατάω «ΣΥΝΈΧΕΙΑ» και εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη

https://downloads.intercomcdn.com/i/o/298983160/20aaa5395a9e950903cbb484/image.png?expires=1620911812&signature=6091f7c4444462f54a472ed9a5637d7b1bfce0eaf4e0e16904996fb0d1fa6cc8

Εδώ δημιουργώ τον κωδικό μου και έτσι μπορώ να μπω στο προσωρινό viva πορτοφόλι μου.

Πηγαίνω λοιπόν στην παρακάτω οθόνη

image.png.63865eebbe9028780ab63afc27fc825e.png

Και δίνω χώρα, αριθμό κινητού και τον κωδικό που μόλις πριν δημιούργησα. Πατάω «ΕΙΣΟΔΟΣ» και εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη.

image.png.9c30b43b2320112bacc7bacc4f7474d8.png

Έρχεται sms, βάζω τον κωδικό και μπαίνω στο πορτοφόλι μου όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

 image.png.76bad4ddc6b48b6c52f081b63f851e2d.png

Αυτό ήταν. Πατώ στο κουμπί «ΕΠΙΛΕΞΤΕ» και βλέπω αναλυτικά τα στοιχεία της κάρτας όπως φαίνεται παρακάτω, πατώντας την επιλογή «ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ». Αυτά το στοιχεία χρειάζονται για να τα δηλώσουμε στην εφαρμογή gpay σε κινητό με NFC.

image.png.c4c62ea41f50fd0825b4954fde8f9cac.png

Τώρα σε κάποιο κινητό με NFC, εγκαθιστούμε την εφαρμογή gpay (αν δεν υπάρχει) και προσθέτουμε την κάρτα μας. Εδώ θα χρειαστούμε τα στοιχεία της κάρτας (αριθμός κάρτας, exp date και cvv). Στις ρυθμίσεις του κινητού με NFC ελέγχουμε:

  1.  στην επιλογή «Ανέπαφες πληρωμές» την προεπιλογή πληρωμής, αν θέλουμε την gpay ή αν έχουμε κάποια άλλη (εγώ έχω της τράπεζας Πειραιώς), και
  2. Στην επιλογή «Ανέπαφες πληρωμές» / Χρήση προεπιλογής, αν θα χρησιμοποιείται η προεπιλεγμένη ή αντικατάσταση προεπιλεγμένης όταν είναι ανοιχτή άλλη εφαρμογή.

Σε κάποια φάση, το gpay μου εμφάνιζε την κάρτα ανενεργή και μου εμφάνισε ένα τηλέφωνο για επικοινωνία με viva. Πήρα τηλ. (περίπου 12 το βράδυ), απάντησε μια κοπέλα σε 1’ και μου είπε να διαγράψω την κάρτα από το gpay και να την ξαναπροσθέσω. Το έκανα και όλα ΟΚ.  

Τα παραπάνω έγιναν σε κινητό POCO X3 NFC με Android MIUI 12.5.5. Σε άλλα κινητά οι ρυθμίσεις θα είναι φαντάζομαι παρόμοιες. Ελπίζω να βοήθησα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, μου ζήτησαν να κάνω την αίτηση για κάποιο ηλικιωμένο.

Αν βάλω IBAN δικό του αλλά τηλέφωνο και διεύθυνση e-mail δικά μου, θα δουλέψει;

Αρκεί να πιστοποιηθεί ότι το IBAN του αντιστοιχεί ή θα πρέπει και ο αριθμός πχ τηλεφωνου να του ανήκει; Δε χειρίζεται κινητο πχ για επιβεβαίωση SMS. 

Ευχαριστώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, satsok2 είπε

Παιδιά, μου ζήτησαν να κάνω την αίτηση για κάποιο ηλικιωμένο.

Αν βάλω IBAN δικό του αλλά τηλέφωνο και διεύθυνση e-mail δικά μου, θα δουλέψει;

Αρκεί να πιστοποιηθεί ότι το IBAN του αντιστοιχεί ή θα πρέπει και ο αριθμός πχ τηλεφωνου να του ανήκει; Δε χειρίζεται κινητο πχ για επιβεβαίωση SMS. 

Ευχαριστώ

Δεν έρχεται κάτι στο κινητό. Οπότε δεν σε απασχολεί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, satsok2 είπε

Παιδιά, μου ζήτησαν να κάνω την αίτηση για κάποιο ηλικιωμένο.

Αν βάλω IBAN δικό του αλλά τηλέφωνο και διεύθυνση e-mail δικά μου, θα δουλέψει;

Αρκεί να πιστοποιηθεί ότι το IBAN του αντιστοιχεί ή θα πρέπει και ο αριθμός πχ τηλεφωνου να του ανήκει; Δε χειρίζεται κινητο πχ για επιβεβαίωση SMS. 

Ευχαριστώ

αριθμος κινητου και μειλ δεν θα πρεπει να εχει ξαναχρησιμοποιηθει για αυτο τον σκοπο σε αλλο ονομα

edit το παραπανω που εγραψα ισχυει για αυλη καρτα.για καταθεση σε λογαριασμο δεν ξερω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο πήγα έκανα χρήση της κάρτας ανέπαφα. Με το Google pay δεν το έπιανε έπρεπε να περάσω το wallet της alpha για να το πιάσει κανονικά. Το αναφέρω μήπως έχει κάποιο παρόμοιο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προσπάθησα 3 φορές σήμερα να περάσω με το wallet της alpha και κάθε φορά κράσαρε η εφαρμογή, έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να παίζει; pixel 4a το κινητό. την κάρτα την βλέπω κανονικά

Επεξ/σία από circadian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας συμφορουμιτες.

Σε φιλικό μου πρόσωπο, της έκαναν την αίτηση με κατάθεση σε λογαριασμό, την Παρασκευή προχθές, αν κ είχε κινητό με nfc, κρίμα το 5€ :(

ξερετε αν γίνεται ακύρωση της αίτησης και υποβολή νέας ; 

λέω να δοκιμάσω στο σταθερό τηλέφωνο υποστήριξης αύριο, να το ρωτήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Locke_John είπε

Γεια σας συμφορουμιτες.

Σε φιλικό μου πρόσωπο, της έκαναν την αίτηση με κατάθεση σε λογαριασμό, την Παρασκευή προχθές, αν κ είχε κινητό με nfc, κρίμα το 5€ :(

ξερετε αν γίνεται ακύρωση της αίτησης και υποβολή νέας ; 

λέω να δοκιμάσω στο σταθερό τηλέφωνο υποστήριξης αύριο, να το ρωτήσω.

Προς το παρόν δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης. Ίσως γίνει κάτι στο μέλλον, λόγω πολλών αιτήσεων για άυλη κάρτα από άτομα με συσκευή χωρίς NFC. Μάλλον είσαι ο μοναδικός που διαβάζω εδώ μέσα, που θες να κάνεις ακύρωση την κατάθεση για να πας σε άυλη κάρτα 😁😁

Επεξ/σία από outnumb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ έχω το εξής πρόβλημα. Έκανα την αίτηση το προηγουυ Σάββατο , ήρθε μήνυμα Τετάρτη από viva έχω κάνει reset τον κωδικό 10 φορές και ακόμα μου λέει " Παρουσιάστηκε σφάλμα , παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά". Εντωμεταξυ το εντελώς κουλό χθες μου ήρθε μήνυμα από gov ότι η αίτηση εγκρίθηκε.

 

Απλά θεωρώ ότι η viva δεν ήταν προετοιμασμένοι για όλο αυτό τον απότομο φόρτο εργασίας.

 

Σε επικοινωνία που είχα με viva (απαντάνε μόνο μέσω live chat) μου είπαν απλά να προσπαθήσω ξανά.

Υ.γ. προσπαθώ μέσα στην ημέρα τουλάχιστον 10 φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...