Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω την δική μου σκοπιά;

Έχω να πληρώσω για βενζίνη από τον Απρίλιο. Τον Μάιο έβαλα 45 ευρώ από το Fuel Pass και σταμάτησα το αμάξι επιτόπου. Το χρησιμοποιώ μόνο τα Σ/Κ για βόλτες και "περιττές" μετακινήσεις. Έβγαλα 27 ευρώ κάρτα για τα μέσα για τη δουλειά. Έχουμε Ιούνιο. Είναι ο 1ος μήνας φέτος που βγαίνω πολύ περισσότερο από όσο περίμενα + στον προσωπικό μου προϋπολογισμό. Το ντεπόζιτο βγάζει ακόμα άλλα 100 χλμ κατά εκτίμηση με τα 45 ευρώ του Fuel Pass και κοντεύει 1.5 μήνας.

Καθημερινά χάνω 40 με 60 λεπτά λόγω των ΜΜΜ σε σύγκριση με το αμάξι σε πήγαινε - έλα, δηλαδή αντί να ξεκινάω 9.30 για να φτάσω 10 στη δουλειά, ξεκινάω 9.00 και φτάνω 10 παρά και το αντίστροφο. (που μεταξύ μας κλάιν μάιν). Έχω βρει την ψυχική μου υγεία, και το εννοώ. Η κίνηση και το γενικό άγχος που δημιουργεί το μπουρδέλο που λέγεται Αθηναϊκοί δρόμοι και Ελληνάρες οδηγοί μου έκανε πάρα πολύ κακό στα νεύρα μου και στην ψυχολογία μου γενικώς. Κάνω πάνω από 10.000 βήματα την ημέρα, ενώ πριν το πολύ 1.500. Έχω χάσει κιλά, έχω ξεκουραδιάσει, κοιμάμαι καλύτερα το βράδυ και με βλέπει και ο ήλιος.

Συμβουλή μου: Μην καίτε την πανάκριβη βενζίνη και τα χρήματά σας στην κίνηση. Δείτε το σαν άσκηση και όχι σαν ταλαιπωρία το θέμα ΜΜΜ.

Επεξ/σία από ChimairaX
  • Like 10
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, petrakiskap είπε

Mε επιδόματα  δεν πρόκειται να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Οπως με επιδόματα δεν αντιμετωπίστηκαν πολλά άλλα προβλήματα του τόπου βλέπε  φτώχεια ,  ακρίβεια,  υπογεννητικότητα, το σχετικά καινούριο ''πρώτο ένσημο''  κλπ. . Προσωρινά ημίμετρα είναι για λίγες μέρες , τίποτα παραπάνω. Το πρόβλημα θα παραμείνει. Καλή η όποια βοήθεια δίνεται, μην τα ισοπεδώνουμε όλα και φυσικά  ειναι κάτι παραπάνω απο απαραίτητη και καλοδεχούμενη  , αλλά δεν αρκεί.

Επειδή για το θέμα των καυσίμων μιλάμε για την βοήθεια του fuell pass δεν είναι καλοδεχουμενη καθόλου 45 το τριμηνο αν βάζανε 50 τον μηνα το συζητούσαμε οχι οτι ειναι η πραγματική διαφορά απο 1.80 στα 2.50 το λίτρο  υπο πραγματικες συνθηκες καταναλωσεις αλλά για να γίνεται συζήτηση τωρα με τα 15 τον μηνα ούτε πλάκα δεν μπορείς να κάνεις..   

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Το ξαναέγραψα εδώ και μου έσβησαν το μήνυμα. Χωρίς να βρίζω χωρίς τίποτα. 

ΔΕΝ είναι λύση το "σταματάμε να κινούμαστε και λύθηκε το πρόβλημα". Ο κρατικός προϋπολογισμός βασίζει μεγάλο κομμάτι των εσόδων του στον ΕΦΚ. ΌΣΟ μειώνεται η κατανάλωση καυσίμων τόσο μειώνονται τα έσοδα του κράτους, και όσο πέφτουν τα έσοδα του κράτους τόσο θα έχουμε αυξήσεις σε φορολογία ενφια ΦΠΑ και πάει λέγοντας. 

Η κατανάλωση έχει πέσει ελάχιστα έως καθόλου σε πολλές περιοχές και σε συνδυασμό με την τεράστια αύξηση της τιμής της βενζίνης το κράτος έχει τα ίδια στην χειρότερη ή περισσότερα έσοδα. Άλλο Εφκ + ΦΠΑ στα 1.8€ και άλλο Εφκ + ΦΠΑ στα 2.5€. 

Στην τελική το κράτος βγάζει περισσότερα έσοδα, σου δίνει ένα χαρτζιλίκι με το Fuel pass και σου κλείνει το μάτι με νόημα να θυμάσαι ότι σε βοήθησα όταν έρθουν οι εκλογές.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Να πω την δική μου σκοπιά;

Έχω να πληρώσω για βενζίνη από τον Απρίλιο. Τον Μάιο έβαλα 45 ευρώ από το Fuel Pass και σταμάτησα το αμάξι επιτόπου. Το χρησιμοποιώ μόνο τα Σ/Κ για βόλτες και "περιττές" μετακινήσεις. Έβγαλα 27 ευρώ κάρτα για τα μέσα για τη δουλειά. Έχουμε Ιούνιο. Είναι ο 1ος μήνας φέτος που βγαίνω πολύ περισσότερο από όσο περίμενα + στον προσωπικό μου προϋπολογισμό. Το ντεπόζιτο βγάζει ακόμα άλλα 100 χλμ κατά εκτίμηση.

Καθημερινά χάνω 40 με 60 λεπτά λόγω των ΜΜΜ σε σύγκριση με το αμάξι σε πήγαινε - έλα, δηλαδή αντί να ξεκινάω 9.30 για να φτάσω 10 στη δουλειά, ξεκινάω 9.00 και φτάνω 10 παρά και το αντίστροφο. (που μεταξύ μας κλάιν μάιν). Έχω βρει την ψυχική μου υγεία, και το εννοώ. Η κίνηση και το γενικό άγχος που δημιουργεί το μπουρδέλο που λέγεται Αθηναϊκοί δρόμοι και Ελληνάρες οδηγοί μου έκανε πάρα πολύ κακό στα νεύρα μου και στην ψυχολογία μου γενικώς. Κάνω πάνω από 10.000 βήματα την ημέρα, ενώ πριν το πολύ 1.500. Έχω χάσει κιλά, έχω ξεκουραδιάσει, κοιμάμαι καλύτερα το βράδυ και με βλέπει και ο ήλιος.

Συμβουλή μου: Μην καίτε την πανάκριβη βενζίνη και τα χρήματά σας στην κίνηση. Δείτε το σαν άσκηση και όχι σαν ταλαιπωρία το θέμα ΜΜΜ.

Ναι αλλα φαντάζομαι ούτε οικογένεια εχεις ούτε υποχρεώσεις παιδιά να πας σε δραστηριότητες και σε βολεύουν τα μμμ για το ωράριο της εργασίας σου  και την περιοχη κλπ σχεδόν κανείς δεν είναι έτσι όμως...

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ducatista είπε

Ναι αλλα φαντάζομαι ούτε οικογένεια εχεις ούτε υποχρεώσεις παιδιά να πας σε δραστηριότητες και σε βολεύουν τα μμμ για το ωράριο της εργασίας σου  και την περιοχη κλπ σχεδόν κανείς δεν είναι έτσι όμως...

Μιλάω πάντα για το πήγαινε-έλα στη δουλειά γιατί εδώ δεν έχουν σχέση οι προσωπικές υποχρεώσεις. Όχι δεν έχω οικογένεια, αλλά δεν έχει σχέση με αυτό που αναφέρω. Δεν έχω κοντά σταθμό, το 40-45λεπτο στον δρόμο το τρώω σε περπάτημα και τα 10 λεπτά στο τρένο.

Οι περισσότερες περιοχές της Αθήνας (ιδίως αυτές που πιάνουν τρελή κίνηση) έχουν σε ακτίνα 40 λεπτών έστω κάποιον σταθμό, και 40 λεπτά που λέω είναι πολλά.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ducatista είπε

Επειδή για το θέμα των καυσίμων μιλάμε για την βοήθεια του fuell pass δεν είναι καλοδεχουμενη καθόλου 45 το τριμηνο αν βάζανε 50 τον μηνα το συζητούσαμε οχι οτι ειναι η πραγματική διαφορά απο 1.80 στα 2.50 το λίτρο  υπο πραγματικες συνθηκες καταναλωσεις αλλά για να γίνεται συζήτηση τωρα με τα 15 τον μηνα ούτε πλάκα δεν μπορείς να κάνεις..   

 Καλοδεχούμενη το λέω απο την άποψη οτι ή οποια βοήθεια- στήριξη παρέχεται στον πολίτη είναι καλοδεχούμενη και απαραίτητη , αλλά τόνισα οτι δεν αρκεί και οτι  καλύπτει μονο λίγες μέρες. 13 - 15 ευρώ τον  μήνα ούτε για πλάκα δεν βγαίνει ο λογαριασμός για οσους καινε βενζινη , κανουν πολλά χλμ κλπ .  Τώρα αν καποιος εχει αέριο ή κάνει λίγα χιλιόμετρα  σαφώς και θα βοηθηθεί πιο πολύ απο τους υπόλοιπους. Παίζουν ρόλο και το καύσιμο και τα χλμ που κανει κανεις

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Μιλάω πάντα για το πήγαινε-έλα στη δουλειά γιατί εδώ δεν έχουν σχέση οι προσωπικές υποχρεώσεις. Όχι δεν έχω οικογένεια, αλλά δεν έχει σχέση με αυτό που αναφέρω. Δεν έχω κοντά σταθμό, το 40-45λεπτο στον δρόμο το τρώω σε περπάτημα και τα 10 λεπτά στο τρένο.

Οι περισσότερες περιοχές της Αθήνας (ιδίως αυτές που πιάνουν τρελή κίνηση) έχουν σε ακτίνα 40 λεπτών έστω κάποιον σταθμό, και 40 λεπτά που λέω είναι πολλά.

Ναι μιλας μόνο για την μεταφορά από και προς την δουλεια οκ σε αυτό το κομμάτι τα βολεύει κάποιος ας πουμε αλλά είναι και τόσα άλλα στην καθημερινοτητα μας που αναγκαστικά δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε συν του ότι δεν υπάρχει και άπλετος χρόνος γενικά..

47 λεπτά πριν, petrakiskap είπε

 Καλοδεχούμενη το λέω απο την άποψη οτι ή οποια βοήθεια- στήριξη παρέχεται στον πολίτη είναι καλοδεχούμενη και απαραίτητη , αλλά τόνισα οτι δεν αρκεί και οτι  καλύπτει μονο λίγες μέρες. 13 - 15 ευρώ τον  μήνα ούτε για πλάκα δεν βγαίνει ο λογαριασμός για οσους καινε βενζινη , κανουν πολλά χλμ κλπ .  Τώρα αν καποιος εχει αέριο ή κάνει λίγα χιλιόμετρα  σαφώς και θα βοηθηθεί πιο πολύ απο τους υπόλοιπους. Παίζουν ρόλο και το καύσιμο και τα χλμ που κανει κανεις

Σωστα!  Απλά ούτε για τον μέσο όρο καλύπτει αυτό το ποσό ίσως φαντάζομαι για κάποιον ηλικιωμένο που δεν έχει καμία υποχρέωση και παλι δύσκολα..

Δημοσ.

Πάντως κι εσύ που λες ότι θες 50€ σε τρεις μέρες, με έναν πρόχειρο υπολογισμό κάνεις 80-100 χιλιόμετρα τη μέρα, οπότε σίγουρα δεν είσαι στο μέσο όρο.

  • Like 2
Δημοσ.

Βλέπω κάτι απόψεις εδώ μέσα και μου πέφτουν και τα λιγοστά μαλλιά μου.

Η βενζίνη είναι κοινωνικό αγαθό και μάλιστα πρώτης ανάγκης γιατί οι μετακινήσεις είναι πρώτης ανάγκης. Ένας άνθρωπος με οικογένεια και παιδιά που πρέπει κάθε μέρα να τα πηγενελα σε παιδικούς σχολεία φροντιστήρια κτλ , δε το κάνει γιατί του αρέσει να δίνει τα λεφτακια του στους βενζιναδες αλλά επειδή δεν γίνεται αλλιώς.

Από την άλλη , άνθρωποι χωρίς οικογένεια και τέτοιες ανάγκες, θέλουν να χρησιμοποιήσουν το αμάξι τους που πλήρωσαν με τα λεφτακια τους και να πάνε την βόλτα τους και τα μπάνια τους κτλ κτλ γιατί η ζωή δεν είναι μόνο ζω για να δουλεύω.

Δε θα μας πούνε πως θα ζήσουμε. Όπως θέλουμε θα ζήσουμε. Κάνεις δε μας δίνει τσάμπα λεφτά ,μόνοι μας τα βγάζουμε και όπως γουστάρουμε θα τα φάμε. 

Αυτό που γίνεται τώρα είναι η μεγαλύτερη ληστεία του αιώνα και κανείς δε κάνει τίποτα , εν αντιθέσει με κάποιους που συμφωνούν κιόλας! Ελλαδαρα μου

  • Like 6
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, PiLoT-ChM είπε

Δε θα μας πούνε πως θα ζήσουμε. Όπως θέλουμε θα ζήσουμε. Κάνεις δε μας δίνει τσάμπα λεφτά ,μόνοι μας τα βγάζουμε και όπως γουστάρουμε θα τα φάμε. 

Χαχαχα το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Δημοσ.

Μην ξεχνάμε και αυτό: Η καθαρή κερδοφορία της Motor Oil υπερτριπλασιάστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 197 εκατ. ευρώ από περίπου 65 εκατ. ευρώ το συγκρινόμενο διάστημα του 2021.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liakinen είπε

Η κατανάλωση έχει πέσει ελάχιστα έως καθόλου σε πολλές περιοχές και σε συνδυασμό με την τεράστια αύξηση της τιμής της βενζίνης το κράτος έχει τα ίδια στην χειρότερη ή περισσότερα έσοδα. Άλλο Εφκ + ΦΠΑ στα 1.8€ και άλλο Εφκ + ΦΠΑ στα 2.5€. 

Στην τελική το κράτος βγάζει περισσότερα έσοδα, σου δίνει ένα χαρτζιλίκι με το Fuel pass και σου κλείνει το μάτι με νόημα να θυμάσαι ότι σε βοήθησα όταν έρθουν οι εκλογές.

Ποιος στο είπε αυτό; Έχει πέσει αρκετά η κατανάλωση και μαζί με αυτό φαίνεται πως το ίδιο ισχύει και για τα έσοδα. Πέραν τα των άρθρων, εγώ βλέπω στα νότια προάστια της Αθήνας που ζω (παραλία) πως από τις 19.00-19.30max τις καθημερινές που έχουν επιστρέψει όλοι από τις εργασίες τους, οι δρόμοι είναι σχεδόν άδειοι. Έτσι ήταν η περιοχή το 1995. Τα ΣΚ δε, που μέχρι πέρσυ "βούλιαζε" η περιοχή λόγω παραλίας, είναι μεν γεμάτη αλλά θα σου πω ότι είναι αισθητά λιγότερη η έλευση του κόσμου.

👇
https://www.moneyreview.gr/business-and-finance/78344/kaysima-meiosi-forologikon-esodon-para-to-rali-ton-timon/

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, PiLoT-ChM είπε

Η βενζίνη είναι κοινωνικό αγαθό 

τζάμπα βενζίνη για όλους. Ποτέ ξανά άδεια ρεζερβουαρ

19 λεπτά πριν, GeorgeHellas είπε

Μην ξεχνάμε και αυτό: Η καθαρή κερδοφορία της Motor Oil υπερτριπλασιάστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 197 εκατ. ευρώ από περίπου 65 εκατ. ευρώ το συγκρινόμενο διάστημα του 2021.

κάτι τέτοιο είχα γράψει κι εγώ και κάποιοι κοροϊδεύανε. Φταίει ο πόλεμος σου λένε αλλά τα κέρδη τους χτυπάνε κόκκινο

Εγώ πάντως δεν έχω δει πτώση της κίνησης

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, GeorgeHellas είπε

Μην ξεχνάμε και αυτό: Η καθαρή κερδοφορία της Motor Oil υπερτριπλασιάστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε 197 εκατ. ευρώ από περίπου 65 εκατ. ευρώ το συγκρινόμενο διάστημα του 2021.

Φυσικά, αλλά μην ξεχνάμε ότι το 1ο τρίμηνο του 2021 δεν ήμασταν σε καραντίνα; Η κατανάλωση ήταν αρκετά χαμηλή ούτως ή άλλως! Ας κάνουμε μια σύγκριση με το 1ο τρίμηνο του 2020 πχ λίγο πριν γίνει η καραντίνα δηλαδή. Σίγουρα θα είναι και πάλι αυξημένη, αλλά αποκλείω να είναι τριπλάσια!

  • Like 1
Δημοσ.

Το είπε και ο Αμερικανός. 9000 άδειες έδωσε για γεωτρήσεις και από αυτές ελάχιστες χρησιμοποιήθηκαν. Βγάζουν οι εταιρείες καυσίμων περισσότερα και από το Θεό. Τώρα ίσως μπορεί ο Κούλης να τους αλλάξει μυαλό και να δώσει τίποτα κουπόνια πάλι

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...